Interieur

Beoordelingen van Row NYC

4 out of 5
Row NYC
700 8th Avenue, New York, NY

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 881 van 3239 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 918 van 3239 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 640 van 3239 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 422 van 3239 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 378 van 3239 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ans

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrale plek
5 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Maurizio op 20 okt 2022
Bedankt voor de mooie recensie, Ans!We zijn verheugd om te horen dat je een geweldig verblijf hebt gehad in ROW NYC! Wat fijn dat u zo genoten heeft van onze centrale ligging! We zien je graag snel weer, zodat we een nog positievere ervaring met je kunnen delen.Kom alsjeblieft snel weer eens bij ons langs!

6/10 – Redelijk

Nicole

Reisde met een groep
Matig .. na drie jaar zie je dat het hotel wat achterstallig onderhoud heeft. Kamers wat stoffig etc.. Locatie is prima 👍
9 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Maurizio op 20 okt 2022
Bedankt voor de feedback, Nicolette.Hoewel het geweldig is dat je zo genoten hebt van je tijd bij ons, betreuren we het dat onze diensten niet aan je verwachtingen voldeden. We houden onszelf aan een hogere standaard, dus we zullen uw feedback zeker met ons team bespreken in de toekomst.We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen voor een positievere ervaring.

4/10 – Matig

Imane

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit was mijn 2e verblijf aan ROW NYC. Onze 1ste keer was in 2017 en dat was top. Daarom hebben we bij een volgend bezoek aan NYC wederom gekozen ROW, maar helaas zijn we teleurgesteld op meerdere vlakken. Afgezien van de locatie, is het hotel niet meer wat het is geweest. 1) Het personeel is verre van vriendelijk noch attent. We hebben een kleinere kamer ontvangen dan betaald. Wij hadden een Superior geboekt, maar we kregen een Standard. Al deed men wel alsof het een ‘upgrade’ was. Tijdens ons 1ste bezoek hadden we ook een Superior room, dus het verschil was duidelijk te zien. De medewerkster kijkt je amper en deed weinig moeite om te helpen. 2) De kamer was extreem klein. Ja, het is NYC maar daarom hadden we een Superior kamer geboekt. De badkamer had de grootte van een toilet. Het bed was amper groot genoeg voor twee personen. Er was gewoon onvoldoende ruimte. 3. De kamer was schoon op het eerste oog, maar het was duidelijk te zien dat er onvoldoende onderhoud heeft plaatsgevonden. Veel roest en schade. De badkamer is ook toe aan een grondige upgrade. 4. Over onderhoud gesproken, bijna alle liften waren buiten gebruik. Slechts 2 van de 8 liften deden het. Tijdens spitsuur moesten we soms wel 15-20 minuten wachten voordat we aan de beurt waren, omdat de lift steeds te vol zat met andere gasten. Het leek de medewerkers ook niet veel te doen dat er zo’n lange rij stond. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Jammer, maar wij zullen niet terugkeren naar ROW.
6 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Maurizio op 14 jun 2022
We waarderen de feedback, Imane. We zijn teleurgesteld dat uw tijd bij ons niet ideaal was. Uw ervaring komt niet overeen met het serviceniveau dat we gewend zijn te bieden. Het spijt ons dat onze service, badkamers, liften en faciliteiten uw verwachtingen niet hebben overtroffen. We houden onszelf aan een hogere standaard, dus we zullen uw zorgen in de toekomst met de juiste leden van ons team bespreken. We hopen dat u ons binnenkort nog een kans geeft om een positievere ervaring met u te delen.

4/10 – Matig

Alex

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi centraal gelegen tegenover Metro station. Times Square en Broadway op loopafstand. Hotel zelf heeft zijn beste tijd gehad: Geen eigen restaurant/ontbijt facilitiet. En alle openbare plekken weinig verlicht (lijkt alsof ze iets te verbergen hebben). Wij hadden kamer aan straatkant met uitzicht, maar ook met de nodige straat geluiden.Kamer was wel netjes.
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Maurizio op 9 mei 2022
Bedankt voor het delen van je recensie, Alex. We zijn blij te horen dat je genoten hebt van je recente verblijf bij ons. Het is fijn om te horen dat u genoten heeft van onze centrale ligging. We stellen uw feedback zeer op prijs en we zullen dit in overweging nemen terwijl we doorgaan met het verbeteren voor de toekomst. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen de volgende keer dat u in de stad bent. Fijne dag.

6/10 – Redelijk

Selma

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel is zijn glas kwijt. Het heeft niet meer de uitstraling van een paar jaar geleden. Alles ziet er smoezelig uit. De bedden waren wel heerlijk!
5 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Maurizio op 7 apr 2022
We stellen het op prijs dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen, Selma. Het spijt ons dat uw verblijf in ons hotel uw verwachtingen niet heeft overtroffen. We betreuren het ook dat u niet helemaal tevreden was met de kwaliteit en staat van onze meubels en accommodaties. We geven om het comfort en de tevredenheid van onze gasten, dus we zullen al uw zorgen met de juiste leden van ons team bespreken, zodat we in de toekomst kunnen verbeteren. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen voor een positievere ervaring.

6/10 – Redelijk

A.J.P.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Minder geschikt voor zakenreis
De kamer was klein, maar netjes. Veel herrie van buitenaf, een erg hard monotoon geluid van een afzuig ventilator verstoorde niet alleen de nachtrust, maar ook overdag was dit erg aanwezig. Het hotel was erg groot en druk maar zeker modieus, hip en veilig. Geen bar zoals gewend, geen ontbijt in een restaurant, maar take away. Opzich geen slecht hotel, maar geluid en minder comfort zijn storend voor zaken reizigers.
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Maurizio op 21 nov 2021
Bedankt voor het delen van uw recensie. We zijn blij te horen dat je genoten hebt van je recente verblijf bij ons. Het is fijn om te horen dat u heeft genoten van onze nette kamers, het modieuze design en de veilige faciliteiten. We stellen uw feedback over onze geluidsisolatie zeer op prijs, omdat we begrijpen hoe schokkend dit aspect kan zijn. We zullen dit in overweging nemen als we verder gaan om te verbeteren voor de toekomst. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen de volgende keer dat u in de stad bent.

8/10 – Goed

Frank

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hartje New York
Heel goed verblijf en heel centraal gelegen. Dichtbij van alles
4 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Maurizio op 4 okt 2021
Bedankt voor de fantastische recensie, Frank! We zijn blij dat je zo genoten hebt van je tijd bij ons bij ROW NYC! We geven veel om het geluk en de tevredenheid van onze gasten, dus het is uitstekend dat u onze toplocatie op prijs stelt. We houden ervan om onze gasten te zien profiteren van onze nabijheid tot zoveel prachtige attracties. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen! Heb een geweldige dag!

10/10 – Uitstekend

John Owen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
great hotel

6/10 – Redelijk

Wilfredo

Reisde met partner
The interior was dark and old. Very small spaces.

2/10 – Ontzettend slecht

Andres

7 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Darmensly

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reactie van Maurizio op 6 mrt 2023
Thank you for the wonderful rating, Carlos!It's fantastic you enjoyed your time at ROW NYC so much! We look forward to hosting you again soon for another amazing experience!

10/10 – Uitstekend

Adriano

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Maurizio op 18 jan 2023
Thanks for the perfect rating, Adriano!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at ROW NYC.

10/10 – Uitstekend

Wilmers

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best hotel
Love this hotel 😍
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Maurizio op 18 jan 2023
Thanks for sharing this perfect rating, Wilmers!We're thrilled to hear you enjoyed your stay at ROW NYC! It's our pleasure to accommodate you to the fullest extent. After all, your happiness is our top priority! We're already looking forward to your next visit!

6/10 – Redelijk

Renee Powell, Morganton

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
First of all, I didn't stay at the Row NYC. They canceled my booking and I had to get other arrangements. Then they canceled and put me in the Millennium on Broadway. This hotel was nice, but had no air. Had to keep the windows open just to keep cool. It was close to the show we were going to so that was a plus. The beds were hard and uncomfortable. Adding a small fridge and microwave would go a long way in adding amenities.
Reactie van Maurizio op 18 jan 2023
We appreciate you sharing your feedback, Renee.We are disappointed to hear that your experience with us did not meet your expectations. We strive to provide every guest with excellent experience and we regret that yours did not reflect this. Please know that your concerns have been passed on to our management team so they can be properly addressed.We hope to have the pleasure of hosting you soon so we can show you the quality experience we know that we are capable of sharing with our guests.

