Exterieur

Beoordelingen van L'Hotel du Collectionneur Arc de Triomphe

5 out of 5
L'Hotel du Collectionneur Arc de Triomphe
51-57 rue de Courcelles, Paris, Paris

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 517 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 212 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 128 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 61 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 84 van 1002 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mirjam

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Dirk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ja

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van guest relations op 6 dec 2019
Dear Guest, We would like to thank you for your stay at the Hôtel du Collectionneur and for sharing your feedback on Expedia. We are glad to discover that you enjoyed your stay in Paris with us and that you could live the unique “Collectionneur experience”. We remain at your disposal on the following address : guestrelation@thegatecollection.com. We look forward to welcoming you back in a near future and having the pleasure of serving you again. Best regards, Zoï Kolyvanou Guest Relations

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van GR CL op 27 okt 2019
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for sharing your feedback with us about your recent stay at the “Hotel du Collectionneur” and for taking time to answer our survey. We are truly sad to discover that you are not entirely satisfied with your experience. Please accept our most sincere apologies for the quality of our services which did not satisfy all your expectations. We hope you will give us the opportunity to welcome you again at the Hotel du Collectionneur and will restore your faith in our services. I will be pleased to assist you with the reservation and take care of the necessary details. Sincerely, The Guest Relations Department.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende service, ligging van het hotel en luxe
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Larissa Efimova, Guest Relations op 22 sep 2019
Dear Guest, All the team of the Hotel du Collectionneur would like to thank you for your feedback. The comfort of our guests is very important for us. We will be happy to welcome you again at the Hotel du Collectionneur. Please, do not hesitate to contact us, We stay at your entire disposal, Kind regards, Larissa Efimova, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
het restaurant was super. We hadden een executive kamer met ontbijt.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Guest Relations op 23 aug 2019
Dear Guest, We thank you for your stay in le Collectionneur and for your comment. We are really glad you enjoyed our executive lounge experience. We are looking forward to seeing you very soon in Paris! Best Regards, Zoï Kolyvanou Guest Relations

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel oogt heel chic en het is ook zo als je binnekomt in de lobby..maar eens in de kamer was ik toch teleurgesteld.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van GR EP op 21 sep 2019
Dear Guest, First of all, we apologize for the delay of our reply. We would like to thank you for your stay at the Hôtel du Collectionneur and for sharing your feedback with us. We are glad to discover that you enjoyed your experience. We are looking forward to welcoming you back in a near future, and having the pleasure of serving you again. Sincerely, Elise Pontoizeau, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, service van het personeel is uitmuntend, ze spreken ook redelijk engels. Spa was wat aan de kleine kant maar alles was goed geregeld. Kamer was goed schoongemaakt. 1 klein puntje van kritiek was de parkeergarage, deze zou ik van een 5 sterren hotel wel inclusief verwachten.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Laura op 13 mrt 2019
Dear Guest, What a lovely comment! We pride ourselves on ensuring that every guest has a memorable experience during their stay and It is a real pleasure to read that you enjoyed your stay at the Hotel du Collectionneur. We will be very glad to welcome you again at the Hotel du Collectionneur, Do not hesitate ton contact us if you need further informations, Kind regards, Laura GUILLIEN Guest Relations Department.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Lilia Lindrec op 11 feb 2019
Dear Guest, Such a nice review is a true satisfaction for our entire team! We would like to thank you for sharing it with us. We are glad that your stay at the Hotel du Collectionneur met all your expectations. It will be a real pleasure to welcome you back soon in our parisian mansion. Kind regards, Lilia Lindrec Executive Assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel with A very goodstaf
It was aan excellent hotel but at the weekend of our stay was the restaurant for lunch or diner closed. So now it’s a 5 star 9+. Otherwise it would-be be a 10
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Yohan

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Outstanding! The best hotel in Paris
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sarah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Elena

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was very comfortable and easy access to neighboring areas.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

TaKecia D

Reisde met familie
The hotel and service is excellent!!
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Advertised with views of the Eiffel Tower however only a few rooms offer this view
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

free

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Alejandro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Al around good Hotel, but nothing extraordinary
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Brittney

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. Stayed there with my family and they loved it.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Taina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk gave us an early check in, that was awesome. I really appreciated that.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Cynthia

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

RONG

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible service and noisy room.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Aditya, San Jose

