Exterieur

Beoordelingen van Hotel Andel

3.5 out of 5
Hotel Andel
Radlicka 40/857, Prague

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 174 van 918 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 377 van 918 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 227 van 918 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 81 van 918 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 59 van 918 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Josef

1 nacht verbleven in september 2021

4/10 – Matig

Roy

Negatief: Netheid, personeel en service
2/5
Personeel was kortaf en ongeïnteresseerd. De kamer was niet schoon en het hotel is heel gehorig. De ontbijtzaal is te klein voor alle gasten om tegelijk te eten. Pluspunt is de locatie; groot winkelcentrum op loopafstand en ook de binnenstad is te voet aan te lopen.
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing service, great location, very cleaan room.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Tereza op 12 dec 2019
Thank you very much for your incredible review, we appreciate that. We will be happy to welcome you back, have a wonderful day! Best regards!

8/10 – Goed

Maria, Nl

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een prima prijs. Ligt vlak bij een metro station, dus prima te bereiken. Enige nadeel de drukke weg waardoor je de ramen dicht moet houden. Ontbijt is goed. Al met al een echte aanrader.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Tereza op 10 sep 2019
Thank you very much for your review, Maria! We are excited that you enjoyed our location and breakfast! We will be happy to welcome you back!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Airconditioning deed het niet. Gordijn hing voor een gedeelte los en werd niks aan gedaan. We werden ontvangen door iemand die atlecht engels sprak waardoor het inchecken uitermate moeizaam verliep en we op een parkeerplaats kwamen te staan die voor 1 nachtje staan al 20 euro was, terwijl er werd gezegd dat de kosten max 10 euro per dag zouden zijn.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Tereza op 5 sep 2019
Thank you for your feedback. We do not offer air condition, we do not have it in a description of our hotel because we do not have it in all rooms. However, you can rent a fan at reception. Regarding parking, if the prices are still the same it should be 300 CZK/day. I hope you used a parking opposite the hotel. Thank you anyway, we appreciate it!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 uur vastgezeten in de lift de receptioniste heeft zelf niet echt veel gedaan, we hebben zelf de brandweer moeten bellen!
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Tereza op 5 sep 2019
We apologize for this issue. Our receptionist called that elevator company and they promised to send somebody to fix it, but it unfortunately took long. We agree that our receptionist was not professional and she would have to bear consequences. Sorry about that.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Tereza op 21 aug 2019
Thank you for your rating, it is a pity that you could not tell us more, so we could fix the issues. Have a great day!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Een waarborg van 2000 CK is ongelooflijk!!!! Kamer zonder airco bij temperatuur 34 gr.!!! Met open raam slapen geen goede optie - kamer aan heel drukke straat met de trams ook s'nachts.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Tereza op 28 aug 2019
Thank you for your review, we appreciate that. Please note that we do not have AC, so we do not offer it anywhere, but you can rent a fan at our reception. Moreover, about all hotel´s rules and procedures (including the deposit) you are informed when you make a booking. Thank you once again!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Tereza op 28 aug 2019
Thank you for your rating, we appreciate it!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
De ligging qua openbaar vervoer.Alleen jammer dat fietsen niet binnen konden staan. Ze stonden op parkeerplek van hotel aan straatkant.Het hotel prima en goed ontbijt.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Tereza op 29 aug 2019
Thank you very much for your nice review! We are glad that you liked our location and breakfast. We hope to see you soon again! Thank you!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen vriendelijk personeel niet meedenkend 80 euro borg betalen bij vertrek wordt schoonmaak gebeld en conroleerd de kamer.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Moest wel een borg worden betaald. Deze is correct terug betaald.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Tereza op 15 mei 2019
Thank you very much for your review, we appreciate it. We are glad that you like our staff and a price of our hotel. When you make a reservation, you can read about a security deposit. As you said, this deposit is refundable at check out. We are excited that you enjoyed your stay and we will be happy to welcome you back. Thank you once again!

