Op basis van 3.478 geverifieerde beoordelingen

3,3 / 5
71% van onze gasten beveelt dit aan
3,6 Hygiëne kamer
3,4 Service & personeel
3,2 Comfort kamer
3,4 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21-jun-2019
Ronduit slecht: er zijn drie hotels met die naam , op drie adressen en met drie verschillende verbindingen. De staf was prima; voorkomend en behulpzaam De kamer was niet goed schoongemaakt en helaas ook beschadigd meubilair in de hal
Opmerking van Hotelbeheer
24-jun-2019 door khadijaHotelbeheer
Hello, Thank you for taking the time to give your opinion on our establishment. Customer satisfaction is a priority and their feedback allows us to improve. We regret that we have not given you full satisfaction and we apologize for any inconvenience. We will not fail to take into consideration your comments in order to improve our quality of service. Best regards
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13-jun-2019
Opmerking van Hotelbeheer
22-jun-2019 door KhadijaHotelbeheer
Cher client , Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter notre établissement. La satisfaction de nos clients est une priorité et leur retour nous permet de nous améliorer. Cordialement
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 15-mrt-2019
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23-jan-2019
Opmerking van Hotelbeheer
26-feb-2019 door La réceptionHotelbeheer
Madame, Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger uit brusseantwerpen

Geplaatst op 23-jan-2019
Heel klein bed met geen goede matras. Ontbijt stukje vlees of kaas had gesmaakt voor de rest was alles aanwezig
Opmerking van Hotelbeheer
26-feb-2019 door La réceptionHotelbeheer
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 31-dec-2018
Het is een mooie plaats, ver van de Parijs dat was het
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28-dec-2018
Wort wel gerookt in de kamers. Op de gang stink t naar wiet. En de schimmel zit tegen de muur omhoog.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 17-nov-2018
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Born

Geplaatst op 13-nov-2018
Extreem goede kwaliteit/prijs verhouding. Vriendelijk en gelukkig Engels sprekend personeel.
Opmerking van Hotelbeheer
13-nov-2018 door AlexandraHotelbeheer
Dear Customer, We thank you for the comment you sent us during your stay in our establishment Première Classe Roissy Paris Nord 2. The opinion of our customers is a source of constant improvement and your assessments allow us to ensure the quality of all our services. Looking forward to seeing you soon, Regards,
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8-nov-2018 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
15-nov-2018 door AlexandraHotelbeheer
Cher client, L'avis de nos clients est une source d'amélioration constante et vos appréciations nous permettent de veiller à la qualité de l'ensemble de nos prestations. Dans l'attente de vous revoir prochainement,