2/10 – Ontzettend slecht

MARK

4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Maurizio op 18 jan 2023
We appreciate you taking the time to share your feedback, Mark.We're disappointed your time with us was less than ideal. It's unfortunate our services didn't meet your expectations. We hope you give us another chance to share a more positive experience with you soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Francis

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous n'étions pas au Row Hotel, nous avons été relogé au Stewart Hotel. Personne là-bas n'était au courant de notre arrivée, J'ai été chargé à double et attends toujours le remboursement de 3'500.- Hôtel bien placé mais pas du même standing que ma réservation initiale, très déçu de mon expérience!!!

2/10 – Ontzettend slecht

Dexy Joe

Reisde met partner
My holiday was cancelled a few weeks before I was due to go. Expedia offered a full refund on cancelllation, but then deducted 348 pounds for a cancellation they made. I’ve tried contacting on serveral different portss as is, but when I prove that they offer me a full refund with recording, they stop responding . Terrible company I will never use them again.
Reactie van Maurizio op 18 jan 2023
Thank you for sharing your feedback, Dexy.We're very disappointed to hear you're dissatisfied. Providing our guests with a great experience is very important to us. We truly value your feedback and we'll address it with the appropriate members of our team so we may improve for the future.Thank you again for taking the time to share your feedback.

2/10 – Ontzettend slecht

Charlotte

Reisde met familie
Row NYC 2022
Booked this ROW NYC in September for Dec 16-18 through Hotels.com. They were closed for rennovations and booked us at another hotel. I was never contacted or notified in any way! They said they notified Hotels.com. After many calls and frustrations I found out our reservation was transferred to Stewart Hotel. I had prepaid at ROW NYC but Stewart Hotel had not received payment. So disappointed we had to go through this. This was a special trip for my daughter and I to go to a show in NYC and we had paid for tickets, transportation etc. Everything worked out, but will probably not use Hotels.com again!
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Maurizio op 18 jan 2023
Thank you for taking the time to share your feedback, Charlotte.It's unfortunate you had such challenges. We strive to offer quality service and convenience for our guests. We care deeply about the happiness and satisfaction of our guests so we'll be sure to discuss your review and concerns moving forward.

2/10 – Ontzettend slecht

Teena

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Received an email stating our hotel will need to be cancelled or we can have Row NYC schedule is a room somewhere else. Call was made numerous times in regards to where we were staying and they could not tell us. We were given 2 different addresses of hotels and finally was able to get the correct address which was the Manhattan hotel. Hotel front lobby was nice but the room was nasty. They put us in room 709 no tv in the room the outlets had no cover and the bathroom ceiling was falling in. Will never use hotel. com again. Very very disappointed.
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Maurizio op 18 jan 2023
We appreciate the feedback, Teena.It's unfortunate your stay in our hotel didn't exceed your expectations. We regret you weren't entirely satisfied with our furnishings and accommodations. We care deeply about the happiness and satisfaction of our guests so we'll address all of your concerns with our team moving forward.We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Gonzalo

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was changed to another hotel.
The row said it can support my reservation, so I was changed to the Manhattan hotel at Times Square. What a terrible experience. Without any maintenance, the hotel was dirty and old. The room size was above average in nyc, but the service was deficient. The bath was with hairs, you hace to ask for towels cause it doesn’t were available and there was an odor in all the building. It’s a pity that the Manhattan had a great location and such a terrible maintenance and also that the row changed me
2 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jonathan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our room was nothing likebthe picutres was so outdated, curtains absolutely dirty, bed was probably 20 years old, peeling wall paper, dirty walls. Orbitz moved our room 3 tomes and this was what we got stuck with
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Maurizio op 18 jan 2023
We appreciate the feedback, Jonathan.It's unfortunate your stay in our hotel didn't exceed your expectations. We regret you weren't entirely satisfied with our furnishings and accommodations. We care deeply about the happiness and satisfaction of our guests so we'll address all of your concerns with our team moving forward.We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Nathalie

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Maurizio op 18 jan 2023
We appreciate the feedback, Nathalie.It's unfortunate you had such challenges during your time with us. We regret that we couldn't provide you with a perfect experience. We do hope you give us another opportunity to demonstrate the high standard of service we're accustomed to providing.