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent property but the breakfast staff were very not flexible with timing (they close exactly at 10) with people waiting at the door.
3 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Maritza

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My experience at this hotel was very disappointing. From the first day, I encountered several issues, including the lack of basic bathroom amenities such as shampoo, soap, and conditioner. Additionally, the phone in the room was not working, and the air conditioning was malfunctioning. Despite requesting compensation from the management, I only received a bottle of water in the room, with no further action taken to address the problems. Even after expressing my dissatisfaction and requesting a complimentary day's stay, the management did not agree to my request. In summary, my stay at this hotel was frustrating and disappointing. For these reasons, I rate it one star and would not recommend this place to other travelers. I do not plan to return in the future.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Kevin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing experience
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Erick, los reyes la paz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Está cerca del metro y del arco del triunfo, muy elegante y el desayuno es fantástico 10 de 10 los alimentos.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

castro

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic property
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

loveleen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is great. Staff was very friendly and helpful. Very clean place
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ophélie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je le recommanderais à mes amis et ma famille. C’est un magnifique hôtel avec un personnel très agréable. De plus, le restaurant et le service au chambre était excellent. La chambre était propre et chaleureuse.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jason

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This location was great. Hotel treated me well and attended to my needs.
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Solange, beirut central district

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are welcoming, room was enough for four with a view of the tour eiffel. 10 min walk to the champs elysees , location was really good. Hotel is clean.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Relation op 17 mrt 2024
Dear Solange, Thank you very much for taking the time to share your feedback with us.We are very happy to hear that you enjoyed our hotel and our location!We hope to see you back soon, Kind regards, C.

10/10 – Uitstekend

amir

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helpful front desk
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Paulina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel itself is wonderful and the staff was very nice, proper and friendly. The lady that checked us in (Feb 29th @3pm) was lovely and was really trying to help us. It did take very long to check in, we waited about 30 min, and they still could not get us in the room, so we ended up leaving our luggage on the side to go see places and came back in about six hours later to check in and thankfully our room was ready by then. We had an upgrade option but we didn't get the upgrade and as VIP we also had the welcome bottle of wine, which was also not provided. Besides those things the room was just wonderful and I think it's been the best comforter I've ever slept with in my entire life! The hotel itself is in perfect clean condition and is very elegant and the staff is very caring, professional, competent and lively. I also appreciate that they have parking on site which ranges between 30 and €60 per day depending on the form of payment, and the valet people were gentlemen! They also have a bar on site for light snacks, and the place is walkable from other forms of transportation like the subway. I will definitely return to this hotel and I highly recommend it!
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Susan Lee

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The men who handle the luggage are truly the professionals. They are very efficient and courteous. The breakfast is very good too! My toilet had some issues which was an inconvenience at midnight so that was a bummer. The hotel itself is very clean but can always use just a little extra to take it to the next level, We had an issue with a waiter who seemed to not want to do his job. Other than that it was very good. Grade A
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

ZI XIN

Positief: Voorzieningen
good service
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

dolores

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We just love it!
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Nina

Reisde met familie en kleine kinderen
There were moths in our bedroom which I was very worried we would take home. Even when I reported this they just apologised. The housekeeping was extremely slow on the two occasions we needed things. We had to call three times each and wait for over an hour to get hot water and towels. The buffet breakfast was lovely. The area is okay. I wouldn’t stay there again.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Brisilda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
B
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

SERGIO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente Ubicacion
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Lourdes

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena ubicacion, Excelente limpieza, servicio, atencion.
5 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Rigoberto

2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Regina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
todo excelente
6 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Eustina

3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Tram

2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Seema

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The concierge staff was excellent. However the rest of the hotel was all right not worth the price. When I booked the room in the picture it showed the Eiffel Tower. However when I got my room it wasn't available The breakfast options were very basic. After spending $2200 For 3 nights, one night we went to ask for bottle water And they told us this time we will give it To you however going forward there will be an additional charge for a water bottle. The room was very tiny. The view wasn't great I will not come back to this hotel
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Daniel

