Terrein van de accommodatie

Beoordelingen van Hotel Oásis Atlântico Praiamar

4 out of 5
Hotel Oásis Atlântico Praiamar
Prainha, Cidade Da Praia, Praia

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 44 van 130 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 52 van 130 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 130 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 130 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 130 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ruben

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aan de kust gelegen. Mooi hotel met een heel goed ontbijt. Lekker zwembad maar het water was erg zout. Vooral de kamers met zeezicht zijn mooi, met een groot dakterras, waar je kan genieten van mooie zonsondergangen.
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Rudolf

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie lokatie, ruime kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Jorg

Positief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Vincent, willemstad, nl

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes hotel, dicht bij het airport. vriendelijke en behulpzame mensen op het hele eiland
5 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Jorg

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Casper, Rotterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel vlakbij het centrum van Praia
Mooi hotel, is enigszins aan de prijs maar voor het verblijf op Santiago is dit één van de betere hotel keuzes.
Reactie van Kind regards from the whole Team op 14 feb 2017
Dear Casper, Thank you for sharing your opinion about your stay at Hotel Oasis Praiamar. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Uitstekend

Hans-Georg

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Bart

Negatief: Personeel en service
Like other reviews said, they can't seem to handle the basics. Arrived around noon, was told checkin was at 2pm. Came back at 2pm, but had to wait 30 minutes. Others were waiting much longer and every time Iv was in the lobby there were many people waiting that didn't look very happy. This hotel has potential, but not with the current management.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Joana op 9 apr 2024
Dear Bart, Firstly, we would like to thank you for taking the time to review your stay and experience at Hotel Oásis Atlântico Praiamar.We regret that your full experience did not meet your expectations. We have personally checked all the issues you mentioned and shared them with the team. Our standards are high and we work every day to meet them and keep our guests satisfied. Please accept our apologies for the inconvenience caused. We hope to see you again in our Hotel in a near future.Best regards,Joana AgostinhoHotel Oásis Atlântico Praiamar

8/10 – Goed

kenny

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recommend this hotel
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Joana op 9 apr 2024
Dear Kenny,First of all we would like to thank you for your visit and review of Hotel Oásis Atlântico Praiamar.We are very pleased to hear you enjoyed your stay in our Hotel as well as our service. We will gladly share your feedback with the team who will appreciate your kind comments.Hope to see you again soon in Hotel Oásis Atlântico Praiamar in a near future. Kind regards,Joana AgostinhoHotel Oásis Atlântico Praiamar

10/10 – Uitstekend

Maria Novella

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel molto comodo per un breve soggiorno. Il personale è molto cortese. Hotel non è distante dall’aeroporto
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Socorro

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

ADILSON

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van joana op 15 jan 2024
Dear Adilson,First of all we would like to thank you for your visit and review of Hotel Oásis Atlântico Praiamar.We are very pleased to hear you enjoyed your stay in our Hotel as well as our service. We will gladly share your feedback with the team who will appreciate your kind comments.Hope to see you again soon in Hotel Oásis Atlântico Praiamar in a near future. Kind regards,Joana AgostinhoHotel Oásis Atlântico Praiamar

2/10 – Ontzettend slecht

Brigitte

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel, tant à la réception, nettoyage, restauration et piscine ne semble pas heureux. Pas de sourire, pas de bonjour à l'arrivée, pas de remerciement pour avoir séjourné à l'hôtel. Très pauvre service. Nous avons demandé un lit d'appoint pour notre fille, après quatre demandes, toujours pas de lit. Nous avions réservé au même endroit après un voyage dans une autre île et avions demandé une chambre supérieure. Encore une fois, problème avec le lit d'appoint. Nous avons été obligé de demander trois fois avant que le lit arrive...à 22h30. Ameublement très désuet même dans une chambre supérieure. Les deux seuls points positifs de cet établissement est le petit-déjeuner copieux et la vue superbe sur l'océan à partir du bar/resto. Nous visitons souvent le Cap Vert mais nous ne retournerons jamais plus à cet établissement.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van joana op 15 jan 2024
Dear Brigitte, Firstly, we would like to thank you for taking the time to review your stay and experience at Hotel Oásis Atlântico Praiamar.We regret that your full experience did not meet your expectations. We have personally checked all the issues you mentioned and shared them with the team. Our standards are high and we work every day to meet them and keep our guests satisfied. Please accept our apologies for the inconvenience caused. We hope to see you again in our Hotel in a near future.Best regards,Joana AgostinhoHotel Oásis Atlântico Praiamar

10/10 – Uitstekend

Maria

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van joana op 15 jan 2024
Dear Maria,First of all we would like to thank you for your visit and review of Hotel Oásis Atlântico Praiamar.We are very pleased to hear you enjoyed your stay in our Hotel as well as our service. We will gladly share your feedback with the team who will appreciate your kind comments.Hope to see you again soon in Hotel Oásis Atlântico Praiamar in a near future. Kind regards,Joana AgostinhoHotel Oásis Atlântico Praiamar

8/10 – Goed

Elsa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van joana op 15 jan 2024
Dear Elsa,First of all we would like to thank you for your visit and review of Hotel Oásis Atlântico Praiamar.We are very pleased to hear you enjoyed your stay in our Hotel as well as our service.We apologize for any inconvenient you may have felt during your stay and will make the efforts necessary to make sure our service meets our high standards. We will gladly share your feedback with the team who will appreciate your kind comments.Hope to see you again soon in Hotel Oásis Atlântico Praiamar.in a near future. Kind regards,Joana AgostinhoHotel Oásis Atlântico Praiamar.

8/10 – Goed

Markus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist für die Insel sicher in einem recht guten Zustand. Zwischen Neubau und bereits Renovation gab es alles. Die Anlage ist weitläufig, aber über die Festtage ziemlich laut durch die Umgebung. War aber zu erwarten.
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van joana op 15 jan 2024
Dear Markus,First of all we would like to thank you for your visit and review of Hotel Oásis Atlântico Praiamar.We are very pleased to hear you enjoyed your stay in our Hotel as well as our service.We apologize for any inconvenient you may have felt during your stay and will make the efforts necessary to make sure our service meets our high standards. We will gladly share your feedback with the team who will appreciate your kind comments.Hope to see you again soon in Hotel Oásis Atlântico Praiamar in a near future. Kind regards,Joana AgostinhoHotel Oásis Atlântico Praiamar

2/10 – Ontzettend slecht

Nanah

Negatief: Personeel en service
The hotel made me pay for the reservation twice and I still haven't received my refund. They did not seem to care much about my experience. The bed was also hard and uncomfortable.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Joana op 15 jan 2024
Dear Nanah,Firstly, we would like to thank you for taking the time to review your stay and experience at Hotel Oásis Atlântico Praiamar.We regret that your full experience did not meet your expectations. Rest assured we will do our best to solve that issue as quickly as possible.Please accept our apologies for the inconvenience caused. We hope to see you again in our Hotel in a near future.Best regards,Joana AgostinhoHotel Oásis Atlântico Praiamar

10/10 – Uitstekend

Filippo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van JA op 6 dec 2023
Dear Filippo,First of all we would like to thank you for your visit and review of Hotel Oásis Atlântico Praiamar.We are very pleased to hear you enjoyed your stay in our Hotel as well as our service. We will gladly share your feedback with the team who will appreciate your kind comments.Hope to see you again soon in Hotel Oásis Atlântico Praiamar in a near future. Kind regards,Joana AgostinhoHotel Oásis Atlântico Praiamar

10/10 – Uitstekend

Henry, Sandy

4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Joana op 15 jan 2024
Dear Henry,First of all we would like to thank you for your visit and review of Hotel Oásis Atlântico Praiamar.We are very pleased to hear you enjoyed your stay in our Hotel as well as our service.We apologize for any inconvenient you may have felt during your stay and will make the efforts necessary to make sure our service meets our high standards. We will gladly share your feedback with the team who will appreciate your kind comments.Hope to see you again soon in Hotel Oásis Atlântico Praiamar in a near future. Kind regards,Joana AgostinhoHotel Oásis Atlântico Praiamar

2/10 – Ontzettend slecht

Sonia

1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Diamantino

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Nikkina

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Understaffed hotel that needs an upgrade
This is a hotel that needs an upgrade in its overall conditions. I believe most of the staff are hard working/over worked, but the front desk staff appear a little aloof and not very concerned when patrons have a concern or complaint.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Nikkina

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel is older and needs repairs and updates. The curtains and cloth furniture had stains. The floor was dusty and i had to use the wipes i brought to clean the floor on mu hands and knees. The reviews that said the beds were hard are absolutely correct. Two out of the three beds were as hard as a rock. The shower leaked water all over the floor. One of the shower heads did not work. The service at the restaurants was really good and the workers at the restaurants were very attentive and nice, and the food was good. In our travels were seen the same hotel chain in Sal and Tarrafel and they were completely different. The owners need to desparately give this location some attention. We have tonhead back to this location for the end of our trip and i am not lookimg forward to it!
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Chris

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

KATSUYA

2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Stefano

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
E' l'unica struttura di tutta l'isola che permette di trascorrere una vacanza secondo i canoni di comodità europei. Ciò significa che se soffia il vento in spiaggia e si è infastiditi dalla sabbia esiste l'alternativa per riposarsi, abbronzarsi e rinfrescarsi. La piscina con sdraio ottima per nuotare e il suo giardino. Ricca colazione e buona cucina onesta nei prezzi.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van . op 10 mrt 2023
Buongiorno,Apprezziamo la tua preferenza.La tua soddisfazione è la nostra missione.Speriamo di vedervi prestoComplimenti,Adelaide PintoReparto prenotazioni

10/10 – Uitstekend

ADEL, BOCA RATON

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel, great breakfast. Rooms, WiFi and service. Excellent location overlooking the water in a safe, quite area.
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van . op 10 mrt 2023
Good afternoon,Thank you for your préference.Your satisfaction is our mission.We hope to see you as soon as possible.Regards,Adelaide PintoBooking Department

10/10 – Uitstekend

Nilda

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great service
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Pinto op 10 mrt 2023
Good afternoon,Thank you for your préference.Your satisfaction is our mission.We hope to see you as soon as possible.Regards,Adelaide PintoBooking Department

6/10 – Redelijk

Marek

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
We liked the location and view, the service was often overhelmed. The level of service and amenities provided does not match the comparatively high price of the accomodation. The gym was bellow any imaginable standards. To order two drinks at the pool bar took often 45 minutes!

10/10 – Uitstekend

Lony

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location close to everything and everywhere you want to be. Delicious breakfast. Great bar service and plenty of amenities available for your family and guests

8/10 – Goed

Marie

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Edgar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Juliette

Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Mélocy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour
Mon séjour c’est bien passé, l’accueil était bon, un petit problème dans la catégorie de chambre choisie, mais qui a été vite résolu. L’hôtel est très bien localisé, proche de la plage, de bons restaurants. Le personnel est compétent, très professionnel, disponible est à l’écoute. La chambre est confortable. Il y a du choix pour le petit déjeuner.
2 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Charmaine

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Danger! Protect yourself and Don’t stay here!
On our 2nd day there, someone broke into one of my family members room and took all of their valuables. I found it interesting that they were the only ones in our party to be placed on the 2nd floor. They had a room that was not near the cameras. The hotel had security guards that walked back and forth on the back side of the rooms. If this is the case, how is it that the security guard on duty didn’t see what happened.
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Pedro

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff went out of the way to help us and make us feel good . Great stay .
1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay Away, Not Safe
The 2nd day we arrived, our son's room was broken into. The thieves stole close to $5000 of value between cash, 2 laptops, games, clothing, and a backpack. Someone pushed the back door open. The safe in the room was not working. The hotel was not very cooperative until they knew we had family that works at the police station. the hotel is not very secure and the back doors can be easily pushed open. It is not a safe location. There are a lot of loiters by the entrance and the hotel does nothing to stop them from harassing guests.
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Fernando, Rockville

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, clean
4 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

PAUL

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Na
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

David, Montreal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kind staff. Good location. Excellent food.
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

jean baptiste

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grandiose
Hôtel très moderne, lit XL, staff qui parle français, petit déjeuner TRÈS copieux et varié, piscine avec matelas et transats, vue mer depuis certaines chambres et depuis le restaurant. Possibilité de prendre un taxi depuis l'hôtel pour aller au plateau (le centre historique) en moins de 10mn et pour 200 escudos. Plage de Quebra Canela à 5mn à pied.
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Besser als das Pestana Tropico neben an!
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Louanne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Hella

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Viel zu teuer! In die Jahre gekommenes Hotel. Keine 4 Sterne wert. Eintöniges Buffet. Schlechtes Management. Nie wieder!
3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Lashon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Shellina

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An enjoyable stay
Good location. Room was nice but a little small. Water in the shower was not hot. Staff very friendly and helpful. Peaceful location
8 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

mark

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Upgrade the pillows please
Nice venue. Good facilities good check in Nice firm beds but pillows are awful. Really hard to sleep on
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Juliano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Alberto

1 nacht verbleven in januari 2022