Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Hotel Mongibello Ibiza

4 out of 5
Hotel Mongibello Ibiza
Carrer los Rosales, 53, Santa Eulalia del Rio, Ibiza

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 110 van 214 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 73 van 214 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 214 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 214 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 214 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Marion

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed personeel. Eten ook goed. Prima locatie om van daaruit wat tochtjes te ondernemen met de auto.
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Orian Shaharabani Nir op 29 okt 2019
Beste gast, Wij danken u voor de tijd die u hebt genomen om deze beoordeling met ons te delen, het is een groot genoegen om te horen dat u genoten hebt van de service van ons personeel en de perfecte locatie om met de auto over het eiland te reizen. We hopen dat je ons het plezier geeft om je snel weer te mogen verwelkomen! Vriendelijke groeten, Orian Shaharabani Nir Gastvrijheidsmanager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was picco Bello eten , personeel ,de ligging . Top vakantie
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Orian Shaharabani Nir op 21 okt 2019
Beste gast, Laat ons u bedanken voor het moment om uw recente ervaringen met ons te delen, hier in het Palladium Don Carlos. Wij verzoeken u te bevestigen dat u een geweldige tijd met ons hebt gehad en dat u aan uw verwachtingen hebt kunnen voldoen! Het zal een hele eer zijn als we het genoegen hebben u snel weer te mogen verwelkomen! Vriendelijke groeten, Orian Shaharabani Nir Gastvrijheidsmanager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een mooi hotel met prachtig uitzicht. Het personeel was erg vriendelijk en het eten was top
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Orian Shaharabani Nir op 4 okt 2019
Geachte gast, Bedankt voor het delen van uw ervaring bij Palladium Hotel Don Carlos en het bijdragen aan de voortdurende verbetering van onze service. We zijn blij te kunnen bevestigen dat uw verblijf bij ons volledig bevredigend was en dat u een mooie herinnering mee naar huis hebt genomen. We werken elke dag om van klanten fans te maken. We hopen dat u ons de gelegenheid geeft om u terug te verwelkomen in Palladium Hotel Don Carlos. Hartelijke groeten, Orian Shaharabani Nir Gastvrijheidsmanager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed eten en gevarieerd. Veel entertainment. Schone kamer. Douche kon iets béter, te zachte straal. Verder erg tevreden over alles.
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Orian Shaharabani Nir op 8 okt 2019
Seher Geherter gast.   Na uw recente verblijf in het Palladium Hotel Don Carlos wil ik u bedanken dat u de tijd hebt genomen om uw opmerkingen te publiceren. Het is onze filosofie om ervoor te zorgen dat we onze gasten te allen tijde de hoogste normen voor product en service bieden. Ik vond het heel erg dat je verblijf bij ons zo teleurstellend was. Onze excuses voor het gebrek aan servicekwaliteit. We hopen je terug te verwelkomen in het Palladium Hotel Don Carlos en je het echte Palladium aan te bieden.   Met vriendelijke groeten.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn personeel. Alles werd mooi schoon gehouden. Helaas blijft het een gedateerd hotel zonder eigen strand. Verdere ligging is prima!
15 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Dutchie, Netherlands

