Luchtfoto

Beoordelingen van PortAventura Hotel Roulette - Theme Park Tickets Included

4 out of 5

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 132 van 330 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 121 van 330 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 330 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 330 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 330 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Ok hotel op loopafstand park.
Bedbank voor kinderen kraakte heel erg. 1 lang kussen voor 2 kids (niet handig) Prima eten in tapas restaurant, personeel mag echter meer blijk van aandacht geven. Geen douchegel enzo op kamer. Leuk "strandje" met liggelden buiten, echter pas laat in seizoen open. Binnenzwembad alleen toegankelijk via welness (bijbetalen?). Goed ontbijtbuffet. Gezien prijs lossen kaartjespretpark, uiteindelijk prima deal, maar volgende keer zou ik een andere hotel wensen.

6/10 – Redelijk

shahaf

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
not the best...
We stayed in hotel Gold River. We found it to be not the best value. The room was very noisy, there is no fitness room in the hotel, the playground is closed. the walk to the park is very long, especially with small children. we didn't enjoy the room- the sink had blockage, the cleaning was only everyday after we called and asked why they didn't came.
6 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mickael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Al llegar no tenian nuestra reserva, hasta que conseguimos tener habitación, habia pasado media mañana y entramos en el parque con medio dia perdido. Estuvimos en el hotel caribe y las instalaciones dejaban que desear, ya se veían viejas, el lavabo de nuestra habitación perdía agua y hacía ruido todo el tiempo, por la mañana no salía el agua caliente hasta que pasaban diez minutos. La habitación no estaba muy bien, nada más llegar encontramos pelos, que por supuesto no eran nuestros. Lo único positivo es el personal, muy amables y educados todo el tiempo, tanto en el hotel como en el parque.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Jérôme

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

lisa

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

VANESA

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Habitación amplia y limpia, desayuno abundante y correcto
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Roberto

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Jo-Ann

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Smelly
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Bienvenida

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Evitar Port aventura en los puentes
La habitación me ha resultado pequeña, éramos cuatro y teníamos dos camas de matrimonio pequeñas
3 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Belliot Cédric

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
C’est une honte ! J’ai fait plusieurs demande sur hôtels.com sans aucunes réponse de l’hôtel ! Il faudrait peut être préciser le nom de l’hôtel on l’on séjourne dans un premier temps car hôtel roulette ne veut rien dire ! Et la cerise sur le gâteau ! Il faudrait peut être préciser ( d’où ma question à hôtels. Com) qu’il faut arriver le matin sur le parking de l’hôtel ! ( quand on sait le nom…) et aller chercher les places pour rentrer dans port aventura le samedi !! Cela nous a coûter un surcoût de 288€ de places! Et 14€ de parking…. Encore une fois c’est une honte !! Arrivée à l’hôtel la chambre avec odeur d’humidité infernale … nous avons été relogé …..bruit ambiant des 5h du matin avec les vas et vient des camions bennes…
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Stefan

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Parks toll, Aufenthalt/Services schlecht.
Aaaalso. Als erstes habe ich nicht wie angekündigt eine Email bekommen mit dem Namen des Hotels in dem ich unterbrach werden sollte, also bin ich zur Haupinformation. Die konnten meine Buchung nicht finden, habe dann die Hotels.com Hotline angerufen und so 30 Minuten später war es geklärt und ich konnte zum passenden Hotel. Meine Keyboards bekommen die nicht funktioniert haben, bin zurück zum Frontdesk und habe neue bekommen. Die Zimmer sind spärlich eingerichtet und seit den 90er nicht mehr überarbeitet worden. Dann in den Park, auch dort funktionierte meine Karte nicht, wieder zur Information und haben irgendwas gemacht was sich nicht funktioniert hat. Zweiter Tag, nächster Versuch wieder wurden meine Karten nicht erkannt. Wieder zur Information die haben dran rum probiert und meinten alles sei in Ordnung. Im Endeffekt haben sie es nicht geschafft mir in meinen zwei Tagen funktionierende Keyboards auszustellen. Ich konnte keine der Rabatte auf Express Pässe / Foto Pässe / Store Rabatte einlösen die man als Hotelgast eigentlich hat. Ich musste für alles voll bezahlen und es kam nur schulterzucken und Entschuldigungen oder sogar antworten dass es leider öfter vorkommen soll. Die Parks sind wirklich toll, aber ich werde dort nicht wieder im Resort bleiben sondern wenn ein Hotel in der Nähe suchen.
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

MARIA

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muchas colas en el hotel, poca variedad de todo y las habitaciones normales bajas. Para no volver
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

catia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Luis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Stefan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice Hotel with great pool near Park Aventura and Salou.
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Espe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alguna cosa mejorable
La estancia muy bien, aunque mejoraría la calidad de la comida, pediría nevera en la habitación
5 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Cindy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Javier

