Exterieur

Beoordelingen van ibis Paris 17 Clichy-Batignolles

3 out of 5
ibis Paris 17 Clichy-Batignolles
10 Rue Bernard Buffet, Paris, Paris

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 176 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 374 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 256 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 118 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 77 van 1001 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Indy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, op loopafstand van de metro die je binnen 10 minuten in het centrum van Parijs brengt. Nette kamers, niet groot maar alles wat je nodig hebt.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van BHUGEL IDRISS - Chef de réception op 12 mrt 2024
Hello dear customer,Thank you for taking on your time time to share your comment following your stay in our establishment. Your satisfaction is our priority, that's why we take the time to thank you.I can only present you my apologies by wishing to see you again in our hotel with better comfort. We hope to see you again on better conditions. Have a great day. Sincerely, BHUGEL Idriss – Front Office Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Nicolaas

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van BHUGEL IDRISS - Chef de réception op 2 nov 2023
Hello dear customer,Thank you for taking on your time time to share your comment following your stay in our establishment. Your satisfaction is our priority, that's why we take the time to thank you.I can only present you my apologies by wishing to see you again in our hotel with better comfort. We hope to see you again on better conditions. Have a great day. Sincerely, BHUGEL Idriss – Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Katia

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van BHUGEL IDRISS - Front Office Manager op 14 sep 2023
Hello dear customer,Thank you for taking on your time time to share your comment following your stay in our establishment. Your satisfaction is our priority, that's why we take the time to thank you.I can only present you my apologies by wishing to see you again in our hotel with better comfort. We hope to see you again on better conditions. Have a great day. Sincerely, BHUGEL Idriss – Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Sharmila

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I like de costumersservice, but the facilities of the room is very bad.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van BHUGEL IDRISS - Front Office Manager op 19 aug 2023
Hello dear customer,Thank you for taking on your time time to share your comment following your stay in our establishment. Your satisfaction is our priority, that's why we take the time to thank you.I can only present you my apologies by wishing to see you again in our hotel with better comfort. We hope to see you again on better conditions. Have a great day. Sincerely, BHUGEL Idriss – Front Office Manager

8/10 – Goed

Linda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik dacht betaald te hebben voor het hele gezelschap incl ontbijt. Bij aanmelden bleek er nog 2 keer betaald te moeten worden voor het ontbijt. Bij het intbijt was de omelet blubber. Verder waren een extra handdoek prettig geweest. Verder alles prima voor elkaar!
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van BHUGEL IDRISS - Front Office Manager op 31 jul 2023
Hello dear customer,Thank you for taking on your time time to share your comment following your stay in our establishment. Your satisfaction is our priority, that's why we take the time to thank you.I can only present you my apologies by wishing to see you again in our hotel with better comfort. We hope to see you again on better conditions. Have a great day. Sincerely, BHUGEL Idriss – Front Office Manager

8/10 – Goed

Maciej

Positief: Netheid, personeel en service
Goede plek, dichtbij centrum
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van BHUGEL IDRISS - Front Office Manager op 17 jul 2023
Hello dear guest,Thank you for taking on your time time to share your comment following your stay in our establishment. Your satisfaction is our priority, that's why we take the time to thank you.It was a pleasure to welcome you in our establishment. I will be happy to share your feelings with the hotel team.We hope to see you again on thoses conditions.Have a great day. Sincerely, BHUGEL Idriss – Front Office Manager

8/10 – Goed

Sarina

Reisde met partner
Positief: Netheid
De badkamer was heel proper maar een groot probleem was dat er geen stopcontacten waren en er was een lamp langs de spiegel kapot waardoor je niet veel zag als je voor de spiegel staat. In de rest van de slaapkamer ook maar 2 stopcontacten voorzien waarvan 1 de tv in stak.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van BHUGEL IDRISS - Front Office Manager op 16 mei 2023
Hello dear customer,Thank you for taking on your time time to share your comment following your stay in our establishment. Your satisfaction is our priority, that's why we take the time to thank you.I can only present you my apologies by wishing to see you again in our hotel with better comfort. We hope to see you again on better conditions. Have a great day. Sincerely, BHUGEL Idriss – Front Office Manager

8/10 – Goed

charles Johannes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was boven verwachting. Zijstraat van ave.de Clichy,een straat met winkels en restaurants.Openbaar vervoer op loopafstand. Echt een aanrader.
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van BHUGEL IDRISS - Front Office Manager op 15 apr 2023
Hello dear guest,Thank you for taking on your time time to share your comment following your stay in our establishment. Your satisfaction is our priority, that's why we take the time to thank you.It was a pleasure to welcome you in our establishment. I will be happy to share your feelings with the hotel team.We hope to see you again on thoses conditions.Have a great day. Sincerely, BHUGEL Idriss – Front Office Manager

