Hotel Charmant Nachi-Katsuura
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Fudarakusanji-tempel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Charmant Nachi-Katsuura





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een haardroger
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Katsuura, Tsukiji 4-3-16, Nachikatsuura, Wakayama, 649-5335
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Urashima
Hotel Urashima
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 274 beoordelingen
De prijs is € 154
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Charmant Nachikatsuura
Charmant Nachikatsuura
Hotel Charmant
Charmant Nachi Katsuura
OYO 44642 Hotel Charmant
Hotel Charmant Nachi Katsuura
OYO Hotel Charmant Higashimuro
OYO Hotel Charmant Nachi Katsuura
Hotel Charmant Nachi-Katsuura Hotel
Hotel Charmant Nachi-Katsuura Nachikatsuura
Hotel Charmant Nachi-Katsuura Hotel Nachikatsuura
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Charmant Nachi-Katsuura
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
24 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Kayla
23 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Location
Kayla
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Yoko
16 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
親切
Yoko
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 mrt 2020
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Anne, Singapore
Reisde met partner
27 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 feb 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
近くに市場食堂があり楽しみました。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
7 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Chi Ming
5 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chi Ming
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
お勧めしません
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
ULPIANO
23 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecto

ULPIANO
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
sakae
Reisde met familie
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sakae
2 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 nov 2019
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
心地よい宿
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Jeanne
28 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Jeanne
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
non-no, 大阪
Reisde met familie
28 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
non-no
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
akiko
6 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
女ひとりで那智の滝観光
akiko
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
JONGSOOL
29 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
친절하고 깨끗한 호텔
JONGSOOL
1 nacht verbleven in mei 2019