Op basis van 977 geverifieerde beoordelingen

3,6 / 5
71% van onze gasten beveelt dit aan
3,8 Hygiëne kamer
3,7 Service & personeel
3,2 Comfort kamer
3,6 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13 mei 2020
Slechte service vieze kamers en personeel was niet aardig en doen
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

prima en top hotelkam

Geplaatst op 29 feb. 2020 op Hotels
Relaxed
Opmerking van Hotelbeheer
29 feb. 2020 door RonnizaHotelbeheer
Dear Giormarley, Thank you for taking the time to rate us. I am glad to see that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as our guest and we look forward to welcoming you again. Kind regards, Ronniza easyhotel Team
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Klasse

Geplaatst op 27 feb. 2020 op Hotels
Het was een superfijn verblijf
Opmerking van Hotelbeheer
28 feb. 2020 door RonnizaHotelbeheer
Beste Anoniem, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf. Het was een genoegen u te mogen hebben als onze gast en wij kijken er naar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Ronniza easyHotel Team
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Alkmaar

Geplaatst op 26 feb. 2020
Simpel maar net hotel met het hoogst nodige op de kamer.
Opmerking van Hotelbeheer
26 feb. 2020 door KirstenHotelbeheer
Beste Anoniem, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons een review te geven. Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf. Het was een genoegen u te mogen verwelkomen en wij hopen u weer in de toekomst te mogen verwelkomen Met vriendelijke groet, Kirsten easyHotel Team
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 feb. 2020
Opmerking van Hotelbeheer
26 feb. 2020 door KirstenHotelbeheer
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to complete your review. I am sorry to read that your stay was not what you expected and that you did not give us the maximum score. If you have any suggestions that could improve our services I would love to hear them from you. All our facilities are menioned on our website. It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcome you again to easyHotel Rotterdam, or to one of our affiliated hotels. Kind regards, Kirsten easyHotel Team
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 feb. 2020
Prima maar erg Basic. De badkamer met een glaswand. Waarom?
Opmerking van Hotelbeheer
23 feb. 2020 door RonnizaHotelbeheer
Beste Anoniem, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Het spijt mij dat uw verblijf niet helemaal naar wens was. Wij zijn ervan op de hoogte dat de glazen wand niet praktisch en hebben dit al aangepast in al onze nieuwe easyHotels. Als u suggesties heeft die onze diensten kunnen verbeteren, horen we ze graag van u. Op deze manier kunnen we onze services verbeteren en dit zal ons helpen bij het continu onderhouden en verbeteren van onze normen tot het niveau dat u van ons mag verwachten. Met gastvrije groet, Ronniza easyHotel Team
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 20 feb. 2020
Tochtig. Kachel blies alleen hele harde lucht. Niet fijn met baby.
Opmerking van Hotelbeheer
21 feb. 2020 door KirstenHotelbeheer
Beste Anoniem, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons een review te geven. Het spijt ons te horen dat u niet heeft genoten van uw verblijf en dat de airco niet werkte naar behoren. Bent u naar de receptie geweest om dit te melden? Wij hebben 24/7 receptie aanwezig en wij helpen altijd waar wij kunnen. Het was een genoegen u te mogen verwelkomen en wij hopen u weer in de toekomst te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Kirsten easyHotel Team
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

klein

Geplaatst op 16 feb. 2020 op Hotels
Schoon maar bedden erg smal Moest over bed klimmen om gordijnen te sluiten/openen, erg klein
Opmerking van Hotelbeheer
19 feb. 2020 door KirstenHotelbeheer
Beste Joke, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons een review te geven. Het spijt mij te horen dat u de kamer te klein vond.Wij hebben ook superior kamers berschikbaar, bent u naar de receptie geweest om dit te melden? Wij hebben 24/7 receptie aanwezig en wij helpen altijd waar wij kunnen. Het was een genoegen u te mogen verwelkomen en wij hopen u weer in de toekomst te mogen verwelkomen. Met hartelijke groet, Kirsten easyHotel Team
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3 feb. 2020
Opmerking van Hotelbeheer
3 feb. 2020 door RonnizaHotelbeheer
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to rate us. Kind regards, Ronniza easyHotel Team
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 feb. 2020
wat mij betreft kunnen de voorzieningen nog wel wat minimaler. De TV vind ik overbodig en zonde van de energie.
Opmerking van Hotelbeheer
3 feb. 2020 door RonnizaHotelbeheer
Beste Anoniem, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf. Uw suggesties zijn van groot belang voor ons om continu te verbeteren in de toekomst naar de standaarden die u van ons verwacht. Het was een genoegen u te mogen hebben als onze gast en wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Ronniza easyHotel Team