Exterieur

Beoordelingen van Novotel Rotterdam Schiedam

4 out of 5
Novotel Rotterdam Schiedam
Hargalaan 2, Schiedam

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 377 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 458 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 99 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 42 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 999 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Harjot

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs verhouding was prims
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Jochem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima overnachting gehad als gezin in 4 pers kamer, nadat we een show in Ahoy hadden bijgewoond
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Dorien Guest Relations Manager op 29 mrt 2024
Beste Jochem,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Wij vinden het fantastisch te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.Vriendelijke groet en graag tot ziens,DorienGuest Relations Manager

8/10 – Goed

Sherman

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klantgericht
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Dorien Guest Relations Manager op 25 mrt 2024
Beste Sherman,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.Hopelijk tot ziens,DorienGuest Relations Manager

8/10 – Goed

erik

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vlakbij Thermen Holiday
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Dorien Guest Relations Manager op 10 mrt 2024
Beste Erik,Bedankt voor uw fijne review.Het doet ons plezier te horen dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en de service die ons team heeft geboden. Wij streven ernaar om elke gast een comfortabele en aangename ervaring te bieden, en het is fijn te weten dat dit bij u het geval was. Daarnaast waarderen we uw opmerkingen over de voorzieningen op de kamer. We zijn trots op onze recente renovaties die in 2019 zijn afgerond en het is goed te horen dat deze positief bijdragen aan het comfort van onze gasten.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.DorienGuest Relations Manager

6/10 – Redelijk

Wouter

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Dorien Guest Relations Manager op 10 mrt 2024
Beste Wouter,Bedankt voor uw review.We zijn blij dat we u van dienst konden zijn met ons hotel. We noteren uw feedback en zullen kijken wat we kunnen verbeteren.Alvast bedankt en met hartelijke groet,DorienGuest Relations Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Kyle

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Dorien Guest Relations Manager op 25 mrt 2024
Dear Kyle,Thank you for taking the time to share your review.Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We hope to have the opportunity of welcoming you for a more memorable stay in future.Kind regards,DorienGuest Relations Manager

8/10 – Goed

Andre

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Dorien Guest Relations Manager op 25 mrt 2024
Dear Andre,Thank you for such a positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,DorienGuest Relations Manager

6/10 – Redelijk

Jan

Reisde met een groep
Oké voor de prijs voor één nacht. Alles ziet er qua onderhoud wat achterstallig uit. Ontbijt voor € 21,-- veel te duur in verhouding tot wat je krijgt.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Dorien Guest Relations Manager op 30 jan 2024
Beste Jan,We danken u voor uw feedback.We vinden het jammer te horen dat ons ontbijt niet aan uw verwachtingen voldeed, hoewel we trots zijn op ons uitgebreide buffet met verse producten en warme gerechten. Wat betreft de staat van onderhoud, we streven er altijd naar ons hotel goed te onderhouden. Uw feedback is waardevol en geeft ons inzicht in waar we verbeteringen kunnen aanbrengen.Met hartelijke groet,DorienGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Kaat

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Dorien Guest Relations Manager op 30 jan 2024
Beste Kaat,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk zien we je snel nog eens!DorienGuest Relations Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Ruth

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verouderd hotel
Het sofabed was niet opgemaakt voor de kinderen. Met veel moeite nieuwe lakens verkregen en dan waren de lakens erop gegooid. Het personeel vond het eerst niet nodig om dit proper te maken. Dit is geen 4-sterren hotel meer waardig. Etensresten die in de gang blijven staan. Onvriendelijk personeel. We hebben al meermaals in een novotel verbleven en overal was het in orde. Maar in Rotterdam gaan we niet meer terug…
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Dorien Guest Relations Manager op 4 jan 2024
Dag Ruth,Leuk dat u de tijd nam om een berichtje achter te laten.Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij nemen uw feedback serieus en gebruiken deze om onze service te verbeteren. Dagelijkse schoonmaak is een standaard die wij hoog in het vaandel dragen, en het is teleurstellend te horen dat dit niet naar behoren is uitgevoerd. Onze medewerkers streven ernaar om iedere gast een gastvrije en behulpzame service te bieden, en wij betreuren het dat u een andere indruk heeft gekregen. We zijn trots op ons vernieuwde hotel met faciliteiten die gericht zijn op zowel comfort als plezier, zoals onze tuin en buitenzwembad, en we hopen dat u ook enkele positieve aspecten van uw verblijf heeft kunnen waarderen.We hopen oprecht dat u ons nog een kans kan geven in de toekomst voor een betere ervaring.Met vriendelijke groeten,DorienGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Saifeddine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Dorien Guest Relations Manager op 17 nov 2023
Dear Saifeddine,Thank you for positively reviewing your visit.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,DorienGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en net hotel, goede service en vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Dorien Guest Relations Manager op 20 sep 2023
Beste Marc,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!We zijn heel blij dat u zo tevreden bent over uw verblijf! Een recensie als deze is een mooie bevestiging van het werk dat we iedere dag met veel plezier verzetten.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,DorienGuest Relations Manager