2/10 – Ontzettend slecht

Jennifer

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They changed my booking to another hotel, then canceled my room. So i had no hotel to stay in.
2 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

justina

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Maurizio op 18 jan 2023
We appreciate your feedback, Justina.We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon.

8/10 – Goed

Tom

2/10 – Ontzettend slecht

Darren

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Expedia emailed whilst boarding the plane on the day I travel to advise the hotel was not available so despite them keep sending me emails to review the hotel we didn’t actually stay there Expedia believe they do not need to offer me any compensation for the stress caused and the fact that they said I would have no feast day yet had to pay fees at the Crowne Plaza which was a mediocre property and one that I wouldn’t of chose to stay at I would never recommend using expedia again to anybody. As a regular traveller they are the worst travel agent ever and you’re best going with a reputable agent that you can actually speak to Expedia’s packages have lots of hidden extras and from experience are not available
Reactie van Maurizio op 18 jan 2023
Thank you for taking the time to submit this feedback, Darren.We are always working very hard to provide the best experiences for all of our guests. It's unfortunate to see that we could have done more for you. We will share your concerns with our team moving forward.We hope you will give us another opportunity to provide a better experience for you in the future. We look forward to that chance.

8/10 – Goed

Itay

10 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Maurizio op 2 dec 2022
We appreciate you sharing this positive rating, Itay!The comfort of our guests is important to us so we can't wait to see you back again at ROW NYC. We want to share an even more enjoyable experience with you next time.

2/10 – Ontzettend slecht

Stephanie

5 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Maurizio op 1 dec 2022
Thank you for sharing your feedback, Stephanie.We regret that your experience with us was anything less than ideal as we strive to provide our guests with only the most enjoyable of visits. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the high caliber service our guests are accustomed to.

2/10 – Ontzettend slecht

Michael, Piarco

Reisde met een groep
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Maurizio op 26 nov 2022
We appreciate the feedback, Michael.It's unfortunate you had such challenges during your time with us. We regret that we couldn't provide you with a perfect experience. We do hope you give us another opportunity to demonstrate the high standard of service we're accustomed to providing.

10/10 – Uitstekend

Jorge

4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Maurizio op 25 nov 2022
Thank you for the wonderful rating, Jorge!It's fantastic you enjoyed your time at ROW NYC so much! We look forward to hosting you again soon for another amazing experience!

2/10 – Ontzettend slecht

Rocio Torres

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Nos desviaron por overbooking al Manhattan At Times Square, desde Expedia no nos avisaron, nos enteramos porque contactamos con el hotel para comprobar que todo estaba ok. En el Manhattan At Times Square nos han realizado 5 cobros indebidos por un monto total de 1.081,78 USD más los 350 USD del depósito, lo que hace un total de 1.431,78 USD que aún no he recibido en mi cuenta. Una de las recepcionistas nos confirmó que se trataba de un error y que en 5 días recibiríamos el reintegro del monto, han pasado 30 días y seguimos a la espera. Se han enviado numerosos emails y se han realizado varias llamadas al Manhattan At Times Square pero en ningún momento han respondido. Expedia tampoco ha realizado ninguna gestión del caso después de más de 2 semanas contactando vía email.
7 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Terrence

4 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Joshua

12 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Dawn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel stay
The hotel location was great walked everywhere. The room had no wash cloth had to call fromt desk we got the cloths in no time. Ask for a wake up call and no one called.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Maurizio op 21 nov 2022
Thanks for the review, Dawn!We are glad you had a great experience with us! We are disappointed to see some of your concerns, and we will let our team know about them. We always work very hard to make sure all of our guests have a pleasant stay. We look forward to hosting you again for an even better experience.Thanks again.

6/10 – Redelijk

Bianca

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Luis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Maurizio op 16 nov 2022
Thank you for the fantastic rating, Luis!It's outstanding you had such a wonderful experience at ROW NYC. We care about the satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Nicole

5 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Cheryl

9 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Maurizio op 15 nov 2022
Thank you for the 4-star rating, Cheryl!It's pleasing to know we've left you with a great impression. We can't wait to see you again soon so we can share an even better experience with you at ROW NYC. Thank you again for sharing!

