Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort

3 out of 5
Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort
Koningin Julianalaan 32, Ooij

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 43 van 166 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 65 van 166 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 39 van 166 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 166 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 166 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn verblijf
Plezierige ontvangst. De kamer was keurig, maar wel veel te warm voor ons doen. Het ontbijt was lekker met veel keuze.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

kevin

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Netjes
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Remi

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Nilka

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik ben vriendelijk behandeld en heb een fijn verblijf gehad.
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Rob

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Marjan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Hans

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Astrid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In de kamer miste ik nachtkastjes. Er waren hele kleine plankjes, waar ik, naast de vaste telefoon maar weinig op kwijt kon. Ook kon klemde de deur van de badkamer, die daardoor niet dicht kon.
2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Marij

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Kees

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Sober, maar voldoende. Alleen het water in de wasbak liep niet weg! Heel erg verstopt. Geeft een erg onsmakelijk gevoel! Voel je wat ik bedoel🤓
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Menno

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Albert

Positief: Personeel en service
Basic kamer
Weinig comfort op de kamers, geen airconditioning, geen koelkastje!
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Willem

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Eddy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er is tijdens het diner te weinig bediengs personeel waar door niet konden eten ten tijde van onze aankomst .
4 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Francisca

1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Ed

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
bedden goed inrichting strak en degenlijk ,keuken dicht om 19.30 ontbijt pas om 7.30 kamers gehorig beperkt aantal handdoeken omgeving uitgestorven dit was eind november

10/10 – Uitstekend

Ida

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie en goede service
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Albert

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Anita

Negatief: Netheid, voorzieningen
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Michael de Koe

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel
Prima Hotel, Nette kamers
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

T G F

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Redelijk tot goed
Kamer goed badkamer perfect Bediening in restaurant matig
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

H.J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ooij en Fletcher. Prima combinatie.
Prima kamer. Goede ontvangst. Tip: zeker als je de eeuwige discussie over de maatregelen van corona wil bestrijden: hang jullie regels omtrent inchecken, of bij ontbijt/diner bij de entree van de ruimte, in plaats van de aanbieding van de maand (die staat ook op de tafels). Scheelt een hoop verwarring
2 nachten verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Prima eenvoudig hotel. Bij inchecken wat problemen, verkeerd kamernummer, verkeerde pas. Voor kinderen saai en geen kinderkaart. Kamer en eetzaal recent vernieuwd.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Claudia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ooij is mooi!
Keurige kamers! Hartelijk ontvangst, goede service.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Prima voor de prijs
Ik verbleef een nachtje in het hotel omdat ik ochtend vroeg in Nijmegen moest zijn. Ik had geen hoge verwachtingen en het was prima voor een nachtje. Kamer was schoon en dat vond ik het belangrijkste. Wat minder was dat de temperatuur knop van de douche vast zat en na het douchen het hele badkamer onder de water zat.
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Hetty

verblijf bij evenement in Nijmegen
Ik wist dat het een 3-sterrenhotel was en dat er bij een evenement een hogere prijs wordt gevraagd, maar een meerprijs van € 135,- vind ik belachelijk. Het is maar een heel simpel hotel met geen extra faciliteiten op de kamer.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer niet schoon is aan verbouwing toe. Stuclaag stuk. Geen legplanken in kast. Fietsen telefonisch gereserveerd en op dag van aankomst betaald. De volgende dag geen fietsen beschikbaar. Bij het andere hotel in een andere plaats 2 fietsen opgehaald.
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Henri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Verzorgd
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Niets op aan te merken. De slechte scores zijn te wijten aan het inchecken na 22:00 uur. Het telefoonnummer op de kluis voor de sleutel gaf geen respons. Omdat ik had vernomen dat de nachtportier van Erica de honneurs zou waarnemen, heb ik via Google het telefoon nummer kunnen achterhalen van Erica. Dat nummer nam wel op. Maar wanneer je na een vermoeiende dag en autorit voor een gesloten deur komt te staan, dan baal je verschrikkelijk. Kortom, ik zou (ook) het betreffende nummer van Erica op de kluis vermelden!
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
over het algemeen voldoende, alleen de douch was een drama, komt amper water uit.
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
prima uitvalsbasis voor het pieterpad, in een woonwijk van Ooij gelegen. Kamers zijn klein, maar voor enkel overnachten prima. Zorg wel dat je niet een kamer naast de lift krijgt, want dan doe je geen oog dicht.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Hillebrand

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles gebaseerd op de prijs. Fijn en simpele hotel kamer voor een lage prijs. Alles is schoon.
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

M, Ooij

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Jammer dat er geen kledingkast in de kamer aanwezig was
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel voor een nacht of iets langer....
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Carla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel, staf, kamer en ontbijt tegen een redelijke prijs.
6 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Joop

Nachtje lekker slapen.
Ons verblijf in Fletcher hotel Ooij was prima. Rustige ligging, vriendelijk personeel en een mooie ruime kamer en badkamer.En goede matrassen. Mochten we ooit weer in de buurt moeten zijn, dan is het zeker voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Bob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Handig voor bezoek aan Nijmegen en omstreken.
Voor zakendiner in Nijmegen - en geen zin om 's avonds terug te rijden naar Amsterdam - dit hotel geboekt; op 15 minuten OV-afstand met de bus die je in hartje Nijmegen brengt.
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
prima maar gedateerd.
Een prima maar gedateerd hotel. Eenvoudig ontbijt voor teveel geld.
2 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Leuk hotel . Aardige personeel.
Zeer goede bedden. Lekker ruime kamer. Ruime badkamer. Minpuntje zachte straal uit de douchekop. We zaten naast het trap en lift beetje last gehad van de trappelopers ( kamer 111). Redelijke tot goede ontbijt.
1 nacht verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Een goed hotel met goed ontbijt.
Goede standaard kamers en een goed ontbijt. Douche is wat gedateerd maar werkt nog goed. Parkeerplaats is wat klein waardoor het bij goede bezetting moeilijk is om te parkeren.
1 nacht verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Kees, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel in rustige omgeving Ietwat gehorig maar geen last van gehad
2 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer