Exterieur

Beoordelingen van Mercure City Nijmegen Centre Hotel

4 out of 5
Mercure City Nijmegen Centre Hotel
Stationsplein 29, Nijmegen

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 327 van 735 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 339 van 735 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 46 van 735 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 735 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 735 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jeffrey

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel near city center. Price is reasonable besides the price for breakfast. € 22,00 each. Near restaurants and lunch rooms for 1/2 the price.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Natasja - Guest relations op 11 mrt 2024
Dear Jeffrey,Thank you for such an excellent rating!We're delighted to read that our hotel's proximity to the city center met your expectations and that you found the room cleanliness, condition of the hotel, and the service provided to be exemplary. Regarding the breakfast price, we strive to offer a comprehensive and high-quality buffet to give a great start to your day, though we understand that individual preferences vary and some guests may seek alternative options. Please do not hesitate to provide us with feedback as we are always willing to look into future improvements.We look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Natasja - Guest relations

10/10 – Uitstekend

Karin

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Natasja - Guest relations op 21 mrt 2024
Beste Karin,Hartelijk bedankt voor deze uitstekende beoordeling! We zijn erg blij om te zien dat u een prettig verblijf heeft gehad.We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Natasja - Guest relations

10/10 – Uitstekend

rian

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Natasja - Guest relations op 21 mrt 2024
Beste Rian,Hartelijk bedankt voor deze uitstekende beoordeling! We vinden het prettig te vernemen dat u een fijn verblijf heeft gehad.We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Natasja - Guest relations

10/10 – Uitstekend

Marlou

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne overnachtingen gehad in dit hotel. De kamer was netjes en stil (dus geen last van buren). Het personeel was aardig en dacht graag mee; op aanvraag konden we een strijkijzer en strijkplank lenen en mochten we na uitcheck nog onze bagage laten staan. Dat was erg fijn. Verder is de locatie natuurlijk top: dichtbij het OV en de stad
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Natasja - Guest relations op 15 jan 2024
Beste Marlou,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Het doet ons deugd te lezen dat de kamer naar wens was en dat u heeft kunnen genieten van de rust. Wij zijn blij te vernemen dat ons personeel behulpzaam is geweest en dat de mogelijkheid om bagage achter te laten na het uitchecken gewaardeerd werd. Uw complimenten over de gunstige ligging van ons hotel, op slechts enkele minuten lopen van het OV en de stad, stellen we zeer op prijs.We verwelkomen u een volgende keer graag opnieuw!Met vriendelijke groet,Natasja - Guest relations

10/10 – Uitstekend

Wilhelmus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vlakbij Doornroosje
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Natasja Fourfourianaki - Guest relations op 30 jan 2024
Beste Wilhelmus,Hartelijk bedankt voor uw feedback over uw recente verblijf in ons hotel. Fijn dat onze locatie vlakbij Doornroosje ideaal was voor u.We hopen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Mercure Hotel Nijmegen Centre.Met vriendelijke groet,Mercure Hotel Nijmegen Centre

8/10 – Goed

jacquelien

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Natasja - Guest relations op 20 nov 2023
Beste Jacquelien,Hartelijk dank voor deze mooie score!Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Hopelijk tot de volgende keer.Met vriendelijke groet,Natasja - Guest relations

8/10 – Goed

Hsin-Yung

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Natasja - Guest relations op 20 nov 2023
Dear Hsin-Yung,Thank you very much for this kind rating.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to see your experience was enjoyable.We look forward to seeing you again in the future.Kind regards,Natasja - Guest relations

10/10 – Uitstekend

Michelle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I only stayed for one night to attend a concert but everything went fine in the short time. The room was neat and clean and exactly as described. Most necessities are within walking distance and public transport is right outside the door.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Natasja - Guest relations op 7 nov 2023
Dear Michelle,Thank you so much for this excellent rating and your kind words.We are delighted to read that you found our hotel neat, clean and well-located for your concert visit. It is great to know that you appreciated the convenience of having public transport and various necessities within walking distance from our hotel.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Kind regards,Natasja - Guest relations

8/10 – Goed

Arjan

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Natasja - Guest relations op 28 nov 2023
Beste Arjan,Bedankt voor uw positieve beoordeling!We zijn ontzettend blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groet,Natasja - Guest relations

8/10 – Goed

Manon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vlak bij het station maar ook een goede parkeergelegenheid. Keurige kamers. Prima verblijf.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Natasja - Guest relations op 11 okt 2023
Beste Manon,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Prettig te lezen dat uw verblijf naar tevredenheid was en dat u onze parkeergelegenheid als pluspunt heeft ervaren.Hopelijk tot de volgende keer!Met vriendelijke groet,Natasja - Guest relations

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Natasja - Guest relations op 13 sep 2023
Beste Linda,Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!We zien jullie graag weer eens terug.Met vriendelijke groet,Natasja - Guest relations

10/10 – Uitstekend

Alfred

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Natasja - Guest relations op 19 sep 2023
Beste Alfred,Hartelijk dank voor deze uiterst positieve waardering!Het is fijn om te zien dat u een prettig verblijf heeft gehad.We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Natasja - Guest relations

