Wandelen

Beoordelingen van Hotel De Molenhoek - Nijmegen

4 out of 5
Hotel De Molenhoek - Nijmegen
Rijksweg 1, Molenhoek

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 76 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 76 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 76 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 76 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 76 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat wij hebben gemist is een waterkoker. En een kleine koelkast. Verder alles prima.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Didy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was netjes schoon, maar snachts te warm in de kamer.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Wout

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet een bijzonder hotel maar wel alles goed voor elkaar. Het ontbijt was prima
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Femke

Reisde met partner
De hotelkamer was enigszins in een verouderde staat. M.a.w. vlekken in de vloerbedekking, doorgezakte bedden, gehorig. Het ontbijt daarentegen was zeer uitgebreid, diverse keuzes, voor ieder wat wils.
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Angela

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Intisar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Karina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Joanca

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Femke

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Veel kapotte meubels in de kamer, schimmel in de badkamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Ron

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes schooon
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Gerda

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
We waren er maar één nacht, sliepen aan de voorkant en daar was het wel wat gehorig, vooral ‘s morgens.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
heel slecht geslapen met omdraaien eerst matras goed leggen. Dus zorgen dat matras niet van het bed afschuift verder geen klachten
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Math

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Chantal

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Ymkje

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

xu

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Lilian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon een nette kamer. Bad lekte wel langs de rand en verarming niet in te stellen maar verder een fijn hotel en eten was zeker goed!

10/10 – Uitstekend

Harry

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisch
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Rene

Positief: Netheid, personeel en service
Doordat het naast een weg ligt,heb geluidoverlast van de weg. Het was verder erg gehorig. Daarnaast gleed het dekbed van het bed. S,nachts het bed uitgevallen omdat ik me om draaide,,glad bed waar dekbed op lag
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Jan

8/10 – Goed

Stefan

8/10 – Goed

Servatia

1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Aaldert

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Kamers op het westen zonder zonwering. Veel te warm in de kamer en daardoor niet goed kunnen slapen. Te weinig hygiene rondom de sinasappelpers. Fruitvliegjes in het sap. Dat melden en vervolgens geen reactie krijgen van het personeel. Bij navraag wel bevestiging gekregen dat het fruitvliegjes waren en vervolgens geen sorry of zoiets gehoord.
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Akkie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Albert

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tegenvallende van der Valk ervaring
Zeer tegenvallende ervaring bij een van der Valk Kamer zonder airco, geen koelkastje op de kamer ! Schimmel op het plafond van de badkamer. Veel beschadigingen aan het interieur. Erg gedateerd allemaal! Al met al zeer teleurstellend!
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Louwe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Marion

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima bedden, apart toilet zeer gewenst
1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Vreselijk warme kamer, een zolder is er niks bij. Deur van balkon open gezet, daar waren vooral de muggen blij mee. Wel ventilator aanwezig maar vanwege het lawaai dat die maakt, die op de laagste stand gezet.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 25 jul 2021
Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback, wat jammer om te vernemen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Wij hopen wel dat u van onze prachtige omgeving heeft genoten.

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 1 jul 2021
Thank you for your great review!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon prima.
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 26 jun 2021
Beste gast, Bedankt voor uw fijne review!

10/10 – Uitstekend

Erik-Henk

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ik zou zo weer boeken
De kamer was goed De wensen voor Het ontbijt op de kamer kwamen niet goed over De verwarmingsbuizen bleven de hele nacht suizen. Het diner op de kamer was fantastisch
3 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 1 mei 2021
Beste gast, Bedankt voor uw review! Wij gaan uw opmerking intern bespreken. Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Team van der Valk hotel de Molenhoek

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel voor een nette prijs
Prima verblijf voor gunstige prijs met in principe alle gemakken die je verwacht. Behalve een waterkoker op de kamer (wel mooi Nespresso koffiezetter)
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 11 apr 2021
Beste gast, Bedankt voor uw review, graag verwelkomen wij u nogmaals in ons hotel. Met vriendelijke groet, Team van der Valk hotel de Molenhoek

6/10 – Redelijk

Lies, Haaelem

Reisde met partner
De kamers zijn gedateerd En de Ligging is aan een drukke weg.
1 nacht verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Marijke

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Egf

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Slecht
veel te warm op de kamer. Zeker s nachts wS niet te doen. Deur open zetten was veen optie ivm het verkeer. Kamer 204. :((
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Team Van der Valk hotel de Molenhoek op 1 jul 2020
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. Wij betreuren het van u te vernemen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Graag hadden wij dit direct van u vernomen zodat wij dit ook met u hadden kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team van der Valk hotel de Molenhoek

