Ontvang een overzicht van dit hotelNew York skyscraper just off Broadway

Populaire pluspunten van de accommodatie

Gratis wifi
Restaurant
Businesscentrum
Rookvrije accommodatie
24-uurs receptie

Show-stopping omgeving

Dit Midtown New York-hotel van 52 verdiepingen ligt een half blok van Times Square en Broadway; Fifth Avenue ligt minder dan 2 blokken naar het oosten, Rockefeller Center ligt 5 blokken verderop en Central Park ligt anderhalve kilometer naar het noorden.

Fit voor vergaderingen

Bijzonderheden zijn het populaire Restaurant Charlotte, een 24 uur per dag geopend fitnesscentrum met uitzicht op de stad, draadloos internet in openbare ruimten en een Broadway-theater uit 1903 dat is verbouwd tot een ontmoetingsruimte.

Wijdse uitzichten

Op de verdiepingen 16–52 hebben de kamers een prachtig uitzicht over het theaterdistrict, de skyline van New York City of allebei. Ze zijn ingericht in een Aziatisch aandoende Déco-stijl, allemaal met snel internet.

Millennium Broadway New York Times Square

Hotelvoorzieningen

Hotelvoorzieningen

Bij het Millennium Broadway New York Times Square in hartje Manhattan zit je op de eerste rang voor alles wat New York City te bieden heeft.

Er is een speciaal conciërgeteam om je te helpen, bijvoorbeeld bij restaurantreserveringen, kaartjes voor het theater en uitstapjes in de omgeving. Voor zakelijke bijeenkomsten zijn in het hotel vergader- en evenementenfaciliteiten aanwezig, geaccrediteerd door de International Association of Conference Centers. De faciliteiten beslaan een oppervlakte van 7800 vierkante meter en bieden flexibele ruimtes met kwaliteitsservice en aandacht voor details. Ga lekker wat eten bij Restaurant Charlotte, waar een traditioneel Amerikaans ontbijt wordt geserveerd door vriendelijk en behulpzaam personeel. Later op de dag kun je ontspannen in de bar en lounge met bijzondere cocktails en hapjes.

De goed uitgeruste en ruimtelijke kamers hebben kamerhoge ramen met een geweldig uitzicht op de skyline van New York. Geniet van een diner in het comfort van je eigen kamer.

  • Snelle incheckservice 
  • Bar / lounge 
  • Lift 
  • 24-uurs receptie 
  • Conferentieruimte 
  • Businesscentrum 
  • Kruier / portier 
  • Restaurant 
  • Vergaderruimtes 12 
  • Snelle uitcheckservice 
  • Hulp bij uitstapjes / tickets 
  • Stomerij / wasserijservice 
  • Gratis wifi 
  • Zelf parkeren (toeslag) 
  • Limousine- of autoservice beschikbaar 
  • Valetparkeren (toeslag) 
  • Rookvrije accommodatie 
  • Kluis bij receptie 
  • Bagageopslag 
  • Ontbijt beschikbaar (toeslag) 
  • Geldautomaat / bankservice 
  • Conciërgeservices 
  • Cadeauwinkels of kiosk 
  • Aantal kamers - 626 
  • 24-uurs fitnessfaciliteiten 
  • Aantal verdiepingen - 52 
  • Meertalig personeel 

Internet

Beschikbaar in alle kamers: Gratis wifi

Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: Gratis wifi

Parkeren

Zelf parkeren (toeslag), Valetparkeren (toeslag)

Kamervoorzieningen

  • Premium televisiezenders 
  • Verduisterende gordijnen 
  • Airconditioning 
  • Klimaatregeling (airconditioning) in de kamer 
  • Telefoon 
  • Privébadkamer 
  • Gratis toiletartikelen 
  • Föhn 
  • Bad/douchecombinatie 
  • Dagelijkse huishoudservice 
  • Bureau 
  • Strijkijzer / strijkplank 
  • Kluis in de kamer 
  • Televisie 
  • Gratis wifi 

Eetgelegenheden

Restaurant Charlotte - In alle rust genieten, vlak naast de ingang aan 44th Street. Nieuw Amerikaans ontbijt met internationale accenten. Aangrenzend een cocktaillounge. Het restaurant is doordeweeks geopend van 06.30 - 10.30 uur en in het weekend van 06.30 tot 11.00 uur.

Toegankelijkheid

Heb je specifieke verzoeken voor toegankelijkheidsvoorzienigen? Deze kun je op de boekingspagina vermelden wanneer je je kamer boekt.

  • Rolstoeltoegankelijke badkamer 
  • Rolstoeltoegankelijke douche 
  • Toegankelijkheidsvoorzieningen in de kamer 

Hotelbeleid

Inchecken

Inchecken vanaf 16.00 uur

Inchecken tot 02.00 uur

Minimale incheckleeftijd is 21

Uitchecken

Uitchecken tot 11.00 uur

Betalingsmethoden

Kinderen en extra bedden

  • Kinderen zijn van harte welkom.
  • Er zijn geen verrijdbare / extra bedden beschikbaar.
  • Er zijn geen babybedjes beschikbaar

Huisdieren

  • Geen huisdieren toegestaan

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.

Bij check-in dien je in het geval van incidentele kosten een geldig identiteitsbewijs en een borgsom in contanten of creditcard voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Geen extra bedden beschikbaar
Geen babybedden beschikbaar

Toeslagen

Je betaalt de volgende kosten ter plaatse bij het hotel:
  • Borgsom: USD 50.00 per dag
  • Resorttoeslag: USD 10.89 per accommodatie, per nacht
De resorttoeslag is inclusief:
  • Gebruik van het fitnesscentrum
  • Gebruik van businesscentrum/computers
  • Internet (mogelijk beperkte toegang)
  • Telefoongesprekken
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven hieronder vermeld. Toch kunnen deze kosten variëren, bijvoorbeeld op basis van je verblijfsperiode of het geboekte kamertype.

Optionele extra's

De accommodatie brengt de volgende toeslagen en borgsommen in rekening tijdens de serviceverlening, het in- of uitchecken .
  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ca. USD 25.36 per persoon
  • Parkeerkosten: USD 55 per dag
  • Valetparkeerkosten: USD 70 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Sorry, we ondervonden een probleem bij het laden van onze gastenbeoordelingen. Opnieuw proberen?