Interieur

Beoordelingen van Grand Magic Hotel Marne La Vallée

4 out of 5
Grand Magic Hotel Marne La Vallée
20 Avenue de la Fosse des Pressoirs, Magny-le-Hongre, Seine-et-Marne

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 466 van 1020 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 336 van 1020 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 126 van 1020 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 53 van 1020 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 39 van 1020 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Sandra

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Grand Magic Hotel op 12 mrt 2024
Cher client,Merci d’avoir partagé avec nous votre avis sur notre hôtel !Nous espérons que votre séjour s’est très bien déroulé et serons ravis de vous accueillir à nouveau au Magic.Sincères salutations,Elodie L’équipe de la réception

8/10 – Goed

Danielle

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beds in our room were not oke
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Grand Magic Hotel op 23 jan 2024
Dear Danielle Grand Magic hotel’s team is sincerely thanking you for taking time to share your opinion and experience about our Hotel. We are sorry that your bed didn’t meet your expectations, be sure that we already pass the information about the issues you encountered to our house keeping serviceWe hope we will be able to welcome you again soon.We wish you a nice dayBest Regards Charlotte l Reception team

8/10 – Goed

Mike

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel has a really crazy vibe. It looks like there are 2 personalities in this hotel. The blue area’s are really nice, magical,… the red area’s are not great. It looks a bit an 18 hotel 😉 Rooms are okay… the beds are very soft, great! Bathrooms are ready for a renovation. Pool is also ready for renovation (changingroom also).
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Grand Magic Hotel op 12 jan 2024
Dear Mike, Grand Magic hotel’s team is sincerely thanking you for taking time to share your opinion and experience about our Hotel. We are glad to read that you had an enjoyable stay with us and that you have particularly enjoyed the lobby.We are sorry that your bathroom and the swimming pool didn’t meet your expectations, be sure that we already pass the information about the issues you encountered to our house keeping service. We hope we will be able to welcome you again soon.We wish you a nice dayBest Regards Charlotte l Reception team

6/10 – Redelijk

Boris

Reisde met familie
Leuk hotel, jammer genoeg moet je extra betalen voor het parkeren.
Reactie van Solenn - Reception Team op 7 feb 2024
Dear Customer, Thank you for taking the time to rate your experience.We are happy as your stay went well.Indeed, since June 2023, our parking is free when you book on our website.through a partner site, the cost of parking is 15 per night.We hope to welcome you again with pleasure.Best Regards,

8/10 – Goed

Jasmien

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Only 10 min with shuttlebus to Disneyland and comes very Often. People of the hotel are friendly
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Marie - Reception Team op 13 feb 2024
Dear Jasmien, We are happy to learn that your stay fully met your expectations. Thank you for taking the time to share your experience in our hotel.We hope we will be able to welcome you again soon,We wish you a very nice day.Best regards

6/10 – Redelijk

Anne-Marie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Op zich leuk hotel voor bezoek aan eurodisney! Echter laat de staat van de kamers wel ruimte voor herstel. Lampjes die omhoog in het plafond zaten waardoor het isolatie materiaal naar buiten kwam, lampen die het niet deden, verwarming die het niet deed, en loszittende handdoek rekjes. Prima buffet in ochtend, wel enorm druk. In de avond was er enkel buffet, all you can eat. Heerlijk gegeten, heerlijk buffet en vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Aurore op 29 nov 2023
Dear, The entire Grand Magic hotel team joins me in thanking you for your return. The satisfaction of our customers is essential and we have taken note of your feedback. This will allow us to remedy this with our teams because our priority is to fully satisfy the expectations of our customers. We will be delighted to welcome you again to the Grand Magic Hotel. Kind regards, Aurore - The reception team

8/10 – Goed

Robert, IJmuiden

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, goed ontbijt en shuttle bus naar Disneyland Paris !!!
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Aurore op 29 nov 2023
Dear customer, Thank you for sharing your opinion on our hotel with us! We are delighted to see that your stay went very well and will be delighted to welcome you again to the Magic. Kind regards, Aurore - The reception team

10/10 – Uitstekend

denise

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel om de hoek van disney
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Aurore op 28 nov 2023
Dear customer, Thank you for sharing your opinion on our hotel with us! We are delighted to see that your stay went very well and will be delighted to welcome you again to the Magic. Kind regards, Aurore - The reception team

6/10 – Redelijk

Jeroen

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg warm in het hotel. De douchekop ging alle kanten op. De lift is drama en er is niet echt een alternatief de trap zit aan de andere kant van het gebouw. Wel vriendelijk personeel en goed ontbijt.
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marie - Reception Team op 31 okt 2023
Dear Guest,We are delighted to read that your stay with us was well. Also, we would like to thank you for your feedback, as we use it to constantly improve our quality of service. We have taken note of your comments about the lifts and we will pass them on to the managers concerned.I wish you a pleasant day. Sincerely,

6/10 – Redelijk

Marc

Negatief: Netheid, voorzieningen
Veel geld niet 4 sterren waardig. Er was maar 1 werkende lift naar de mezzanine. Betalen voor de parking
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marie - Reception Team op 25 okt 2023
Dear Marc,We truly appreciate the time you have taken to share your comment with us, this allows us to review the quality of service that we strive to provide to all our clients.We will be delighted to welcome you again at the Grand Magic Hotel.Best regards

8/10 – Goed

Marie

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Marie - The reception op 7 nov 2023
Dear Marie; We are happy to see that you had a great stay with us, we hope to welcome you back ! Best regards

8/10 – Goed

Gert-Jan

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marie - Reception Team op 19 okt 2023
Dear Guest.We truly appreciate the time you have taken to share your comment with us, this allows us to review the quality of service that we strive to provide to all our clients.We will be delighted to welcome you again at the Grand Magic Hotel.Best regards

8/10 – Goed

Paulette

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Middelmatig hotel. Achterstallige badkamers.
Onze eerste indrukken waren goed. Zeker als je door de lobby van het hotel loopt. Helaas was onze geboekte family room niet naar onze wensen. Dit kwam door de airconditioning. Als we deze aanzetten dan maakte de fan een aanlopend geluid. De technische dienst kwam een “kijkje” nemen en besloot dat het niet te repareren was. Wij kregen wel netjes 2 kamers aangeboden met een tussen deur. Zij noemde dit een “upgrade”. Waarschijnlijk omdat je dan 2 kamers moet boeken. Helaas waren hier beide koelkasten stuk. Receptie wederom gebeld, niet al te vriendelijk te woord gestaan maar wel een vervangende koelkast gekregen. Opgelost dus. De badkamers waren van beide kamers in achterstallige staat. Jammer, maar wel te gebruiken. Kortom, een ok verblijf. Verwacht alleen niet te veel van je kamers. Voorzieningen waren wel leuk. Genoeg te doen in het hotel met jonge kinderen.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Reception Team op 13 sep 2023
Dear Paulette,Grand Magic hotel’s team is sincerely thanking you for taking the time to share your opinion and experience about our Hotel. We are very happy to see that you were able to fully enjoy your stay with us.We apologize for the issues you have encountered with your first room. Our main priority is the satisfaction and well-being of our customers, and we are glad that the room move was satisfying to you.We hope we will have the pleasure to welcome you again.We wish you a very nice day.Best Regards

10/10 – Uitstekend

Petra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Marie - Reception Team op 30 aug 2023
Dear Petra,We are so happy to see that we have met your expectations.We hope to welcome you again to the Magic Hotel.Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, prima locatie
Leuk hotel dichtbij Disney. Mooie kamers, schoon. Wel groot meer een fabriek dan gezellige knusheid.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van The reception team op 12 aug 2023
Dear guest, thank you for taking the time to share your experience with us, we ar glad to read that you had a wonderful stay with us. Best regards

10/10 – Uitstekend

Sofie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Marie - Reception Team op 8 aug 2023
Dear SofieWe are happy to learn that your stay fully met your expectations. Thank you for taking the time to share your experience in our hotel.We hope we will be able to welcome you again soon,We wish you a very nice day.Best regards

10/10 – Uitstekend

Anjenie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Disney theme
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Thibault op 17 jul 2023
Dear Anjenie,We truly appreciate the time you have taken to share your comment with us, this allows us to review the quality of service that we strive to provide to all our clients.We will be delighted to welcome you again at the Grand Magic Hotel.Best regards Reception Team

