Op basis van 10.521 geverifieerde beoordelingen

4,2 / 5
90% van onze gasten beveelt dit aan
4,2 Hygiëne kamer
4,3 Service & personeel
4,5 Comfort kamer
4,2 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 aug. 2023
nice accomodation, centrally located.
Opmerking van Hotelbeheer
28 aug. 2023 door Floridays Resort OrlandoHotelbeheer
Thank you for staying with us and for the perfect rating! We look forward to welcoming you back with us again soon.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 dec. 2019
Opmerking van Hotelbeheer
10 dec. 2019 door Brittany M. Hotelbeheer
Thank you for your stay with us. We appreciate your feedback and will certainly share this with our team. We look forward to welcoming you back soon.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3 okt. 2019
Prima accomodati, rustig, 2 kamer appartement zag er goed uit, ruim en schoon. De bedden werden elke dag opgemaakt, en er waren elke dag schone handdoeken. Het zwembad is een stukje lopen als je achterin het resort zit. Jammer dat je niet elke dag dishwasher detergent krijgt, waardoor mensen zelf gaan afwassen, en er dan vuile glazen in de kast staan. verder prima badkamers, en ruime slaapkamers.
Opmerking van Hotelbeheer
23 okt. 2019 door Toni PHotelbeheer
Thank you for taking the time to review us! We hope you enjoyed your stay!
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Nederland

Geplaatst op 29 aug. 2019
Goede acccomodatie mey een centrale ligging ten opzichte van alle pretparken, zowel disney als seaworld, universal ietsje verder maar zeker goed aan te rijden.
Opmerking van Hotelbeheer
5 okt. 2019 door ToniHotelbeheer
Thank you for taking the time to review us! We hope you enjoyed your stay!
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 aug. 2019
Alles was er prima in orde, in ons geval 3 mooie grote slaapkamers, prima keuken en woonkamer. Gratis shuttlebus naar de pretparken, al hebben we die niet gebruikt. Lekker zwembad en alles mooi schoon op het hele resort. Kortom, een aanbeveling waard
Opmerking van Hotelbeheer
5 aug. 2019 door Brittany M.Hotelbeheer
Bedankt dat je bij ons bent gebleven. We stellen uw feedback op prijs en hopen u snel weer bij ons te mogen verwelkomen.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Nederweert

Geplaatst op 19 jul. 2019
Prima resort ! 11 nachten verbleven en zouden zo weer terug gaan. Wij hadden een 2 slaapkamer accommodatie en deze was helemaal prima met 2 badkamers en volledig uitgeruste keuken. We lagen in gebouw A, en was recht tegenover het zwembad Zwembad ook prima In de buurt supermarkt, 7-eleven en eettentjes
3 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Zoetermeer

Geplaatst op 22 mrt. 2019
In vergelijk met twee jaar geleden is de accommodatie er niet beter op geworden. De vloeren waren met recht smerig, het bad had schimmel op de randen. Hiertoe zelf maar een schoonmaakmiddel aangeschaft. De refresh, zoals men dat noemt, is in twee van 6 keer niet goed gegaan. Als wij de kamer verlieten na een bepaald tijdstip, om eerst middels een "niet storen-hanger" aan te hebben gegeven dat de kamer nog niet gerefreshd kon worden werd er niet gehandeld. Het refreshen an sich houdt alleen in dat de handdoeken worden verschoond, de prullenmand wordt leeggemaakt en het bed wordt opgemaakt. Dus geen verschoning van het bed laat staat het schoonmaken van het appartement.
Opmerking van Hotelbeheer
1 apr. 2019 door Brittany M.Hotelbeheer
Bedankt dat je bij ons bent gebleven. We stellen uw feedback op prijs en hebben dit met ons team besproken. We hopen je binnenkort weer bij ons te mogen verwelkomen.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Zeer matig hotel

Geplaatst op 12 mrt. 2019 op Hotels
Bij aankomst in het hotel viel ons gelijk op hoe vies de kamers waren! In de kamer waar de kinderen sliepen vonden we doppen van bierflesjes! Onder het koffiezetapparaat en de broodrooster lag viezigheid en ook de badkamers waren niet schoon. De volgende dag gelijk gemeld en er zou grondig worden schoongemaakt. Bij terugkomst in de kamer bleek er helemaal niets hoongemaakt te zijn en werd er bij de receptie maar laks gereageerd! Toen is bij het verschonen van het bed van mijn kleindochter haar beertje in de was terecht gekomen......wat een drama! Ook daar werd bij de receptie zeer laks op gereageerd! Bij het zoeken naar het beertje vonden we vieze chips en snoeppapiertjes! Dagen heb ik gevraagd of er al contact was gezocht met de wasserij. Pas de vierde dag moest ik een formulier invullen en had ik het idee dat er actie werd ondernomen. Het beertje is nooit teruggevonden. Wat een verdriet en wat een vreselijk hotel!
Opmerking van Hotelbeheer
19 mrt. 2019 door Brittany M. Hotelbeheer
Bedankt dat je bij ons bent gebleven. We stellen uw feedback op prijs en zullen dit zeker communiceren met ons team.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5 mrt. 2019
Opmerking van Hotelbeheer
1 apr. 2019 door Brittany M. Hotelbeheer
Thank you for staying with us. We hope to welcome you back with us again soon.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5 mrt. 2019
Geweldige accomodatie zal zeker in de toekomst weer bezoeken.
Opmerking van Hotelbeheer
5 mrt. 2019 door Henry Pons Assistant Guest Service ManagerHotelbeheer
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback