Op basis van 243 geverifieerde beoordelingen

3,6 / 5
73% van onze gasten beveelt dit aan
3,9 Hygiëne kamer
3,9 Service & personeel
3,6 Comfort kamer
3,6 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 24 jul. 2021
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger

Klein maar gerieflijk hotel

Geplaatst op 20 mrt. 2015
Voordelen: Nette kamers en aardig personeel
Ideaal voor een kort verblijf als je een vroege of late vlucht hebt vanaf Ciampino. Shuttle naar de metro is ook handig, want lopen is geen optie.
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door Ton uit Venray, Nederland

Een prettig hotel om Rome te bezichtigen.

Geplaatst op 11 aug. 2012
Voordelen: Ontbijt + zwembad
Nadelen: Omgeving (industrieterrein).
Locatie: Met de metro in 25 minuten naar Termini (centrum).
Een prettig hotel op een industrieterrein aan de ring van Rome met een gratis schuttle service, op vaste tijden, naar het metrostation. Goed koud buffet-ontbijt, je kunt zoveel eten als je wilt. Een klein maar schoon buitenzwembad, heerlijk om af te koelen na een dag wandelen in Rome. Kamer was ok, AC,TV. Badkamer met wastafel, WC + bidet en douche. Minpunten, de slang van de haardroger was stuk en de omgeving van het hotel, maar ik zou zo weer terug gaan. Goede uitvalsbasis voor de bezichtiging van Rome.
3 / 5
door driene uit belgie

dit hotel is zeer slecht gelegen

Geplaatst op 6 aug. 2012
Voordelen: zwembad
Nadelen: keuken,ligging
Locatie: industriezone,luchthavenpassage,grote ring rond rome
Als je voor rome te bezoeken gaat,zou ik dit hotel niet aanprijzen.Het is veel te ver gelegen van internationaal luchthaven en Centrum;het ligt aan de grote ring rond rome en letterlijk naast het luidruchtige verkeer van de ring en autostrade.Ook passeerd er telkens luchtvracht over het hotel naar de luchthaven die ernaast ligt.Pluspunt is dat ze een shuttelservice hebben die de gasten met een busje naar de dichtstbijgelegen metro voert en dat er een zwembad is om af te koelen s'avonds na een zweterig bezoekje aan Rome.S'avonds is er niets meer te beleven,want het hotel is gelegen in een industriezone. Het personeel is wel heel vriendelijk en behulpzaam! Keuken is niet aan te bevelen.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Neerpelt Belgiê

Hotel Giardino D'Europa dichtbij de luchthaven

Geplaatst op 28 aug. 2011 op Hotels
Een vervelende opmerking is dat de Belastingen en toeslagen in het hotel voor de tweede keer betaald moest worden, deze was al betaald bij de boeking. Maar men deed pressies of ze mij niet begrepen.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 dec. 2023
Opmerking van Hotelbeheer
6 jan. 2024 door PerlaHotelbeheer
Gentile sig. Michele,La ringraziamo per averci dato il massimo punteggio.Siamo molto felici che il suo soggiorno abbia soddisfatto le sue aspettaTive.Ci auguriamo di riceverla in un prossimo futuro.Cordialmente,Perla Customer Care Agent
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Ottimo

Geplaatst op 14 nov. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
18 nov. 2023 door PerlaHotelbeheer
Gentile Roberto,La ringraziamo per averci lasciato un giudizio.Siamo molto felici di aver soddisfatto le sue aspettative.Ci auguriamo di ospitarla nuovamente.Cordiali Saluti,PerlaCustomer Care Agent
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3 okt. 2023
We used this hotel for one night as it is situated near Ciampino Airport and we had an early morning flight home. Arrived early and we were looked after superbly by the hotel staff. A down side is the local area, which is very commercial and run down with limited facilities(no shops/bars/ restaurants),however we were happy to see the hotel had a restaurant that opened in the evening. The hotel is also used by numerous tradesmen/ army personnel as well as a few couples using the airport. The restaurant opened at 7.30 pm , we went downstairs at 7.45 to find it already packed with tradespeople,we took the last table for two but saw others turned away. We ordered two.courses and waited for the starters to arrive. were awful , poorly prepared and cooked. Main courses were next, my wife’s chicken dish was very cold.so she sent it back, it was returning scalding hot obviously microwaved. My fish main course was slimy and unappetising. As the restaurant is owed by the hotel, you pay at reception via your room number.we went to complain before paying but were told bills come to them after the restaurant closes. We were checking out at 4.00 am so got down early to sort it out only to find a French couple arguing with the grumpy night manager about the same thing . We had asked for a taxi to be ordered for 4.00 am so we just paid the 80 euro bill and left for the airport. We were also ripped off by this taxi driver! don’t eat here it’s dearer than central Rome !
Opmerking van Hotelbeheer
8 nov. 2023 door PerlaHotelbeheer
Dear Mrs. Claire,Thank you very much for share your experience with us.We are glad that you appreciated the kindness of our reception staff, we try to do our best to make you feel at home.We are truly sorry that you did not enjoy dinner, our guests are very happy with our cuisine as it is economical and of good quality, something unusual certainly occurred because I repeat that our chef's cuisine is always well appreciated. However, we thank you for reporting it to us to try to improve.Lastly, regarding your complaint, our colleague unfortunately did not interface with the kitchen and it was difficult for him to manage the matter.Best regards,PerlaCustomer Care Agent
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29 sep. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
2 okt. 2023 door PerlaHotelbeheer
Dear Guest,Thank you very much for share your opinion with us.We are glad that you enjoyed your stay in our Hotel.Best regards,PerlaCustomer Care Agent
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit gananoque

Geplaatst op 27 sep. 2023
Would recommend
Opmerking van Hotelbeheer
2 okt. 2023 door PerlaHotelbeheer
Dear Mrs. Christine,Thank you very much for share your experience with us.We are glad that you appreciated our services and happy that you can recommend the hotel to other guests.We hope to see you again in a next future.Best regards,PerlaCustomer Care Agent