Receptie

Beoordelingen van Hotel De Gulden Waagen

3.5 out of 5
Hotel De Gulden Waagen
Lange Hezelstraat 75A, Nijmegen

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 38 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 86 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Niels

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf voor 1 nacht - goede locatie - nette prijs
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Inge

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke bedienind, hulpvaardig.
2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Rob

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een teleurstelling
Een teleurstellend hotel. Dit hotel heeft 4 sterren??? Positieve punten zijn de centrale ligging, vriendelijk personeel en de badkamer van de kamer in de nok. Verder was het treurig. Het was heel shabby. We hadden al een upgrade genomen naar een suite, maar kwamen terecht op een zolderkamer (en niet zoals het bij een suite is 2 kamers) Uitzicht over de stad was dat je uitkeek op de achterkant van huizen. Er is geen ontbijtgelegenheid, maar het hotel er tegenover bood deze service wel. En waarom hangt de tissuedoos in de wc en niet in de badkamer?
De waterkoker was vies
Het koffieapparaat lekte zonder dat het gebruikt werd
De rails hing los
iemand kon de deur niet openkrijgen? er zit nu een gat in de deur
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Jos

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De accommodatie was niet het modernste hotel, maar wel gezellig en erg handig in de stad.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Rene

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig hotel. Erg fijn om daar te verblijven
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Roderick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijtgelegenheid ontbreekt
1 nacht verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Jolanda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf in de Gulden Waagen
Een leuk hotel met mooie kamer ,zat aan een rustige kant. Wel vind ik het oppassen met de 2 opstapjes. Gelijk bij binnenkomst zat er al 1,struikelde bijna de 1e dag omdat de gordijnen dicht zaten vanwege de hoge temperatuur die dag. Was toen even vergeten dat het opstapje er zat. Met de gordijnen open ook wel steeds even oppassen. Fijn bed ook. Maar jammer dat het ontbijt niet in hetzelfde hotel zat maar in een ander aan de overkant. Verder vriendelijk ontvangen bij de receptie bij aankomst.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Simon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel, even bellen en ik kon inchecken. Kamer was wel iets kleiner dan verwacht nav de foto’s.
1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Kay

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
De kamer was niet goed schoon gemaakt, en de bedden waren niet opgemaakt. Aangegeven bij de receptie, maar er was weinig tot geen actie op onder nomen. Voor de rest was het een goed verzorgde accommodatie.
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Manije

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vary nice and clean place and great stuff.
2 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Kick

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Marc

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Mooi pand, maar service onder de maat
Een mooie historische locatie, waarbij de kamers goed waren gemoderniseerd. Doordat de receptie helemaal niet is bemand duurde het bijna 20 minuten voordat er iemand kwam om ons in te checken. Deze persoon meende dan ook nog eens gemaakt leuk te moeten zijn en uitgebreid over zijn wc-avonturen te moeten vertellen. Daarnaast was er geen ontbijtmogelijkheid.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Anthony

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
Was really happy with hotel, everything one expects from a 4 star. Will be back again.
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Johannes

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stijlvolle accomodatie in het hartje van Nijmegen. Nabij diverse horeca gelege;nheden musea en winkels. Schoon en met klassieke inrichting maar up to date sanitair aanbevelenswaardig
4 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Jan Daan

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Erik

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn hotel midden in het centrum
Fijn hotel op een prima centrale locatie, zeer prettige ontvangst en incheck. Kamer was helaas slecht schoongemaakt. Duidelijk niet gestofzuigd, restanten in de koelkast die amper koel te krijgen was en een douche waarvan de afvoer verstopt was. Wel een heerlijk koele airco tijdens de hittegolf waardoor we goed konden slapen onder het schuine dak!
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Locatie super! Wel hele kleine kamers. Verder prima bed en badkamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gulden Waagen
Het hotel is zeer weinig bemand, ik heb alleen bij aankomst na bellen een persoon gezien. Ook in de ochtend en avond was er niemand. Dit is niet erg prettig voor de sfeer
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mooie centrale ligging en autovrij, heerlijke bedden, super douche en mogelijkheid koffie/thee te drinken op de kamer en in de centrale hal
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Gurbie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxed bezoek Nijmegen
Rustig hotel. Mooie kamer. Goed bed.
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Sabine, Hilversum

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Benauwd, kan geen raam open. Verder bestond het ontbijt (15 euro pp) uit allerlei zoetigheden, die we niet wilden hebben en was er maar één theezakje. Ik moest meteen thee kopen.
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

