Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 76 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
17
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 76 beoordelingen" "
8 - Goed
37
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 76 beoordelingen" "
6 - Redelijk
16
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 76 beoordelingen" "
4 - Matig
5
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 76 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Paul
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat wij hebben gemist is een waterkoker.
En een kleine koelkast.
Verder alles prima.
Paul
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Didy
6 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was netjes schoon, maar snachts te warm in de kamer.
Didy
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Wout
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
5 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet een bijzonder hotel maar wel alles goed voor elkaar.
Het ontbijt was prima
Wout
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Femke
Reisde met partner
5 feb 2024
De hotelkamer was enigszins in een verouderde staat. M.a.w. vlekken in de vloerbedekking, doorgezakte bedden, gehorig.
Het ontbijt daarentegen was zeer uitgebreid, diverse keuzes, voor ieder wat wils.
Femke
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Angela
4 feb 2024
Positief: Personeel en service
Angela
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Intisar
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Intisar
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Karina
Reisde met partner
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karina
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Joanca
5 jan 2024
Joanca
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Femke
Reisde met partner
26 nov 2023
Positief: Personeel en service
Veel kapotte meubels in de kamer, schimmel in de badkamer
Femke
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Ron
3 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes schooon
Ron
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Gerda
Reisde met partner
28 okt 2023
Positief: Voorzieningen
We waren er maar één nacht, sliepen aan de voorkant en daar was het wel wat gehorig, vooral ‘s morgens.
Gerda
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
hans
Reisde met partner
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
heel slecht geslapen met omdraaien eerst matras goed leggen. Dus zorgen dat matras niet van het bed afschuift verder geen klachten
hans
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Math
25 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Math
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Chantal
24 sep 2023
Chantal
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Ymkje
14 sep 2023
Ymkje
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
xu
23 jul 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
xu
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Lilian
Reisde met partner
14 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon een nette kamer. Bad lekte wel langs de rand en verarming niet in te stellen maar verder een fijn hotel en eten was zeker goed!
Lilian
10/10 – Uitstekend
Harry
Reisde met een groep, Zakenreiziger
15 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisch
Harry
1 nacht verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
Rene
1 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Doordat het naast een weg ligt,heb geluidoverlast van de weg.
Het was verder erg gehorig.
Daarnaast gleed het dekbed van het bed.
S,nachts het bed uitgevallen omdat ik me om draaide,,glad bed waar dekbed op lag
Rene
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Jan
31 dec 2022
Jan
8/10 – Goed
Stefan
22 dec 2022
Stefan
8/10 – Goed
Servatia
25 sep 2022
Servatia
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Aaldert
Zakenreiziger
2 sep 2022
Positief: Personeel en service
Kamers op het westen zonder zonwering. Veel te warm in de kamer en daardoor niet goed kunnen slapen. Te weinig hygiene rondom de sinasappelpers. Fruitvliegjes in het sap. Dat melden en vervolgens geen reactie krijgen van het personeel. Bij navraag wel bevestiging gekregen dat het fruitvliegjes waren en vervolgens geen sorry of zoiets gehoord.
Aaldert
2 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Akkie
25 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akkie
1 nacht verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
Albert
13 jun 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tegenvallende van der Valk ervaring
Zeer tegenvallende ervaring bij een van der Valk
Kamer zonder airco, geen koelkastje op de kamer !
Schimmel op het plafond van de badkamer.
Veel beschadigingen aan het interieur.
Erg gedateerd allemaal!
Al met al zeer teleurstellend!
Albert
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Louwe
14 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Louwe
1 nacht verbleven in maart 2022
6/10 – Redelijk
Marion
8 mrt 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima bedden, apart toilet zeer gewenst
Marion
1 nacht verbleven in maart 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Vreselijk warme kamer, een zolder is er niks bij. Deur van balkon open gezet, daar waren vooral de muggen blij mee. Wel ventilator aanwezig maar vanwege het lawaai dat die maakt, die op de laagste stand gezet.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 25 jul 2021
Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback, wat jammer om te vernemen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Wij hopen wel dat u van onze prachtige omgeving heeft genoten.
8/10 – Goed
Peter
30 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 1 jul 2021
Thank you for your great review!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
25 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon prima.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 26 jun 2021
Beste gast, Bedankt voor uw fijne review!
10/10 – Uitstekend
Erik-Henk
28 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ik zou zo weer boeken
De kamer was goed
De wensen voor Het ontbijt op de kamer kwamen niet goed over
De verwarmingsbuizen bleven de hele nacht suizen.
Het diner op de kamer was fantastisch
Erik-Henk
3 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 1 mei 2021
Beste gast, Bedankt voor uw review! Wij gaan uw opmerking intern bespreken. Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Team van der Valk hotel de Molenhoek
8/10 – Goed
Jan
11 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel voor een nette prijs
Prima verblijf voor gunstige prijs met in principe alle gemakken die je verwacht. Behalve een waterkoker op de kamer (wel mooi Nespresso koffiezetter)
Jan
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 11 apr 2021
Beste gast, Bedankt voor uw review, graag verwelkomen wij u nogmaals in ons hotel. Met vriendelijke groet, Team van der Valk hotel de Molenhoek
6/10 – Redelijk
Lies, Haaelem
Reisde met partner
14 dec 2020
De kamers zijn gedateerd En de
Ligging is aan een drukke weg.