6/10 – Redelijk

Rene

Reisde met familie
Hotel is goed voor een nachtje. Geen luxe maar wel prima. Familie kamer wel krap met 4 personen. Ontbijt prima wij hadden het er bij in. €24 los betalen zeker niet waard
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Dorien Novotel Rotterdam Schiedam, Guest relation op 17 aug 2023
Beste Rene,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij om te horen dat u ons hotel geschikt vond voor een nachtje en dat u het ontbijt als prima heeft ervaren. We waarderen uw opmerking over de familiekamer en begrijpen dat het krap kan zijn voor vier personen. Onze Superior kamers zijn inderdaad ontworpen voor maximaal vier personen, maar we hebben ook andere kamertypes beschikbaar die meer ruimte bieden, zoals onze Executive kamers.Wat betreft de prijs van het ontbijt, we streven ernaar om een uitgebreid en kwalitatief ontbijtbuffet aan te bieden met een verscheidenheid aan verse producten en warme gerechten. We begrijpen echter dat de prijs niet voor iedereen even aantrekkelijk kan zijn en zullen uw feedback meenemen in onze toekomstige overwegingen.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,DorienNovotel Rotterdam Schiedam, Guest relation

8/10 – Goed

Dave

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Dorien Novotel Rotterdam Schiedam, Guest relation op 17 jul 2023
Beste Dave,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,DorienNovotel Rotterdam Schiedam, Guest relation

8/10 – Goed

Frans

Mooie kamers. Wel veel muggen. Ik heb E allemaal doodgeslagen. Wij hebben geen ontbijt genomen. Niet normaal duur. €24 per persoon. Wij hebben daar alleen de nacht geparkeerd. Veels te duur.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Dorien Novotel Rotterdam Schiedam, Guest relation op 17 jul 2023
Beste Frans,We danken u voor uw feedback.We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de mooie kamers. Wat betreft de muggen, we doen ons best om de omgeving zo aangenaam mogelijk te houden en zullen uw opmerking in overweging nemen om verbeteringen aan te brengen. We begrijpen dat de prijs van het ontbijt voor sommige gasten hoog kan zijn, maar we bieden een uitgebreid ontbijtbuffet met verse producten en een breed scala aan opties om aan verschillende smaken en dieetwensen te voldoen. Wat betreft de parkeerkosten, we bieden beveiligde parkeergelegenheid op het terrein voor 10 per auto, per nacht, wat in lijn is met de prijzen in de omgeving.Hartelijke groet,DorienNovotel Rotterdam Schiedam, Guest relation

2/10 – Ontzettend slecht

Kristjan

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Dorien Novotel Rotterdam Schiedam, Guest relation op 24 jul 2023
Beste Kristjan,Bedankt dat u een berichtje achterlaat.Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Met vriendelijke groet,DorienNovotel Rotterdam Schiedam, Guest relation

10/10 – Uitstekend

Skylina

3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Dorien Novotel Rotterdam Schiedam, Guest relation op 24 jul 2023
Beste gast,Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.DorienNovotel Rotterdam Schiedam, Guest relation

8/10 – Goed

John

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel en nette kamers
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Dorien Guest Relations Manager op 24 mei 2023
Beste John,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!We zijn blij dat u tevreden was met de netheid en service van ons hotel. Hopelijk tot ziens,DorienGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Roelof, Hoogeveen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel en op loopafstand van metro/tram station, dus je zit ook zo in centrum Rotterdam.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Arjan Peterse Novotel Rotterdam Schiedam, General op 22 mei 2023
Beste Roelof,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het is altijd fijn om te lezen dat onze gasten genoten hebben van een fijn verblijf.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Arjan PeterseNovotel Rotterdam Schiedam, General Manager

8/10 – Goed

dietmar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
de drain van de douche is verstopt voor de rest alles goed
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Arjan Peterse Novotel Rotterdam Schiedam, General op 14 mei 2023
Beste Dietmar,Bedankt voor uw feedback.We hopen dat u heeft genoten van uw verblijf. Echter, we betreuren het dat u problemen heeft ondervonden met de doucheafvoer. We zullen dit zeker onder de aandacht brengen van onze technische dienst om het probleem op te lossen en te voorkomen dat het in de toekomst opnieuw gebeurt.We hopen dat u desondanks een aangenaam verblijf heeft gehad en dat u heeft genoten van onze faciliteiten, zoals het uitgebreide ontbijtbuffet en het buitenzwembad.Met vriendelijke groet en graag tot ziens,Arjan PeterseNovotel Rotterdam Schiedam, General Manager

8/10 – Goed

Christian

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Arjan Peterse Novotel Rotterdam Schiedam, General op 14 mei 2023
Beste Christian,Hartelijk dank voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Arjan PeterseNovotel Rotterdam Schiedam, General Manager