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, good location near the boulevard, very nice helpfull staff, nice clean room, good food/drinks. We had a very pleasant stay!
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Orian Shaharabani Nir op 3 jul 2019
Dear guest, Thank you so much for taking the time to write such a nice comment about us, we're glad you enjoyed your stay with us! Kind regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel was super attent, alles zeer goed georganiseerd, eten in overvloed en lekker en gevarieerd. Elke dag entertainment moet je wel van houden 😉
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Orian Shaharabani Nir op 2 jun 2019
Beste gast , We danken u dat u de tijd heeft genomen om ons te evalueren op onze diensten, we zijn zo blij om te weten dat u van onze medewerkers hield! ze zijn echt de troef van het hotel. We hopen dat we je weer mogen verwelkomen in het Palladium Hotel Don Carlos. Vriendelijke groeten, Orian Shaharabani Nir Gastvrijheid Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel , het eten is goed , personeel zeer vriendelijk en behulpzaam , schone kamers . gemoedelijke sfeer .
7 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Hospitality Manager op 29 mei 2019
Beste gast, We willen u bedanken voor de tijd om onze hoteldiensten en -faciliteiten te evalueren, omdat dit ons echt helpt te analyseren welke gebieden we kunnen verbeteren! We zijn zo blij dat je een prettig verblijf hebt gehad. We kijken er naar uit om je weer te mogen verwelkomen! Vriendelijke groeten, Orian Shaharabani Nir Gastvrijheid Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Orian Shaharabani op 21 mei 2019
Dear guest, Thank you so much for you 5 out of 5 rating, we are glad you feel this way about us! We hope to see you again very soon! Orian Shaharabani Nir Hospitality Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel,de stijl van de kamers is heel klassiek,personeel heel vriendelijk en eten is heel lekker,het eten mocht wel iets warmer zijn.De ligging is ook heel goed,voor herhaling vatbaar.
7 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Hospitality Manager op 14 mei 2019
Geachte gast, Heel erg bedankt voor het nemen van de tijd aan onze hoteldiensten en -faciliteiten, dit helpt ons om onze sterke en zwakke punten te analyseren, zodat we de kleine dingen kunnen verbeteren en onze toekomstige gasten een aangenaam verblijf kunnen garanderen! We hopen je snel te zien! Met vriendelijke groet, Orian Shaharabani Nir Gastvrijheid Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hospitality Manager op 5 mei 2019
Dear Guest, We appreciate the time that you took to evaluate us, it really means a lot to us. We hope to see you very soon again! Kind regards, Orian Shaharbanir Nir Hospitality Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unieke ligging van waaruit alles kan bezocht worden en royale bediening aan de bar.Alles was top niets mindergoed.
8 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hospitality Manager op 3 mei 2019
Geachte heer mevrouw, Het is ons een genoegen om te weten dat u hoge tevredenheid heeft bereikt in ons hotel vanwege de locatie en het personeel! Het is altijd fijn om te weten dat onze gasten van hun verblijf hebben genoten omdat het ons belangrijkste doel is! We hopen je snel weer te zien. Vriendelijke groeten, Orian Shaharabani Nir Gastvrijheid Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hospitality Manager op 30 apr 2019
Dear Sir/Madam, We appreciate you taking the time to evaluate us in the expedia platform as this truly helps us to analyze our strengths and weaknesses in order to improve our services. We hope to see you back soon! Kind regards, Orian Shaharabani Nir Hospitality Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hospitality Manager op 25 apr 2019
Good evening, We would like to thank you for taking the time to evaluate us in our platform. This punctuation really helps us to analyze our services. We hope we can see you very soon again with us! Sincerely, Orian Shaharabani Nir Hospitality Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, alles is goed verzorgd en leuke entertainment. De locatie is prima, het ligt aan zee en is op loopafstand van het plaatsje. Toch een klein minpuntje: er is een prachtige douchevoorziening echter de waterstraal is te klein.
7 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van nora op 30 okt 2018
Geachte M&J, Allereerst wil ik u bedanken dat u de tijd heeft genomen om zo'n leuke recensie te schrijven over uw ervaring bij Palladium Hotel Don Carlos. We horen graag dat u de locatie en de faciliteiten ervan leuk vond tijdens uw verblijf in het hotel. We waarderen uw leuke opmerkingen over ons hotel, de shows en vooral over onze medewerkers! Onze medewerkers werken heel hard om onze gasten zich welkom en comfortabel te laten voelen. Nogmaals bedankt voor uw reactie en natuurlijk zien wij ernaar uit om u in een niet zo verre toekomst in Palladium Don Carlos te mogen ontvangen. Vriendelijke groeten, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.