8/10 – Goed

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Hairs in the shower, Curtains half loose, window loose in frame, really tight with the wrong layout in the bedroom section, door opens wrong for the toilet, Bed itself was good, breakfast was good with more than enough choice, multi language personnel is good, enough parking
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van BHUGEL IDRISS - Front Office Manager op 15 apr 2023
Hello dear guest,Thank you for taking on your time time to share your comment following your stay in our establishment. Your satisfaction is our priority, that's why we take the time to thank you.It was a pleasure to welcome you in our establishment. I will be happy to share your feelings with the hotel team.We hope to see you again on thoses conditions.Have a great day. Sincerely, BHUGEL Idriss – Front Office Manager

2/10 – Ontzettend slecht

evert

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deceerste ochtend was het ontbijt slecht en de keuze matig. Eieren waren snot veel produten op en lang op bijvullen moeten wachten. Kamer was klein maar netjes wel een goed bed. Ligging van het hotel is super Klantvriendelijkheid van het personeel matig De laatste nacht was ronduit schandalig. Hier is ook een klacht over ingediend door ons. Mijn vriendin werd vrij onverwacht ongesteld waardoor de lakens vol met bloed zaten. Bij de balie om nieuwe lakens gevraahd en dit is geweigerd door de balie medewerker. Dit na een half uur praten met hem omdat hij zeer slecht engels sprak.geen enkele oplossing aangeboden zodoende die nacht niet in ons bed kunnen slapen. Bij het uitchekken hier over geklaagd maar daar kwan weinig tot geen respons op van de balie medewerker. Na veel aandringen heeft de baliemedewerker de maneger reraad pleegd en kregen wij een klachtenformulier. De maneger heeft niet de moeite genomen ons persoonlijk te woord testaan, maar de medewerker laten zeggen dat er eigenlijk een andere kamer aangeboden had moeten worden.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van BHUGEL IDRISS - Front Office Manager op 15 apr 2023
Hello dear customer,Thank you for taking on your time time to share your comment following your stay in our establishment. Your satisfaction is our priority, that's why we take the time to thank you.I can only present you my apologies by wishing to see you again in our hotel with better comfort. We hope to see you again on better conditions. Have a great day. Sincerely, BHUGEL Idriss – Front Office Manager

8/10 – Goed

Amin

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Locatie is goed, parkeren kan bij het hotel wat handig is, kamers beetje verouderd maar prijs is oke
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Ingrid

2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Yara

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Finally a place woth propper pillows and 4 of them, it really helped me get a good night rest.
3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Amin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is goed genoeg
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Karima

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers minder maar de receptie en hal netjes!
Het was redelijk! Ik vond de kamers niet fijn. Mag meer aangedaan worden. Vooral als je binnen komt bij de receptie dat is echt mooi en goed! Maar de kamers minder!!! Mogen een opknap beurt krijgen/renovatie!
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van IP17CB team op 11 jan 2022
Hello dear customer, we thank you for taking the time to evaluate your stay and regret that you did not appreciate our hotel. During a future stay do not hesitate to ask a manager who will bring you a solution

4/10 – Matig

jacques

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
could be better
The check in was terrible 2 peoples at the reception for 10 waiting people, the park machine didn't work mean extra time to wait for to pay parking.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van IP17CB team op 10 dec 2021
Hello dear Jacques, we thank you for taking the time to evaluate your stay and regret that you did not appreciate our hotel. During a future stay do not hesitate to ask a manager who will bring you a solution.

8/10 – Goed

luc

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
de kamers zijn wat klein maar alles is aanwezig alleen was het restaurant en de bar gesloten ??anders een prima hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van IP17CB team op 10 dec 2021
Hello dear Luc, Thank you for taking the time to rate our stay and are glad that you enjoyed our hotel. Let us hope that this health crisis will soon be a distant memory and that we can welcome you next time with all our open services. We hope to welcome you again soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was super een leuke vakantie gehad
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van IP17CB team op 28 aug 2021
Hello dear guest Thank you for taking the time to rate our stay and are glad that you enjoyed our hotel. We hope to welcome you again soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Aardig en meedenkend Behulpzaam en attent
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van IP17CB team op 28 aug 2021
Hello dear guest Thank you for taking the time to rate our stay and are glad that you enjoyed our hotel. We hope to welcome you again soon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Niets bijzonder te melden aan dit hotel. OK voor als je enkel wil overnachten.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van IP17CB team op 22 feb 2020
Hello dear guest Thank you for taking the time to rate our stay and are glad that you enjoyed our hotel. We hope to welcome you again soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed verblijf, zag er netjes uit. Het was Valentijnsdag: er lagen rozenblaadjes op het bed, die het woord 'love' vormden: erg attent
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van IP17CB team op 20 feb 2020
Hello dear guest Thank you for taking the time to rate our stay and are glad that you enjoyed our hotel. We hope to welcome you again soon.

