Een binnenzwembad, 2 buitenzwembaden, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van HM Gran Fiesta Hotel

4 out of 5
HM Gran Fiesta Hotel
Carrer Marbella, 28, Palma de Mallorca, Palma de Mallorca, Mallorca

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 171 van 467 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 189 van 467 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 64 van 467 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 467 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 467 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, comfort kamer
Op zich prima,
aankomst en ontvangst was prima, snelle afhandeling, weinig uitleg aan receptie. Ontbijtbuffet was prima, alleen de dame die bij de ingang ( meldpunt) van het ontbijt stond vreselijk, geen lach, geen goedemorgen,ongeintereseerd, en zaken niet op orde. laatste dag dan ook gewoon doorgelopen, en zonder commentaar kon men gewoon ontbijten! snel vervangen deze dame! Deuren van alle deuren slaan zo hard dicht dat je alle deuren op je kamer hoort dichtslaan. zwemmen in zembaden voor 10 uur s 'morgens niet mogelijk, was een tegenvaller!
6 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Carla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Het was netjes,mooi gelegen aan de boulevard Tegenover het strand Prachtig uitzicht vanaf het zwembad op het dak De kamers waren vrij klein
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Edith van

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
net gerenoveerd in een leuke style. heerlijk ontbijt
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Pablo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging. Vriendelijk personeel. Mooi uitzicht. Vernieuwde kamers.
4 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Filip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De sfeer in het hotel is heel fijn en gemoedelijk. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Heb genoten van mijn verblijf in een omgeving waar van alles te doen is. Een fietstocht naar Palma, een avond verblijven in de lounge, veel horecagelegenheden, het strand. Gezellige en zeer schone kamer met een inloopdouche. Wat ik miste is de aanwezigheid van een waterkoker en een koffiezetapparaat.
5 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne vakantie in Hotel Gran Fiesta
HM Gran Fiesta is een heel fijn hotel aan de boulevard. Mooi dakterras met zwembad en beneden ook nog een zwembad en terras. We hadden halfpension geboekt en dat is echt een aanrader want het eten is heel goed en gevarieerd. De kamer is niet zo groot maar is voldoende en netjes. Alleen zijn de matrassen best hard. Vandaar een iets mindere beoordeling voor comfort.
4 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel uitzicht strand ontbijt was prima kamer was goed schoon
4 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Lima, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Alles was goed behalve het eten!
Het eten is super slecht bij dit hotel. Wij hadden half pensioen geboekt. Elke dag was het ontbijt hetzelfde. Er was ook niet veel keus. Het diner was voor ons zeer slecht, want overal zat vlees (worst) in. Het diner is heel erg gericht op Duitsers, dus er was elke avond wel worst met iets. Eten had totaal geen smaak. En als je om bepaalde gerechten vroeg (omdat ik zwanger ben) kreeg je alles aangebakken, de groenten waren letterlijk verbrand. Grillen kunnen ze ook niet, want alles was zo erg gegrild dat het aan een kant zwart was. Kortom, eten is super slecht. Daarnaast is er geen entertainment in het hotel. Beetje saai als je alleen in hotel wilt blijven. Ga vooral de omgeving verkennen.
7 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel op goede lokatie
Heerlijk verblijf op een fijne plek. All inclusive hotel dat niet zo aanvoelt !
7 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig, Goed onderhouden, Dicht bij strand
Prima locatie voor een paar dagen zon, zee, strand. Dicht bij vliegveld en strand. Lekker rustig, maar wel dicht bij het uitgaansgebied.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel
Prima hotel, goede keuken, vriendelijk personeel

6/10 – Redelijk

jessica

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
N/a clean rooms properly next time
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest relations manager, op 16 apr 2024
Dear Guest,We are truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Cleanliness is a top priority for us at HM Gran Fiesta, and we usually receive positive comments about it. Your feedback is valuable, and it helps us focus on our commitment to providing the best possible service to our guests. Rest assured, providing a clean and comfortable environment for our guests remains our utmost priority.Best regards,Guest Satisfaction Manager,HM Gran Fiesta.