10/10 – Uitstekend

Marijke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Thibault op 16 jul 2023
Dear Marijke,Thank you for taking the time to share your thoughts about your stay with us.We are delighted to read that your experience at our hotel went well.We look forward to welcoming you back to the Grand Magic Hotel to offer you again a magical stay.Sincerely,Thibault - The reception

8/10 – Goed

begonia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
verblijf disney
het hotel en het personeel is zoals elke keer (we gaan zeker 4 a 5 keer per jaar ) geweldig. Propere kamers en een geweldig ontbijt met veel keuze. het enige minpunt vind ik dan het vervoer naar het disney park.Dit is echt een ramp. Daar zou toch dringend een oplossing voor moeten komen. meer bussen op hetzelfde moment. Misschien ook rugzakken verbieden bij het ontbijt, mensen die hun zakken en flessen vullen vind ik er toch ver over gaan. Je betaald voor een ontbijt en niet voor een lunch/ diner bij...
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Thibault op 2 jun 2023
Dear BegoniaWe are delighted to read that your stay with us was well. Also, we would like to thank you for your feedback, as we use it to constantly improve our quality of service. We have taken note of your comments about the breakfast and we will pass them on to the managers concerned.I wish you a pleasant day. Sincerely,Reception Team

10/10 – Uitstekend

Kristel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super mooi hotel, vriendelijk personeel. Alles heel schoon Top locatie
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Thibault op 12 mei 2023
Dear Kristel,We are so happy to see that we have met your expectations.We hope to welcome you again to the Magic Hotel.Best regards,Reception Team

10/10 – Uitstekend

Mariska

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Thibault op 13 mei 2023
Dear, Mariska We are happy to learn that your stay fully met your expectations. Thank you for taking the time to share your experience in our hotel.We hope we will be able to welcome you again soon,We wish you a very nice day.Best regards Reception Team

6/10 – Redelijk

Boris, Westzaan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Dichtbij Disneyland
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Thibault op 12 mei 2023
Dear Boris,Grand Magic hotel’s team is sincerely thanking you for taking the time to share your opinion and experience about our Hotel. We hope you had a great stay with us. We strive to provide the best service possible and your feedback is very important to us to help us improve.Feel free to contact us by mail if you wish to give us more details about your stay so we can know how we could have satisfy you more.We look forward to welcoming you back to offer you an even more memorable moment with us.Wishing you an excellent dayBest RegardsReception Team

8/10 – Goed

Rais

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Great but not 4*
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van The reception Team op 6 mei 2023
Dear Guest, thank you for taking the time to share your impressions about our hotel.We wish you a very nice day. Best regards

8/10 – Goed

Petra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, prima voor enkele nachten. Grootste tegenvaller is het transfer naar disneyland ! Er rijdt maar 1 bus voor 5 hotels denk ik. Deze zit stampvol. Als je terug wil keren naar het hotel zie je de bus staan wachten op een andere pakeerplek! 1 uur moeten wachten en dan met moeite op een overvolle bus geraken!! Geen aanrader
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Reception op 6 mei 2023
Dear Petra,Thank you for taking the time to write a comment. Your feedback helps us to improve our guests services.We are happy to read that you enjoyed your stay with us. We would like to apologize concerning the issues you expierenced with the shuttle service. Be sure that we will forward them the information in a purpose to improve the service.Best regards,Thibault - the reception

8/10 – Goed

Cindy

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Thibault op 19 mei 2023
Dear Cindy, We are happy to learn that your stay fully met your expectations. Thank you for taking the time to share your experience in our hotel.We hope we will be able to welcome you again soon,We wish you a very nice day.Best regards Reception Team

6/10 – Redelijk

Eric

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was niet netjes,vieze vloerbedekking douche greep was kapot ,toilet blijft doorlopen bedden zijn doorgezakt
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Reception Team op 25 apr 2023
Dear Eric, We truly appreciate the time you have taken to share your comment with us, this allows us to review the quality of service that we strive to provide to all our clients.We will be delighted to welcome you again at the Grand Magic Hotel.Best regards

10/10 – Uitstekend

Joël

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Reception Team op 21 apr 2023
Dear Joël, We are happy to learn that your stay fully met your expectations. Thank you for taking the time to share your experience in our hotel.We hope we will be able to welcome you again soon,We wish you a very nice day.Best regards

8/10 – Goed

Nicky

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Reception Team op 21 apr 2023
Dear Nicky, We are so happy to see that we have met your expectations.We hope to welcome you again to the Magic Hotel.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Tom