10/10 – Uitstekend

Monique

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel.
In het bed rolden we naar elkaar toe en we zaten achter de lift wat erg gehorig was. Gasten die niet doorhadden dat er mensen slapen om 3 uur snachts. Ontbijt was geweldig. Parkeren was goed. Lekker dichtbij centrum.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Tereza op 6 mei 2019
Thank you for your review, Monique. We appreciate it. We are happy that you like our breakfast, parking place and a location of our hotel. The hotel can be a bit noisier since it is in the city centre and unfortunately, we do not choose our guests. Thank you very much for your feedback, we will be glad to welcome you back!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt was super. De kamer zag er geweldig netjes en mooi en ruim uit! Dit is 1 van de beste hotels waar ik ooit geweest ben. Het is ook nog betaalbaar echt een aanrader om heen te gaan!
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Tereza op 8 apr 2019
Thank you very much for your feedback! We are delighted that you enjoyed our breakfast, dining room, as well as the price! We will be more than happy to welcome you back! Thank you!

6/10 – Redelijk

Wesley

Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zat op een goede plek mbt het openbaar vervoer. Het ontbijt was ronduit slecht en de zaal zat met regelmaat vol waardoor je niet kon ontbijten. De kamers waren verder prima
4 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

leonie, nijmegen

Prima hotel met ontbijt, dichtbij metrostation.
Prima hotel, goede liggging: mooi dichtbij centrale metrolijn! Ontbijt gemiddeld. Kamers ruim. Bed met voelbare veren.
3 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel op handige locatie
Vlakbij een belangrijk treinstation. Het nabijgelegen shoppingcenter bied enkele praktische voordelen.
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel, dicht bij metro station.
Goede ervaring, prima service en begeleiding van de receptie toen we die hard nodig hadden voor spoedtransfer naar de luchthaven.
3 nachten verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

m, wijchmaal

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kleine verouderde kamer, gelegen aan drukke weg
Hotel ligt net buiten het centrum, echter door metrolijn welke op korte afstand van hotel ligt is het centrum van Praag zeer goed bereikbaar. Kamer aan de voorzijde van hotel was klein en verouderd, door ligging aan grote baan was het zeer gehorig.

6/10 – Redelijk

AM, Rotterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte locatie, prima hotel voor deze lage prijs
Een hotel op 2 minuten lopen van de metro naar de binnenstad of de tram. Schone kamer, goede bedden, ontbijt was goed te doen. Verwacht niets hoogstaans, maar gewoon verschillende broodjes, vleeswaren, groenten, gekookt eitje, yoghurt met genoeg frutsels voor erin, etc. Allemaal van ok kwaliteit! Wij hadden een kamer op de 5e verdieping aan de straatkant, met 30 graden overdag. Daardoor moest het raam wel open blijven, maar de straat is erg rumoerig (tram/auto's). Wij konden er mee omgaan, maar voor andere kan dat als niet prettig worden beschouwd. Ik denk als je de kamer aan de achterkant hebt, je hier minder last van hebt. Laatste dag kon je je koffer nog even in het hotel laten staan. De beriekbaarheid vanaf het vliegveld was ideaal, bus 100 naar het begin van Metrolijn A, metro in en uitstappen bij Andel en 2 minuten lopen! Ideaal!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Locatie was goed
Dichtbij het centum en de openbaar vervoer voorzieningen. Kamer was ruim en schoon.

10/10 – Uitstekend

Caspar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor een citytrip
Een goed hotel op een redelijk fijne locatie. Voor de prijs een uitstekend hotel. Goede service en goed ontbijt. In de buurt een groot winkelcentrum met daarin vele faciliteiten. Aanrader!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon prima
Drie metrohaltes en je staat in hartje praag. De kamer was wat krap, maar met een enorm bed. Ontbijt was goed en het personeel vriendelijk.

8/10 – Goed

Daisy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellige kamer's met goede bedden en stil.
De kamers zijn mooi en gezellig en de bedden liggen goed, vaak heb je in hotels versleten bedden of liggen ze te hard. Deze bedden waren perfect in orde. Ook geen last van andere hotel gasten, het is een klein hotelletje met dikke muren.

4/10 – Matig

Leo, Utrecht

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Andel is aan een make over toe!
Hotel was niet echt schoon, dekbedden waren erg oud en dun, kussens waren slecht, matrassen matig. Vloerbedekking was versleten. Het ontbijt was uitgebreid maar van slechte kwaliteit, goedkope jam, slecht vruchtensap, slechte koffie, geen boter maar vieze margarine, brood was niet vers.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goedkoop met een hele goede locatie
Het centrum van Praag is extreem makkelijk te bereiken via de metro die op 200 meter lopen van het hotel is. Verder is de kamer en het onbijtbuffet prima. Dus dit hotel is zeer geschikt voor mensen die een goedkoop hotel zoeken wat wel dicht bij het centrum ligt. Ook zijn er 6 gratis parkeerplekken voor het hotel, gelukkig konden wij er een bemachtigen, maar heel veel zijn het er dus niet. Over het algemeen waren wij erg tevreden over dit hotel, mede door de lage prijs en de goeie locatie van het hotel.

8/10 – Goed

Karin, Rotterdam, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal hotel voor stedentrips.
Een net rustig hotel met ruime kamers en vriendelijk helaas niet allemaal vloeiend sprekend personeel. De badkamer was fantastisch, ruim,schoon en voorzien van alle gemakken.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WAARDELOOS HOTEL!!!!!!!!!!!!!
Duidelijkgeval van misleid door de foto's. de kamer leek in niets op wat je mocht verwachten. Wij hadden kamer 34. De douchekohouder was stuk waardoor je dezse steeds moest vasthouden. Ook bij vertrek (na melding dag 1) nog niet gerepareerd. Geen telefoon en veel veel veel veel te kleine kamer. Kortom: WAARDELOOS. En misleidend door de foto's. In Madurodam zouden deze kamers niet eens opvallen. Ik wens en hoop dat anderen hier niet intrappen.

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Degelijk
Het wifi signaal in de kamer was niet sterk genoeg waardoor het lastig was verbinding te maken. In andere kamers is de verbinding een stuk beter.

8/10 – Goed

Richard, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne kamer
De lift is wat traag, maar de rest is prima in orde voor de prijsklasse, ruime kamer, veel zenders, zelfs BVN en vloerverwarming in de douche, dus je hebt het niet koud, en als het kouder moet kan het raam open.

2/10 – Ontzettend slecht

sannie, nederland

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
niet tevreden
ik had naar aanleiding van de referenties op internet meer verwacht van dit hotel. ontbijt was elke dag hetzelfde. weinig zitplaatsen. er was geen warmwater, duurde 4 uur voordat dit opgelost was. wij moesten steeds naar beneden om op de hoogte te blijven. 1 nacht niet gedoucht. afvoer van de badkuip was verstopt, er heeft iemand gekeken en dat was het. we moesten met onze benen wijd staan douchen er was geen andere kamer beschikbaar. kussens waren een drama. op verzoek kregen wij een dag later eindelijk een extra kussen. hotel is erg gehorig. men was aan het schilderen tot 23 uur. nee, ik zou dit hotel niet meer boeken.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Ruime kamer, slecht ontbijt
- De kamer is zeer ruim! - De ligging prima. - Parkeerplaats (tegen vergoeding) om de hoek (i.t.t. op de homepage niet onder het hotel. - Ontbijt slecht: zelf troep opruimen alvorens aan tafel te kunnen zitten. Weinig plaats en keus. Koffie smakeloos. Kortom: Prima hotel als je het ontbijt niet meerekent.

10/10 – Uitstekend

Jiri

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Stanislav

Ok for the price. Room rather small, same applies to bathroom.
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Norbert

Positief: Personeel en service
Soweit alles ok, super Parkplatz
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Jakub

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Alexander

1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Karel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place. Surprised by the third extra bed when only double bedroom booked. Suprised by the 1000 CZK deposit, have never encountered that before.
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Kristian

Positief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Guenther

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zufrieden
Hat gepasst,buche dort nochmals.
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Maurizio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Roman

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Taimu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コスパ最高
旧市街中心部から地下鉄と徒歩で15分ほど、中央駅や空港へのアクセスへも便利です。15分なら旧市街中心部や中央駅から徒歩圏内のホテルと大差はないです。 部屋に関しても多少狭いですが最低限のものは揃っています。ドライヤー、ケトルや冷蔵庫もあります。朝食も簡素ではありますがこの値段でビュッフェスタイルの朝食なのでさすがに文句は言えないです。基本的な食べ物は揃っています。 総合すると物価の低いチェコでもこの値段でこのサービスはすごいです。ユーロ圏のドミトリーと同等の値段で個室朝食付きのホテルです。もちろん気になる点は多少ありますが値段でカバーされていると感じました。
4 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Radim

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Gürkan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Volha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great customer service. Poor internet:(
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid
Напоследок
У отеля всего несколько мест для парковки, они всегда заняты. Отель на улице, с загруженным трафиком (плохая экология), однако, не совсем близко от остановок и станции метро. При оформлении номера, слишком много ненужной возни и формальностей. В остальном все не плохо.
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Radek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021