Strand

Beoordelingen van Pullman Munich

Pullman Munich
Theodor-Dombart-Str. 4, Munich, BY

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 497 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 353 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 94 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 26 van 1002 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Marnix

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er is weinig in de buurt te doen, het hotel is prima, mooie ruime kamers. Parkeren is duur.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van AG op 27 feb 2024
Dear Marnix, Thank you for taking your time to share a feedback as it concerns your recent stay in the Pullman Munich. We are pleased that in general you had an enjoyable stay and we hope that we may welcome you again. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)

10/10 – Uitstekend

Marcel, ijmuiden

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Next to the subway station, nice rooms good breakfast.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van AG op 9 okt 2023
Dear Marcel,Thank you very much for choosing Pullman Munich and taking your time to share a feedback. We are happy to read that you liked your stay and we hope that we may welcome you again. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Ideaal hotel voor citytrip of als tussenstop
Het ideale aan dit hotel was de ligging, dichtbij de metro, mogelijkheid om je auto ondergronds te parkeren. Maar niet geschikt voor electrische auto's. Het ontbijt was basic en ongezellige refter wat ik niet gewend ben bij Pullman Hotel. Ik vond wel dat de vuilbakje in de badkamer vies was, het was een oud en versleten vuilbakje, een contrast met de rest.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van AG op 30 aug 2023
Dear Expedia Guest,Thank you for taking your time to share a feedback as it concerns your recent stay in the Pullman Munich. Regarding the bathroom trash, we will take in order to achieve the necessary improvements and to avoid any re-occurrence in the future. We are pleased that in general you had an enjoyable stay and we hope that we may welcome you again. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)

8/10 – Goed

Frank

3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van AG op 7 jul 2023
Dear Mr. Frank,First of all, I would like to thank you very much for having taken the time to share your impressions and experiences regarding your recent stay with us.What else could be improved in order to reach 10 out of 10 points?We hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Many greetings from Munich.Sincerely,Yours Pullman Munich Team (AG)

10/10 – Uitstekend

Hendrika

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldige ligging en geweldig ontbijt
Reactie van Your Pullman Munich Team JC op 15 mei 2023
Dear Hendrika, Thank you a lot for sharing your feedback. We are looking forward to welcoming you again. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Janine, Voerendaal

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Your Pullman Munich Team JC op 15 mei 2023
Dear Janine, Thank you a lot for your feedback. We are looking forward to welcoming you again. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van The Pullman Munich Team (PM) op 26 okt 2022
Dear Guest,Thank you for your 10/10 review! You clearly had a great time with us and this is what we always aim to do!We look forward to welcoming you back in the near future.Best regards,The Pullman Munich Team (PM)

8/10 – Goed

Quirijn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ligging is perfect !
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ligging ontbijd bed douche. Dicht bij bmw welt en stadion
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Pullman Munich op 29 okt 2019
Dear Guest, thank you so much for your great Feedback. We hope you enjoyed your stay wit us. We would be more than happy to welcome you soon back again. Kind Regards, Your Pullman Munich

8/10 – Goed

Yves

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Pullman Munich op 11 jul 2019
Dear Guest, thank you so much for your Feedback. We wish you a nice day and hope to see you soon again. Kind Regards, Your Pullman Munich

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service, net hotel! Goede ligging, vlak bij outoweg en U-bahn
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Pullman Munich op 17 jun 2019
Dear Guest, thank you for your Feedback. We hope to welcome you soon back in our Hotel. Kind Regards, Your Pullman Munich

8/10 – Goed

Martin, Voorburg

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean rooms, good service, good breakfastbuffet with a lot of choices.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Pullman Munich op 11 jun 2019
Dear Martin, thank you for your lovely Feedback. We hope you enjoyed your stay. Kind Regards, Your Pullman Munich