8/10 – Goed

Gerard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel goed eten. En all inclusief is perfect.
all inclusief is perfect. Strand wat minder. Zwembad goed.
7 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Nora op 2 aug 2018
Geachte Gerard, Laat ons u bedanken voor het delen van uw ervaring in ons Palladium Don Carlos Hotel. We zijn blij om te horen dat je de athmosfere en onze locatie leuk vond. Het is geweldig om te weten dat je het zwembad en de uitzichten leuk vond. Met betrekking tot de zonnebanken en obrellas zullen we uw opmerkingen lang doorgeven aan de hoofdafdeling, zodat we onze service kunnen verbeteren. Bedankt voor je mooie woorden betreffende ons personeel, ze zijn onze beste troef! We hopen u volgend seizoen weer te mogen ontvangen. Beste wensen, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellig hotel met behulpzaam personeel.
Heerlijk ontspannen hotel. Eten is wat minder maar genoeg restaurants in de buurt.
8 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van nora op 22 mei 2018
Geachte Gast, Eerst willen we je bedanken voor de opmerking die je hebt gemaakt na je verblijf in Palladium Don Carlos. We zijn verheugd dat u weet dat u een goede en goede tijd had in uw hotel. We hopen je nog een keer te zien voor een nieuwe ervaring. Vriendelijke groeten, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.

6/10 – Redelijk

sjonnie, lelystad

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All inclusive
Nog nooit meegemaakt, nu een nachtje toevallig daar terecht gekomen. Het moet je ding zijn, dan is het waarschijnlijk helemaal top.
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van nora benz op 5 mei 2018
Geachte Sjonnie, Allereerst wil ik u bedanken voor het nemen van de tijd om een recensie te schrijven over uw ervaringen bij Palladium Hotel Don Carlos. Het spijt ons te horen dat dit niet aan uw verwachtingen lag. We proberen altijd ons best te doen om de gast comfortabel te laten voelen. We hopen je nog eens te zien in de toekomst. Vriendelijke reacties, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel. Vriendelijk hulpvaardig personeel. Ik kreeg een taartje op de kamer op mijn verjaardag. Geen last gehad van mensen die al handdoeken bij het zwembad legden. (zie eerdere recensies). Eten prima.
4 nachten verbleven in april 2018
Reactie van nora benz op 5 mei 2018
Geachte Gast, We konden je niet genoeg bedanken voor deze mooie recensie over je ervaring in ons hotel! We zijn blij dat u zo geniet van uw verblijf in Palladium Hotel Don Carlos. We streven ernaar onze gasten de hoogste kwaliteit producten en diensten aan te bieden en het is altijd bevredigend om te weten dat al dit werk door hen is gewaardeerd. Nogmaals bedankt voor je reactie! Ik kijk er naar uit om je terug te verwelkomen! Beste wensen, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.

8/10 – Goed

FaFa, Limburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Fijn hotel met vriendelijk personeel. Kort bij de winkeltjes en restaurants als je weet hoe je moet lopen! Zwembad is voortreffelijk. Het eten in het restaurant is zeer gevarieerd en lekker. Super vakantie gehad.
Toetjesbuffet
Zwembad met uitzicht
Uitzicht vanaf balkon
4 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Hospitality Manager op 27 jul 2017
Geachte FaFa, Ik wil u graag hartelijk danken voor uw positieve woorden over uw verblijf in "Palladium Hotel Don Carlos". Het is onze passie om al onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen en het doet me deugd dat dit ook deze keer weer gelukt is. Ik hoop u dan ook snel weer in "Palladium Hotel Don Carlos" te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Federica Hospitality Manager Palladium Hotel Don Carlos

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super helder en duidelijke personeel, goed voorzieningen en super schoon! Echter is het publiek wel aan de gepensioneerde kant.
3 nachten verbleven in mei 2017
Reactie van Hospitality Manager op 3 jun 2017
Beste Gast, Enorm bedankt voor deze positieve review waar we zeer dankbaar voor zijn! We hopen u en uw relaties snel weer te verwelkomen in ons hotel! Hartelijke groeten, Hospitality Manager Palladium Hotel Don Carlos