10/10 – Uitstekend

jacques

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van L'équipe IP17CB op 6 jan 2020
Bonjour cher Jacques nous vous remercions d'avoir pris le temps d'évaluer notre séjour et sommes heureux que vous ayez aimé notre hôtel. Nous espérons vous accueillir de nouveau prochainement.

6/10 – Redelijk

oudriss

Reisde met familie
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van L'équipe IP17CB op 24 jan 2020
Bonjour cher Oudriss nous vous remercions d'avoir pris le temps d'évaluer notre séjour et sommes heureux que vous ayez aimé notre hôtel. Nous espérons vous accueillir de nouveau prochainement.

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van L'équipe IP17CB op 27 nov 2019
Bonjour cher Marc nous vous remercions d'avoir pris le temps d'évaluer notre séjour et sommes heureux que vous ayez aimé notre hôtel. Nous espérons vous accueillir de nouveau prochainement.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
Hoewel we een kamer geboekt hadden voor 2 volwassenen en 2 kinderen met ontbijt, moesten we bij aankomst nog bijbetalen voor het ontbijt van de kinderen. Dit zou in de kleine lettertjes bij Expedia staan, maar is nergens terug te vinden op de bevestiging van de boeking. Als extra kosten staat er enkel de toeristenbelasting en verder GEEN (grote letters in de bevestiging) kosten.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van IP17CB team op 27 nov 2019
Hello dear guest, we thank you for taking the time to evaluate your stay and regret that you did not appreciate our hotel. During a future stay do not hesitate to ask a manager who will bring you a solution

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van IP17CB team op 27 nov 2019
Hello dear guest, we thank you for taking the time to evaluate your stay and regret that you did not appreciate our hotel. During a future stay do not hesitate to ask a manager who will bring you a solution

8/10 – Goed

J.J.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Goede locatie alles voorhanden wat je nodig hebt
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van IP17CB team op 27 nov 2019
Hello dear JJ Thank you for taking the time to rate our stay and are glad that you enjoyed our hotel. We hope to welcome you again soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Hiba

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Echt ontevreden! Ons kaart ging niet in de deur we vroegen aan een medewerkster die de kamers poetste kan u open doen ons kaart doet het niet ze wouw dat dus niet terwijl ik een baby vast had! Ontbijt trok op Nieks grootste blunder dat er betogers om 6 uur smorgens begonnen te betogen met trommels en riepen super hard !! Wij zaten op het eerste en verschoten enorm hard mijn dochter kreeg ik niet meer stil ze bleef wennen en de grootste blunder is de parking we moesten alsnog volledige dag betalen ook al stonden we daar geen 24 uur dit was onterecht bij alle hotels waar we gingen was er parking inbegrepen bij jullie moesten we boven ons kamer en ontbijt nog eens 20 a 25 euro betalen ??? Schandalig is dat ! Voor ons geen ibis hotel meer hebben uiteindelijk met parking voor 1 dag 140 euro betaald voor 140 euro mag er tenminste deftig ontbijt staan!
2 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Hotel viel tegen. Als eerst waren de kamers te klein. Tijdens onze verblijf werd er gedemonstreerd door de schoonmakers voor de deur van het hotel wat erg storend was. Het ontbijt was ronduit slecht, de eetzaal was niet schoon en er was weinig variatie in het ontbijt. De ligging van het hotel is wel goed, de buurt is rustig en er zijn veel mogelijkheden wat betreft openbare vervoer.
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Was dichtbij een metrostation maar vond hun parking veel te duur per dag. Ook de kamers en badkamers werden heel oppervlakkig gepoets (haa n enorm veel stof)
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Plus: rustige ligging, prima parkeermogelijkheid in de kelder, goed ontbijt. Vlakbij metro en bushalte. Min: hotel is dringend aan een flinke opknapbeurt toe. En let op: het zwembad is heel klein en kost maar liefst 5 euro per keer.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van IP17CB team op 21 aug 2019
Hello dear guest thank you for taking the time to evaluate your stay and regret that you did not like our hotel. We are aware that it requires refreshing and are working on a renovation project.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel jammer dat er bij staat dat er een zwembad is, en dat je hier dan nog extra voor moet betalen
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van IP17CB team op 12 aug 2019
Hello dear guest, we thank you for taking the time to evaluate your stay and regret that you did not appreciate our hotel. During a future stay do not hesitate to ask a manager who will bring you a solution

