Details aan de buitenkant

Beoordelingen van easyHotel Rotterdam City Centre

2 out of 5
easyHotel Rotterdam City Centre
Westblaak 67, Rotterdam

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 159 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 433 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 253 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 92 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 64 van 1001 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ray Andy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Ronniza op 31 jan 2024
Dear Andy,Thank you very much for this great score and we are delighted that you had an enjoyable stay with us.We look forward to welcoming you again at easyHotel.Team easyHotel Rotterdam City Centre

8/10 – Goed

Michal

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Erg Vriendelijk personeel en het beddengoed bijvoorbeeld was echt wel schoon. Echter was de douche niet schoon, schimmel op de kitranden en ook echt viezigheid in de hoeken.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van RM op 11 jan 2024
Beste Michal,Dank u voor uw keuze om bij ons te verblijven en dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten.Een vieze kamer is niet acceptabel en dit is niet de standaard die wij normaal gesproken bieden.U kunt er zeker van zijn dat we passende maatregelen zullen nemen om dit in de toekomst te voorkomen. We werken nauw samen met ons housekeeping team en we rapporteren deze feedback altijd. Onze receptie is 24/7 beschikbaar om u te helpen met eventuele problemen tijdens uw verblijf, aarzel niet om hen te informeren over de situatie zodat dit onmiddellijk opgelost kan worden.We hopen u snel weer te zien op een van onze locaties in Europa.Team easyHotel Rotterdam

10/10 – Uitstekend

Frans

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Choënety op 28 dec 2023
Dear Frans, Thank you very much for giving us this great score for your stay at our hotel.We take pride in providing great experiences for our guests and hopefully we have the pleasure of welcoming you back again soonone of our hotels.Kind regards, Team easyHotel Rotterdam

8/10 – Goed

Franciscus, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven. Kamers zijn compact maar zeer schoon en confortabel bed. Hotel is basic en dus geen restaurant e.d., maar voldoende eetgelegenheden in de omgeving.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ronniza op 30 nov 2023
Geachte Franciscus,Bedankt voor uw keuze om bij ons te verblijven en dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten.We zijn erg blij met deze feedback en we zijn blij om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf.Uw feedback is van groot belang voor ons omdat het ons helpt bij onze inspanningen om onze service voortdurend te behouden en eventueel te verbeteren tot het niveau dat u van ons verwacht.Het was een genoegen u bij easyHotel te mogen verwelkomen en we kijken uit naar uw volgend verblijf bij ons.Vriendelijke groeten,RonnizaTeam easyHotel Rotterdam City Centre

8/10 – Goed

Jan

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Choënety op 28 dec 2023
Beste Jan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten! Wij zijn blij om te zien dat u tevreden was met uw verblijf! Uw feedback is van groot belang voor ons omdat het ons helpt bij onze inspanningen om onze service voortdurend te behouden en eventueel te verbeterentot het niveau dat u van ons verwacht.Het was een genoegen u bij easyHotel te mogen verwelkomen en we kijken uit naar uw volgend verblijf bij ons.Team easyHotel Rotterdam City Centre

10/10 – Uitstekend

Ans

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed en schoon hotel midden in centrum dus alles goed op loopafstand. Goede bedden!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Choënety op 16 nov 2023
Beste Ans, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven! Wij zijn erg blij dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Het was een genoegen om u te verwelkomen en wij kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen in easyHotel Rotterdam, of bij een van onze aangesloten hotels. Met vriendelijke groeten, Team easyHotel Rotterdam City Centre

10/10 – Uitstekend

Feyzi

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Choënety op 27 nov 2023
Dear Feyzi, Thank you for taking the time to write this review! We are really glad that you enjoyed your stay with us. It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcoming you again to easyHotel Rotterdam, or to one of our affiliated hotels. Kind regards, Team easyHotel Rotterdam City

8/10 – Goed

Getmar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De lokatie is geweldig! De comfort is inherent aan de scherpe prijs. De indeling is praktisch, het is schoon en netjes! Een prima hotel als je wil slapen en daarna in de stad wil vertoeven!
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van KH op 31 okt 2023
Beste Getmar, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven! Wij zijn erg blij dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Het was een genoegen om u te verwelkomen en wij kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen in easyHotel Rotterdam, of bij een van onze aangesloten hotels. Met vriendelijke groeten, Team easyHotel Rotterdam City Centre

