6 buitenzwembaden, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Lopesan Costa Meloneras Resort & Spa

5 out of 5
Lopesan Costa Meloneras Resort & Spa
Mar Mediterraneo 1, Meloneras, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 644 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 257 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 66 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 1001 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Sander

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Boy

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel mooie schone kamers ontbijt goed maar te druk, werd alleen slecht behandeld bij inchecken. Goedemiddag. betalen. Briefje hier is je kamer gesitueerd en klaar. Beetje jammer
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Public Relations department op 27 jan 2024
Dear boyWe greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Lopesan we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal.We hope that in the future you will give us a new opportunity and have the pleasure of welcoming you again.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Job

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

pascal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel lig plaatsen, ruim hotel met veel groen, lekker eten . Min punt is dat je een fles wijn de dag nadien niet mag meebrengen voor diner
10 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Best regards, The Public Relations department op 10 jan 2024
Dear PascalWe greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Lopesan we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal.We hope that in the future you will give us a new opportunity and have the pleasure of welcoming you again.

4/10 – Matig

Steve

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reception: Inexperienced staff sometimes difficult to speak English. Example to book a taxi Van. The young man makes me wait for 20 minutes, asks for all the details only to say deadpan that he cannot make a reservation for a taxi to the airport Room: Is fine. Clean and good shower. Beds are of good quality. Minus point: there is tea in the room but no coffee maker, unfortunate. Buffet breakfast: Very sad, big kitchen, a mass of people standing drumming. Everything cold, eggs cold, coffee cold, the fruit is unripe, regrettable, no fresh crusty bread, in short poor quality Buffet dinner: Little variety, again a mass of people standing drumming, long queue in the evening to enter the restaurant. Again nothing fresh and not good quality food. You book half pension and all drinks have to be paid for in supplement: water, soft drinks, beer, house wine, you name it. That's not half board! The restaurants around the hotel are exclusive and you can't book with supplement to pay in your half-board formula. You have to pay for everything separately and full price Swimming pool: Beautiful pool with blissfully warm water, clean. Very pleasant. Heavy downside: policy of the hotel not to reserve seats or put towels. At 7.30am, everything is fully reserved. Dégoutant! Never again! nothing is done about it. We are of the opinion: first come first serve, that way everyone has a place by the pool. First time in 25 years of travelling that I had to lay down my towel to swim.
8 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Gerarda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Paul

5 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

marianne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In een woord geweldig!
Fantastische lokatie, zeer goede service, ruime keuze in zwembaden. Zit/ lig kwaliteit zonnebedden is iets minder goed, beter bij de zg unique gereserveerde zwembaden. Zeer goed eten en geweldige buitenlounge mogelijkheden.
7 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van your stay at Costa Meloneras Resort & Spa op 31 jan 2023
Dear Mrs Marianne,Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel. Kind regardsPublic Relations Team

10/10 – Uitstekend

Sander

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Janelle

7 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van your stay at Costa Meloneras hotel op 21 jan 2023
Dear Ms Janelle,Thank you very much for choosing Lopesan Costa Meloneras Resort, Spa & Casino for your stay on the island of Gran Canaría. We are very happy that you enjoyed your vacation with us and we would like to thank you for your very positive feedback. Feedback like yours motivates us to keep working hard and offering our customers the best possible service.We hope to have the pleasure of having you with us again soon.Kind regards,Public Relations Department

6/10 – Redelijk

D

Reisde met familie
14 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Niels Arnoud

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat een fantastisch hotel is dit toch. Vriendelijk personeel, super uitgebreid ontbijtbuffet, meerdere zwembaden en altijd wel een plekje naar je smaak te vinden. Alles betaal je met de sleutelchip in je armbandje, dus geen gehannes meer met sleutels en geld als je gaat zwemmen. Leuk amusement en goede eetgelegenheden om de hoek op de boulevard, met een klein wandelingetje sta je midden in de Dunas de Maspalomas.

10/10 – Uitstekend

Pascal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Mooi verandert. Veel groen bij daardoor minder wind. Eten verbeterd. Zeer vriendelijk. Alles tip top.

10/10 – Uitstekend

Arthur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Groot hotel maar toch intiem
mooi groot hotel maar van de drukte merk je bijna niets, behalve bij het ontbijt die trouwens goed georganiseerd is. Meer dan voldoende keuze bij het ontbijt. In het algemeen service vriendelijk personeel.
7 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Antonio Diaz van der

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buffet is te rommelig ingedeeld. Verder top
Reactie van The Public Relations Department op 13 nov 2022
Dear Antonio Díaz Van Der,We would like to thank you for your detailed and very interesting review and, of course, for choosing Lopesan Costa Meloneras to spend your holidays with.We would also like to thank you for mentioning the good points and also the bad points, all this helps us to improve our services every day.We assure you that your comments have been transmitted to the corresponding departments. The comments of all our clients are of great importance to us since they allow us to detect where we can improve, which is our objective.We hope that in the future you will give us a new opportunity and have the pleasure of welcoming you again.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Hilde

10/10 – Uitstekend

Gerard

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In 1 woord Super 👍👍
7 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was weer een fantastisch verblijf van een week hier, na hier al 4x geweest te zijn en na gelezen te hebben dat er gerenoveerd was en een ster erbij
7 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Priscilla, Spijkenisse

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel heeft een mooie, luxe uitstraling. Onze kamer was mooi, ruim en schoon. De zwembaden zijn prachtig.
4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Hermiena

5 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel
11 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

A.j.

5 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Zwembaden en tuinen erg mooi! Kamers verouderd Ontbijt is troep en lange wachtrijen
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Public Relations Department op 3 mrt 2020
Dear Guests, Thank you for sharing your opinion with other travellers. We are sorry that you didn't like the breakfast. Hopefully you'll give us another chances and you'll be back in the future. Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel met goede service. Bij aankomst in het hotel wordt je koffer aangenomen en deze wordt na de incheck naar je kamer gebracht. De kamers zijn erg ruim en schoon. Het ontbijt was heel goed, genoeg keus en werd ook goed bijgevuld. De tuin en de zwembaden zijn echt heel mooi. Het enige minpunt is het reserveren van ligbedden aan het zwembad, daar mogen ze echt beter op handhaven!
9 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

JM

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Tuin en zwembaden zeer mooi. Kamers zijn schoon maar langzaam gedateerd. Net als vorig jaar kan de airco het niet aan. Het ontbijt is prima, het avondeten is ok gezien de prijs maar mag beter.
9 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Beautiful hotel, in great location. Too crowded though, too massive. Poor parking availability. Often no beds available at pool area, signs warn hotel guests that you cannot 'block sun beds' with your towel, however it happens on a large scale and hotel staff is not present to remove towels. Hotel gym is big, but most equipment is quite old. Breakfast has a large selection of foods, the quality of the foods however is quite disappointing. Potentially great hotel, but needs updates here and there.
3 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Public Relations op 10 jul 2019
Dear Guest, Thank you very much for your Puntuation. We regret not having met your expectations and we hope you will visit us again soon. Kind regards, Public Relations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima, wel massaal zodat je ietwat langer op je bestelling moest wachten.
7 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Anthonie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig
We hebben heerlijk genoten van de vakantie. Mooie kamer, geweldig.
10 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Winnie, Netherlands

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top personeel super vriendelijk, mooie tuinen en veel zwembaden en genoeg zonnebedden, ontbijt buffet bied enorm veel keuze. Hotel is prachtig alleen als je de kamer binnenkomt valt het een beetje tegen, weinig licht en verouderd sfeer dit geldt ook voor de hallen, bovendien hadden wij last van onregelmatig temperatuur qua water en was de kamer zeer gehorig, je hoort je buren heel goed de schoonmakers die al vroeg alle bedden aan het verschuiven /verschonen zijn. Al met al geven wij het een 8,5 van de 10. Omgeving is goed voorzien van winkels en restaurants en supermarkten. Inchecken en uitchecken verliep soepel.
4 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
minder;. het diner in buffet vorm en de kamers welke zeer nodig aan grondige renovatie toe zijn en dit zeker gezien de kosten per nacht --hotel berijkt wel een hoge score maar dit is te danken aan de mooie tuin met zwembaden met de nodige ligbedden alles in perfecte staat en vergeet niet de zeer goede ligging t.o.v de vuurtoren en de strandweg
10 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De accommodatie is super en mooi gelegen en uiterst vriendelijk personeel.Voor zo een grote organisatie is alles perfect geregeld.
7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Publieke Relaties op 22 feb 2019
Heel erg bedankt voor je goede beoordeling. Hartelijke groeten, Publieke Relaties

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer luxueus hotel, goed gelegen voor allerlei uit
We hebben enkele prachtige wandelingen gemaakt in de bergen. Dit is goed haalbaar vanuit et hotel. Het hotel zelf biedt diverse zwembaden, een fitness en een supermarkt in het hotel zelf.
14 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van The Management. op 26 aug 2018
Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel. Kind regards,

8/10 – Goed

mirjam, Hendrik-Ido-Ambacht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel, op een goede locatie
Prachtig hotel, winkels in het hotel en om de hoek. Bushalte op 5 min lopen, hiervandaan kan je gemakkelijk naar andere plaatsen reizen. Ook hier een tekort aan ligbedden, door de handdoek leggers, dit is niet toegestaan en doe je dit voor 9:00 dan wordt je handdoek ook weggehaald, maar onze ervaring was, dat de mensen die dit na 9:00 doen er mee wegkwamen. Ga je na 9:30 richting zwembad, dan nog weinig kans op een ligbed. Wij hadden een kamer op de begane grond en hier heb je ‘s morgenvroeg last van de sprinklers, het water slaat hard tegen het raam en je kan hier dus ook niet je zwemspullen buiten laten drogen. Personeel is zeer vriendelijk en zowel ontbijt als dinerbuffet zeer gevarieerd
11 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van The Management. op 10 aug 2018
Dear Mirjam, Thousands of visitors stay with us each year, but we still feel as happy as the first day when a client lets us know that their time in the hotel was satisfactory. We would like to thank you for the trust that you placed in us. We hope that there are still some corners of Gran Canaria for you to discover and that you do so together with us again. With kind regards,

6/10 – Redelijk

Yvonne, Groningen

leuk hotel vlakbij boulevard
Mooi hotel op centrale ligging, het hotel ligt dichtbij het busstation, boulevard, strand, winkelcentra etc.

8/10 – Goed

Lilian, Apeldoorn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende faciliteiten. Vriendelijk personeel.
We hebben een geweldige week gehad. Heerlijk gezwommen in de prachtige zwembaden, fijne terrassen met attent personeel. Sfeer was prima.
Reactie van The Hotel Manager op 15 mei 2016
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw prachtige review. Het is een plezier te lezen dat u een aangename ervaring heeft gehad bij ons in Lopesan Costa Meloneras. Uw complimenten zijn met trots ontvangen door ons team en maakt ons allen trots. Nogmaals dank voor uw mooie woorden en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, The Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Carlo en Mirjam, Roosendaal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, personeel, omgeving, en stand met zon.
Na een drukke periode in de kerstvakantie van het werken in onze bioscoop was het heerlijk zes dagen bijkomen. Niets moest en alles kan.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Ivan, Hulshout

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een "Caraibisch" paradijs op Gran Canaria.
Bij het betreden van de oprijlaan met palmbomen krijg je meteeen al een goed gevoel wat nog eens wordt versterkt wanneer je binnenkomt in de prachtige inkomhal/receptie. Wij hadden een standaardkamer geboekt maar kregen een upgrade naar een ruimere kamer, wat meteen een meevaller was. Het gehele hotel, de prachige tuin met 5 zwembaden, de uitgebreide buffeten, de goede service en vriendelijkheid van al het personeel zorgen ervoor dat het verblijf in dit hotel onvergetelijk wordt. Wij gaan zeker en vast nog terug en kunnen het alleen maar aanraden. De prachtige tuin met ontelbare palmbomen geeft het geheel een Caraibisch sfeer.

10/10 – Uitstekend

Eric, Helmond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel
Geweldig hotel, goed eten fijne service. We gaan zeker weer terug.

10/10 – Uitstekend

Roland Abeles, Schoten België

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer
Voor een tophotel was de kamerinrichting teleurstellend en reeds gedateerd. Een opfrisbeurt voor de meubels en decoratie is gewenst. Ook het feit dat er geen centraal lichtpunt is met bediening bij de deur in lastig. Het personeel is perfect op alle punten qua service en dienstverlening. Prima organisatie. Wifi zou gratis beschikbaar moeten zijn in heel het hotel zoals dit nu voor 95% het geval is wereldwijd.

10/10 – Uitstekend

machiel, gouda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel aan boulevard
Prettig luxe hotel, uitstekende service, goed eten in luxe buffetvorm, rijk aan afwisseling; entertainment matig, soms banaal.

10/10 – Uitstekend

Robin Philip

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice property genuine 5 star hotel, spotlessly clean
9 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Stefan Kanto

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Santiago

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Alejandro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ha sido una estancia muy agradable y hemos estados muy agusto. Tendrian que mejorar la atencion a los alergicos al gluten.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Katrin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Klaus-Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waren mit den Kindern hier und hatten einen Family Room gebucht. Dazu gleich mehr. Die Hotelanlage besticht durch eine absolut traumhafte Poollandschaft. Der Pool ist dunkel gefliest, wodurch die nervigen Reflexionen der Sonne nicht stören. Auch fanden wir zu viert immer Liegen. Handtuch-Reservierungen Fehlanzeige. Die Größe des Hotels war eine meiner Sorgen, aber die Masse verteilt sich extrem gut. 10 von 10 Sternen. Auch beim Essen mussten wir nie warten, da immer ausreichend Platz vorhanden war. Ok, die Schlangen am Buffet können abschrecken, aber auch hier galt, lange Wartezeiten gab es nie und es wurde immer alles nachgelegt. Abzüge gibt es ein wenig für die Tatsache, dass beim Essen mehr Wetrt auf Diversität als auf Qualität gelegt wird. Aber alles in allem noch ordentliche 8 von 10 Punkten, was auch dem guten Service zu verdanken war. Die Lage des Hotels ist ideal. Promenade mit Geschäften (alle hochpreisig), Autoverleih, Busstation, Arzt, Supermarkt, Restaurants... alles um die Ecke... auch der Sandstrand an den Dünen ist nur ein Steinwurf weit weg. Dadurch ist der Teil um das Hotel herum aber auch abends sehr belebt. Gleiches gilt für das Hotel selbst. Es gab jeden Abend bis 23h live Musik. Wer also ein ruhiges Plätzchen sucht, ist hier Fehl am Platz. 9 von 10 Sternen. Rückzugsmöglichkeit im Zimmer? Klar, allerdings so richtig kühl hat es die Klimaanlage nicht geschafft, bei uns i.d.R. 24 Grad, was ich fürs Schlafen grenzwertig fand. Angeblich darf man lt. Gesetz nu
9 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Wolfgang

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wunderschöne Hotelanlage
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

RENE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel and area; only issue is the very, very noisy nightclub adjacent to the hotel going till the very early morning hours when open.
7 nachten verbleven in april 2024