Zitruimte lobby

Beoordelingen van Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

4 out of 5
Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent
Hertog Eduardplein 4, Lent

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 156 van 238 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 72 van 238 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 238 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 238 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 238 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Albert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, goed eten, perfect ontbijt. Hygiene van kamer vond ik voldoende maar kan echt veel beter. Met name de sanitaire ruimten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Nancy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat een mooi hotel, het restaurant was geweldig en het eten was heerlijk.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Michael, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi modern hotel
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

J.W.M.

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Kim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Marije van der Valk op 23 aug 2023
Geachte gast,Hartelijk dank voor uw positieve review, wat fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest! Wij zien u graag een volgende keer terug in ons hotel, Met gastvrije groet, Marije van der Valk

10/10 – Uitstekend

Willeke

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel met een fantastisch uitzicht bij de hoekkamer! Groot, stevig bed en een prettige douche. Stil en ruime kamer. Wat jammer was, was dat ons om 10:40 met nog 20 minuten resterend, ontbijt op de kamer werd geweigerd. Ook miste ik een douche muts. Verder was alles super. Parkeergarage is een erg fijne plus (gratis) en de in- en uitcheck verliep erg vlot.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Marije van der Valk op 27 jul 2023
Geachte Willeke,Hartelijk dank voor uw positieve review! We gaan aan de slag met uw verbeterpunten, fijn dat u deze met ons heeft gedeeld. De douchemuts liggen op aanvraag bij de receptie. Heel graag tot ziens in ons hotel!Met gastvrije groet, Marije van der Valk

8/10 – Goed

Maurice

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne ligging, stille, ruime kamer, lekker bed en heel goed ontbijt. Minpunt was wel de hygiene van de kamer; stof op tafel, theepot en koffieapparaat en de vlekken in de badkamer en op de badkamerdeur.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Marije van der Valk op 13 jul 2023
Geachte meneer/mevrouwHartelijk dank voor uw positieve review! We gaan aan de slag met uw verbeterpunten op het gebied van hygiëne, fijn dat u deze met ons heeft gedeeld. Heel graag tot ziens in ons hotel!Met gastvrije groet, Marije van der Valk

8/10 – Goed

Nasim

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Marije van der Valk op 13 jul 2023
Geachte meneer/mevrouwHartelijk dank voor het achterlaten van uw mooie review, daar doen we het voor! Heel graag tot ziens in ons hotel,Met gastvrije groet, Marije van der Valk

10/10 – Uitstekend

Helena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi nieuw moderne kamer in een geweldige omgeving.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Marije van der Valk op 11 mei 2023
Geachte Helena,Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, we kijken ernaar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Nijmegen-Lent!Met gastvrije groet, Marije van der Valk

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel, prettige kamers met mooi uitzicht en ideale locatie tav stadscentrum van Nijmegen. Treinstation naast het hotel en lopen prima te doen. Erg genoten van ons verblijf met vriendelijk personeel en goed eten + ontbijt. Zeker voor herhaling vatbaar
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Marije van der Valk op 23 mrt 2023
Geachte gast,Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, we kijken ernaar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Nijmegen-Lent!Met gastvrije groet, Marije van der Valk

8/10 – Goed

Erik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig Hotel
Prettig hotel net buiten de stad
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Marije van der Valk op 2 feb 2023
Geachte gast,Hartelijk dank voor uw positieve review, wat fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest! Wij zien u graag een volgende keer terug in ons hotel, Met gastvrije groet, Marije van der Valk

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Marije van der Valk op 2 feb 2023
Geachte gast,Hartelijk dank voor het achterlaten van uw mooie review, daar doen we het voor! Heel graag tot ziens in ons hotel,Met gastvrije groet, Marije van der Valk

6/10 – Redelijk

Pornlert

10/10 – Uitstekend

Danyel

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Mert

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Michael, Den Haag

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi modern hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Iris

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Nishadradj

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Kamer is erg stoffig, kan beter worden schoongemaakt. Tweepersoonsbed, waren 2 bedden die uit elkaar schuiven. Voor de rest prima verblijf
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Marije van der Valk op 14 aug 2022
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw positieve review! We gaan aan de slag met uw verbeterpunten, fijn dat u deze met ons heeft gedeeld. Heel graag tot ziens in ons hotel! Met gastvrije groet,

