Op basis van 987 geverifieerde beoordelingen

3,9 / 5
78% van onze gasten beveelt dit aan
3,9 Hygiëne kamer
4,1 Service & personeel
3,8 Comfort kamer
3,6 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 4 apr. 2024
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 31 mrt. 2024
Heel goed, hartelijk ontvangst. Goede prijs/kwaliteit verhouding
2 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Heerhugowaard

Geplaatst op 5 mrt. 2024
Unfortunately not a great stay. We like the hotel and stayed there previously, but this room 618 was something ( horrendous chair, loos outlets on desk, curtains to short, stain). Add not cleaning our room, and lack of any empathy and awareness of the front desk staff and doubtful if I want to return. Breakfast and breakfast staff was great, and location is superb. They just need a fresh pair of eyes on maintenance and hospitality
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Groningen

Geplaatst op 2 mrt. 2024
Receptiemedewerker zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Bij misverstanden wordt er snel gehandeld. Men denkt en handelt in oplossingen bij problemen die zich voordoen .
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 feb. 2024
Prijs/kwaliteit verhouding is behoorlijk scheef: €185 betaald voor 1 overnachting met ontbijt, maar kamer vertoonde diverse gebreken en oogde nogal ‘afgeleefd’ (vergeelde wastafel, gele kitranden rondom (te) klein bad waarin je moet douchen, deksel van waterkoker kapot, stekkers van commodelampjes waren uitgetrokken en erg onhandig om alles aan kant te schuiven om een stopcontact hiervoor te vinden, koelkast met gele vlekken en beschadiging veel stof/vuiligheid aan de onderkant, vlekken en penstrepen op commodes en bureau, stof/haren/afval op vloer, ….). Kortom: dit was het geld niet waard helaas, ik zal er niet snel nog eens naartoe gaan.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 feb. 2024
In de badkamer was de wasbak en wc vies, ook waren er kapotte lampen en de afstandsbediening van de tv deed het niet. Het zou fijn geweest als er koffie/thee in de kamer was. Verder prima verblijf voor 1 nachtje
Opmerking van Hotelbeheer
20 feb. 2024 door MathijsHotelbeheer
Beste Sara,Bedankt voor de tijd te nemen om uw feedback achter te laten.Het spijt ons zeer dat er meerdere items niet tot het verwachte niveau waren in uw kamer, tot zelfs gebroken.U bent altijd welkom om deze bij de receptie te vermelden zodat wij de problemen kunnen oplossen, desnoods met een andere kamer aan te bieden.Koffie/Thee is altijd ter beschikking in de kamers.Graag zien we u terug voor nog een verblijf.Met vriendelijke groeten,Mathijs - FONH Atlanta Rotterdam
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5 jan. 2024
de staat van de kamer was zeer matig. vlekken in het tapijt, vlekken op de meubels. muren en plafonds kunnen een verfje gebruiken. Douchen in een bad, is wel een beetje achterhaald.
Opmerking van Hotelbeheer
19 jan. 2024 door Team NH Atlanta RotterdamHotelbeheer
Beste Gwendolyn, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Onze excuses voor het ongemak van de kamer. We zullen dit bespreken. Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Amersfoort

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 24 dec. 2023
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 23 dec. 2023
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 dec. 2023
Opmerking van Hotelbeheer
7 feb. 2024 door Elko BrouwersHotelbeheer
Dear Dounia,Thank you for staying in NH Atlanta Rotterdam and for sharing your experience.It is great to see you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back soon.With kind regards,