3 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Pinhas

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was dirty, air conditioner vents were filthy. It was too hot in the room, and it was impossible to cool it down. The bathtub is dangerously high when you step out of it. The soap and shampoo are of poor quality. Breakfast is expensive for no reason. The entire hotel and rooms are paved with old carpets that smell bad. Empty minibar. Weak WiFi. There is no smart TV. Always 2 elevators did not work out of 4. The rooms facing the road are noisy. I can't believe it's a five-star hotel...
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van EA op 1 mrt 2024
Dear valued guest, Thank you for your recent stay and for taking the time to review us on the site Expedia.com. We are sincerely sad to note that your stay was not up to your expectations. Please accept our most sincere apologies for any upset or inconvenience caused. Kindly rest assured your comments have been well noted and taken in consideration. We are sincerely sad that we were not aware of your dissatisfaction during the period of your stay as this might have enabled us to ensure the remaining part of your stay is a pleasant one. Perhaps we may suggest that you contact our guest relations team when making the arrangements for your next trip to Paris and we will be happy to facilitate our next stay and to ensure it is a truly successful one. Until then, we remain at your entire disposal for any further assistance you may need. Kindest regards from the entire team, Sincerely yours, Executive assistant

2/10 – Ontzettend slecht

Larry

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
We had to move rooms 3 times No heat Room service was abysmal Left off items We asked for a refund they said expedia would deny it. It was actually them that denied it Expedia did everything possible to get a refund. I fault the hotel very poorly ran hotel and charged me for nights i didnt occupy the room. Very stingy hotel, felt very sorry for employees. Would never recommend this hotel.
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van EA op 27 feb 2024
Dear valued guest, Thank you for your recent stay and for taking the time to write a review on the site Expedia.com. We are sincerely sad to note that we obviously failed to meet your expectations at the occasion of your recent stay. Please accept our deepest apologies for any upset or inconvenience caused. We can only regret the fact that despite the efforts made by the team to meet you and to offer solutions we could not restore your trust in our services for the remaining part of your stay. Dear valued guest, guest satisfaction is one of our top priorities and we will be pleased to have the chance to show you that this experience is rather an exception that a rule. Please note that we all remain at your entire disposal and will be only too happy if there is anything else we can do to assist you. Kindest regards from the entire team, Sincerely yours, Executive assistant

10/10 – Uitstekend

david

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fantastique
fantastique comme d'habitude
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van EA op 30 jan 2024
Cher Monsieur, Nous vous remercions d'avoir choisi l'Hôtel du Collectionneur pour votre récent séjour à Paris et d'avoir pris le temps de partager votre avis positif sur les site Hotels.com.Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié pleinement votre séjour dans notre établissement.En espérant pouvoir vous accueillir très vite de nouveau parmi nous,Bien chaleureusement, Assistante de Direction

4/10 – Matig

Olivier

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Un bel écrin dans une coquille vide
Emplacement idéal, très bel hôtel.. Petit déjeuner copieux.. mais pour le mériter il vous faudra débarrasser votre table, vous servir votre café et entendre une serveuse dire à une autre « te presse pas c’est pas la peine!! » Si on vous propose la chambre 329 passer votre chemin : trace noire au plafond, tv qui se coupe toutes les 15 mn, bruit du frigo et salle de bain bien loin de la photo du catalogue.. On peut aussi parler du sourire et du bonjour du personnel qui a dut se perdre au rythme des touristes.. Bref c’est vraiment dommage car l’établissement a des atouts indéniables
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van EA op 30 jan 2024
Cher Monsieur, Tout d’abord, permettez-nous de vous remercier pour votre récent séjour et pour avoir pris le temps d'ecrire un avis sur le site Hotels.com. Nous tenons à vous présenter nos plus sincères excuses pour les désagréments rencontrés lors de votre séjour. Nous déplorons les observations dont vous faites part et comprenons votre déception. Nous espérons néanmoins, que cette expérience n’altèrera pas l’image et la considération que vous portez à l’Hôtel du Collectionneur. Nous espérons très sincèrement que vous nous donnerez l'occasion de vous accueillir de nouveau dans notre établissement et de vous démontrer le type d'expérience que nous souhaiterons offrir à nos clients. Notre équipe des Relations Clients reste à votre entière disposition et sera ravie de s'occuper des détails de votre prochain séjour et de veiller à votre pleine satisfaction à cette nouvelle occasion. Dans cette attente, nous restons à votre entière disposition pour toute demande ou information complémentaire et vous souhaitons une agréable journée, Salutations dévouées, Assistant de Direction