Garden Hotel Muscat

Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Oman Avenues Mall

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Garden Hotel Muscat

Ingang accommodatie
Standaard eenpersoonskamer | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek
Dagelijks continentaal ontbijt (OMR 5 per persoon)
Ingang accommodatie
Café

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Way 3504, Al Khuwair, Beside Zawawi Mosque, Muscat, Muscat Governorate, 179

In de buurt

  • Muscat Grand Mall - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Oman Avenues Mall - 2 min. rijden - 2.0 km
  • Koninklijk Operahuis van Muscat - 5 min. rijden - 6.3 km
  • Sultan Qaboos-moskee - 5 min. rijden - 5.4 km
  • Strand van Qurum - 7 min. rijden - 8.3 km

Lokaal vervoer

  • Muscat (MCT-Internationale luchthaven Muscat) - 21 min. rijden

Restaurants

  • ‪Muscat Bakery (Falafel Corner) - ‬8 min. lopen
  • ‪KFC - ‬5 min. lopen
  • ‪مطعم المجبوس الكويتي - ‬5 min. lopen
  • ‪Khamis Al Aufi Restaurant - ‬8 min. lopen
  • ‪Gloria Jean's Coffees - ‬8 min. lopen

Over deze accommodatie

Garden Hotel Muscat

Hotel in de buurt van Oman Avenues Mall
Garden Hotel Muscat bevindt zich in de buurt van Sultan Qaboos-moskee en Koninklijk Operahuis van Muscat en biedt extraatjes zoals winkels ter plaatse, een koffiebar/café en een stomerij/wasserijservice. Ben je toe aan een verwendag? Breng dan een bezoek aan het stoombad. Het plaatselijke restaurant Al Luban serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Je kunt er genieten van uitzicht op de tuin. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer met een snelheid van 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximaal 6 toestellen) en maak gebruik van voorzieningen zoals een fitnesscentrum en een 24-uurs businesscentrum.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Een receptieruimte, een computerstation en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 153 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals laptopwerkplekken en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Regendouches, bidets en baden of douches
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, een privékok en waterkokers

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Farsi, Filipijns, Frans en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximaal 6 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur: OMR 5 per persoon
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Al Luban

Dingen om te doen

  • Sportschool
  • Stoombad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Kluisjes
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • 3 vergaderruimtes
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Trapleuningen

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Bidet
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • Chef-kokservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.30 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 08.30 uur te arriveren. 
Bij het inchecken dienen gasten een negatief PCR-testresultaat of een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een negatief Covid-19-testresultaat geldt voor alle gasten van 8 jaar en ouder. De test mag niet langer dan 24 uur voor het inchecken afgenomen zijn. De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 12 jaar en ouder. Gasten dienen minstens 2 dagen voor het inchecken volledig gevaccineerd te zijn

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. OMR 5 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: OMR 6 per persoon (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Registratienummer van de accommodatie 1098005
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Garden Hotel Muscat Hotel
Garden Hotel Muscat Muscat
Garden Hotel Muscat Hotel Muscat

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Garden Hotel Muscat?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Garden Hotel Muscat te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Garden Hotel Muscat?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Garden Hotel Muscat uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.30 uur uit te checken.

Biedt Garden Hotel Muscat een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van OMR 6 per persoon.

Waar ligt Garden Hotel Muscat?

