Geplaatst op 22 aug. 2023
Irritant dat alles in het Engels wordt gevraagd.
Verder miste ik een paar glazen, een douchegordijn en stopcontacten op een juiste plek. Er waren 2 stopcontacten, 1 bij buitendeur en 1 op het bed. Waarom niet bij buro en badkamer. Ga wel vaker baar budget hotels maar de waren uitgebreider dan dit. Weet niet of ik nog terug kom.
Wel heel goed bed!!!!
Opmerking van Hotelbeheer
25 aug. 2023 door ChoënetyHotelbeheer
Beste Lydia, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven! Het spijt ons te horen dat u heeft ervaren door het feit dat alles in het Engels werd gecommuniceerd. Wij hebben een functie op onze website waarmee gasten hun voorkeustaal kunnen instellen. Wij zijn ons ervan bewust dat de plaatsing van onze stopcontacten wellicht niet voor iedereen ideaal is en hebben dit in onze nieuwere hotels aangepast. Voor onze badkamer hebben wij een deur die zowel voor de douche als het toilet kan worden gebruikt en zijn bedoeld om een slimme en efficiënte indeling van de ruimte te bieden.Uw feedback wordt nuttig gebruikt om onze services te verbeteren, zodat wij u en onze toekomstige gasten een beter verblijf bij ons kunnen bieden. Wij hopen dat u alsnog een leuke tijd hebt gehad in Rotterdam. Met vriendelijke groeten, Team easyHotel Rotterdam City Centre