6/10 – Redelijk

Bert

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Prima kamer voor 1 nachtje. Niet ruim. Televisie en fohn deden het niet. De receptiemedewerker kon ons niet verder helpen want ‘hij stond daar nooit’
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Arjan Peterse Novotel Rotterdam Schiedam, General op 2 mei 2023
Beste Bert,Bedankt voor uw feedback.Het verheugt ons dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed en dat u tevreden was met uw kamer. Onze excuses echter voor de apparatuur die niet werkte en voor de medewerker die u daar niet mee kon helpen, wij zullen dit intern opvolgen. Wij hopen dat alles verder geheel naar wens was en dat u genoten heeft van uw tijd in Schiedam.Met hartelijke groet,Arjan PeterseNovotel Rotterdam Schiedam, General Manager

8/10 – Goed

Richard

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel, prima kamer. Geen plek in restaurant en keuze was ook nihil qua maaltijden. Ontbijtbuffet was continue van alles op, maar wat er was was lekker. (Werd ook wel steeds bijgevuld maar neem je tijd).
1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Dechanirade

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Teus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging.
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Matthijs

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team Novotel Schiedam op 13 feb 2023
Dear Matthijs,Thank you for rating us an 8!We hope to welcome you again soon.

8/10 – Goed

Linda

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Raschid

8/10 – Goed

giolancia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Team Novotel Schiedam op 2 jan 2023
Hello Giolancia, Thank you for your review.We hope to welcome you again soon.

8/10 – Goed

Teus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer, vriendelijk personeel, goede keuken.
Reactie van Team Novotel Schiedam op 19 dec 2022
Beste Teus, Bedankt voor het delen van uw vriendelijke woorden.We hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen.

6/10 – Redelijk

Gertjan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verblijf was prima. Maaltijden goed!, parkeervergoeding voor hotelgast lijkt me overbodig
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Team Novotel Schiedam op 7 dec 2022
Beste Gertjan,bedankt voor het delen van uw ervaringen.We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te verwelkomen.

10/10 – Uitstekend

Marina

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Team Novotel Schiedam op 24 nov 2022
Dear Marina,Thank you for rating us a 10!We are looking forward to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

Cindy

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Team Novotel Schiedam op 5 okt 2022
Dear Cindy,Thank you for rating us 5 stars.We hope to welcome you again soon.

6/10 – Redelijk

Bülent

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Team Novotel Schiedam op 31 aug 2022
Hello, Thank you for sharing your experience. We hope to welcome you again in the near future.

8/10 – Goed

Jurgen

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Team Novotel Schiedam op 22 jun 2022
Dear Jurgen, Thank you for sharing your review with us. We hope to welcome you again in the near future.

6/10 – Redelijk

Edward

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
prima verblijf echter ontbijt voor € 21,00 is veel te duur voor wat er is.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Irene - Novotel Schiedam op 7 mei 2022
Beste Edward, Bedankt voor het delen van uw review. Ik zal uw feedback delen met de juiste afdelingen.

10/10 – Uitstekend

Margreet

1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Irene - Team Novotel Schiedam op 11 mrt 2022
Dear Margreet, Thank you for sharing your review. We're glad to hear you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon.

4/10 – Matig

Marco

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Volgende keer een ander hotel
Inchecken ging vlot en vriendelijk. Vreemd dat je extra moet betalen terwijl ze een ruime eigen parkeerplaats hebben. Je mag niet roken, maar ik meende toch echt wel een rooklucht op de gang te ruiken en toen ik later op de avond er was een wietlucht. Dat is natuurlijk latig en neit geheel de verantwoordelijkheid van het hotel. Wel stonden er 's ochtends nog steeds koffiekopjes op de gang die de avond ervoor er om 18:00 ook al stonden. Vloerbedekking op de gang zat vol met vlekken. Gangen roken ook niet fris. Kamer was klein, maar netjes. Fijne douchekop. Echter maakte de airco/verwarming herrie, dus die heb ik uitgezet. Onbijt was niets op aan te merken. Ik vond de prijs/kwalitietverhouding niet goed. Wat mij helemaal bevreemde is dat er 's ochtends met uitchecken niet gevraagd werd of alles naar wens was geweest. Kortom kwaliteit niet passend bij prijs.
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Stephan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Stephan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Fam.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Mariëlla, Groen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hadden familiekamer was toch wel erg krap. Foto’s op site zijn duidelijk met een groothoeklens gemaakt.
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat de TV niet werkte ondanks alle inspanning van het personeel. Goede coronamaatregelen (niet al te erg beperkend). Zwembad dikke plus.
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Novotel Rotterdam-Schiedam op 28 feb 2020
Thank you! :-)

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Novotel Rotterdam-Schiedam op 28 feb 2020
Thank you for your great feedback! :-)

8/10 – Goed

Janine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel goed hotel, vriendelijke personeel Lekker ontbijten. Maar ik zou graag een bad willen
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Team Novotel Rotterdam-Schiedam op 22 jan 2020
Bedankt voor het delen van uw feedback! Wij zijn blij om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad bij Novotel Rotterdam-Schiedam. Mocht u in de toekomst nogmaals bij ons verblijven raden wij u aan om bij check-in te vragen naar een kamer met bad, deze zult u dan zeker verkijgen,