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging was perfect, de buurt was zelfs in de avond nog levendig. In een paar minuten was je hartje Parijs. Prettig verblijf gehad.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van IP17CB team op 9 jul 2019
Hello dear guest Thank you for taking the time to rate our stay and are glad that you enjoyed our hotel. We hope to welcome you again soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
netjes, niet zo groot, kleuren en inrichting van kamer kunnen iets moderner,
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van IP17CB team op 22 mei 2019
Hello dear guest Thank you for taking the time to rate our stay and are glad that you enjoyed our hotel. Know that we are thinking of a renovation project to make it more modern. We hope to welcome you again soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is rustig gelegen en toch centraal gelegen. Kamers zijn proper, goede bedden. Een minpunt vond ik dat ik ondanks het feit dat ik geboekt had voor twee nachten voor twee personen met ontbijt, ik toch nog moest bijbetalen voor ontbijt! Dit staat niet op die manier gecommuniceerd op uw website en is misleidend.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van IP17CB team op 17 mei 2019
Hello dear guest, we thank you for taking the time to evaluate your stay. We are glad that you enjoyed our hotel and hope to welcome you again soon. As for the billing of the breakfast we are surprised. During a future stay if it were to happen again do not hesitate to ask a manager who will analyze the situation and can find a solution.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede kwaliteit prijsverhouding. Het eten is geen aanrader. Vriendelijk personeel. Hotel is dichtbij de stad.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van IP17CB team op 22 feb 2019
Hello dear guest we are glad that you enjoyed our hotel and really sorry that you were disappointed by our restoration. If you have the opportunity to come back do not hesitate to ask a manager who will bring you a solution to the restaurant

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Het was oke had wel mooier uitzicht verwacht. En met eigen vervoer beetje irritant
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van IP17CB team op 19 feb 2019
Hello dear guest We are sorry you did not like our hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van IP17CB team op 22 jan 2019
hello dear guest thank you for this rating we hope to see you soon

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van L'équipe IP17CB op 10 jan 2019
Bonjour chère client nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre séjour et espérons vous accueillir de nous prochainement

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van L'équipe IP17CB op 2 jan 2019
Bonjour cher client, nous sommes heureux que vous ayez aimé notre hôtel et espérons vous revoir bientôt

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Prima hotel. Kan wel wat onderhoud gebruiken...…..
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van IP17CB team op 31 dec 2018
hello dear guest hope to see you again soon

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel! Enige opmerking is dat we het erg raar vonden dat er geen toiletborstel op de kamer was
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van IP17CB team op 31 dec 2018
Hello dear customer we thank you for your appreciation. Regarding the "toilet brush" hygiene rules do not allow us to make available to guests in the room.

8/10 – Goed

Johan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
dicht bij metro en goede parking, prima uitvalbasis om Parijs te bezoeken
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van IP17CB team op 6 nov 2018
thank you for your comment dear Johan

8/10 – Goed

Emile Cox

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Goede prijs kwaliteitverhouding
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van IP17CB team op 23 okt 2018
Happy you like our hotel dear Emile

4/10 – Matig

david, Maastricht

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not comfortable room and dirty
Really bad experience where i normally was at Ibis. Dirty and small rooms as same as toilet. You hear everything from other room what they speak. Hotel is in the good place and stuff are nice.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van IP17CB team op 15 okt 2018
Hello dear David We are sorry for these inconveniences

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
fijn hotel, alleen in het zwembad waren ze ontzettend streng. niet springen niet te veel attributen erin.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van IP17CB team op 25 okt 2018
Hello we are glad that you enjoyed our hotel.

6/10 – Redelijk

Jeffrey

Leuk hotel beetje afgelegen en vrij kleine hotel kamers
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van IP17CB team op 6 sep 2018
Hello Jeffrey we are sorry that our product did not match your expectations and we hope to have a new chance during a Parisian getaway

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, wel extra kosten ter plekke
Parkeren in P kost 20 euro per dag. Zwembad kost 5 euro voor kinderen en 10 euro voor volwassen.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van The IP17CB team op 6 aug 2018
Dear Sir, Thank you for comment, we hope to see you soon at our hotel.