Lies
1 nacht verbleven in december 2020
6/10 – Redelijk
Marijke
20 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Marijke
1 nacht verbleven in november 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Egf
29 jun 2020
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Slecht
veel te warm op de kamer. Zeker s nachts wS niet te doen. Deur open zetten was veen optie ivm het verkeer. Kamer 204. :((
Egf
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Team Van der Valk hotel de Molenhoek op 1 jul 2020
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. Wij betreuren het van u te vernemen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Graag hadden wij dit direct van u vernomen zodat wij dit ook met u hadden kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team van der Valk hotel de Molenhoek
8/10 – Goed
Diem
Reisde met een groep
15 jun 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Diem
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek - Nijmegen op 17 jun 2020
Bedankt voor uw beoordeling!
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
23 mrt 2020
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Delano, Zelhem
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles, ik ben geen minpunten tegen gekomen.
Als ik weer in de buurt iets gepland hebt dan kom ik zeker weer hier logeren!
Delano
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aan de weg met veel verkeer
Fijn een balkon
Heerlijk schoon met lekkeren koffie
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Met plezier daar geweest
Bediening en sfeer is goed
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was okay. Niet bijzonder ingericht maar alles wat je nodig hebt is er: een rek voor je koffer, lange spiegel, TV, een goed bed, en een kleine, maar prima badkamer.
Het enige dat ik miste was een beugel bij het bad omdat daarin gedoucht moest worden.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 11 sep 2019
Beste gast, bedankt voor uw review. Uw feedback met betrekking tot de badkamer zullen wij doorgeven.
Wij verwelkomen u graag nogmaals in ons hotel.
10/10 – Uitstekend
Joop
18 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustige overnachting met prima ontbijtbuffet.
Hebben hier alleen 1 nacht geslapen en ontbeten ivm 65e verjaardag schoonzusje. Kamer prima, goed geslapen en heerlijk ontbeten.
Joop
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 20 jun 2019
Beste gast, Bedankt voor u review, graag verwelkomen wij u nogmaals bij van der Valk hotel de Molenhoek.
8/10 – Goed
Robertus
26 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Gebouwen zijn niet heel erg modern maar wel goed onderhouden verder. Geen gebruik gemaakt van het restaurant.
Robertus
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek. op 30 mrt 2019
Beste Gast, Bedankt voor uw review, dit waarderen wij zeer! Met vriendelijke groet, Team van der Valk hotel de Molenhoek.
8/10 – Goed
Debby
18 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
zeer goede prijs/kwaliteit,
Dit hotel heeft niet dezelfde uitstraling in de kamers als andere Van der Valk hotels, maar de kamers waren wel proper en ruim, en gezien de goedkopere prijs dan de meeste andere Van der Valk hotels was dit wel een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Meer dan voldoende parking, en een goed restaurant.
Debby
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 23 jan 2019
Beste Debby, Bedankt voor uw review, wij waarderen uw feedback. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij van der Valk hotel de Molenhoek!
8/10 – Goed
Casper, Gouda
19 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk personeel in een wat kleiner en rustiger hotel. Bij het oversteken van receptie en restaurant naar de kamer is het even opletten, maar verder is het een prima hotel
Casper
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 23 nov 2018
Beste Casper,
Bedankt voor u review, graag verwelkomen wij u nogmaals bij van der Valk hotel de Molenhoek.
8/10 – Goed
Martijn
8 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Martijn
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 26 okt 2018
Beste gast, Bedankt voor uw beoordeling.
8/10 – Goed
Kari, Antwerpen/Belgium
21 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg goed hotel in de buurt van Nijmegen.
Verzorgde kamer, alles wat noodzakelijk is, is aanwezig. Personeel is zeer vriendelijk. Uitgebreid ontbijt, lekker en verzorgd. Hotel ligt in een mooie omgeving aan de Maas. Zeker een uitstap waard.
Kari
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 29 sep 2018
Beste gast, Bedankt voor uw review! Wij hopen u graag nogmaals te mogen ontvangen bij van der Valk hotel de Molenhoek. Met vriendelijke groet, Team van der Valk hotel de Molenhoek
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
5 sep 2018
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Geluidsoverlast door matige isolatie
De kamers van dit hotel liggen pal aan een drukke weg waar zelfs in de nacht veel verkeer langs komt.
Omdat de geluidsisolatie nagenoeg aanwezig bleek, kun je hier eigenlijk niet slapen. De bedden zijn ook bovengemiddeld zacht... en
Ik ben iedere week in de regio en ken ondertussen de locale markt wel. Voor een goede nachtrust zijn er betere en beter betaalbare opties in dit segment te vinden.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 19 sep 2018
Beste gast,
Hartelijk dank voor het kenbaar maken van uw bevindingen. Wij vinden het erg vervelend dat u hinder heeft ondervonden van de doorgaande weg waarvoor onze excuses.
Wij hopen u ondanks deze ervaring alsnog eens te mogen begroeten bij Van der Valk Hotel de Molenhoek-Nijmegen.
Met vriendelijke groet,
Team van der Valk hotel de Molenhoek
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Team van der Valk hotel de Molenhoek op 17 sep 2018
Thank you for your rating!
10/10 – Uitstekend
Jose
Reisde met partner
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten