Op basis van 965 geverifieerde beoordelingen

4,2 / 5
4,1 Hygiëne kamer
4,5 Service & personeel
4,1 Comfort kamer
4,0 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Temecula

Geplaatst op 16 apr. 2024
We enjoyed our stay. Check in was easy and the gentleman at the desk was very friendly. Was pretty quiet but you can still hear the freeway noise a bit. Of our three day stay maids only made up the room on our second full day. Hotel is definitely in need of remodeling, but it looks like they are starting on that project. We will continue to stay based on our needs (dog) and decent price in the off-season.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Chula Vista

Geplaatst op 13 apr. 2024
One the best Hotel's
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 9 apr. 2024
It was a relatively quiet evening and the bed itself was too bad. The The battub was stained. It looked as if someone dyed clothes in it.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 mrt. 2024
Excelente lugar para quedarse Tranquilo, limpio, seguro y con excelentes cuartos, tiene elevador y tiene desayuno incluido tipo americano.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Mesa

Geplaatst op 24 mrt. 2024
Nond
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Seattle

Geplaatst op 22 mrt. 2024
Wonderful stay! Thank you!
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 18 mrt. 2024
.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 17 mrt. 2024
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 mrt. 2024
I booked a deluxe room in advance which was more price. I call the property to let know I was traveling with a very small dog they could have told us then that they don’t allowed dogs in deluxe rooms. When we arrive they gave us a room with double beds for me and my husband and we were told they could not refund us the difference because we booked through Expedia. And we were charged an additional 75.00 for my dog as a dep in case she dirty the room. That has not been refunded to our credit card yet even do we left on Sunday March the 10th . I’m sure they clean the room already and know my dog didn’t dirty it.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit SAN YSIDRO

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 12 mrt. 2024