JJ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super locatie, mooi oud pand en zeer netjes. Parkeerplaats vinden was na uitleg ook niet moeilijk en ca 5 minuten lopen.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel in het centrum
Leuk hotel met aardige eigenaar Kamer is schoon en bedden uitstekend Kamer zou iets groter mogen en ook de bad kamer
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Fijne kamers, vreemde vibe zo zonder personeel
Beetje spooky zo'n leeg hotel zonder receptie. Je komt aan en een stem op afstand maakt de deur open. Je sleutel ligt klaar. Het had het begin van een horrorfilm kunnen zijn, maar de kamers zijn groot en comfortabel, dus de rest viel mee :)
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dichtbij het centrum
Mooi klassiek hotel. Heerlijk bed! Mooie uitvalsbasis om de stad te verkennen. Ontbijt op een andere locatie dichtbij maar net zo sfeervol.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bijzonder origineel ingericht
Ingericht met een verwijzing naar de geschiedenis van het pand - oorspronkelijk uit 1450 - maar met de nodige voorzieningen die van een goed hotel verwacht kunnen worden.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Jolanda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, midden in het centrum
Het hotel bevindt zich midden in het centrum. Voor het ontbijt moet je de deur uit naar een gelgenheid 5 deuren verder op, maar dat heeft wel wat. Mooie ruimte voor het ontbijt, prima kamer, mooie badkamer. We hebben hier een nacht overnacht, is ons goed bevallen.
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel maar keurig en in centrum van Nijmegen
Hallo, Mankeert aan niks of je moet het als niet prettig ervaren om je ontbijt 5 deuren verder te nuttigen, wij vonden het geen probleem.
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bijzonder hotel, voormalig stadskasteel!
Bijzonder hotel, voormalig stadskasteel! Mooi gerestaureerd en persoonlijke service. Trotse eigenaar gaf ons een rondleiding en vertelde wat over de geschiedenis van het pand. Geweldige ligging in de oudste winkelstraat van NL. Parkeren kan op de website iets beter aangegeven worden. Parkeren is nl op 5 minuten lopen op P2 Oude Stad, maar prima te doen. Kamers zijn prima gerenoveerd en voldoet aan alle eisen. Ontbijt in nabijgelegen pand 't Lemke, geen lange buffetten...maar alles is aanwezig en weer met zeer persoonlijke service. Echt een aanrader!
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Sonja, Burgum

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parkeerplaats en Kronenburgerpark nabij.
Op vijf minuten lopen vanaf de parkeerplaats kom je binnen in een prachtig gerestaureerd ontvangst lobby. Na een gastvrij ontvangst betreden wij onze kamer binnen die ruim, schoon en voorzien is van een moderne inloop douche. Het pasje systeem werkt perfect. De bedden zijn uitstekend dus uitgerust en klaar voor het ontbijt die drie panden verder op wordt verzorgt bij " t' leamke"waarbij wij wederom gastvrij worden ontvangen in een ook weer prachtig pand. Het ontbijt is prima verzorgd de warme sfeer die het uitstraalt trekt door in de bediening top! Wij komen zeker terug.
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

koen , Almere

Positief: Netheid, comfort kamer
Mooi hotel
Het is een mooi hotel, goede matras slechte kussens, leek of er allemaal vlokken in zaten. Het ontbijt was in een ander pand en viel erg tegen. geen vers fruit of groente en soort cruslie alleen wit brood. het personeel ( de eigenaar) is erg vriendelijk en behulpzaam. Na mijn mening doen ze hun best maar kan het beter.
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Alice, Baarn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Persoonlijke aandacht en plezier in werk!
Een mooi hotel met een klassieke uitstraling. Persoonlijke aandacht en zichtbaar plezier in hun werk maakt dit hotel net even anders. De ligging in de oudste winkelstraat van Nederland is ideaal. Het balkon bij de kamer is ronduit bijzonder te noemen.
2 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Joyce

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf in dit hotel is prima bevallen. mooi Hotel / leuke locatie / prima ontbijt ( inbegrepen bij de overnachting ) / goede service / zeer vriendelijke medewerkers.
1 nacht verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Henk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Te klein voor twee personen
Het personeel is bijzonder vriendelijk. De kamer is veel te klein voor twee personen. Dit wordt niet op de hotelsite genoemd. Het bed staat omgedraaid om het hoofd bij het opsraan niet te stoten. De tv is daardoor verkeerd geplaatst. De extraatjes op de kamer is prima.

10/10 – Uitstekend

Anita

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely room in a great location.
3 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Peter

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Caveat emptor!
I don't like leaving negative reviews but I really don't understand why this hotel gets a positive rating on Hotels.com. No breakfast available, the room was not properly clean. Other review sites mention these issues, so I guess it was my mistake not to check more closely before booking.... If there's no breakfast, why don't check-in staff make sure you're aware of this and suggest local options (I went to the excellent DownTown cafe/restaurant a few hundred metres away). On the upside, it's well-located, a nice historic building with reliable Wi-Fi (which often don't go together!). With better cleaning and proper info about breakfast, this would be a nice hotel...
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely building in one of the oldest streets in the city. Although check in was 'different' it worked really well and the gentleman who booked us in was very friendly. The public car park is a short walk away by the railway and you need to pay by cards. None of my UK Mastercard or Visa cards would work with the machines but my wife's Barclaycard did; no idea why but something to be aware of. You can get a ticket for the duration of your stay so no need to go back every 24 hours. There is no restaurant at the hotel but that is not a problem as there are dozens of cafes, bars and restaurants in the area, in fact we were spoiled for choice. The room was huge, as was the en suite and the bed was very comfy. The fridge was a bit noisy as was the air con but not enough to disturb our sleep although the local beers may have helped! Thoroughly recommended and will certainly be going back.
Reactie van HotelDGW op 22 okt 2023
Really strange our machine does accept Mastercards and Visa. Thank you for your review!

6/10 – Redelijk

Mark Edward

Reisde met familie
4 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Dominique

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Aucun service
Pas de réception, pas de petit déjeuner. Impossible d'annuler une nuit pour partir plus tôt. Mauvaise expérience. Je ne reviendrai Jamais...
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Charlotte

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nettes Personal
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023