Dit hotel ligt in Al Khuwair, op 1,9 km van Oman Avenues Mall en op 4,7 km van Sultan Qaboos-moskee. Ook Koninklijk Operahuis van Muscat en Strand van Qurum liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Garden Hotel Muscat

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 22 beoordelingen

8,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ingrid

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Eenvoudig maar prima hotel
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Muhammed, aluva

5 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

OK für eine / max. zwei nächte

die lage des hotels ist nicht sehr nahe der altstadt von muscat ein auto ist zwingend das servicepersonal ist in ordnung. leider fehlten bei uns duschtücher & handtücher für zwei personen und obwohl wir dies meldeten, erhielten wir nichts. das zimmer müffelte nach käsefüssen, der teppichboden ist nciht toll/ideal. das bad ist eher älter das frühstück überzeugte nicht wirklich
2 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Vishal

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Very for given price

It is an old property of Tulip Inn changed to Garden Hotel. Now it is just equiv.to 2 * hotel. But there are no renovations. Bathroom was in terrific situation and when I complaint about bathroom, there was no response. They said it is ok.. disaappointed Breakfast was ok with limited menu, no focus on refilling.
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Sean

2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Rami

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Leanne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice, clean hotel in Muscat. The rooms are very spacious. Beds were a bit hard and pillows not great, but overall a good sleep. The shower and tub/shower both didn't have shower curtains so the floor got wet. There were no face cloths, but they had shampoo & body wash. There were 2 bottles of water per day in your room along with a kettle to make coffee or tea (provided). The "balcony" is fully fenced with 2 windows that open slightly, not a lot of natural light in the room. There is a couch and chair, desk, closet, safe and mini fridge. There is a restaurant onsite, but I did not eat there so can't comment. Wifi works well enough in the rooms and lobby. There is a good restaurant nearby called imperial kitchen. The hyper market is a 2 minute walk, so you can stock up on snacks or water. There is also an atm nearby. I felt the area was safe as a woman traveller.
2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Abdullah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Alawi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
love it
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Kiana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The hotel needs a renovation, other than that the room was vert spacious and clean. Friendly staff
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Mohammed

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a good experience overall and we enjoyed the stay there.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Azza

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was fantastic. Thank you
9 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Catherine, Tremblay en france

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre sombre sans fenêtre j ai pu changer heureusement
6 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Huzayfaa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, the stay was pleasant. We were allocated a room as per our request and the room was clean and very spacious! Largely, the staff were very welcoming and hospitable besides one employee who unfortunately checked us in and out of the Hotel; he was incredibly rude and dismissive of us, no customer service skills whatsoever. If the Hotel management wants the name of this individual please contact us directly. We felt very caught off guard since the rest of the staff were the complete opposite.
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Adel

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location all kind of restaurant around quite place
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Saeed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent Hôtel pour séjourner à Mascate

Hôtel très propre et bien placé pour un séjour à Mascate. Il a un style un peu ancien et très propre, la literie est très confortable, le petit déjeuner buffet est copieux et bon (sucré, salé). Nous avons eu un problème avec notre réservation via hôtels.com qui n'était visiblement pas parvenue à l'hôtel, le problème a été résolu rapidement et nous avons été surclassé dans une meilleure chambre. Le personnel est efficace. Le restaurant situé juste à gauche de l'hôtel sert de la bonne nourriture indienne.
2 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Everett

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Disappointed in their ‘math’

It was a nice room and front desk was very nice, but I was really disappointed in the description on the site compared to what the actual was. The shuttle is 8 OMR not 6 and when I ordered in advance it was basically a no show. My flight was early, but I didn’t call the hotel until 30 minutes AFTER my originally scheduled arrival (to be fair to the hotel) asking where it was, and nobody was on the way. I ended up having to take an overpriced taxi. The bigger one was internet. Am a traveling worker and the site has 100 mbps (insane and hard to believe but did trust it), but it’s just 10 (it clearly says this when you log into it at the hotel). Plus, it barely works in your room (front desk acknowledged they get congestion and it’s normal). I had to take an important work Zoom call in the lobby which was noisy at the time (and embarrassing for me). They need to update their ad on this site. Again, rooms were nice and big, but I just get out of shape with clear discrepancies.
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Uday Kiran

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent stay

We were gone for 2 days trip to oman and booked this hotel, it was nice and everything perfect. Hotel, rooms, cleaning,
2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Aisha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Syed Haider

2 nachten verbleven in februari 2022