8/10 – Goed

Dominic

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Doppelzmmer mit Meerblick ist definitiv lohnenswert. WLAN könnte man bei den Zimmer besser ausbauen.
6 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Gaye

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
-room was clean but in April they still had heating on so air conditioning was not working, no coffee/tea machine in room. Only soap and shampoo available, no lotion or other toiletries. - super friendly and helpful staff - great location, busses going to Palma city are always full. - themed-dinners were good!
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest relations manager, op 8 apr 2024
Dear Guest,Firstly, I'm glad to hear that you found our rooms to be clean and our staff to be friendly and helpful. It's certainly our aim to make all our guests feel welcomed and comfortable.I regret to hear about the issue with the heating and air conditioning during your stay in April. Rest assured, we always strive to ensure the comfort of our guests and had we been notified, we would have promptly sent our team to resolve the issue.We take note of your comment regarding the lack of a coffee/tea machine and additional toiletries in the room. We're always on the lookout for ways to enhance our guest experience.Lastly, I am pleased to learn that you enjoyed our themed dinners and the location of our hotel. We hope that these positive aspects contributed to a memorable stay in Palma city.We look forward to welcoming you back soon.Best regards,DianaHM Hotels Quality Manager

8/10 – Goed

Marc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist ganz in Ordnung, wenn man diese Art von Urlaub mag. Die Lage für Party Leute scheint perfekt zu sein, direkt an der Promenade und unweit aller Lokalitäten. Es sind nur 10 kostenpflichtige Parkplätze verfügbar (15,-€ pro Tag), in der Hauptsaison dann wohl eher mühsam, einen Hotelparkplatz zu bekommen bzw. außerhalb etwas zu finden. Die Pools sind klasse, vor allem der auf dem Dach. Leider wurde die Bar um 18 Uhr geschlossen, was verständlicherweise zum Unmut der meisten Anwesenden führte, die den Sonnenuntergang genießen wollten - Getränke konnten aber von der Bar im Erdgeschoss mit nach oben genommen werden… Das Frühstück ist ein wenig eintönig, aber ok. Das Abendessen hingegen war sehr gut. Die Platzwahl zum Frühstück gestaltete sich jedoch teilweise schwierig, weil die 4er Tische meist durch ein oder zwei Gäste besetzt wurden. Somit schoben wir jeden Morgen Tische durch den Speisesaal. Alles in allem ein vernünftiges Hotel, hier und da jedoch eine wenig nervig.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van HM Hotels Quality Manager op 8 apr 2024
Sehr geehrter Kunde,Es freut uns zu hören, dass Sie insgesamt zufrieden mit Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel waren und Sie die Lage und unsere Pools, insbesondere den auf dem Dach, genossen haben.Unsere Bar schließt tatsächlich um 18 Uhr, aber wir freuen uns, dass Sie die Möglichkeit hatten, Getränke von der Bar im Erdgeschoss mit nach oben zu nehmen, um den Sonnenuntergang zu genießen. Wir werden Ihre Anmerkungen zur Kenntnis nehmen und prüfen, wie wir das Erlebnis in Zukunft verbessern können.Es tut uns leid zu hören, dass Sie das Frühstück als etwas eintönig empfunden haben. Wir bieten jedoch eine Vielzahl von Optionen an, darunter Tee, Kakao, verschiedene Kaffeesorten, verschiedene Milcharten und Joghurts. Daneben gibt es Müsli, verschiedene Brotsorten und Gebäck, Aufschnitt, eine Auswahl an Käse und warme Optionen wie Würstchen, Bohnen und Rührei. Darüber hinaus bieten wir auch frische Früchte an.Wir freuen uns, dass Sie das Abendessen genossen haben und schätzen Ihr Feedback bezüglich der Platzwahl beim Frühstück. Wir werden dies berücksichtigen und nach Möglichkeiten suchen, um dieses Erlebnis für unsere Gäste zu verbessern.Es ist schön zu hören, dass Sie unser Hotel als vernünftig empfunden haben, und wir bedauern, dass Sie einige Aspekte als störend empfunden haben. Wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Urlaub erneut bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen ein noch besseres Erlebnis zu bieten.Mit freundlichen Grüßen,DianaHM Hotels Qualitätsmanagerin

8/10 – Goed

Stefanie

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Iryna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miglior albergo in tutti sensi, il balcone vista mare, ottima colazione, atmosfera dell’albergo, Attenzione ai piccoli dettagli, anche mi hanno fatto augurii di buon compleanno con la sorpresa in camera, ritornerei a Palma de Maiorca solo in hotel Gran Fiesta, grazie, siete top!
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Maria

Reisde met partner
Wir wurden von HM Grand Fiesta umgebucht auf HM Aryon Park ohne Vorinformation Erst bei Ankunkt am Hotel Grand Fiesta mitbekommen, dass Hotel nicht geöffnet ist
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest relations manager, op 8 apr 2024
Liebe Maria, Es tut uns leid, dass Expedia Sie nicht vor Ihrer Ankunft informiert hat. Wir haben auf das Hotel HM Ayron Park, ein 5-Sterne-Hotel in Playa de Palma, zum gleichen Preis umgeleitet. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten und hoffen, dass Sie den ausgezeichneten Service und die Einrichtungen des HM Ayron Park genossen haben. Mit freundlichen Grüßen.