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Pullman Munich Team op 6 mei 2019
Dear Guest, thank you very much for your stay with us! Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Al, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed hotel in de directe nabijheid van de English Garden en met de U6 is het centrum maar een paar minuten verwijderd. Buiten het hotel zijn een zelfbedieningswinkel en een cafetaria. Op zaterdag is er een groentemarkt.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Pullman Munich Team op 29 okt 2018
Dear Al, thank you for sharing your great feedback. We truly hope to see you again very soon. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Adriana, Nuenen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel dichtbij de metro
Zeer luxe en comfortabel hotel. Kamers zijn ruim en nieuw. Zeer luxebeddengoed en zalige kussens. Badkamer praktisch en voorzien van regendouche. Hotelpersoneel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Parkeergarage onder het hotel, goed zichtbaar met gereserveerde plekken voor hotelgasten. Metro op 100 meter afstand. Ontbijt voldoende.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van PULLMAN MUNICH TEAM op 10 aug 2018
Greetings from Pullman Munich Hotel! Thank you very much for your detailed positive feedback and comments. We work continuously to ensure flawless service and to produce great experiences for our guests. We are happy to hear that our colleagues made a lasting impression on you and that you enjoyed our service! We also have passed on your feedback on our breakfast to our kitchen team. We look forward to welcoming you back again soon! With best regards, Your Pullman Munich Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top!!!
Super gelegen ivm met verbindingen met het opbenbaar vervoer en toch heel rustig. Lufthansa bus komt om de hoek voor rit naar luchthaven. Vriendelijk personeel en zalig ontbijt.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Pullman Munich Team op 18 apr 2018
Dear Pullman Guest, thank you so much for having taken the time to share such a friendly and positive feedback. We are pleased that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you back again soon. Kind regards, your Pullman Munich Team

10/10 – Uitstekend

corinne, antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super!
hotel is geweldig gelegen. Het personeel is heel vriendelijk. Ontbijt is de max. Er wordt ook gedacht aan het milieu op vele wijze. Hun boter machine bij het ontbijt is iets nooit gezien.
4 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Pullman Munich Team op 28 mrt 2018
Dear Corinne, thank you very much for you positive feedback. We hope to welcoming you back soon. Best regards, yours Pullman Munich Team

10/10 – Uitstekend

Carolin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
gute Verkehrsanbindung, Englischer Garten fussläufig erreichbar, nettes Personal, Zimmer gut eingerichtet mit Balkon und großem Kingsizebett-ausreichend für 2Erwachsene mit Kind
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The morning buffet was excellent. The staff was very friendly. Sometimes staff answers to questions were very vague and unhelpful. The sauna was only opened after 6pm during the evening.
6 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Clement, Simpsonville

8 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Julian

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel good, modern and clean. Located next to the subway U6 which was very convenient for access to central Munich. Stay was very pleasant but breakfast was too expensive £25 for limited fayre.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van AG op 19 mrt 2024
Dear Julian, Thank you very much for choosing Pullman Munich and taking your time to share a feedback. We are happy to read that you liked your stay and we hope that we may welcome you again. Kind regards, Your Pullman Munich Team (AG)

8/10 – Goed

Andy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Sehr schöne Unterkunft, mit dem Auto sehr gut erreichbar, Parkmöglichkeiten hervorragend. Personal sehr freundlich. Zimmer sind ok schon ein wenig benutzt und sehr hellhörig. Fazit: Unschlagbarer Preis,Lage top gerne wieder
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sabina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Hotel und reichhaltiges Frühstücksbuffet. Gefehlt hat uns die Möglichkeit, frische Eierspeisen zu bekommen. Ein Glas Sekt zum Frühstück wäre auch toll gewesen, aber auch so sind wir jeden Morgen satt geworden. Das ist „Jammern auf hohem Niveau“.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van AG op 19 mrt 2024
Liebe Sabrina,herzlichen Dank für Ihre gute Bewertung. Die angesprochenen Mängel werden wir umgehend prüfen und beheben. Für Ihre nächste Buchung wenden Sie sich bitte an unsere Kolleginnen und Kollegen unter der folgenden E-Mail-Adresse: reservation@pullman-munich.comWir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch! Liebe Grüße,Ihr Pullman Munich Team (AG)

8/10 – Goed

Tino

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van AG op 27 feb 2024
Dear Tino,We are pleased that you liked you room furthermore I want to thank you for your positive feedback about our team, I have shared it with my team members. It would be a pleasure to welcome you again in the Pullman Munich. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)

8/10 – Goed

Carlos

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Elke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van AG op 27 feb 2024
Dear Elke,We are pleased that you liked you room furthermore I want to thank you for your positive feedback about our team, I have shared it with my team members. It would be a pleasure to welcome you again in the Pullman Munich. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)

10/10 – Uitstekend

jean-yves

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location quiet .There are restaurants around hotel, grocery shop, baker. Metro underground in corner…
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van AG op 26 jan 2024
Dear Jean-Yves, Thank you so much for sharing such a friendly and positive feedback. We are really pleased that you enjoyed your stay and we are looking forward to welcoming you again, too. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)

8/10 – Goed

Ralf

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van AG op 26 jan 2024
Dear Ralf,Thank you a lot for sharing your feedback. We are looking forward to welcoming you again. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)