10/10 – Uitstekend

Leo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alleen maar lof!
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Marije van der Valk op 14 aug 2022
Geachte gast, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw mooie review, daar doen we het voor! Heel graag tot ziens in ons hotel, Met gastvrije groet,

10/10 – Uitstekend

J W H

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Marije van der Valk op 14 aug 2022
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, we kijken ernaar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Nijmegen-Lent! Met gastvrije groet,

10/10 – Uitstekend

Lex

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi onderhouden hotel, goede faciliteiten, prima ontbijt, en bovenal zeer klantvriendelijk en klantgericht personeel. Een aanrader dus.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Petrus

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Frouke, Nieuwer ter aa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verblijf was prima. Verrassing op de kamer (ivm verjaardag) was echter niet geregeld, dat was wel een teleurstelling. En ondanks het gebruik van de airco was de kamer warm, waarschijnlijk het dekbed, daardoor niet zo heel goed geslapen. Kamer was wel heel mooi en netjes en ontbijt ook goed.
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Gunter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Proper en net hotel zoals we gewoon zijn van Van der Valk
3 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Inge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

M.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Jesper

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect verblijf
Super netjes hotel met prachtige kamers. Vanaf verdieping 13 een mooi uitzicht over de stad. Goede service, heerlijk ontbijt en goede locatie. Eten restaurant top!
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Marije van der Valk op 31 okt 2021
Geachte gast, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw mooie review, daar doen we het voor! Heel graag tot ziens in ons hotel, Met gastvrije groet, Marije van der Valk

10/10 – Uitstekend

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Geweldig mooi en nieuw hotel.
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Wim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte locatie en optimaal verblijf
Mooie kamer met prachtig uitzicht. Goede lunch en prettige bediening. Dus geen kritiek en wel complimenten. Volgende keer zeker weer hetzelfde hotel boeken.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Marije van der Valk op 21 aug 2021
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, we kijken ernaar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Nijmegen-Lent! Met gastvrije groet, Marije van der Valk

10/10 – Uitstekend

Geraldina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een mooi en netjes hotel. Vriendelijk personeel. Fijn om een parking bij het hotel te hebben.
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Marije van der Valk op 28 feb 2021
Beste Geraldina, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw mooie review, daar doen we het voor! Heel graag tot ziens in ons hotel, Met gastvrije groet, Marije van der Valk

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
De kamer zijn mooi, maar de vriendelijkheid aan de receptie tijdens het inchecken was gewoon onbeschoft, en totaal niet vriendelijk. Het leek wel of het lastig was dat wij kwamen inchecken.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Marije van der Valk op 7 nov 2020
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw review! Wat jammer om te lezen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest, onze excuses hiervoor. We zullen uw verbeterpunten intern bespreken, hartelijk dank voor het delen hiervan. We kijken er naar uit u desondanks toch nog een keer terug te zien in ons hotel! Met vriendelijke groet, Marije van der Valk

10/10 – Uitstekend

Martine, Ermelo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Goede service. Mooie kamers. Aardig personeel
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Marije van der Valk op 3 okt 2020
Beste Martine, Heel hartelijk bedankt voor uw mooie review. We verwelkomen u heel graag nogmaals in ons hotel. Met gastvrije groet, Marije van der Valk

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Marije van der Valk op 26 sep 2020
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw positieve review! Graag tot ziens in ons hotel! Met vriendelijke groet, Marije van der Valk

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Marije van der Valk op 26 sep 2020
Hartelijk dank voor uw mooie review! We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Marije van der Valk

10/10 – Uitstekend

A, Assen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mijn partner en ik hebben een top verblijf gehad. Kamers waren netjes, bed lag heerlijk en er was ruime keus bij het ontbijt. 2 minuten lopen en je bent bij het station.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Marije van der Valk op 26 sep 2020
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals terug te zien in Hotel Nijmegen-Lent! Met vriendelijke groet, Marije van der Valk