3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Annemarie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super verblijf gehad mooi hotel en schoon. Alleen het ontbijt is niet super, koude eieren
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Reception Team op 8 mrt 2023
Dear Guest,We truly appreciate the time you have taken to share your comment with us, this allows us to review the quality of service that we strive to provide to all our clients.We will be delighted to welcome you again at the Grand Magic Hotel.Best regards

10/10 – Uitstekend

Paul De

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Rick

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dont accept rooms at ground floor
Very nice looking hotel however, our airco wasnt working. Only after 2 visits from maintenance at 22:00 it was functioning. We were staying there with 2 small kids so they were very cold and tired. Also the warm water was not working, when we mentioned this they stated it was a known problem and we just had to let run for a while, but i guess 30 mins wasnt enough. Sadly a nice hotel, but terrible functioning rooms
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Reception team op 28 feb 2023
Dear Rick, Grand Magic hotel’s team is sincerely thanking you for taking time to share your opinion and experience about our Hotel. We are glad to read that you had an enjoyable stay with us and that you have enjoyed the hotel. We are sorry that your room didn’t meet your expectations, be sure that we already pass the information about the issues you encountered to our maintenance serviceWe hope we will be able to welcome you again soon.We wish you a nice dayBest Regards

10/10 – Uitstekend

Dennis du

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ontbijt, vriendelijk personeel, grote kamer. Douche was minpunt, echt heel weinig druk, dus je staat niet lekker te douchen
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Reception Team op 28 feb 2023
Dear Dennis,We truly appreciate the time you have taken to share your comment with us, this allows us to review the quality of service that we strive to provide to all our clients.We will be delighted to welcome you again at the Grand Magic Hotel.Best regards

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top!
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van L’équipe de la réception op 28 feb 2023
Cher Chris,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager votre expérience sur notre hôtel.J'espère que vous nous ferez le plaisir de revenir et que nous aurons la possibilité de vous accueillir de nouveau !Nous vous souhaitons une agréable journée, Sincèrement,

6/10 – Redelijk

Nathalie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het hotel was ok, alleen veel lawaai vanuit de gang savonds als de kinderen naar bed moesten. In onze kamer was wel wat stuk: het kluisje en 3 lampen… Soms was de bediening bij het avondeten top, andere keren minder. Ook het systeem met de drank bij het avondeten wordt niet zo goed uitgelegd. Op het avondbuffet lag een heel assortiment fruit terwijl op het ontbijtbuffet enkel wat onfrisse appels lagen. Dat was ook jammer.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Reception Team op 25 feb 2023
Dear Nathalie,Grand Magic hotel’s team is sincerely thanking you for taking the time to share your opinion and experience about our Hotel. We are happy to see that you were able to fully enjoy your stay.We apologize for the issues you have encountered with the room and service in our restaurant.We can assure you that this clearly does not reflect the welcoming process we strive to provide.We look forward to welcoming you back to offer you again a great moment with us.Wishing you an excellent day Best Regards

8/10 – Goed

Joey

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

R.J.J.E.

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Reception Team op 25 feb 2023
Dear Guest,We are so happy to see that we have met your expectations.We hope to welcome you again to the Magic Hotel.Best regards,

6/10 – Redelijk

christophe

Reisde met familie
Ok jammer voor de avondbussen
Goed verblijf alleen het gebruik van de bus naar het park is niet ok en vooral op het einde van de dag wanneer iedereen de bus wilt nemen naar het hotel. Slecht georganiseerd : graag meer bussen op het einde van de dag. Bus die 4 hotels doet is niet ok. Propvolle bus en mensen zijn egoistisch
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Reception team op 25 feb 2023
Dear Christophe,Grand Magic hotel’s team is sincerely thanking you for taking the time to share your opinion and experience about our Hotel. We are sorry that you had some issues with the shuttle bus. We will contact the company in order to fix those issues.We hope we will be able to welcome you again soon.We wish you a nice dayBest Regards

10/10 – Uitstekend

Mehmet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie decoratie De kamers waren warm Keuken afwassen mag beter
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Reception Team op 25 feb 2023
Dear Guest,The Grand Magic Hotel Team thanks you for your comment. We are delighted to read that your stay went well and our teams were happy to welcome you !Do not hesitate to contact us for your future stay with us, we will be glad to help you !Best regards,

