Hotel New Wave Nilai

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie in Nilai

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel New Wave Nilai

Gang
Eco-rondleidingen
Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed | 1 slaapkamer, een bureau, gratis wifi
Zwembad
Exterieur

Beoordelingen

5,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
PT. 4742, Jalan TS 1/9, Taman Semarak, Putra Nilai, Nilai, Negeri Sembilan, 71800

In de buurt

  • Universiti Sains Islam Malaysia - 4 min. rijden - 4.9 km
  • Waterpark Bangi Wonderland - 11 min. rijden - 14.0 km
  • Internationaal circuit van Sepang - 16 min. rijden - 15.5 km
  • Mitsui Outlet Park Klia Sepang - 21 min. rijden - 20.4 km
  • KLIA Jungle Boardwalk - 25 min. rijden - 21.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Kuala Lumpur Nilai KTM Komuter - 18 min. lopen
  • Kuala Lumpur International Airport (KUL) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪Cendol BMI 1985, Pokan Nilai Lama - ‬13 min. lopen
  • ‪2278 Restaurant - ‬9 min. lopen
  • ‪Nilai Shell Out - ‬20 min. lopen
  • ‪Burger Bakar Abang Burn Nilai - ‬20 min. lopen
  • ‪MMA Santai Corner - ‬20 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel New Wave Nilai

Hoogtepunten van de accommodatie
Hotel New Wave Nilai is van alle gemakken voorzien. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel New Wave Nilai zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches
  • Televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv van 32 inch met kabelzenders

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel New Wave Nilai
New Wave Hotel Nilai
New Wave Nilai
New Wave Nilai Hotel
Hotel New Wave Nilai Hotel
Hotel New Wave Nilai Nilai
Hotel New Wave Nilai Hotel Nilai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel New Wave Nilai?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel New Wave Nilai te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel New Wave Nilai?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel New Wave Nilai uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel New Wave Nilai?

Dit hotel in Nilai ligt binnen 10 km afstand van Universiti Sains Islam Malaysia, NILAI 3 Groothandelsmarkt en Bukit Menuang. Ook Bukit Lanjut en Recreatiepark KLIA Quarters liggen binnen 10 km afstand. Station Kuala Lumpur Nilai KTM Komuter ligt op 18 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel New Wave Nilai

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 22 beoordelingen

6,0/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Siew Sor

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

WAN KAMAL

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Not clean, very bad service
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Farid

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Their stuff not friendly
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

zinatunnupus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

RARA

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's oky.. Hygiene and environment have to improve
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Akira

6/10 – Redelijk

syira, johor

nice room

good condition and nice staff. room is suitable for us
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Caroline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Zakaria

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bilik telah ditempah awal, malangnya bila sampai di hotel, pihak kami diberitahu hotel full. Ini perlu diberi perhatian.terima kasih.
3 nachten verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

Adam

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

A disappointing experience

My wife and I had a poor experience at this hotel. The first day of checking in they said my reservation was not paid online when I had a payment confirmation. I ended up having to pay in cash and was treated like there was some error. I have booked through hotels.com many times and have never had issues until this hotel. The room was clean enough and the a/c was fine. The problem was you can hear EVERYTHING that happens in the hotel. Someone using the bathroom, the front desk phone ringing, or someone talking in the hallway. My wife and I got zero sleep the second night because of our neighbors deciding to host a party and made noise all night. I told them to close their door and to please be quiet, but it was pointless. The front desk did nothing about it. The internet connection is quite poor, and we did not have service for the majority of the time. I would not recommend staying here due to the poor service, slow/non-existent internet, and the noise present throughout the entire building.
2 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Norhafidzah, Kuala Lumpur

Positief: Comfort kamer

Satisfied for short stay

A good short stay. Just to sleep. Check in 10.30 pm, check out 10 am. There's a something in the corner of the room. It is okay, but not good to see. Quite distract the view. You can heard traffic outside. However, the aircond is good. The bed is good. The toilet is clean. So, for overall, a good stay.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Thubindra

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Kristina, Norway

Positief: Netheid

Greit for et stopover

Oppholdet var helt greit for en kort natts overnatting før man reiser videre - kjapt inn og kjapt ut. I mangel på bedre alternativer så ville jeg muligens overnattet igjen. Rommet var rent og sengen var behagelig. AC funket greit dog det var en noe "fuktig" lukt. Et stort pluss at de har WIFI som fungerte fint. Servicen var grei nok - trivelige mennesker som var blide og imøtekommende. MEN; Vi ankom sent og var veldig klare for å legge oss, og desverre, som en del andre anmeldelser også nevner, så bruker de ca. 30 min. på innskjekkingen. Årsaken er at de må vente på at bestillingen faxes fra et sted (eller noe slik) og det blir mye stress. De nekter oss også å gå inn på rommet før de har fått papiret (selv om de blir vist bekreftelse på mail og app). Vi ankom sent og det var ikke mulig å oppdrive mat noe sted uten å måtte ta taxi. I tillegg ligger det et lite stykke fra flyplassen (mener at det tok 30 - 35 min) og prisen på taxien er rundt 40 RM hver vei, noe som gjør det mindre billig igjen.

6/10 – Redelijk

Steve, Kota Kinabalu

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

THIS IS NOT CLOSE TO THE AIRPORT

The hotel was ok for a budget hotel but it is not close to the airport. I was there less than 6h and didn't need a long drive to and from. The hotel staff were nice - they did find me a taxi at 0430 am - but it was half the cost of the hotel stay. The two taxi;s were more than the cost of the hotel.

8/10 – Goed

MaxX, Lahad Datu, Sabah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great cheapest hotel

I think for overall it's quiet good.. I love the way of design in my room that I've been stayed for 4 days. All the equipments in that room is good as well the TV, the Air-conditioner and the most importantly is the toilet, I able to used as much as I want. I'm really glad with that things but for a bit problems that I've been encountered during my staying there is, it has a mosquitoes around in that room, it's look like mosquito and it's everywhere. So I hope for ur facilities worker can look forward to avoid or keep on eyes all over room beside my room that I've been stayed. But honestly so far, the Hotel is very good. I hope so I can look forward to be stay at there If I go there one day. Thank you so much :)

4/10 – Matig

Rosemary, Hong Kong

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very basic accomocation

For our 12 hours layover we decided to stay at this accomodation since everything closer to the airport was sold out. Our booking (although it was already paid by credit card) somehow didn't got to them and there was a little commotion at the reception. We arrived there around 2am and were dead tired, and just wanted to get some sleep soon. FInally after 30 minutes (although we had everything printed out to confirm) they believed that we had made a 'real' reservation and they gave us a key to the room above the reception. The room is very spartan and you can shower while visiting the toilet. Since our room was above the reception facing the street, the neon lights from the hotel kept flickering through the curtains.. Luckily we brought ear plugs and eye masks, that helped us to get through the night.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer