Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van ibis Styles Parma Toscanini

3 out of 5
ibis Styles Parma Toscanini
Viale Toscanini 4, Parma, PR

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 217 van 702 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 334 van 702 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 91 van 702 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 702 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 702 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

filip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Erik

Positief: Personeel en service, comfort kamer
De service was heel goed. Jammer genoeg hing er de eerste dag een rare lucht en was het keukentje afgesloten. Ook waren de randen van het zwembad beschadigd (losse tegeltjes) wat pijnlijke voeten opleverde.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Op nog geen vijf minuten lopen zit het centrum met een zwik leuke terrasjes. De kamers hebben airconditioning en iedere dag worden alle kamers opgeruimd en schoongemaakt.
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij zaten in de dependance op 400 meter afstand van het hotel. Geen klagen over. Netjes, zuiver en ruim. Het ontbijt was niet inclusief maar wel oké. De balie medewerker in het hotel was zakelijk en niet echt coöperatief. Zo was de uitleg waar de dependance lag niet helder en ook het gebruik van het pasje om naar de tweede verdieping te komen had ze niet vermeld. De hal en restaurant van het hotel is gedateerd en ongezellig.
2 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Rob

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
De weg naar het hotel was afgesloten, waardoor het uiterst slecht bereikbaar was, dit had vermeld moeten worden. Vervolgens werden we ondergebracht in een dependance, die te voet erg ver van het hotel af was en bij het inchecken werd er te weinig informatie gegeven, over hoe we het konden bereiken, waar er geparkeerd kon worden en hoe we de kamer konden vinden. Omdat er in de dependance geen voorzieningen waren, zoals voor ontbijt of een bar, had de receptie bij het inchecken hierover veel meer informatie moeten geven.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

JB, Westland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De locatie van het hotel is heel fijn. Binnen 5 minuten sta je in het hart van Parma. S avonds is de stad heel levendig, in de zomer is het smiddags echt wat rustiger. Wij hadden het prettig gevonden als het hotelpersoneel uit zichzelf tips had gegeven over de highlights van de stad. Maar qua locatie is het hotel echt heel fijn!
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Kit, Rotterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Simpel maar net hotel voor een goede prijs.
Wij hadden een ruime kamer in het annex gebouw, paar honderd meter van het hoofdgebouw vandaan. Kamer was in goede staat, wifi en parkeren op straat was gratis. Locatie was prima.

8/10 – Goed

harry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waar voor je geld
Prettig hotel met goed comfort, basic maar wel up-tp-date. Jammer dat er geen diner faciliteiten zijn maar in de omgeving zijn prima eetgelegenheden. Personeel is voor advies zeer behulpzaam. Ontbijt is overigens on-italiaans goed.

8/10 – Goed

Marco, Limburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel en netjes, dichtbij historisch centrum
Comfortabel en netjes hotel ,dichtbij het historisch centrum van Parma (5 minuten lopen). Het hotelpersoneel is aardig aan behulpzaam en spreken ook goed Engels.

10/10 – Uitstekend

Giuseppe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Sonia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Siamo stati ospitati nella dependance che si trova a 500 mt dalla sede dell'hotel. Le camere sono accoglienti e pulite ma rumorose: si sente tutto quello che succede nelle camere attigue dallo sciacquone della toilette, all'acqua della doccia... Un appunto la scarsa elasticità al momento del check-in e del checkout. Siamo arrivati un'oretta prima e ci è stato detto di tornare dopo, abbiamo chiesto se potevamo lasciare i bagagli un quarto d'ora oltre l'orario del check out e ci è stato risposto di no.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Stefano

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place and amazing staff
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Miss

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Jessica

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well located hotel with very nice staff and clean and comfortable rooms. Only issue was with the shower temperature that would alternate from warm to scalding hot without any rhyme or reason on the first two days (didn't seem to happen on the last day of my stay). Overall good experience though and will stay again!
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Federico

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Bruno

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
_____
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tutto positivo , colazione da rivedere , troppo povera e da migliorare la qualità dei prodotti.
2 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Franco

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
non sono chiari nel distribuire le camere, le stanze di cui si servono esterne alla struttura, non dispongono di personale per la sicurezza e sono a disposizione di potenziali delinquenti, sconsiglio l'utilizzo di questa struttura
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van lorenza op 17 nov 2023
Signor Franco,Desidero ringraziarla per il tempo dedicato a scriverci in seguito al suo soggiorno presso ibis Styles Parma Toscanini. Sono spiacente che il servizio e la prestazione non siano stati all’altezza delle sue aspettative e la prego di accettare le nostre più sincere scuse.Gli alberghi Ibis Styles desiderano offrire sempre il massimo nella qualità del servizio. Pertanto la sua opinione è per noi molto preziosa. Le assicuro che saranno intraprese tutte le azioni necessarie al fine di migliorare la qualità delle prestazioni citate.La ringrazio nuovamente per i suoi commenti e ci auguriamo di riconquistare la sua fiducia in occasione del suo prossimo soggiorno.Nell’attesa di accoglierla nuovamente, le porgo i miei più cordiali saluti.Renato BaladelliLa Direzione

10/10 – Uitstekend

Massimiliano

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tutto ok.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Salvatore

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Da migliorare la comunicazione preventiva trattandosi di dependance
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Norma