2/10 – Ontzettend slecht

Johan

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Natasja Fourfourianaki - Guest relations op 12 jul 2023
Beste Johan,Bedankt voor uw beoordeling.Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.We hopen dat we u in de toekomst toch nogmaals mogen verwelkomen voor een betere ervaring.Met vriendelijke groet,Natasja Fourfourianaki - Guest relations

10/10 – Uitstekend

Gerhard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was uitstekend
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Mercure Nijmegen Centre op 27 jun 2023
Beste Gerhard,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Team Mercure Nijmegen Centre

8/10 – Goed

Maas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Natasja Fourfourianaki - Guest relations op 27 mrt 2023
Good morning,Thank you for this very positive rating! We hope to welcome you again soon!

8/10 – Goed

Nadine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie naast CS, wat kleine kamer en krappe doucheruimte.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Ivonne-management assistant op 21 mrt 2023
Dank je wel voor de positieve feedback, Nadine. Mocht je nog eens ons hotel bezoeken, denk er dan aan om een Privilege kamer op de eerste etage te boeken, die zijn luxer, maar ook ruimer. Graag tot ziens!

8/10 – Goed

Huub

8/10 – Goed

G.a

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Ivonne-management assistant op 29 dec 2022
Thank you for this good rating, G.a.

8/10 – Goed

Eugéne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service en dicht bij gewenste locatie.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Ivonne den Hartog-Management Assistant op 19 aug 2022
Dank je wel voor deze mooie beoordeling, Eugéne!

10/10 – Uitstekend

Natalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Ivonne den Hartog-Management Assistant op 26 aug 2022
Wow, ten out of ten! This makes us very happy, Natalie. Thank you!

8/10 – Goed

Roelof

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed schoon hotel. aanbevelen voor weekend Nijmegen
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Ivonne den Hartog-Management Assistant op 26 aug 2022
Dank u wel voor uw mooie woorden!

8/10 – Goed

Marcel

1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Ivonne-Management Assistant op 8 mrt 2022
Thank you for this good rating, Marcel. It makes us happy to understand your were content with your stay.

10/10 – Uitstekend

Tom

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top service en klantvriendelijkheid
Ik maak niet erg veel reviews, maar ik kan alleen maar lovend zijn over de service. Ik ben onwel geworden en ze hebben me erg goed verzorgd, waardoor ik in de badkamer wat glas gebruiken heb, en me verwond heb. Erg vriendelijk en behulpzaam! Net op de momenten dat je echt service nodig hebt, heb ik het ook gekregen. oprechte bezorgdheid tot aan de wagen. Hartelijk dank hiervoor! Verder is het een heel proper hotel, ideaal voor een zakenverblijf.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Ivonne den Hartog-Management Assistant op 29 jan 2022
Dank je wel voor deze mooie woorden, Tom. Ik heb ze gedeeld met Emilie, die zo goed voor je heeft gezorgd. Ze was er erg blij mee. We hopen dat je je inmiddels beter voelt en we je nog eens mogen verwelkomen.

8/10 – Goed

Margreet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prima locatie,jammer dat het restaurant en bar gesloten waren! Zou toch niet mogen voor een hotel als deze!
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Ivonne den Hartog-Management Assistant op 12 sep 2021
Dank u wel voor uw eerlijke beoordeling. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen als de bar weer geopend is.

10/10 – Uitstekend

Y Tromp-de

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone compacte kamer en badkamer. Prima voor een paar dagen Nijmegen.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Ivonne den Hartog-Management Assistant op 8 sep 2021
Fijn om te lezen dat je hebt genoten! Nijmegen is leuk, hè? Vooral als je zo dichtbij de stad zit, als jullie bij ons zaten. We hopen je nog eens te mogen verwelkomen.

8/10 – Goed

Wendy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, goede locatie
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Ivonne den Hartog-Management Assistant op 8 sep 2021
Dank je wel, Wendy. Het doet ons goed te lezen dat je hebt genoten van je verblijf. Graag tot ziens!

10/10 – Uitstekend

Rita

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende spijtig dat het restaurant gesloten is
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Ivonne den Hartog-Management Assistant op 8 sep 2021
Dank u wel voor uw beoordeling. Het is heel fijn te weten dat u zo'n fijn verblijf heeft gehad! Inderdaad wel jammer dat ons restaurant is gesloten, maar mocht u iets willen eten, serveren wij enige gerechten vanuit de bar. En het centrum is heel dichtbij! We hopen u nog eens te mogen verwelkomen!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk personeel, dichtbij de stad
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Ivonne den Hartog-Management Assistant op 8 sep 2021
Hartelijk dank voor uw positieve review! Het maakt ons echt blij om te weten dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2020