10/10 – Uitstekend

tamara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en rustig gelegen hotel
Mooi gerenoveerd hotel met een vriendelijke bediening, kamer was proper en had alle nuts voorzieningen. De omgeving was zeer rustig en met wat mooi weer is het ook een mooie omgeving om een wandeling te maken rond de vijver. Dus met andere woorden een aanrader!!!!
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Reception Team op 14 feb 2023
Dear Guest,The Grand Magic Hotel team is sincerely thanking you for taking time to share your opinion and experience about our Hotel. We are very happy to see that you were able to fully enjoy your stay with us and that you have particularly enjoyed our location.We look forward to welcoming you back to offer you again a great moment with us.Wishing you an excellent day

8/10 – Goed

Ray

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Het hotel is zeer gastvrij en behulpzaam. Onvolkomenheden aan de kamer worden snel verholpen. De fitness mag echter wel een upgrade krijgen want dit is nu niet aantrekkelijk. Er mogen wel meer toestellen geplaatst worden voor een sterren hotel als dit.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Reception Team op 14 feb 2023
Dear Ray,We are happy to learn that your stay fully met your expectations. Thank you for taking the time to share your experience in our hotel.We hope we will be able to welcome you again soon,We wish you a very nice day.Best regards

10/10 – Uitstekend

Roel, Duiven

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg mooi opgeknapt, prima kamers met comfortabele bedden. Ontbijt is goed geregeld en veel keuze.
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Reception Team op 14 feb 2023
Dear Roel, Thank you so much for your opinion about our hotel, we are so happy to see that you had an excellent stay.If you wish to organize your next stay, do not hesitate to contact us, we will be delighted to welcome you back.Best regards,

6/10 – Redelijk

Sophie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel zelf was prima, lekker ontbijt en vriendelijk personeel. De kamer viel wel erg tegen. Veel vlekken in de vloerbedekking en 1 matras was helemaal doorgezakt, was niet op te slapen. Dekbed kwam een stukje uit de hoes en dat was helemaal vergeeld. Ben normaal veel beter gewend van dit hotel. Kamer hoeft niet perfect te zijn maar dit was niet fijn.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Reception team op 7 feb 2023
Dear Sophie,Grand Magic hotel’s team is sincerely thanking you for taking time to share your opinion and experience about our Hotel. We are glad to read that you had an enjoyable stay with us and that you have particularly enjoyed the friendlinnsee of our staff. We are sorry that your room didn’t meet your expectations, be sure that we already pass the information about the issues you encountered to our house keeping serviceWe hope we will be able to welcome you again soon.We wish you a nice dayBest Regards

8/10 – Goed

Bjorn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

gerda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Reception Team op 26 jan 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your impressions with us about our hotel.We are glad that you had a great time with us and will be delighted to welcome you again at the Grand Magic Hotel.Best regards,

8/10 – Goed

Paulien

10/10 – Uitstekend

Mina

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Ray

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het hotel geeft een aangename sfeer als je er albinnenloopt. De entree, receptie en bar zijn zeker van hoge kwaliteit. Ik denk dat er nog kamers zijn die gerenoveerd moeten worden. De gang waar ik mijn kamer had was nog van het circus thema. Wat verde in de kamer opviel was dat 's avonds het warme water voor de douche op was. Ook het doortrekken van het toilet was kapot. Vaak bleef het toillet doorlopen nadat je gespoeld had. Het kostte even moeite om dit weer te verhelpen.
Reactie van Reception Team op 26 jan 2023
Dear Ray,We truly appreciate the time you have taken to share your comment with us, this allows us to review the quality of service that we strive to provide to all our clients.We will be delighted to welcome you again at the Grand Magic Hotel.Best regards

10/10 – Uitstekend

Corine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is prachtig verbouwd. Heerlijk ontbijt.
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Reception Team op 26 jan 2023
Dear Corine,Thank you for taking the time to share your impressions with us about our hotel.We are glad that you had a great time with us and will be delighted to welcome you again at the Grand Magic Hotel.Best regards,

8/10 – Goed

Rob van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het Hotel was echt super ontbijt goed, vriendelijk personeel, jammer dat de kamer die we hadden erg gehorig was.
1 nacht verbleven in november 2022