8/10 – Goed

Stephanie

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Sehr schön, sauber und man fühlt sich wohl.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van AG op 16 jan 2024
Liebe Stephanie,herzlichen Dank für Ihre detaillierte Bewertung. Es freut uns, dass Sie sich in unserem Hause wohlgefühlt haben und mit unserem Service vollkommen zufrieden sein konnten. Gerne habe ich Ihre positiven Kommentare an unsere Mitarbeiter weitergeleitet.Beste Grüße und hoffentlich bis bald,Ihr Pullman Munich Team (AG)

10/10 – Uitstekend

Siegfried

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van AG op 16 jan 2024
Lieber Siegfried,herzlichen Dank für Ihre detaillierte Bewertung. Es freut uns, dass Sie sich in unserem Hause wohlgefühlt haben und mit unserem Service vollkommen zufrieden sein konnten. Gerne habe ich Ihre positiven Kommentare an unsere Mitarbeiter weitergeleitet.Beste Grüße und hoffentlich bis bald,Ihr Pullman Munich Team (AG)

6/10 – Redelijk

Rosita

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wir fanden es sehr unsauber. Im Bad lagen noch Haare und die Toilette war nicht sehr sauber. Würden das nächste mal nicht mehr kommen.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van AG op 16 jan 2024
Liebe Rosita,vielen Dank für das konstruktive Feedback und die Zeit die Sie sich genommen haben, Ihre Eindrücke über Ihren letzten Aufenthalt mit uns zu teilen.Wir bedauern sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht in vollen Zügen genießen konnten und Sie mit unserem Service nicht zufrieden waren.Wir nehmen Ihre Kritikpunkte bezüglich des Sauberkeit sehr ernst und haben diese bereits an die entsprechende Abteilung weitergeleitet. Es würde mich sehr freuen, wenn Sie uns dennoch bei Ihrem nächsten Besuch die Möglichkeit geben würden, Sie von uns zu überzeugen. Herzliche Grüße,Ihr Pullman Munich Team (AG)

8/10 – Goed

Kathrin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van AG op 12 jan 2024
Liebe Kathrin,herzlichen Dank für Ihre Bewertung - wir werden diese gerne mit dem gesamten Personal teilen. Viele Grüße,Ihr Pullman Munich Team (AG)

8/10 – Goed

Infal Pari

6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van AG op 12 jan 2024
Lieber Infal,herzlichen Dank für Ihre Bewertung - wir werden diese gerne mit dem gesamten Personal teilen. Viele Grüße,Ihr Pullman Munich Team (AG)

10/10 – Uitstekend

ka ming

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van AG op 12 jan 2024
Lieber Kan Ming,herzlichen Dank für Ihre Bewertung - wir werden diese gerne mit dem gesamten Personal teilen. Viele Grüße,Ihr Pullman Munich Team (AG)

8/10 – Goed

Steffen Udo

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van AG op 12 jan 2024
Lieber Herr Udo,vielen lieben Dank für Ihre Bewertung! Schön, dass es Ihnen so gut gefallen hat.Wir danken Ihnen für die Komplimente - das motiviert uns sehr!Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch hier im Pullman Munich!Herzlichste Grüße,Ihr Pullman Munich Team

8/10 – Goed

Swenja

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles super.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van AG op 2 jan 2024
Liebe Swenja,herzlichen Dank für Ihre Bewertung - wir werden diese gerne mit dem gesamten Personal teilen. Für Ihre nächste Buchung wenden Sie sich bitte an unsere Kolleginnen und Kollegen unter der folgenden E-Mail-Adresse: reservation@pullman-munich.comWir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch! Viele Grüße,Ihr Pullman Munich Team (AG)

2/10 – Ontzettend slecht

Frank

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Völlig unflexibler Reservierungsservice, keinerlei Kundenservice
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van AG op 2 jan 2024
Lieber Frank,herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Die angesprochenen Mängel werden wir umgehend prüfen und beheben. Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch! Liebe Grüße,Ihr Pullman Munich Team (AG)

8/10 – Goed

Birgit

6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van AG op 18 dec 2023
Dear Birgit, Thank you very much for choosing Pullman Munich and taking your time to share a feedback. We are happy to read that you liked your stay and we hope that we may welcome you again. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)

8/10 – Goed

Joanne

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van AG op 27 feb 2024
Dear Joanne,We are pleased that you liked you room furthermore I want to thank you for your positive feedback about our team, I have shared it with my team members. It would be a pleasure to welcome you again in the Pullman Munich. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van AG op 18 dec 2023
Dear Guest of the Pullman Munich, Thank you a lot for sharing your positive and friendly feedback. We are pleased that you had an enjoyable stay. We are looking forward to welcoming you again. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)

10/10 – Uitstekend

Alex

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van AG op 18 dec 2023
Dear Alex, We are pleased that you liked you room furthermore I want to thank you for your positive feedback about our team, I have shared it with my team members. It would be a pleasure to welcome you again in the Pullman Munich. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)

8/10 – Goed

Iris

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van AG op 2 jan 2024
Dear Iris,Thank you a lot for sharing your feedback. We are looking forward to welcoming you again. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)

8/10 – Goed

Pasi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van AG op 11 dec 2023
Dear Pasi,We are pleased that you liked you room furthermore I want to thank you for your positive feedback about our team, I have shared it with my team members. It would be a pleasure to welcome you again in the Pullman Munich. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)

6/10 – Redelijk

Christoph

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Low service for a high price
- less staff at the front desk, long waiting time. - asked for a non-allergic pillow. Nothing available, I had to care about myself (I'd expect the hotel/service would care about considering the level of hotel category and price). - condition of shower not good: Ceiling needs renovation, the whole shower system has to be replaced: Rain shower not working good, faucet picked up. - staff in the breakfast room not very friendly (except the front agent), no "good morning" and/or "good-bye" from the staff. - Quality and choice of breakfast was very good.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van AG op 18 dec 2023
Dear Christoph,Thank you for taking your time to share a feedback as it concerns your recent stay in the Pullman Munich. Regarding the pillows, we will take in order to achieve the necessary improvements and to avoid any re-occurrence in the future. Alternatively, you can use our Event Hotels App for check-in, check-out, billing and downloads of your bills.Use the Event Hotels App and get a free drink at the Pullman Munich.Available in the Google Play and the App Store.We are pleased that in general you had an enjoyable stay and we hope that we may welcome you again. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)

8/10 – Goed

Hyungseok

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van AG op 11 dec 2023
Dear Hyungseok,We are pleased that you liked you room furthermore I want to thank you for your positive feedback about our team, I have shared it with my team members. It would be a pleasure to welcome you again in the Pullman Munich. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)

8/10 – Goed

Stephen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel with comfortable and spacious rooms Inc tea making facility and a small fridge, nice clean bathroom with walk in rain shower. Small but adequately equipped gym. Hotel within 3-5 minutes walk of the nearest underground statiin
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van AG op 18 dec 2023
Dear Stephen, We are pleased that you liked you room furthermore I want to thank you for your positive feedback about our team, I have shared it with my team members. It would be a pleasure to welcome you again in the Pullman Munich. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)

8/10 – Goed

Okkes Ozgur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güzel ve temiz bir otel. U-bahn yakınında olması büyük avantaj. Tekrar kalmayı düşünebileceğim bir otel
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van AG op 6 dec 2023
Dear Okkes,Thank you for choosing to stay at the Pullman Munich and it is our pleasure to receive such positive feedback from our guests. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at the hotel!Best regards,Yours Pullman Munich Team (AG)

10/10 – Uitstekend

Paula Jane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean hotel and room, excellent breakfast choice, friendly and helpful staff, good transport links nearby, nice and quiet night time, will definitely be choosing this hotel next time I’m in Munich.
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van AG op 6 dec 2023
Dear Paula,thank you very much for this great and positive review you have written. We really appreciate this! It is great to see that we met all your expectations. This is the highest aim our staff wants to achieve every day! We hope that you will visit us again soon!Best regards,Yours Pullman Munich team (AG)

8/10 – Goed

Giuseppe

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van AG op 2 jan 2024
Dear Giuseppe, Thank you a lot for sharing your feedback. We are looking forward to welcoming you again. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)

2/10 – Ontzettend slecht

Jan Philipp

Zakenreiziger
Sehr geehrte hotels.com, ich bin nach einer langen Zugfahrt im Hotel angekommen. Das Hotel hat trotz verbindliche Buchung seitens ihrer Webseite kein Hotelzimmer für mich zur Verfügung gehabt. Ich bitte um Kontaktaufnahme zwecks Rückerstattung. Ich habe dann weitere 2 Stunden in der Nacht in München verbracht und vergeblich ein Hotelzimmer zu finden.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van AG op 12 jan 2024
Lieber Jan,vielen Dank für das konstruktive Feedback und die Zeit die Sie sich genommen haben, Ihre Eindrücke über Ihren letzten Aufenthalt mit uns zu teilen.Wir bedauern sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht in vollen Zügen genießen konnten und Sie mit unserem Service nicht zufrieden waren.Wir nehmen Ihre Kritikpunkte bezüglich des Services sehr ernst und haben diese bereits an die entsprechende Abteilung weitergeleitet. Es würde mich sehr freuen, wenn Sie uns dennoch bei Ihrem nächsten Besuch die Möglichkeit geben würden, Sie von uns zu überzeugen. Herzliche Grüße,Ihr Pullman Munich Team (AG)