2/10 – Ontzettend slecht

Brittany

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Maurizio op 15 nov 2022
We appreciate your feedback, Brittany.We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Nancy

4 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Joshua

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, good price. Room was small but plenty big enough for 2 people. Though it felt like there were always 50 people in the lobby and cops/medics on the street outside the hotel.
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Maurizio op 14 nov 2022
Thank you for the fantastic rating, Joshua!We're delighted to hear you enjoyed your stay at ROW NYC! We pride ourselves on providing exceptional service to our guests at all times so it's very pleasing to hear that we were able to accommodate you during your stay. We look forward to hosting you again in the future!Thank you again for taking the time to share your review.

6/10 – Redelijk

Jorelene

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Elevators smells bad, room was pretty small and wasn’t clean. The staff was kind and helpful.
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Maurizio op 13 nov 2022
We appreciate the feedback, Jorelene.While we're happy you appreciated our kind staff, it's unfortunate your room was not refreshed properly. We regret your challenges and inconvenience so we'll address your concerns with our team moving forward.We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.

10/10 – Uitstekend

Daniel rodriguez

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super comodo y limpio
5 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Maurizio op 12 nov 2022
¡Gracias por la maravillosa reseña, Daniel!¡Estamos encantados de que haya tenido una estadía tan fantástica en ROW NYC! Es excelente que haya renovado su habitación correctamente y que haya apreciado nuestras cómodas y limpias instalaciones. ¡Nos esforzamos por alcanzar la excelencia y sus elogios nos permiten saber que estamos haciendo nuestro trabajo!Esperamos verte pronto de nuevo para otra experiencia fantástica. ¡Gracias nuevamente por compartir sus comentarios!

2/10 – Ontzettend slecht

HEAVEN

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I’ve stayed with this property multiple times now; the first time back in 2019 the hotel was fun, upbeat, and wonderful. This trip was an entirely different story. It’s dirty, the wallpaper is falling, the whole place smells of cigarette. I also came home from my trip to $450 of the xtra charges that no one is able to explain to me!! It is IMPOSSIBLE to connect with anyone. They always take your info, tell you someone will reach out in 24-48 hours, and nothing happens… I still have no idea what the charge is (as it’s not the resort fee since that’s an entirely different charge), and I can’t connect with anyone for information or to have it reversed. Incredibly unimpressed, do not recommend.

8/10 – Goed

Alaa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is excellant,staff are friendly and go above and beyond
Reactie van Maurizio op 9 nov 2022
Thanks for the fantastic review, Alaa!It's excellent you had such an amazing stay at ROW NYC! We're delighted you enjoyed our prime location and that our team made you feel so welcome and valued during your time in our hotel. We endeavor to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience. That's what we like to see!We can't wait until your next visit so we can share another fantastic experience with you soon!

6/10 – Redelijk

Robert

It is close to theaters. Good enough I would stay again but nothing fancy
Reactie van Maurizio op 9 nov 2022
Thank you for the feedback, Robert.While it's great you enjoyed your time with us and appreciated our convenient location, we regret that our services didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we'll be sure to discuss your feedback with our team moving forward.We look forward to hosting you again soon for a more positive experience.

4/10 – Matig

Patricia Mary

Reisde met familie
We had the hotel cancelled on us so was sent to Manhattan Times Square
Reactie van Maurizio op 21 nov 2022
Hello Patricia,Thank you for contacting Row NYC Hotel. Please note, these cancelations were done due to over sales at the hotel.Please let us know if you need anything further.

10/10 – Uitstekend

alfredo, san diego

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thry upgrader ny toom gr3wt view of the ciry
Reactie van Maurizio op 8 nov 2022
Thank you for the fantastic review, Alfredo!It's outstanding you had such a wonderful experience at ROW NYC! We're delighted you enjoyed our excellent location with its stunning and breathtaking views. That's what we like to see! We can't wait to see you again soon so we can share those beautiful scenes with you once more!

6/10 – Redelijk

Paul

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
No coffee making facilities. For the price I paid for our stay this was not good value.
Reactie van Maurizio op 7 nov 2022
We appreciate your feedback, Paul.We strive to offer our guests quality service and comfort. However, it's unfortunate that your stay with us was anything less than perfect. We'll be addressing your concerns regarding the value of our accommodations and in-room amenities with the appropriate members of our management team.We'd love to see you again in the future to share a more positive experience with you.