8/10 – Goed

Patrycja

Reactie van Guest relations manager op 8 apr 2024
Dear Patrycja, Thank you for your rating, we are glad to know that you enjoyed your stay with us. Regards

10/10 – Uitstekend

Manfred

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles bestens gerne wieder
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Lida

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vi har provat hotellets pool. Inomhus och utomhus. Trevlig personal. Helt ok mat. Vi sov bra trots att sängar var lite hårda för vår smak.
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Reiner Gerhard

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr sympathische Mitarbeiter welche Ihren Job gerne ausüben. Sehr freundlich! Hotel ist weiter zu empfehlen. Gruß Reiner Hummel
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Gerald

13 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Robert

7 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Annette, Berlin

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Eine Renovierung wäre dringend nötig, aber nicht nur Farbe drüber.
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Mit freundlichen Grüßen, HM Gran Fiesta op 27 nov 2023
Sehr geehrter Frau Annette, Zunächst einmal möchten wir uns dafür bedanken, dass Sie uns für Ihren Urlaub in Palma gewählt haben. Wir bedauern sehr, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten.Wir bedanken uns für Ihren Kommentar und möchten Ihnen mitteilen, dass wir für den nächsten Winter die Renovierung einiger Zimmer planen.Wir hoffen, dass Sie uns bei Ihrem nächsten Besuch auf Mallorca wieder vertrauen können. Bitte zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren, wenn wir Ihnen helfen können

8/10 – Goed

Dominik

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Christoph

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich war zum vierten mal in diesem Hotel, alles in allem war ich sehr zufrieden. Die Parkplatzsituation ist allerdings eine Katastrophe, viel zu wenig Parkplätze.
7 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Bengt

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Utmärkt och barnvänligt hotell med direkt access till havet
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
godt ophold
Perfekt hotel med gode værelser dejlig udsigt fra alle værelser. hotelmaden var perfekt og velsmagende hotellet kan på det varmeste anbefales.
7 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Kathryn

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Iris

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Die Freundlichkeit im Restaurant könnte deutlich besser sein!!!
6 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Stefan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich war bereits das 3x im Grand Fiesta und es war immer eine sehr gute Wahl
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Petra

5 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Axel

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
This Hotel is listed in Expedia website as an Adult Only hotel. That information is inaccurate. The hotel is family oriented and not exclusively for adults. Instead of a quiet relaxing atmosphere that I was expecting it was loud with kids screaming all the time.
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Chris

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Upon arrival, the elevator from the street level to the main level, was not working. In order to check in, we had to get to the main level by going up 30 steps (maybe) with our heavy suitcases. Torres was so accommodating, he left the front desk unattended to come help bring our bags up. He apologized for the inconvenience and explained the elevator had been broken for a while with no certainty as to when the part would arrive. On the day of our check out, he told my friend there was no one that could help us; not so accommodating. They should have mentioned in the booking that the elevator wasn’t working. My friend has bad knees and we had heavy suitcases. This has to be a safety issue for people with slower mobility. The elevator inside the hotel to the rooms did work.
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Dominik Julian

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Karen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very nice, the view was beautiful, and the breakfast buffet was very good!
4 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Nicole

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres bon hôtel avec situation magnifique. Repas buffet simple mais on trouve toujours de quoi se régaler. Petit déjeuner copieux
4 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Joram Rahamim

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Manfred Julius

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
- Zimmergrösse etwas knapp bemessen, zwischen Bett und Schreibtisch sehr wenig Platz - Dusche und Toilette o.k. - Verbindung WLAN sehr schwach im Zimmer, Internet langsam - Angebot im Speisesaal ist sehr gut und abwechslungsreich - Insgesamt können wir dieses Hotel empfehlen
7 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Birgit

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Paul

Positief: Netheid, voorzieningen
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Nathalie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel au top et très propre ! Buffet varié ! Le roof top est magnifique ! Chambre avec terrasse et vue plage et mer superbe ! Le personnel attentionné ! Je reviendrais sans hésitation 👌
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Helen Akstrup

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 stjernet rejseoplevelse
Virkelig lækkert hotel med højt serviceniveau, overdådig morgenmad og perfekt beliggenhed lige ved stranden
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Suat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Einfach gut und freundlich Sauber ,gute Lage,Super Aussicht
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geir Beck

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veldig bra
Fint hotell med bra standard. Rett på den fineste stranden med super takterrasse. Bra utvalg til frokost.
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Torbjørn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Sarah

3 nachten verbleven in augustus 2023