Zonneterras

Beoordelingen van Sol Barbacan

4 out of 5
Sol Barbacan
Av de Tirajana, 27, Maspalomas, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 153 van 265 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 98 van 265 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 265 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 265 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 265 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voelt als thuiskomen. Wij komen er al jaren. Vroeger gingen wij met onze kinderen en onze kinderen komen er weer met hun kinderen. Dat zegt genoeg.
9 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was uitstekend geregeld. Net appartement schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig! Nederlands sprekend personeel. 1 nacht in de luxe appartement gezetten terwijl we gewoon appartement besproken hadden! (Goede nette oplossing ivm dat we die nacht niet in een gewoon appartement konden.) Dag later verhuist en een bon voor eten gekregen ivm de overlast! Gewoon appartement is ook uitstekend ten opzichte van de luxe! Top verblijf!!
9 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Joany

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Maria, Ijmuiden

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Top accommodatie. Schoon -fris -netjes en vriendelijke mensen.
7 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mensen waren klantvriendelijk. Kamers waren in een goede staat en schoon.
9 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi onderhouden complex. Vriendelijk onthaal, meerdere eetformules mogelijk aan zeer schappelijke prijzen.Zeker voor herhaling vatbaar.Zeer veel restaurants in de directe omgeving.
10 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Antonius

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed complex met prima ligging
Mooie kamers, goed ingericht, alles voorhanden. Mooi zwembad, in totaal 3 zwembaden, handdoekenservice prima. Voldoende ligbedjes en parasols. Het ontbijt is uitstekend en gevarieerd, er is ook een zeer goed restaurant en een gezellige lounge/cocktailbar. WiFi gratis en goed werkend, Nederlandse tv zenders. Goede ligging, vlak bij Yumbo shopping centre. Al met al een uitstekende locatie om te verblijven.
7 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top en aardige & vriendelijke mensen. Variatie en thema avondeten.Taxi naar Maspalomas Faro shopping € 6. Taxi naar Aqualand kost ook € 6. Wij willen graag weer terug naar het hotel en willen nog langer verblijven.
7 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean hotel, nice pools and a good restaurant. 20 minutes walk to the beach and 10 minutes to the nightlife.
8 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

pat, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Voor de 9 keer in dit hotel geweest en was Weer uitstekend.

8/10 – Goed

jean-marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Tim, Brouwer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beste service ooit.
Beste service ooit en zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

10/10 – Uitstekend

Francis, Enschede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met servicegericht personeel
Ik zou een ieder dit complex aanbevelen, het personeel is buitengewoon vriendelijke en behulpzaam. Daarnaast ziet het complex er verzorgd en schoon uit. Een echte aanrader!

10/10 – Uitstekend

Francis, Enschede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel voor iedere leeftjd
Gezellig, vriendelijk, schoon, het eten is geweldig, kortom zeer goed

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
uitstkend hotel met appartementen en mooie bungalo
prima hotele met uitstekende service mooie bungalow en appartementen in prima onderhousen staat. Op zich niets op aan te merken. Prettig en vriendelijk personeel.

8/10 – Goed

janv, Schiedam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor een goede vac.
Het verblijf en het personeel heel behulpzaan en vriendelijk.Ons verblijf was helaas maar voor 12 dgn.De eerste 8dgn werdt de kamer goed schoongemaakt maar daarna was het minder al hoefde de werkster maar weinig te doen wij ruimde zelf het (vuil)lege blikjes en zo op maar de bedden werden niet opgemaakt en we kregen ook te weinig schone handdoeken.Het ontbijt is heel goed als de vrouwlijke kok er was bij de oudere chefkok (68) was het minder teveel voor gewerkt gebakken eieren KOUD ook de PANCAKES waren koud bacon halfgebakken en ook niet op temp.Ophet terras en in de bar vriendelijk pers. al met al een goede vacantie gehad.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Sol Barbacan, mooiste hotel van Playa del Ingles
Zeer goed hotel, het was nog mooier geweest aks het aan het strand van Maspalomas had gelegen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Michael, Nuernberg

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren in einem Bungalow. Sehr schön. Pool war sehr schön warm. Freundlicher Empfang. Alles perfekt. Zum Strand muss man halt etwas laufen.. dafür sind viele Lokale und Einkaufsmöglichkeiten rund um das Hotel.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Pedro Castro, General Manager op 10 jan 2024
Sehr geehrter Michael,haben Sie vielen Dank für Ihr Feedback zu unserem Hotel.Es freut uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt in einem unserer Bungalows genossen haben und die Wärme unserer Pools zu schätzen wussten. Die zentrale Lage unseres Hotels, umgeben von zahlreichen Lokalen und Einkaufsmöglichkeiten, wird von vielen Gästen als besonders vorteilhaft empfunden. Wir hoffen Sie kommen uns wieder einmal besuchen.Mit freundlichen Grüßen,Pedro Castro, General Manager

10/10 – Uitstekend

Bjørn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
13 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyggeligt og godt hotel med fantastisk morgenmad, sødt personale og gode pools
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Pedro Castro, General Manager op 28 nov 2023
Kære Benjamin,Tak for din anmeldelse og for at dele dine oplevelser på vores hotel.Vi er glade for at høre, at vores gode morgenmad har været med til at gøre din start på dagen fantastisk. Vores personale sætter en ære i at yde den bedste service, og det er dejligt at høre, at du har været tilfreds med deres indsats. Det er også skønt at høre, at du har nydt vores pools, som er en central del af vores gæsters afslapning og sjov.Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage.Pedro Castro, General Manager

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, voorzieningen
Lovely hotel with great staff. Some parts look a bit tired (eg railing into pool). Food was ok
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Pedro Castro, General Manager op 13 nov 2023
Dear David, Thank you for taking the time to share your review.We are delighted to hear that you found our staff to be great. Our team works hard to ensure our guests have a comfortable stay.We would like to inform you that our hotel underwent a renovation in 2021, nevertheless, we take note of your comments to continuously maintain and improve our facilitiesWe hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,Pedro Castro, General Manager

10/10 – Uitstekend

Cecilia

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Goran

Positief: Netheid
7 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Wolfgang

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer in Ordnung. Unser Zimmer war in der Nähe vom Hotel-Restaurant. Jeden Tag gab es Musik, Band, Schreien (sing too loud), alles möglich, (nur einmal die Sänger war gut) bis 1Uhr schlimmsten Fall.. Die Leute sind nett. Bett making und Zimmer Putzen jeden Tag. Bei Frühstück ab und zu sehr schlechte Qualität Obst und Gemüse. Parkplatz vorhanden aber sehr eng, einmal jemand hat unseres Auto gekratzt... Einkaufen, Restaurants are in der Nähe.. Schwimmbäder sind gut. Aqua gym auch gut.
14 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Pedro Castro, General Manager op 22 sep 2023
Sehr geehrter Wolfgang,wir bedanken uns für Ihre Bewertung.Es freut uns zu hören, dass Sie mit der Sauberkeit Ihres Zimmers und den Annehmlichkeiten zufrieden waren. Wir sind stolz darauf, unseren Gästen moderne und gut ausgestattete Unterkünfte zu bieten. Es ist auch schön zu wissen, dass Sie die Nähe zu Einkaufsmöglichkeiten und Restaurants sowie unsere Schwimmbäder und das Aqua-Gymnastik-Angebot genossen haben.Wir bedauern jedoch, dass Sie von der Musik und den Lautstärkepegeln in der Nähe des Hotel-Restaurants gestört wurden. Wir bemühen uns, eine angenehme Atmosphäre für alle unsere Gäste zu schaffen und nehmen Ihr Feedback ernst. Die Live-Musik ist nur bis 22.30 Uhr und normalerweise gibt es danach eine sanfte Musik für die Atmosphäre. Bezüglich des Frühstücks und der Qualität von Obst und Gemüse möchten wir uns entschuldigen, falls es nicht Ihren Erwartungen entsprach. Wir legen großen Wert auf die Qualität unserer Speisen und werden Ihre Anmerkungen an unser Küchenteam weiterleiten. Wir hoffen, Sie beim nächsten Mal wieder gänzlich von unserem Service überzeugen zu können.Mit freundlichen Grüßen,Pedro Castro, General Manager

10/10 – Uitstekend

Mara

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Carlos

4 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Matt

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Excellent bungalows, spacious, clean and well equipped.
7 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Pedro Castro - General Manager op 5 nov 2022
Dear Matt,Thank you so much for sharing your opinion.We are very happy to read that you enjoyed the bungalows, and especially the cleanliness and equipment.We hope to welcome you soon again!Kind regards,Pedro CastroGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Erick, Chicago

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bungalows were spacious inside and well equipped. The pools, other amenities and activities offered were beyond what I expected. I did not get to have dinner here but the breakfast buffet was extraordinary and offered many options. The only thing I did not like about this hotel is having to take stairs down to cross the lobby and then back up to the bungalows and all the ground level areas. I find this a design flaw and difficult to walk in and out of the hotel, specially for senior guests. The only ground-level option was to go through the restaurant and the in-out walkthrough seemed unpleasant.
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Pedro Castro - General Manager op 16 sep 2022
Dear Erick,Thank you so much for sharing your comments!We are very happy that you enjoyed your stay in Sol Barbacan and that you especially appreciated the pools, the breakfast buffet and the activities .We will also definitely take note of your suggestions.We hope to welcome you again soon!Kind regards,Pedro CastroGeneral Manager

8/10 – Goed

Rolf

Positief: Netheid, comfort kamer
14 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Jan Sverre

Positief: Netheid, comfort kamer
Har nå bodd der 4 ganger, og like fornøyd hver gang. Rommet / leiligheten er absolutt å anbefale, likeså både frokost- og middags-buféen. Trivelig og hjelpsomt personale, som virkelig gjør sitt beste for gjestene. Jeg gir 6 stjerner av 5 oppnåelige 🤗
16 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Pedro Castro - General Manager op 16 sep 2022
Dear Jan Sverre,Thank you so much for sharing your review.We are really happy to read about your stay in Sol Barbacan and to know that everything was perfect.Thank you for mentioning the apartment, the buffet and also our staff, this is very important to us!We can not wait to welcome you for the fifth time!Kind regards,Pedro CastroGeneral Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Jorge

Reisde met familie
Negatief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Pedro Castro - General Manager op 30 jun 2022
Estimado Sr. Sánchez López, Hemos recibido su valoración sobre su estancia en nuestro establecimiento, y debo admitir que estoy muy sorprendido, ya que dicha estancia no llegó a producirse, por lo que una valoración de una experiencia y unos servicios, sin que éstos llegaran a producirse, resulta como mínimo sorprendente. Usted llegó el día 25 al hotel, y su habitación estaba preparada desde primera hora, cuando el check-in es a partir de las 12.00 horas. Usted reservó un apartamento de 2 dormitorios, que es la habitación que tenía a su disposición a su llegada, nos solicitó que le asignáramos un bungalow de 2 dormitorios, pero al estar el establecimiento completo le indicamos que no podía ser ese día, pero sí al día siguiente, sin embargo decidió marcharse, aún cuando la habitación reservada estaba preparada. Obviamente respetamos su decisión, incluso si una vez llegado, su preferencia respecto al tipo de habitación reservada cambiara, pero valorar algo que no se ha producido, ya sea en positivo como en negativo, no lo consideramos adecuado. Aun así, esperamos tener la oportunidad de recibirle en nuestro establecimiento en otra ocasión. Un saludo,

10/10 – Uitstekend

Joseph

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Be aware of the noise level at night
The apartment itself is nicely furnished and has a decent layout. But it all comes down to the location you get within the complex. My front door was just above the Restaurant El Portalon which made my apartment super noisy. Even being on the third floor didn't help as they have live music every night. During the live music show you can't really use the apartment - it's just way too LOUD! Having a chat with your friends is already a challenge, making a phone call or watching TV is literally impossible. The music they play after the live show is also pretty loud and at some nights they didn't turn it down before 2 am. I wouldn't book at this hotel again unless I'm sure I'll be out having dinner & drinks every night of my stay. Although the apartment itself is really nice, the chances of getting a room on the wrong side of the building are just too much of a risk.
9 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Pedro Castro - General Manager op 19 mei 2022
Dear Anonymous, Thank you for sharing your review. We are happy to read that you enjoyed the apartment. As for your comments, we will definitely take note of them in order to imrpove the experience of our guests. I would like to inform you that maybe if you asked for a change of rooms, we could have tried to help you. Also, our live music only lasts untill 23.00h maximum, after that, it is only lounge music playing. Nevertheless, we take into account your comments. We hope you will visit us again. Kind regards, Pedro Castro General Manager

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Gillar du bra service välj detta hotel
Så trevlig personal och så rent och ständigt fixande för allas gästers bästa.
8 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Pedro Castro - General Manager op 26 apr 2022
Dear Maria, Thank you so much for your nice review. We appreciate that you mentioned our staff an will definitely let them know! We hope to see you soon again! Kind regards, Pedro Castro General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Pedro Castro - General Manager op 12 mrt 2022
Dear Anonymous, Thank you for giving us 8/10! We hope to see you soon again! Kind regards

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Great Stay
Great stay, refurbished to a great standard. Wonderful grounds. Great overall hotel with lovely bungalows
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Pedro Castro - General Manager op 12 mrt 2022
Dear Jonathan, Thank you so much for your kind review. We love to read that you had a great stay in Sol Barbacan and that you especially liked the bungalows. We hope to see you soon again! Kind regards,

8/10 – Goed

James

Positief: Netheid, comfort kamer
Solid choice
Good solid choice 5 mins walk from the Yumbo centre, with friendly helpful staff, clean & modern rooms, a very nice pool (heated) and lovely views. If you’re not averse to strong sun, I’d suggest asking for a high floor (quieter) on the south or west facing side of the building, as the other side gets little direct sunlight. Only downsides are the 20 min walk to the dunes and a crazy bathroom design which makes it almost impossible not to flood the floor after every shower.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Pedro Castro - General Manager op 14 mrt 2022
Dear James, Thank you so much for sharing your review! We are happy to read that you enjoyed your stay in Sol Barbacan. We appreciate your kind words about the cleanliness, the rooms and especially about our staff. We hope you will visit us again in the futre. Kind regards, Pedro Castro General Manager

10/10 – Uitstekend

Fabien

Positief: Netheid, comfort kamer
Agréable séjour
Bon séjour dans l’établissement, conforme aux photos et au descriptif !
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Pedro Castro - General Manager op 14 mrt 2022
Cher Fabienne, Merci beaucoup d'avoir partagé votre avis. Nous sommes très heureux de lire que votre attente a été comblée. Nous espérons vous revoir à l'avenir! Sincères amitiés, Pedro Castro General Manager

10/10 – Uitstekend

Petrunka

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Lovely place for family break
we had a lovely holiday at Sol Barbacan. Food was great, rooms are clean and have all facilities. The staff are very personable, friendly and efficient. My daughter was impressed by the chef Juanma (apologies for the misspelling) and Ada from the animation team. Everyone was super cool and we had amazing time. The hotel isnt located directly on the beach but a few minutes walk. There are lots of shops and small cafes around. Return private transfer to the airport was about £40. We had half-board and drinks are not included in the evening board but the prices are really reasonable, in all F&B outlets
6 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Pedro Castro op 13 nov 2021
Dear Petrunka, Thank you so much for your amazing review. We really appreciate your kind words about the food, the rooms and the cleanliness. Be sure we will pass on your compliments to Juanma and Ada, they will be very grateful! All the team of Sol Barbacan can not wait to welcome you again! Kind regards, Pedro Castro General Manager

8/10 – Goed

Jari Loch

Positief: Netheid, comfort kamer
Altid et hit
God stor lejlighed i hovedbygningen med en dejlig stor balkon. Lækker poolområde inkl. et stilleområde kun for voksne. Placering midt i byen tæt på alt.
Set fra gaden
Udsigt fra balkon
7 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Pedro Castro op 13 nov 2021
Dear Jari Loch, Thank you so much for sharing your review. We are happy that you enjoyed the large balcony, the pools and the location of Sol Barbacan. We hope we can welcome you again in the future. Kind regards, Pedro Castro, General Manager

10/10 – Uitstekend

Shinji

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Karen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel
Love, clean hotel with friendly staff
7 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sehr schöne ANlage, gutes Essen, freundliches Personal
10 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Pawel

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
9 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Kenneth

21 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in oktober 2019