4/10 – Matig

Anne, Sittard

Reisde met familie
Wij werden door een heel gestreste medewerker aan de receptie ontvangen.Tijdens het inchecken werd ons verteld dat de kamer niet schoongemaakt wordt ivm corona en wij de handdoeken bij de receptie moesten afhalen. Wij hebben nooit een bericht daarover ontvangen, anders hadden wij een ander hotel geboekt. Dit was geen warm welkom.Verder had deze meneer problemen met het uitrekenen van de city tax en service charge en bij het uitchecken moesten wij nog 8,-- euro bijbetalen die hij vergeten was. Compliment aan de vriendelijke dames van de ontbijtservice.
3 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Roxanne, Den Haag

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice breakfast. Rooms are clean. Bathroom at our double room was a little bit small. The hotel is next to the station and it's close to the City Centre. Overall it's a nice hotel to stay for a citytrip.
2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Marije

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Erg schoon en mooi hotel
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is centraal gelegen en heeft comfortabele bedden en nette kamers. Wij hadden echter de pech dat de kamers i.v.m corona tijdens ons verblijf niet schoon gemaakt werden. We kregen wel elke dag schone handdoeken. Tevens bleken ook de bar en het restaurant i.v.m corona gesloten te zijn.
4 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

E

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel
Uitstekend verblijf voor een dagje Nijmegen.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Paul, Amstelveen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was ok, badkamer super klein. Eerst goochelen met de deur voordat je naar de wc kon..... Ook werd pas NA de boeking bekend gemaakt dat restaurant en bar ivm Covid-19 gesloten was. Beetje flauw: eerst laten boeken en dan pas laten weten dat een heleboel zaken niet beschikbaar zijn.... Prijs/kwaliteit verhouding is daardoor niet in orde.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Juul, Schijndel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het zag er netjes uit en het personeel was erg vriendelijk
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Groentjes, Lelystad

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, schoon en vlakbij het centrum. Precies wat we zochten!
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Ivonne den Hartog-Management Assistant op 21 jul 2020
Wat fijn dat we precies boden, wat u zocht voor uw verblijf in Nijmegen. En dat u er zo van heeft genoten, maakt ons extra blij. Graag tot ziens!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette, moderne kamer met koffie/thee faciliteiten en mini koelkast. Mini sauna. Cardio apparaten. Gratis fruit. Gratis kofie en thee in loge. Vriendelijk personeel. Niet duur, modern en net hotel naast het station. Aanrader!
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Ivonne den Hartog-Management Assistant op 3 mrt 2020
Dank u wel voor uw positieve beoordeling en hartelijke aanbeveling. Graag tot ziens!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was prachtig en van alle gemakken voorzien. Ook het ontbijt vonden wij erg goed.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Ivonne den Hartog - Management Assistant op 14 feb 2020
Dank u zeer voor uw zeer positieve beoordeling. We zijn heel blij met het behalen van 100% gasttevredenheid. We blijven ons best doen om deze goede service te bieden. U bent altijd van harte welkom in ons hotel!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Ivonne den Hartog-Management Assistant op 29 jan 2020
Thank you kindly for your rating!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Ivonne den Hartog-Management Assistant op 29 jan 2020
Thank you for this 100% score, you made us very happy!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Ivonne den Hartog-Management Assistant op 29 jan 2020
Thank you for your positive rating!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Doucheputje liep niet goed door; douchewater dreigde in badkamer te lopen. Ik had wat moeite met de sleutelkaart; pas na meetdete keren reageerden lift en kamerdeur. Alles bij elkaar prima verblijf gehad; indien nodig komen we hier terug.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Ivonne den Hartog-Management Assistant op 29 jan 2020
Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn dat het meeste goed naar wens is geweest. Wel is het jammer dat u hinder heeft ondervonden van het doucheputje en de sleutelkaart. We werken hard aan de kwaliteit van ons bedrijf en onze dienstverlening. Daarom zijn we blij met uw opbouwende opmerkingen. En ik kan u vast verklappen: een nieuw kaartsysteem is onderweg!

10/10 – Uitstekend

Carolina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Ivonne den Hartog-Management Assistant op 31 jan 2020
Thank you very much for your very positive assessment, Carolina. We are very happy with achieving 100% guest satisfaction. We continue to do our best to offer this good service. You are always very welcome in our hotel!

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Ivonne den Hartog-Management Assistant op 31 jan 2020
Thank you for this good rating, Peter!

10/10 – Uitstekend

Seh Tat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent family stay with Mercure Hotel
We had one of the best hotel stay experience with Mercure Nijmegen. The room is clean and dinner was amazingly delicious. Big shout-out especially to all the Mercure staff in making this stay memorable, we travelled with a 11 m/o baby and they did everything possible to accommodate to our little one's needs. We are to come back to visit Nijmegen, Mercure Hotel is definitely one of the reasons! :)
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Ivonne den Hartog-Management Assistant op 31 jan 2020
What a great review you have written, Seh, thank you! It is always nice to receive positive responses. Of course I will share your comments with our team. I'm sure this will give everyone a smile! Thanks again for sharing your experiences and we hope that your next visit will be as pleasant as the one before. We look forward to welcoming you again!