Dit was mijn 2e verblijf aan ROW NYC. Onze 1ste keer was in 2017 en dat was top. Daarom hebben we bij een volgend bezoek aan NYC wederom gekozen ROW, maar helaas zijn we teleurgesteld op meerdere vlakken. Afgezien van de locatie, is het hotel niet meer wat het is geweest.
1) Het personeel is verre van vriendelijk noch attent. We hebben een kleinere kamer ontvangen dan betaald. Wij hadden een Superior geboekt, maar we kregen een Standard. Al deed men wel alsof het een ‘upgrade’ was. Tijdens ons 1ste bezoek hadden we ook een Superior room, dus het verschil was duidelijk te zien. De medewerkster kijkt je amper en deed weinig moeite om te helpen.
2) De kamer was extreem klein. Ja, het is NYC maar daarom hadden we een Superior kamer geboekt. De badkamer had de grootte van een toilet. Het bed was amper groot genoeg voor twee personen. Er was gewoon onvoldoende ruimte.
3. De kamer was schoon op het eerste oog, maar het was duidelijk te zien dat er onvoldoende onderhoud heeft plaatsgevonden. Veel roest en schade. De badkamer is ook toe aan een grondige upgrade.
4. Over onderhoud gesproken, bijna alle liften waren buiten gebruik. Slechts 2 van de 8 liften deden het. Tijdens spitsuur moesten we soms wel 15-20 minuten wachten voordat we aan de beurt waren, omdat de lift steeds te vol zat met andere gasten. Het leek de medewerkers ook niet veel te doen dat er zo’n lange rij stond.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Jammer, maar wij zullen niet terugkeren naar ROW.