Een buitenzwembad

Beoordelingen van Van Der Valk Hotel Barcarola

4 out of 5
Van Der Valk Hotel Barcarola
Carrer Pablo Picasso, 1-19, Sant Feliu de Guixols

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 84 van 145 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 46 van 145 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 145 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 145 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 145 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

robbie

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Frans

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel tegen een schappelijke prijs.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Rouchdi

Positief: Netheid, personeel en service
Ligging dichtbij het strand. Mooi gebied. Prijs kwaliteit verhouding is goed.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ylonka van Veenendaal op 10 dec 2023
Bedankt voor het delen van je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat je de locatie dichtbij het strand waardeert en dat je het gebied mooi vindt. Ons doel is om een goede prijs-kwaliteitverhouding te bieden, en het is geweldig om te weten dat dit aspect van je verblijf aan je verwachtingen voldeed.Als er in de toekomst nog meer manieren zijn waarop we je ervaring kunnen verbeteren of als je specifieke voorkeuren hebt, laat het ons dan gerust weten. We waarderen je bezoek en kijken ernaar uit je in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Nogmaals bedankt voor je positieve woorden over onze locatie en prijs-kwaliteitverhouding!

10/10 – Uitstekend

J

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een goed hotel de badkamers zouden wel gerenoveerd mogen worden, maar verder schoon goede locatie aan het strand.
4 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Ger Wagemans

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Een mooi zomer vakantie verblijf!!
Helaas vonden we het eten in het hotel zelf niet wat we gewend zijn. Het is de vier de keer dat we er waren. Buiten hadden ze bij het zwembad ook te eten tot in de avond en dat was super! Dat had een eigen kok en personeel. De kamers hebben een opknap beurt nodig. De afwerking en het meubilair is aan vervanging toe. Het is geen geweldige plek “ sant pol” en jammer dat hotel zo is achter uit is gegaan! Hopen dat ze dat aanpakken!!
10 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Barbara Kortleve - Front office manager op 24 aug 2021
Beste meneer Wagemans, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw recesie te delen. We stellen uw feedback zeer op prijs en het spijt ons te horen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We zijn blij dat u heeft genoten van de service bij La Casita. Ik heb uw feedback over het diner in ons restaurant en de staat van het meubilair doorgegeven aan onze chefkok, de technische dienst en onze general manager zodat we uw ervaring in de toekomst kunnen verbeteren. We hopen u snel te zien in Hotel Barcarola en er een onvergetelijk verblijf van te maken. Met gastvrije groet, Barbara Kortleve Front office manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer en plek om te verblijven. Alleen wat strenger zijn op parkeerbeleid
14 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Patricia - Front office op 22 aug 2019
Thank you for your comments. It is always important to us to learn about our customers. Look forward to see you soon. Remember we are open 365 days a year. Have a great day! Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Patricia - Front Office op 6 aug 2019
Thank you and hope to see you soon. We are open 365 days a year.

6/10 – Redelijk

M, S' Agaro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het diner was ronduit SLECHT!!!!!!! biefstuk was medium-welldone gevraagd, kregen we rauw. teruggestuurd naar de keuken, kwam bij na net zo rauw terug. dan gaat de honger wel over. De vegetarische paella was niet te doen!!!
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Patricia - Front office op 14 jun 2019
Thank you for your precious time to place this claim. We are sorry you were unable to enjoy your dinner. We welcome you to come again to our hotel and we will be sure that you had a good dinner. This information will help us to improve our services. Sorry for the inconvenience. Have a great day!

4/10 – Matig

koen

Negatief: Comfort kamer
Hier word je niet vrolijk van.
Het hotel is slecht geïsoleerd. Lawaai van zowel buiten als binnen. Het hotel is verouderd.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Van der Valk Hotel Barcarola op 10 mei 2019
Thank you for staying with us and thank you for your feedback which is always useful to improve our services.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer royaal, bedden prima, badkamer heel mooi met douche en bad. Ligging vlakbij leuke baai met strand. 3 gangenmaaltijd in het restaurant prima prijs kwaliteit verhouding en voortreffelijk gegeten. Bediening kon niet beter.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Patricia - Recepcion op 21 feb 2019
Bedankt voor het nemen van de tijd om een opmerkingen te maken over onze service. Ons doel is dat al onze gasten zich thuis voelen. We hopen u binnenkort in ons hotel te zien. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

BS.groep, Lelystad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Start van de rondreis door Spanje, 2 overnachtingen. Einde van de rondreis door Spanje 1 overnachting. Alles goed - helaas teveel Nederlanders die te popie jopie willen overkomen. BS groep
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Patricia Lostaunau - Recepcion op 11 nov 2018
Thank you for your time and staying with us. Look forward to see you soon. Kind regards,

8/10 – Goed

Lex

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel.
Prettig hotel in rustige buurt.
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Patricia op 17 okt 2018
Thank you for your comments and we hope to see you back in our hotel. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima prijs-kwaliteitverhouding
Uitstekende dienstverlening, de keuken beviel ons minder

10/10 – Uitstekend

adjan, gorinchem

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
hotel barcarola S'agaro
zoals alle van der Valk hotels perfect schoon en goedkoop.

4/10 – Matig

Yolanda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gusto la amabilidad del personal , no me gusto el Hotel pienso que las 4 estrellas se la dieron en los años 50 , no es porque sea viejo mi valoración es por el estado de las habitaciones, sin ascensor, el minibar no funcionaba y olia mal ,la bañera con Robin al igual que el minibar, no iba el wifi o se cortaba constantemente, la calefacción no funcionaba y tuve frio por la noche ,deberian hacer una buena reforma o mantenimiento el Hall muy bonito y la comida muy bien pero las habitaciones un poco dejadas ,zona muy tranquila eso tambien se agradece, no es de los que repitiria la verdad
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Mark

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sympa mais bruyant :( les bruites de pas incessant jusqu'à 23h et de nouveau à 5h du matin
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Alexandre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Joan

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
..
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Patricia - Sales Manager op 25 feb 2023
Gracias por haber reservado en nuestro Van der Valk Hotel Barcarola. Esperemos volver a darla la bienvenida

6/10 – Redelijk

Andrea

Negatief: Personeel en service
Pflegemittel und Kaffeekapsel wurden nicht aufgefüllt
14 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Patricia - Sales Manager op 22 okt 2022
Gracias por su comentario, ya que siempre son motivos de mejora para todo nuestro staff. Esperamos verla próximamente en nuestro hotel. Abrimos todo el año!

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Patricia - Sales Manager op 17 okt 2022
Gracias por su evaluación. Lo compartiremos con nuestros empleados del hotel. Lo esperamos

10/10 – Uitstekend

JORGE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Patricia - Sales Department op 13 sep 2022
Fue un gusto tenerlo en nuestras instalaciones y muchas gracia por tomarse el tiempo en valorar nuestro servicio y sobre todo que lo haya disfrutado.Esperamos darle la bienvenida nuevamente!

10/10 – Uitstekend

Jerry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable property near beautiful beach well set up for every kind of recreation activity: suntanning, swimming, scuba, kayak, windsurf, sail, etc. Also nice walking along the Cami de Ronda in both directions from the hotel.
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Israel

1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Joaquin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Patricia - Sales Manager op 1 mrt 2022
Gracias por su tiempo en evaluarnos, esto nos sirve para mejorar cada dia. Esperemos verlo de vuelta!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnels disponibles, agréables. Le petit déjeuner était très variés avec du choix. Le point négatif la piscine où il n y avait pas de transat
13 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Jacqueline Gies, Recepción op 24 jul 2021
Muchas gracias por su evaluación. Todos los comentarios son muy bienvenidos y nos ayuda a crecer y mejorar a gusto de nuestros apreciados huespedes. Por falta de espacio alrededor de la piscina, es un poco complicado de tener tombonas. Pero tendremos en cuenta se sugerencia. Saludos cordiales

8/10 – Goed

PILAR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel muy correcto y muy bien situado
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Patricia - Sales op 28 jun 2021
Gracias por su estancia en nuestro hotel y esperamos volverla a ver en nuestras instalaciones. A seguir cuidándose. Un saludo

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
El hotel no es 4 estrellas como indican en la web
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Gema

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
UN BUEN LUGAR PARA DESCANSAR
Disfrutamos de un lugar cómodo y con un servicio muy agradable.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Barbara Kortleve - Front office manager op 25 dec 2020
Buenos dias Gema, Gracias por su review y esperemos poder darle la bienvenida de nuevo pronto. Felices fiestas!

6/10 – Redelijk

Gérard

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Patricia - Front Office op 16 okt 2020
Gracias por su estancia en nuestro Van der Valk Hotel Barcarola. Esperamos volverlo a tener entre nosotros.

6/10 – Redelijk

Klaus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Patricia .- Front Desk op 29 sep 2020
Thank you for your evaluation. It is very helpful for us. Look forward to see you back in our hotel.

8/10 – Goed

PILAR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel bien situado, cerca de la playa.personal ok
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Front office - Van der Valk Hotel Barcarola op 20 sep 2020
Gracias por su review y esperamos poder darles la bienvenida de nuevo pronto.

8/10 – Goed

PILAR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
stupendo
El hotel es cómodo, buena ubicación , personal en general muy amable y en cuanto a la higiene y limpieza creo que el protocolo que realizan es correcto.
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Patricia - Front Desk op 16 sep 2020
Muchas Gracias por sus comentario. Esperamos tenerla con nosotros proximamente. Un cordial saludo,

8/10 – Goed

Francisco javier

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buena situacion . Personal muy amable
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Patricia - Front Desk op 13 sep 2020
Muchas Gracias por su comentario. Nuestro objetivo es que nuestros huespedes disfruten de su estancia, nuestro establecimiento y su entorno. Esperamos verlo de nuevo en nuestro hotel, los estaremos esperando! Un saludo

10/10 – Uitstekend

APOLLINAIRE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un bon séjour
Très bon séjour dans ce lieu. L’espace détente autour de la piscine le soir est extraordinaire
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Patricia - Recepcion op 28 aug 2020
Merci beaucoup pour vos commentaires, nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour. Nous vous attendons de retour dans notre hôtel, nous sommes ouverts 365 jours par an.

10/10 – Uitstekend

Alexandre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
S' Agaró.
Sant Pol.
Piscina.
Hotel.
3 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Pedro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Patricia - Van der Valk Hotel Barcarola op 1 aug 2020
Gracias por su puntuación. Nuestro objetivo es que nuestros clientes se encuentren a gusto en nuestros instalaciones y que vuelvan a visitarnos. Estamos abiertos los 365 días del año. Los esperamos

8/10 – Goed

Albert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Patricia - Van der Valk Hotel Barcarola op 7 jul 2020
Mucha Gracias por su estancia y confiar en nosotros! Lo volvemos a esperar en nuestras instalaciones. Un saludo,

6/10 – Redelijk

morade

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Nathalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe chambre très bon emplacement
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Patricia - Recepcion op 8 jan 2020
Merci beaucoup pour votre commentaire, nous attendons toujours le meilleur que nous puissions offrir à nos clients. Nous espérons vous revoir avec nous. Nous sommes ouverts 365 jours par an.

8/10 – Goed

Françoise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Patricia - Sales op 31 dec 2019
Thank you for staying with us and our goal is to have a happy customer and enjoy your stay with us. We appreciate your time. Look forward to see you back in our hotel. We are open 365 days of the year.

8/10 – Goed

Fabrice

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Patricia - Front Office op 31 dec 2019
Thank you for staying with us and look forward to see you back in our hotel. Your rating is important to us in order to improve our services. Happy New Year and hope to see you back in 2020! Kind regards

8/10 – Goed

Alina

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
La abitacion ha sido aceptable sólo que nos ha chocado ya que no expecofican si vas con animales solo pone que como gasto extra son 15 € por mascota Nuestra sorpresa es que es por día es decir pagas 15 euros por día y perro que lleves, Me parece súper excesivo
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Patricia - Front Office op 15 dec 2019
Muchas gracias por tomar su preciado tiempo para enviarnos sus comentarios, los cuales siempre tomamos en consideracion y estos nos sirven para mejorar nuestros servicios. Le deseamos unas felices fiestas y espermos verlos de nuevo en 2020, nuestro hotel esta abierto todo el año para disfrutar del Mar y su entorno. Cordiales saludos

10/10 – Uitstekend

Wil, Marina Alta, España

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nuestra secunda visita, y visitaremos en futuro. La habitación tiene mucho espacio, es limpia, muy buena ducha, y hay suficiente calificación. Además el hotel permite nuestro perro.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Patricia - Front Office op 30 nov 2019
Muchas gracias por tomarse el tiempo para poner comentarios. Su opinión es importante para nosotros y como vio somos un establecimiento Pet Friendly, y estamos abiertos todo el año. Los esperamos !!!

10/10 – Uitstekend

Claire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Patricia - Front Office op 29 nov 2019
Gracias por su puntuación. Recuerde que estamos abiertos todo el año, por lo tanto lo esperamos de vuelta.

10/10 – Uitstekend

Valérie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je pense que nous avons été surclassés !!! nous avions une très grande chambre avec possibilité de couchage supplémentaire pour un couple, une immense terrasse et la vue sur la merTrès bon accueil. Je recommande vivement
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Patricia - Front Office op 21 nov 2019
Merci beaucoup pour vos commentaires. Nous sommes toujours pour que nos clients se sentent mieux. Nous espérons vous revoir à notre hôtel, rappelez-vous que nous ouvrons toute l'année. Bonne fêtes!

10/10 – Uitstekend

Claire

1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'emplacement, la qualité de l'accueil , la chambre et l'hôtel dans son ensemble
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Front office - Patricia op 21 nov 2019
Bonne nuit, Merci beaucoup pour vos commentaires, le service à la clientèle est la chose la plus importante pour nous et nous espérons vous revoir. Cordialement

8/10 – Goed

Søren

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Patricia - op 23 okt 2019
Thank you for your review! We look forward to see you back in our hotel.

10/10 – Uitstekend

Carine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Patricia - Front Office op 3 okt 2019
Thank you for your comments. Our goal is to have our customers please with our hotel and our services. Remember we are open 365 days a year. Look forward to see you back in our property.