8/10 – Goed

Diem

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek - Nijmegen op 17 jun 2020
Bedankt voor uw beoordeling!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Delano, Zelhem

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles, ik ben geen minpunten tegen gekomen. Als ik weer in de buurt iets gepland hebt dan kom ik zeker weer hier logeren!
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aan de weg met veel verkeer Fijn een balkon Heerlijk schoon met lekkeren koffie
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Met plezier daar geweest Bediening en sfeer is goed
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was okay. Niet bijzonder ingericht maar alles wat je nodig hebt is er: een rek voor je koffer, lange spiegel, TV, een goed bed, en een kleine, maar prima badkamer. Het enige dat ik miste was een beugel bij het bad omdat daarin gedoucht moest worden.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 11 sep 2019
Beste gast, bedankt voor uw review. Uw feedback met betrekking tot de badkamer zullen wij doorgeven. Wij verwelkomen u graag nogmaals in ons hotel.

10/10 – Uitstekend

Joop

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustige overnachting met prima ontbijtbuffet.
Hebben hier alleen 1 nacht geslapen en ontbeten ivm 65e verjaardag schoonzusje. Kamer prima, goed geslapen en heerlijk ontbeten.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 20 jun 2019
Beste gast, Bedankt voor u review, graag verwelkomen wij u nogmaals bij van der Valk hotel de Molenhoek.

8/10 – Goed

Robertus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Gebouwen zijn niet heel erg modern maar wel goed onderhouden verder. Geen gebruik gemaakt van het restaurant.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek. op 30 mrt 2019
Beste Gast, Bedankt voor uw review, dit waarderen wij zeer! Met vriendelijke groet, Team van der Valk hotel de Molenhoek.

8/10 – Goed

Debby

Positief: Netheid, personeel en service
zeer goede prijs/kwaliteit,
Dit hotel heeft niet dezelfde uitstraling in de kamers als andere Van der Valk hotels, maar de kamers waren wel proper en ruim, en gezien de goedkopere prijs dan de meeste andere Van der Valk hotels was dit wel een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Meer dan voldoende parking, en een goed restaurant.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 23 jan 2019
Beste Debby, Bedankt voor uw review, wij waarderen uw feedback. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij van der Valk hotel de Molenhoek!

8/10 – Goed

Casper, Gouda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk personeel in een wat kleiner en rustiger hotel. Bij het oversteken van receptie en restaurant naar de kamer is het even opletten, maar verder is het een prima hotel
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 23 nov 2018
Beste Casper, Bedankt voor u review, graag verwelkomen wij u nogmaals bij van der Valk hotel de Molenhoek.

8/10 – Goed

Martijn

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 26 okt 2018
Beste gast, Bedankt voor uw beoordeling.

8/10 – Goed

Kari, Antwerpen/Belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg goed hotel in de buurt van Nijmegen.
Verzorgde kamer, alles wat noodzakelijk is, is aanwezig. Personeel is zeer vriendelijk. Uitgebreid ontbijt, lekker en verzorgd. Hotel ligt in een mooie omgeving aan de Maas. Zeker een uitstap waard.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 29 sep 2018
Beste gast, Bedankt voor uw review! Wij hopen u graag nogmaals te mogen ontvangen bij van der Valk hotel de Molenhoek. Met vriendelijke groet, Team van der Valk hotel de Molenhoek

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Geluidsoverlast door matige isolatie
De kamers van dit hotel liggen pal aan een drukke weg waar zelfs in de nacht veel verkeer langs komt. Omdat de geluidsisolatie nagenoeg aanwezig bleek, kun je hier eigenlijk niet slapen. De bedden zijn ook bovengemiddeld zacht... en Ik ben iedere week in de regio en ken ondertussen de locale markt wel. Voor een goede nachtrust zijn er betere en beter betaalbare opties in dit segment te vinden.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 19 sep 2018
Beste gast, Hartelijk dank voor het kenbaar maken van uw bevindingen. Wij vinden het erg vervelend dat u hinder heeft ondervonden van de doorgaande weg waarvoor onze excuses. Wij hopen u ondanks deze ervaring alsnog eens te mogen begroeten bij Van der Valk Hotel de Molenhoek-Nijmegen. Met vriendelijke groet, Team van der Valk hotel de Molenhoek

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 17 sep 2018
Thank you for your rating!

10/10 – Uitstekend

Jose

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo está muy limpio
2 nachten verbleven in maart 2024