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comoda al centro
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

FRANCESCA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Personale molto gentile e accogliente, io ho alloggiato nella dependance, sempre in centro. Bagno un po’ datato, doccia che eroga poca acqua. Per il resto ineccepibile. Ottimo prezzo per essere in centro
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Laura

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

carlo

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Struttura ben curata, servizio efficiente, bella vista sulla città, camera ben pulita, letto estremamente comodo, colazione adeguata. Ottimo rapporto qualità 3
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Georgios

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
es war in Ordnung
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Vincenzo

2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Giuseppina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima posizione per il centro città, raggiungibile a piedi. Lato negativo: parcheggio libero dell'hotel esiguo e mai disponibile, parcheggio a pagamento pubblico mai disponibile, unica alternativa il garage dell'hotel (a pagamento)
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Danilo

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van lorenza op 24 okt 2023
Signor Danilo,Desidero ringraziarla per il tempo dedicato a scriverci in seguito al suo soggiorno presso Mercure Parma Centro Stendhal. Sono spiacente che il servizio e la prestazione non siano stati all’altezza delle sue aspettative e la prego di accettare le nostre più sincere scuse.Nell’attesa di accoglierla nuovamente, le porgo i miei più cordiali salutiRenato BaladelliManager

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Au cœur de parme
A 5 minutes à pied du centre de Parme! Petite chambre bien conçue. Bon petit déjeuner varié. Un parking en option.(vite plein!)
Photo de la chambre!
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Craig, Anacortes

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
No mention room would be more than 1/4 mile away. Dragging luggage down dark steets at night not comfortable. Key wouldn't work to get into building. Found a nearby restaurant that called desk for us to re-set key card. Would not use them again
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van lorenza op 17 okt 2023
Dear Mr. Craig,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Parma Toscanini. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Renato Baladelli

8/10 – Goed

Giuseppina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negativo: poco parcheggio libero davanti alla struttura. Positivo: posizione ottima, centro città raggiugibile tranquillamente a piedi
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Cristian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Pablo

En ninguna parte se informaba que la ubicación de la habitación era en un domicilio diverso del publicado como del propio hotel.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van lorenza op 4 okt 2023
Dear Pablo,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Parma Toscanini. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Renato Baladelli

8/10 – Goed

gilles

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dommage qu'il n'y ai pas eu de frigidaire...
2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Andreas

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Nicht noch mal dieses Hotel
Bei Buchung nicht klar ersichtlich, dass das Zimmer ca. 400 m von der Rezeption entfernt war. Sehr schlechtes WLAN und eine nicht funktionierend Klimaanlage. Bei Abreise erhielten wir die Information, dass die Klimaanlage immer ausgestellt ist und nur auf Rückfrage durch die Rezeption eingestellt werden kann. Das ist definitiv kein Kundenservice bei nachts 25 Grad.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van lorenza op 25 sep 2023
Dear Andreas,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Parma Toscanini. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Renato BaladelliManager

10/10 – Uitstekend

Froehlich

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zentral und fein.
Sicher werden wir bei nächster Gelegenheit in diesem Hause - mit dem fulminanten Frühstück - gerne wieder übernachten. Einzig die Klimaanlage sollte vom Gast selber eingestellt werden.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Carlos

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
El peor hotel de nuestro viaje
Muy mal nos ubicaron en otro edificio que no corresponde Elo que ofrecen en su página. Está 500 metros y la indicaciones pésimas para llegar al otro edificio. Perdimos 2 horas.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van lorenza op 2 nov 2023
Dear Carlos,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Parma Toscanini. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Renato Baladelli

8/10 – Goed

Adriana

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Etienne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Birte

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Das Zimmer war staubig, Haare im Bad und nur ein Handtuch für zwei Personen. Lage ist gut
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van lorenza op 18 sep 2023
Sehr geehrter Herr Birte,wir danken Ihnen vielmals, dass Sie sich nach Ihrem Aufenthalt im ibis Styles Parma Toscanini die Zeit genommen haben, uns zu schreiben, und bedauern zutiefst, dass die erbrachten Serviceleistungen Ihren Erwartungen nicht entsprochen haben. Für die entstandenen Unannehmlichkeiten bitten wir Sie vielmals um Entschuldigung.Die Hotels der Marke Ibis Styles setzen alles daran, um Ihnen bei jedem Ihrer Aufenthalte eine optimale Servicequalität anzubieten. Ihre Meinung ist für uns daher von größtem Interesse. Darüber hinaus dürfen wir Ihnen versichern, dass die notwendigen Maßnahmen ergriffen werden, um die Qualität der benannten Serviceleistungen nachhaltig zu verbessern.Haben Sie nochmals vielen Dank für Ihre Anmerkungen. Wir hoffen, Ihr Vertrauen bei einer Ihrer nächsten Übernachtungen wiederzugewinnen, und würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen GrüßenRenato Baladelli

10/10 – Uitstekend

Magali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Frédérique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour sympathique
Etablissement confortable, accueil agréable, facilité d'accès à la vielle ville et parking à proximité, tout pour plaire...
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

bruno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Luca

Zimmer okay, draussen könnte man mehr draus machen. Allgemein Potential
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van lorenza op 18 sep 2023
Dear Luca,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Parma Toscanini. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Renato BaladelliManager