6/10 – Redelijk

Lydia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Irritant dat alles in het Engels wordt gevraagd. Verder miste ik een paar glazen, een douchegordijn en stopcontacten op een juiste plek. Er waren 2 stopcontacten, 1 bij buitendeur en 1 op het bed. Waarom niet bij buro en badkamer. Ga wel vaker baar budget hotels maar de waren uitgebreider dan dit. Weet niet of ik nog terug kom. Wel heel goed bed!!!!
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Choënety op 25 aug 2023
Beste Lydia, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven! Het spijt ons te horen dat u heeft ervaren door het feit dat alles in het Engels werd gecommuniceerd. Wij hebben een functie op onze website waarmee gasten hun voorkeustaal kunnen instellen. Wij zijn ons ervan bewust dat de plaatsing van onze stopcontacten wellicht niet voor iedereen ideaal is en hebben dit in onze nieuwere hotels aangepast. Voor onze badkamer hebben wij een deur die zowel voor de douche als het toilet kan worden gebruikt en zijn bedoeld om een slimme en efficiënte indeling van de ruimte te bieden.Uw feedback wordt nuttig gebruikt om onze services te verbeteren, zodat wij u en onze toekomstige gasten een beter verblijf bij ons kunnen bieden. Wij hopen dat u alsnog een leuke tijd hebt gehad in Rotterdam. Met vriendelijke groeten, Team easyHotel Rotterdam City Centre

8/10 – Goed

HANSOL

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van KH op 11 aug 2023
Dear Hansol, Thank you for taking the time to write this review! We are really glad that you enjoyed your stay with us. It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcoming you again to easyHotel Rotterdam, or to one of our affiliated hotels. Kind regards, Team easyHotel Rotterdam City

8/10 – Goed

Janice

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Je betaald voornamelijk voor de locatie wat overigens top was. En personeel was ook echt super vriendelijk. Verder waren de kamers schoon maar klein. Niet te veel van verwachten. Maar je slaapt er alleen, verder ben je toch in de stad. Zou er niet zo snel nog een keer verblijven maar voor een event als zomercarnaval is het perfect omdat het centraal gelegen is.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van KH op 31 jul 2023
Beste Janice, Bedankt voor uw feedback! Wij zijn erg blij dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Het was een genoegen om u te verwelkomen. Het concept van easyHotel is dat u alleen betaald voor de basisbehoeften en andere faciliteiten zijn beschikbaar tegen een kleine vergoeding. Wij bieden kleinere kamers vanwege de beperkte ruimte die wij hebben in het stadscentrum. Dit is ook waarom wij relatief lage prijzen kunnen vragen. Wij hebben een 24-uurs receptie die u tijdens uw verblijf kan helpen met al uw vragen en opmerkingen. Met vriendelijke groeten, Team easyHotel Rotterdam City Centre

6/10 – Redelijk

Dick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Kamers klein en onhandig. Veel lawaai van buiten
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van AK op 18 apr 2023
Beste Dick, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven! Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet tot uw volle tevredenheid is verlopen. Uw feedback wordt nuttig gebruikt om onze services te verbeteren, zodat wij u en onze toekomstige gasten een beter verblijf bij ons kunnen bieden. Wij hopen dat u alsnog een leuke tijd hebt gehad in Rotterdam. Met vriendelijke groeten, Team easyHotel Rotterdam City Centre

8/10 – Goed

Larby

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Choenety op 27 apr 2023
Dear Larby, Thank you for your feedback! We hope to welcome you again to our hotel in Rotterdam or one of our affiliated hotels. Kind regards, Team easyHotel Rotterdam City

8/10 – Goed

Desiree

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was voor mij handig omdat het zo dicht bij het oogziekenhuis is.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Adama op 30 mrt 2023
Beste gast, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven! Wij zijn erg blij dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Het was een genoegen om u te verwelkomen en wij kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen in easyHotel Rotterdam, of bij een van onze aangesloten hotels. Met vriendelijke groeten,Team Easyhotel Rotterdam City Centre

8/10 – Goed

Willem

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van CB op 30 mrt 2023
Dear Willem, Thank you for taking the time to write this review! We are really glad that you enjoyed your stay with us. It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcoming you again to easyHotel Rotterdam, or to one of our affiliated hotels.

8/10 – Goed

Gert-jan

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf lekker midden in het centrum.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van KH op 1 feb 2023
Beste Gert-Jan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven! Wij zijn erg blij dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Het was een genoegen om u te verwelkomen en wij kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen in easyHotel Rotterdam, of bij een van onze aangesloten hotels. Met vriendelijke groeten, Team easyHotel Rotterdam City Centre

10/10 – Uitstekend

Karin

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top locatie en goede prijs/kwaliteit verhouding. Erg vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van KH op 21 jan 2023
Beste Karin, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven! Wij zijn erg blij dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Het was een genoegen om u te verwelkomen en wij kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen in easyHotel Rotterdam, of bij een van onze aangesloten hotels. Met vriendelijke groeten, Team easyHotel Rotterdam City Centre

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Anna op 4 dec 2022
Dear Mohamed, Thank you for your feedback! We are sorry to hear that your stay was not what you expected. The concept of easyHotel is that you only pay for the basic needs and other facilities are available for a small fee. Kind regards, Team EasyHotel Rotterdam City Centre

8/10 – Goed

DANNY

6/10 – Redelijk

Bart

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Centraal gelegen. Simpel en netjes. Prijs redelijk. Helaas geen handdoeken op de kamer, waardoor ik mij na het douchen niet kon afdrogen...
Reactie van Jordan op 5 nov 2022
Beste Bart, Bedankt voor uw feedback! Wij hebben een 24 uur receptie en proberen altijd te helpen waar we kunnen.Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel in Rotterdam of één van onze aangesloten filialen. Met vriendelijke groeten, Team easyHotel Rotterdam City Centre

8/10 – Goed

MARLON

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima lokatie.
Ben hier al enkele keren te gast geweest en heb niets te klagen. Personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. De kamer is over het algemeen goed en schoon. Voor een overnachting of twee prima en goed gelegen voor allerlei faciliteiten zoals transport, shopping, restaurants, etc. En voor een goede prijs.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van KH op 29 okt 2022
Beste Marlon, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven! Wij zijn erg blij dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Het was een genoegen om u te verwelkomen en wij kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen in easyHotel Rotterdam, of bij een van onze aangesloten hotels. Met vriendelijke groeten, Team easyHotel Rotterdam City Centre

2/10 – Ontzettend slecht

Kenneth

Reisde met partner
Negatief: Netheid
De kamers waren niet schoon en de bedden waren keihard. Geen fijne nacht gehad voor ons nooit meer.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van KH op 14 sep 2022
Dear guest, Thank you for your feedback! have a 24 hour reception and always try to help where we can. If a room is not clean enough, we can solve this for you. Kind regards, easyHotel Team

2/10 – Ontzettend slecht

Ana

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Ronniza op 21 jul 2022
Dear Ana, Thank you for taking the time to rate us. I am sorry to see that your stay with us was not to your satisfaction. Could you elaborate more on this matter? Your feedback is being put to good use to improve our services so we may offer you and our future guests a better stay with us. Kind regards, easyHotel Team.

2/10 – Ontzettend slecht

Ana

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Pieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker centraal
Mooie plek, centraal gelegen en aardige staf
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Rosalie op 25 dec 2021
Beste Pieter, Bedankt voor uw beoordeling. Het was een genoegen om uw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, easyHotel Team

8/10 – Goed

GJ

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect locatie midden in het centrum. Kamers zijn klein maar als je er alleen wil slapen prima
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Sabrin op 26 okt 2021
Geachte GJ, Bedankt voor uw feedback! Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel in Rotterdam of een van onze aangesloten hotels. Met vriendelijke groet, EasyHotel Rotterdam City Centre.

10/10 – Uitstekend

William

1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Caroline

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Basic hotel
Basic hotel en voor een kort verblijf prima. Jammer van de gaten in de handdoeken en wat stof. Prima voor een nachtje en dichtbij de Lijnbaan.
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Ronniza op 7 apr 2021
Beste Caroline, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf, met name onze top locatie. Het spijt mij om te zien dat uw verblijf niet geheel naar wens was en dat de kamer niet optimaal schoon was. Wij hebben een 24 uurs receptie die u graag helpt met al uw vragen en opmerkingen gedurende uw verblijf. Heeft u dit besproken met een van onze receptie medewerkers? Als u suggesties heeft die onze diensten kunnen verbeteren, horen we ze graag van u. Op deze manier kunnen we onze services verbeteren en dit zal ons helpen bij het continu onderhouden en verbeteren van onze normen tot het niveau dat u van ons mag verwachten. Het was een genoegen u te mogen hebben als onze gast en wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Ronniza easyHotel Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima kamer
De kamer en het hotel zijn zoals je verwacht. Prima, geen poespas. Alleen de basis, bed-toilet-douche. Kamer was schoon. Locatie is midden in het centrum, dus alles wat je nodig hebt is om de hoek.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Kirsten op 30 nov 2020
Beste Anoniem, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons een review te geven. Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van de kamers en uw verblijf! Al uw opmerkingen zijn van groot belang voor ons allemaal en zullen ons helpen bij onze inspanningen om onze normen voortdurend te handhaven en te verbeteren tot het niveau dat u van ons mag verwachten. Het was een genoegen u te mogen verwelkomen en wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Kirsten easyHotel Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Ronniza op 18 okt 2020
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to rate us! Kind regards, Ronniza easyHotel Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Kirsten op 26 sep 2020
Dear Anonymous, Thank you for your rating Kind regards, Kirsten easyHotel Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Ronniza op 17 sep 2020
Dear Anonymous, Thank you for rating us. I am glad to see that you enjoyed your stay with us. Kind regards, Ronniza. easyHotel Team

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slechte service vieze kamers en personeel was niet aardig en doen
1 nacht verbleven in mei 2020
Reactie van Kirsten op 13 mei 2020
Beste Anoniem, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te geven. Het spijt ons te horen dat u niet heeft genoten van uw verblijf. Bent u naar de receptie geweest om dit te melden? Wij hebben 24-uurs receptie aanwezig en wij helpen altijd waar wij kunnen. Wij trainen onze personeel altijd om gasten vriendelijk te woord te staan. Wij zullen dit intern bespreken. Het was een genoegen u te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Kirsten easyHotel Team

8/10 – Goed

Yasar

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Kirsten op 16 mrt 2020
Dear Yasar, Thank you for your rating! Kind regards, Kirsten easyHotel Team

10/10 – Uitstekend

Giomarley

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima en top hotelkam
Relaxed
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Ronniza op 29 feb 2020
Dear Giormarley, Thank you for taking the time to rate us. I am glad to see that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as our guest and we look forward to welcoming you again. Kind regards, Ronniza easyhotel Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klasse
Het was een superfijn verblijf
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Ronniza op 28 feb 2020
Beste Anoniem, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf. Het was een genoegen u te mogen hebben als onze gast en wij kijken er naar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Ronniza easyHotel Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simpel maar net hotel met het hoogst nodige op de kamer.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Kirsten op 26 feb 2020
Beste Anoniem, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons een review te geven. Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf. Het was een genoegen u te mogen verwelkomen en wij hopen u weer in de toekomst te mogen verwelkomen Met vriendelijke groet, Kirsten easyHotel Team

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Kirsten op 26 feb 2020
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to complete your review. I am sorry to read that your stay was not what you expected and that you did not give us the maximum score. If you have any suggestions that could improve our services I would love to hear them from you. All our facilities are menioned on our website. It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcome you again to easyHotel Rotterdam, or to one of our affiliated hotels. Kind regards, Kirsten easyHotel Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Prima maar erg Basic. De badkamer met een glaswand. Waarom?
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ronniza op 23 feb 2020
Beste Anoniem, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Het spijt mij dat uw verblijf niet helemaal naar wens was. Wij zijn ervan op de hoogte dat de glazen wand niet praktisch en hebben dit al aangepast in al onze nieuwe easyHotels. Als u suggesties heeft die onze diensten kunnen verbeteren, horen we ze graag van u. Op deze manier kunnen we onze services verbeteren en dit zal ons helpen bij het continu onderhouden en verbeteren van onze normen tot het niveau dat u van ons mag verwachten. Met gastvrije groet, Ronniza easyHotel Team

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tochtig. Kachel blies alleen hele harde lucht. Niet fijn met baby.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Kirsten op 21 feb 2020
Beste Anoniem, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons een review te geven. Het spijt ons te horen dat u niet heeft genoten van uw verblijf en dat de airco niet werkte naar behoren. Bent u naar de receptie geweest om dit te melden? Wij hebben 24/7 receptie aanwezig en wij helpen altijd waar wij kunnen. Het was een genoegen u te mogen verwelkomen en wij hopen u weer in de toekomst te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Kirsten easyHotel Team

6/10 – Redelijk

Joke

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
klein
Schoon maar bedden erg smal Moest over bed klimmen om gordijnen te sluiten/openen, erg klein
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Kirsten op 19 feb 2020
Beste Joke, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons een review te geven. Het spijt mij te horen dat u de kamer te klein vond.Wij hebben ook superior kamers berschikbaar, bent u naar de receptie geweest om dit te melden? Wij hebben 24/7 receptie aanwezig en wij helpen altijd waar wij kunnen. Het was een genoegen u te mogen verwelkomen en wij hopen u weer in de toekomst te mogen verwelkomen. Met hartelijke groet, Kirsten easyHotel Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Ronniza op 3 feb 2020
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to rate us. Kind regards, Ronniza easyHotel Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wat mij betreft kunnen de voorzieningen nog wel wat minimaler. De TV vind ik overbodig en zonde van de energie.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Ronniza op 3 feb 2020
Beste Anoniem, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf. Uw suggesties zijn van groot belang voor ons om continu te verbeteren in de toekomst naar de standaarden die u van ons verwacht. Het was een genoegen u te mogen hebben als onze gast en wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Ronniza easyHotel Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed en vriendelijk ontvangst en uitchecken. Kamer heeft alles wat je nodig hebt, alleen wat weinig stopcontacten. De kamer was in de ochtend wel rumoerig door de verwarming, afvoer of iets anders.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Kirsten op 21 jan 2020
Beste Anoniem, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons een review te geven. Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. We zijn ons ervan bewust dat het plaatsen van onze stopcontacten niet voor iedereen geschikt is en hebben dit aangepast in onze nieuwere hotels. Uw opmerkingen zijn van groot belang voor ons en zullen ons helpen bij onze inspanningen om onze normen continu te handhaven en te verbeteren op het niveau dat u van ons mag verwachten. Het was een genoegen u te mogen verwelkomen en wij hopen u weer in de toekomst te mogen verwelkomen. Met vriendelije groet, Kirsten easyHotel Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima Prima prima prima prima ..............................................................
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Ingeborg op 25 jan 2020
Beste gast, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf! Hartelijke groet, Ingeborg easyHotel Rotterdam

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Rotterdam op 13 jan 2020
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to rate us! Kind regards, Ronniza easyHotel Team

6/10 – Redelijk

MARX LEANDRO

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Ingeborg op 25 jan 2020
Dear Marx, Thank you for taking the time to write a review! If you have any suggestions to improve our services, we would love thear them from you. Kind regards, Ingeborg easyHotel Rotterdam

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ziet er netjes uit en ligt heel centraal. Prima bedden. Kamer was zo smal dat je niet achter het bed langs kon lopen. Verder prima voor een nachtje.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Kirsten op 18 dec 2019
Beste Astrid, Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van onze locatie! Het spijt ons te horen dat u de kamer klein vond. Ons concept bestaat uit comfortable kamers midden in het centrum. Alle extra faciliteiten worden uit de kamers gehaald om de laagst mogelijke kamerprijs aan te bieden. Bent u naar de receptie geweest om dit te melden? Wij hebben 24/7 receptie aanwezig en wij helpen altijd waar wij kunnen. Wij hebben ook superior kamers beschikbaar, deze kamers zijn groter dan de kamer die u geboekt heeft bij ons. Het was een genoegen om u te verwelkomen en we kijken ernaar uit u weer terug te zien bij easyHotel Rotterdam, of bij een van onze aangesloten hotel. Met vriendelijke groet, Kirsten easyHotel Team

10/10 – Uitstekend

wim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Prima verlopen. Vooral de ligging is idiaal.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Ronniza op 21 nov 2019
Beste Tim, Bedankt dat u een review heeft achter gelaten. Fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf en onze perfecte locatie. Het was een genoegen u te mogen hebben als gast en wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Ronniza easyHotel Team

8/10 – Goed

Ed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van katia op 21 nov 2019
Dear Ed, Thank you for taking the time to write this review. We are really glad that you enjoyed your stay with us. It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcoming you again to easyHotel Rotterdam, or to one of our affiliated hotels. Kind regards, Katia easyHotel