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Antonio David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Escarlata

1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Ortal Marlen

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Very disappointing stay
Our stay at hotel El Paso at PortAventura was very disappointing. We've been in the hotel a few years ago and I can honestly say that the hotel has gone downhill in many aspects, We will not come back. 1. Food- We've booked half board. but found out they limit your time in the restaurant to 40 minutes. After 30 minutes they start yelling in the restaurant "10 more minutes to go", and after 40 minutes- everybody needs to leave. This is unacceptable after you pay the high price for their meals. We had two little girls and to try to feed them and eat yourself in 40 minutes, which includes choosing food from the buffet, waiting in line for the buffet- is just not possible. Moreover, the food was not good. very repetitive, small selection, not healthy and not what we expected. 2. The room was dated and not suitable for the 4 people we booked. They gave us two double beds. This was not convenient for 2 little girls. We tried to switch rooms and although the hotel was not full- we weren't allowed to do so. 3. The big perk of staying at the hotel in the past was the express pass you could buy for a discounted price for the whole stay. they cancelled it and now you get a very small discount and it's daily, we couldn't buy it for the price they demanded. 4. There is no entertainment in the hotel. The only thing they do is a mini disco for the kids which is nice. but not enough. The parks close early and there is nothing to do after or before the mini disco. such a shame because th
4 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Anthony

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Yarima

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo correcto, lo único que no nos gustó es que al llegar tarde todos los turnos de desayuno estaban llenos y tuvimos que coger el de las 10. El caso es que luego el desayuno estuvo muy bien :)
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Phanor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel el paso, es una PASADA!!! Muy contento en mi estancia, nada que objetar.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

JOCELYN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Juana

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

CEDRIC

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon séjour. Les repas sont bons. Déçu par contre que sur la pension complète sur 2 jour il n’y ai qu’un seul déjeuner. La dame a l’accueil ne l’a pas précisé au Check in et le 2eme jour nous avons du payer le repas du midi . Pour moi pension complète sur 2 jour ça veut dire tous les repas de prit en charge le temps de notre séjour sur le parc.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Vanessa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal de recepción y los vigilantes muy agradables y atentos El desayuno era muy variado
1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Gabriel

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Entregaron la habitación a las 17hs y con una cama sin armar, el bufete de quedó sin variedad en la cena y no habían ni curasans en el desayuno
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Mamen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alojamiento muy bien ambientado. Muy cerca del acceso al parque. Buffet del desayuno muy bueno. El servicio genial, un 10. Nos gustó mucho la animación por las noches, no esperábamos tanta actividad en el hotel.
2 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Emmanuel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Rating Portaventura hotel: ok but not 4 stars!!
Hotel Portaventura hotel was designated during the roulette. It’s a ok hotel but the equipments and services are not at the level of a 4 stars: swimming pool very small with no equipment, jacuzzi out of order with a very dirty water in No amenities available at the front desk, must buy anything at the shop and when it’s closed… too bad for you, no solution! Definitely not ok for a 4 stars! Refurbishment done in 2019 but not roba my not maintained since then on many areas
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Devindra

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Venga port aventura
Really lovely stay , pleasant and fun , food and beverage offer good. Not sure I agree with paying to use the left luggage room. Single use plastic and paper plates / single use table cloths absolutely criminal throughout the hotel and parks.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Samantha

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Alberto

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sin problema así da gusto
Muy bien y la señorita de la recepción genial Cristina me trató super bien
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Leen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 star experience
Great formula to stay at Portaventura at a very good rate
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

enric

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

CHULHO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Chantal, CLAIRA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A l'entrée du parc bon restaurant et personnel très aimable
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

esther

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Bastien

1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Bethany

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Andreu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nos tocó un hotel aleatorio. No tenía acceso peatonal y por ello no podiamos acceder. Pero el hotel nos lo solucionó de una forma rápida y satisfactoria. Nos llevaron y trageron de la estación al hotel y viceversa, muy contentos
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Estefania

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Debido a nuestra visita al parque estuvimos poco tiempo en el hotel, sólo dormir y un pequeño baño en la piscina. Por el tema ruleta, recibí el correo del hotel asignado una vez cuando ya habíamos entrado en el parque, suerte que la tarde antes de mi viaje llamé a atención al cliente para saber donde dirigirme. Al igual que la habitación ,no recibí el mensaje de cual era nuestra habitación, tuve que llamar a las 16horas para informarme. Las camas muy cómodas. Por lo demás, el parque hay atracciones que abren a las 11.:30, el tren cerraba demasiado pronto(a las 18h),podrían alargar un par de horas más y el agua bastante cara.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnifiques
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Thalía

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021