Lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed, pillowtop-bedden

Beoordelingen van Rotterdam Marriott Hotel

5 out of 5
Rotterdam Marriott Hotel
Weena 686, Rotterdam

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 599 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 303 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 70 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 1000 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jeroen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel fijn verblijf bij dit zeer net hotel met aardige crew en mooie kamers! Locatie van dit hotel is natuurlijk fantastisch: tegenover station en midden in het centrum.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 6 feb 2024
Beste Jeroen,Bedankt voor uw recente verblijf bij ons in het Rotterdam Marriott Hotel. Het doet goed om te lezen dat u een aangenaam verblijf gehad heeft.Ik hoop u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,Desiree OttenheijmFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer net hotel voor een redelijke prijs. Zeer uitgebreid ontbijt, nette kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel en locatie is zeer goed vlakbij centraal station.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Kimberly op 22 jan 2024
Beste Martin,Bedankt voor deze mooie recensie!Wij zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We hebben veel moeite gestoken in het trainen van onze teams om briljante service te bieden en net dat beetje extra te doen voor al onze gasten. Ik ben blij om te zien dat de training en ons harde werk vruchten afwerpt!Nogmaals bedankt voor het delen van uw positieve feedback met ons en medereizigers.Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Jeantine

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Kimberly op 22 jan 2024
Dear Jeantine,Thank you for your feedback! I sincerely hope to have the opportunity to welcome you back to The Rotterdam Marriott Hotel in the near future.Kind regards,

8/10 – Goed

Manuel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Kimberly op 22 jan 2024
Dear Manuel,Thanks for the review. Your feedback is very important to us.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

KATO Solutions BV

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende service
Goed ontbyt en service vriendelijkheid op en top
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kimberly op 8 jan 2024
Bedankt voor uw positieve beoordeling,we zijn blij dat u gebruik hebt gemaakt van het ontbijt, en ervan heeft genoten, en hebt vermeld dat we vriendelijk personeel hebben.We hopen dat u bij uw volgende bezoek aan Rotterdam er weer voor kiest om bij ons te verblijven.

10/10 – Uitstekend

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Marriott Rotterdam op 29 dec 2023
Dear Stefan,Thank you for taking the time to share your review with us.We hope to welcome you back when travel brings you back to Rotterdam.Kind regards,Desiree - Front Office Manager

8/10 – Goed

Songül

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 10 dec 2023
Dear Songul,Thank you for choosing our hotel for your recent stay in Rotterdam. We hope to have the opportunity to welcome you back soon.Best regards,Fanni - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Wilhelmus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij Centraal Station en Holland Casino. Perfecte uitvalsbasis. Zeer goed hotel met goede service.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 11 dec 2023
Beste Wilhelmus,Bedankt voor het kiezen van het Rotterdam Marriott Hotel als uw "uitvalsbasis" tijdens het verkennen van de stad. We zijn blij om te weten dat de locatie en service aan uw verwachtingen voldeden en we kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Fanni - Guest Relations

6/10 – Redelijk

Jerry

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enige wat echt top is, is de locatie. Centraal gelegen bij winkels en horeca. Personeel is vriendelijk en begroeten je in de ochtend/avond, maar wat service level betreft verwacht ik toch meer van een 5-sterren hotel. Dat viel tegen. Tegen half 4 smiddags was de kamer niet gedaan. Werd wel meteen wat aan gedaan, toen ik het aangaf. In de bar werd eten en drinken naar verkeerde tafel gebracht, duurde lang voordat we bediend waren. Verder vond ik de kamer vrij basic en saai. Wel ruim, en ook de badkamer is ruim. Gewoon een standaard hotel kamer. De kamer is volgepropt met wat meubels. Een douche waarbij je in het bad staat voelt ook niet echt van deze tijd. Niet echt 5 sterren luxe. Al met al vond ik het prima, maar geen een 5 sterren ervaring.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 8 dec 2023
Beste Jerry,Wij waarderen het ten zeerste dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen betreffende uw verblijf in het Rotterdam Marriott Hotel. Dankzij uw eerlijke mening kunnen wij het verblijf van u en andere gasten in de toekomst verbeteren. Helaas is uw verblijf niet geheel naar wens geweest. De ervaring die u omschreven heeft is zeker niet de ervaring waar wij naar streven. Graag bied ik u mijn oprechte excuses aan voor het feit dat wij niet in staat zijn geweest de gewenste service te verlenen tijdens uw verblijf in ons hotel. Ik wil u enorm bedanken voor het feit dat u gekozen heeft voor een verblijf in het Rotterdam Marriott Hotel. Mocht u besluiten ons hotel nogmaals te bezoeken, dan verneem ik dit graag van u zodat ik persoonlijk kan toezien op uw verblijf.Met vriendelijke groet,Fanni - Guest Relations

8/10 – Goed

Raymond

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel wat centraal gelegen ligt in het hart vd stad
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 28 nov 2023
Beste Raymond,Bedankt voor dit leuke reactie. Hopelijk tot de volgende keer!Fanni - Guest Relations

8/10 – Goed

Rick

Positief: Netheid, personeel en service
Prima kamer alleen jammer dat je in bad moest douchen…verder prima ontbijt ook prima gedineerd en vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Kimberly op 23 nov 2023
Beste Rick,Bedankt voor uw recensie!Wij zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Ik hoop van harte u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen in het Rotterdam Marriott Hotel.Met vriendelijke groeten.

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 20 nov 2023
Dear Ricardo,Many thanks for your wonderful review. We are happy to see how much you enjoyed your stay at the Rotterdam Marriott. We hope to welcome you back soon.Best regards,Fanni, Guest Relations

8/10 – Goed

Kimm

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verzorgd en centraal gelegen hotel
Wij hadden een superior kamer op de eerste verdieping (kamer 104). Op zich een prima kamer maar wel wat gehorig (voornamelijk de tram en de deuren op de gang). Ook vond ik het jammer dat je moest douchen in de badkuip. Oncomfortabel en minder hygiënisch dan een apart bad, dus helaas niet in bad geweest waar ik me wel op verheugd had. Douchekop zat vast aan de muur, wat ik ook niet handig vind. Dit kamertype heeft ook badkamers met een apart bad en douche (zoals op de foto's) dus toen ik de badkamer zag gevraagd of ze ook zo'n kamer voor ons hadden, was helaas vol. Verder was de kamer wel sfeervol en schoon en het bed lag heerlijk. Maar vooral de ligging was waar we voor kwamen. Personeel ook heel vriendelijk. Daarom voor herhaling vatbaar maar dan op een hogere verdieping en met apart ligbad. Tip: parkeren via interparking 20 euro (ipv 30 euro).
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van the Rotterdam Marriott Hotel op 13 nov 2023
Beste Kimm,Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat uw verblijf grotendeels naar wens is geweest. We hebben inderdaad verschillende badkamers. Wanneer u dit zo vroeg mogelijk aangeeft, doen wij ons uiterste best om elke gast van alle wensen te voorzien. We hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen in een heerlijke kamer met bad en douche apart! Met vriendelijke groet,Merel - Guest Relations

6/10 – Redelijk

Li Lian

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 12 nov 2023
Dear Li Lian,Thank you for taking the time to rate your stay. We hope you enjoyed exploring Rotterdam. Should you have any further feedback that you would share with us, we would be glad to hear it. Best regards,Fanni - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Mirjam

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice stay. Friendly staff. Room was nice, clean, spacious. I just missed a coffee machine.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 10 nov 2023
Dear Mirjam,Thank you for your kind feedback. We appreciate you highlighting the friendly service and the cleanliness and size of the room. We are glad to know that you enjoyed your time in Rotterdam, and our team hopes to welcome you back soon.With kind regards,Fanni - Guest Relations

6/10 – Redelijk

Stefaan

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Het ontbijt was heel goed. Al in verschillende Marriott hotels verbleven en deze is de minste qua service. Anderhalf uur moeten wachten op een kamer terwijl we om 15u mochten inchecken. Extra betaald voor een hoge verdieping kamer maar slechts op de 6de verdieping eentje gekregen. Jammer.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Marriott Rotterdam op 7 nov 2023
Beste Stefaan,Bedankt voor uw review! Een goed ontbijt is de perfecte start van een dag, fijn dat dit dan ook in de smaak is gevallen bij u. We vinden het erg jammer om te horen dat de rest van uw verblijf niet geheel naar wens was. U wordt beloofd om 15 uur in te kunnen checken en we konden onze belofte niet nakomen. Onze oprechte excuses. Ik hoop dat u direct de receptie heeft geïnformeerd over uw kamer op de zesde verdieping zodat we met ons team konden kijken naar een gepaste oplossing. We hopen dat u ons nogmaals een kans wilt geven zodat we u kunnen laten zien hoe het hoort! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet,Merel - Guest Relations

8/10 – Goed

Stefan

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 7 nov 2023
Dear Stefan,It was our pleasure to host you. We trust you enjoyed your stay at the Rotterdam Marriott.Best regards,Fanni - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Weroon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 6 nov 2023
Dear Weroon,Thank you for this wonderful feedback. Wishing you many more excellent travel,Fanni - Guest Relations

8/10 – Goed

Marleen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie en gemakkelijke locatie . Direct bij centraal - winkels en restaurantjes.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ilse op 18 okt 2023
Beste Marleen,Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons.Wij hopen u snel terug te zien binnekort.Met vriendelijke groet,Ilse de Gier - front office

4/10 – Matig

Rob

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 19 okt 2023
Dear Rob,Thank you for sharing your feedback in the form of this rating. Based on the score I have to conclude that your experience was not entirely up to your previous expectations which I apologize for. We are curious to learn more about your stay and if there's any points of improvement you would highlight. Our team highly values guest feedback as it allows us to elevate the guest experience. We hope to hear from you.Once again, thank you for sharing your review.Kind regards,Fanni - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

VHW

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 31 okt 2023
Dear Valued Guest,Thank you for your review. We are glad to know that you enjoyed your stay.With regards,Fanni - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

RJL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Goede locatie, lekker bed. Personeel erg vriendelijk. Heerlijk en compleet ontbijt!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 20 sep 2023
Beste RJL,Bedankt voor uw review! We zijn blij om te zien dat uw verblijf naar wens is geweest. Uw mooie complimenten zullen wij doorkoppelen naar ons team. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet,Merel - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurige kamer, redelijke douche
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 17 sep 2023
Beste Jan,Hartelijk dank voor uw review! Aan uw opmerkingen te zien geloof ik dat u een prettig verblijf heeft gehad, dat horen we natuurlijk graag. We hopen u dan ook snel weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,Merel - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 10 sep 2023
Dear Daniel,Thank you for staying with us. We hope to welcome you back soon to make your next stay brilliant again.Best regards,Fanni - Guest Relations

8/10 – Goed

marcel

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We would recommand this hotel to friends Goed hotel jammer dat de minibar op de kamer leeg was
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 5 sep 2023
Beste Marcel,Bedankt voor uw beoordeling. We stellen het op prijs als u ons hotel aanbeveelt bij anderen. We hopen u ook snel weer te mogen verwelkomen.We begrijpen dat veel van onze gasten hun eigen spullen in de minibar willen bewaren, daarom houden we deze leeg. We hebben echter wel een minimarkt om aan uw wensen te voldoen als het gaat om snacks en drankjes.Met vriendelijke groeten,Fanni - Guest Relations

4/10 – Matig

Cruz

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Junior Suite on the 9th floor should have an amazing view. My view: parkinggarage and another building. Tv didnt work at all and they still have 50 euro in deposit they took when i checked in. All with all. Never again.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Marriott Rotterdam op 28 aug 2023
Dear Cruz,Thank you for sharing your honest feedback with us. We really appreciate that you took the time to share your experience. Unfortunately we did not meet your expectations during your stay, which I am very sorry for. Did you share your feedback during the stay as well? We would have been happy to find a solution for the situation. The deposit should be released within 5 working days after check-out. Feel free to reach out if this is not the case. Kind regards,Desiree - Front Office Manager

8/10 – Goed

Sigbert

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
It was nice
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 4 aug 2023
Dear Sigbert,Our team appreciates your positive review. Thank you for choosing the Rotterdam Marriott for your stay.Kind Regards,Alyssa- Guest Relations

8/10 – Goed

gerrit

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 4 aug 2023
Dear Gerrit,Thank you for sharing your review after your stay with us. We hope to welcome you back soon. Kind Regards,Alyssa- Guest Relations

8/10 – Goed

Lucia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er was aandacht voor onze wensen. Persobeel vriendelijk en betrokken.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 2 aug 2023
Beste Lucia,Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te zien dat u een goed verblijf heeft gehad. Wij kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Alyssa- Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Iraida

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They are friendly
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 2 aug 2023
Dear Iraida,Thank you for sharing your review after your stay with us. We hope to welcome you back soon.Kind Regards, Alyssa- Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Barbara

Fijne rustige kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 27 jul 2023
Beste Barbara,Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te zien dat u een goed verblijf heeft gehad. Wij kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,Alyssa- Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Happy

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 19 jul 2023
Dear Happy,Thank you for sharing your review after your stay with us. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Alyssa- Guest Relations

8/10 – Goed

Sandy

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 5 jul 2023
Dear Sandy,Thank you for choosing our hotel while in Rotterdam. We trust to welcome you during your next visit too.Kind regards,Fanni - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Lex

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 6 jun 2023
Dear Lex,Thank you for sharing your feedback. We are happy to see that you enjoyed your stay!Best regards,Fanni - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

hammad

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 6 jun 2023
Dear hammad,Thank you for the compliment. We do our utmost every day to receive feedbacks like yours and make the stay of our guests memorable.Best regards,Fanni - Guest Relations

8/10 – Goed

Chantal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideale locatie in het centrum met parkeergarage in de buurt. Het ontbijt was erg druk waardoor er een rij stond en het ons niet lukte om te ontbijten.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 7 jun 2023
Beste Chantal,Bedankt voor het delen van uw eerlijke feedback over uw recente verblijf. Het doet ons plezier om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf in het centrum van Rotterdam. Aan de andere kant vind ik het jammer dat u onze ontbijtselectie niet heeft kunnen ervaren vanwege de drukke uren. We realiseren ons dat het in het weekend druk is in de ontbijtzaal, daarom hebben we verlengde openingstijden wanneer u kunt ontbijten (7:00-11:30). Ik hoop dat u opnieuw voor ons hotel zult kiezen en dat u die keer van het ontbijt zult genieten.Vriendelijke groeten,Fanni - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Joost

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great, location is perfect and the staff is excellent.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Marriott Rotterdam Hotel op 16 mei 2023
Dear Joost,Thank you, it was our pleasure to host you. We hope to see you again soon.Best regards,Fanni - Guest Relations

8/10 – Goed

Yvonne

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 25 mei 2023
Dear Yvonne,Thank you for your review. We hope you enjoyed your stay at the Rotterdam Marriott.Best regards,Fanni - Guest Relations

8/10 – Goed

Eric wouter

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 6 mei 2023
Dear Mr. Eric Wouter,Thank you for your review. We hope you enjoyed your stay.With regards,Fanni Krajczar, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Esther

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 29 apr 2023
Dear Esther,Thank you for choosing the Rotterdam Marriott. We are glad to know that your expectations towards your stay were fully met, and looking forward to welcoming you back soon.Best regards,Fanni - Guest Relations

8/10 – Goed

Erwin

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 11 mrt 2023
Dear Erwin,Thank you for sharing your feedback. We trust to welcome you back soon.Kind regards,Fanni, Guest Relations

8/10 – Goed

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een prima hotel alleen jammer dat er geen koffiemogelijkheid was in de kamer.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 11 mrt 2023
Beste Hans,Bedankt voor het delen van uw eerlijke feedback. We zijn blij dat uw ervaring aan uw verwachtingen voldeed. Een goede kop koffie is altijd fijn om te hebben in de ochtend, maar zoals u ook zei, in onze standaard kamers hebben we geen koffiezetapparaat, alleen in onze hogere kamercategorieën. Geef ons de volgende keer een belletje zodat we een lekkere koffie voor u kunnen bezorgen om uw dag goed te beginnen.Met vriendelijke groet,Fanni, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Dion

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 20 mrt 2023
Dear Dion,Thank you for taking the time to rate your recent stay. Based on this I conclude that you enjoyed your time in our hotel which is always wonderful to see.We hope to be able to welcome you back soon.With kind regards,Fanni, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Mohamed

2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 23 feb 2023
Dear Mohamed,It's great to see that you had a brilliant stay. Thank you for your review. Best regards,Fanni, Guest Relations

8/10 – Goed

Antoon

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Marriott Rotterdam op 6 mrt 2023
Dear Antoon,Thank you for your review. We hope to welcome you back soon for another brilliant stay.With kind regards,Fanni, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Mirryanne

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer, vriendelijk personeel. Jammer dat het restaurant al vol zat.
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 21 jan 2023
Beste Mirryanne,Wij waarderen het dat u uw feedback en uw mooie opmerkingen deelt. De volgende keer dat u van plan bent ons te bezoeken en in een van onze restaurants te eten, laat het ons dan van tevoren weten zodat we ervoor kunnen zorgen dat er een tafel voor u gereserveerd is om van een heerlijke maaltijd te genieten.Met vriendelijke groet,Fanni, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

petronella

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Kevin

8/10 – Goed

Brigitte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Handige locatie!
Hier en daar wat verouderd, maar de locatie is super en ik vond het personeel vriendelijk en behulpzaam. Lekker bed, fijne doucheproducten en een stille, donkere kamer.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Vivien Lima op 30 dec 2022
Beste Brigitte,Hartelijk dank voor uw mooie review. Het is fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw recente verblijf bij ons. Ik zal uw complimenten over het personeel en de service met de rest van het hotel team delen. Heeft u nog een aantal hoogtepunten van de stad zoals de Markthal en de Euromast bezocht tijdens uw verblijf? In de Euromast kunt u ook genieten van een lunch of diner met prachtig uitzicht over heel Rotterdam!Ik hoop u in de nabije toekomst weer bij ons terug te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten,Vivien Lima- Receptioniste

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Rotterdam Marriott Hotel op 6 nov 2023
Dear Frank,We appreciate you taking the time to rate your stay at our hotel. I hope to have the opportunity to welcome you back soon.With kind regards,Fanni - Guest Relations