4/10 – Matig

Wim

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Super teleurstellend!
Bij incheck kregen we wel een kamer met een wel heel onaantrekkelijk uitzicht ( grijs parkeerterrein). Gezegd werd dat het hotel helemaal vol zat maar dat was absoluut niet het geval. Toilet deed het niet ( doorspoelen grote knop). Conclusie: Eens maar nooit meer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Maarten

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige kamer, matige service.
Geweldig uitzicht en zeer luxe kamer. Vriendelijkheid personeel was wisselend.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Marije van der Valk op 26 sep 2020
Beste Maarten, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals terug te zien in Hotel Nijmegen-Lent! Met vriendelijke groet, Marije van der Valk

10/10 – Uitstekend

John, Limburg

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel net buiten het centrum. Elektrische fietsen gehuurd bij het hotel waarmee we de omgeving hebben verkend. Ontbijt was uitgebreid, en overheerlijk. Een aanrader!!
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Marije van der Valk op 26 sep 2020
Beste John, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. Graag tot ziens in ons hotel! Met vriendelijke groet, Marije van der Valk

10/10 – Uitstekend

Ester

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aanrader voor een citytrip naar Nijmegen
Lastminute fietsen kunnen huren. Goede service! We hebben genoten van het mooie uitzicht op de kamer, heerlijk bed en prima ontbijt. Diner in het restaurant was goed.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Marije van der Valk op 26 sep 2020
Beste Esther, Hartelijk dank voor uw mooie review! We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Marije van der Valk

6/10 – Redelijk

JelleHoekstra, Roelofarendsveen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Opzich prima kamers.. voor het bedrag wat ze er voor rekenen zou je toch wel wat meer verwachten. €170,- per nacht en geen eens fatsoenlijk toiletpapier, is toch wel een beetje triest. De afwerking laat te wensen over, het behang bladdert al van de muur. Een ontbijt a 35,- voor 2 personen en je krijgt sinaasappelsap uit een pak, bizar. Eigenlijk komt alles er op neer dat ze een luxe uitstraling hebben maar vreselijk achter blijven in de kwaliteit, vervolgens wel een”luxe” prijs hanteren.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Marije van der Valk op 26 sep 2020
Beste Jelle, Hartelijk dank voor uw review! Wat jammer om te lezen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest, onze excuses hiervoor. We zullen uw verbeterpunten intern bespreken, hartelijk dank voor het delen hiervan. We kijken er naar uit u desondanks toch nog een keer terug te zien in ons hotel! Met vriendelijke groet, Marije van der Valk

8/10 – Goed

Ans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne schone kamer en prachtig uitzicht op de Waal.
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Joop, Egmond Binnen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt is voortreffelijk, ruime kamer, mooi uitzicht
4 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Marije van der Valk op 11 jul 2020
Beste Gast, bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Ook wij blijven genieten van het uitzicht :-) Graag tot een volgende keer, met gastvrije groet, Marije van der Valk

10/10 – Uitstekend

Aidin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon goed van der valk
Ben hier vaker geweest en het is zoals altijd prima kn orde
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Marije van der Valk op 11 jul 2020
Beste Aidin, Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. We verwelkomen u graag nogmaals in hotel Nijmegen-Lent. Met gastvrije groet, Marije van der Valk

10/10 – Uitstekend

Astrid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2020
Reactie van Marije van der Valk op 11 jun 2020
Dear Astrid, Thank you for your great review. We hope to welcome you again in the future. Kind regards, Marije van der Valk

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
locatie super, ontbijt erg goed, fijne kamer. late incheckmogelijkheid een nadeel.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Marije van der Valk. op 7 mrt 2020
Beste Gast, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Heel graag tot ziens in ons hotel in Nijmegen-Lent. Met gastvrije groet, Marije van der Valk

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Marije van der Valk op 7 mrt 2020
Beste Gast, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Heel graag tot ziens in ons hotel in Nijmegen-Lent. Met gastvrije groet, Marije van der Valk

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Marije van der Valk op 7 mrt 2020
Beste Gast, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Heel graag tot ziens in ons hotel in Nijmegen-Lent. Met gastvrije groet, Marije van der Valk

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Marije van der Valk op 7 mrt 2020
Beste Gast, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Heel graag tot ziens in ons hotel in Nijmegen-Lent. Met gastvrije groet, Marije van der Valk