8/10 – Goed

Beeldmark, Helmond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel dicht bij zee, strand en centrum
Zeer net hotel met een vriendelijke, behulpzame en gastvrije staf. Eerste keer dat wij een all inclusive arrangement hadden, gelukkig was buffet voldoende gevarieerd om elke dag toch iets anders te kunnen eten. Ook aan te bevelen is af en toe lunchen in een van de vele strandtenten. Ook interessant was dat het arrangement ook geldig was bij andere Palladium hotels op Ibiza (wel even regelen via receptie). Zonsondergang bij Sant Antoni gezien en daarna even klein hapje bij Hotel Palymra. Ook daar prima ontvangst in dat hotel. Voor een relax vakantie zeker aan te bevelen.
zonsopkomst balkon
uitzicht vanaf balkon
vanaf terras El Carmen Cala d' Hort
Es Vedrà
Reactie van Hospitality Manager op 28 apr 2017
Geachte Gast, Heel erg bedankt voor de geweldige recensie en voor het delen van uw ervaring met andere reizigers. We zijn erg blij om te weten dat u tevreden bent met onze diensten waren, zoals ons personeel probeert altijd het best om onze gasten tevreden en hun vakantie aangenaam te maken. We zijn er echt naar uit u te ontmoeten weer op Ibiza volgend jaar. Vriendelijke groeten, Hospitality Manager Palladium Hotel Don Carlos

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel. Goede ligging met uitzicht op zee
Hotel was erg mooi. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De restaurants, en in het bijzonder het a la carte restaurant, zijn heel goed. Vanaf het zwembad het je direct uitzicht op zee. Het entertainment was ook erg leuk!
Reactie van Hospitality Manager op 19 sep 2016
Dear guest, We are glad to know that you had a wonderful holiday here at the Palladium Don Carlos. It is fantastic to know that you liked the amazing staff, specially our entertainment workers and the views from the swimming pool terrace. It is also a pleasure to hear that you enjoyed the Bellavista restaurant and the food at our main restaurant. Let us thank you for your comment and of course we are looking forward to host you in a not distant future. Best regards, Hospitality Manager

8/10 – Goed

stel van 35

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel op prima locatie
Mooi hotel met ruim opgezet zwembad. Tevens een mooi uitzicht over de zee. Locatie is net buiten de boulevard en strand. Makkelijk te lopen in 5 min. Echt aan de boulevard zitten zou nog beter zijn geweest. De kamers zijn prima en netjes. Het bed is alleen echt te hard. Ze hadden bij ons dekens onder de lakens gedaan, maar dat hielp niet heel erg. Het eten is prima voor ALL inclusive. 1 dagje naar het normale restaurant is echt een aanrader. Dat zit er standaard bij. De drank van prime merken zat in al inclusive, alleen niet alles. Geen kahlua of mojito's, dat was een negatieve verrassing. Veel mensen rond de 60, maar ook genoeg jonger volk. Al met al goed hotel!
Reactie van Hospitality Manager op 6 jul 2015
Beste Stel van 35, Hartelijk Bedankt voor de goede resentie, in het speciaal over de kamer in ons hotel. Wij zijn gelukkig dat u met het eten, drankjes, de kamers en het personeel tevreden bent. Het was voor ons een groot plezier u te mogen ontvangen in ons hotel. We hopen u spoeding nog eens te kunnen ontvangen in ons hotel. Met vriendelijke groeten Marta Sanahuja Hospitality Manager

8/10 – Goed

Jan, Eesterga

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kidsvrij hotel, met voornamelijk Engelse en Nederlandse gasten.
Reactie van Hospitality Manager op 19 mei 2015
Dear Guest, Thank you for your review. The family of the Palladium Hotel Don Carlos wish you had a nice vacation with us and we hope to host you again in the near future. Best regards Marta Sanahuja Hospitality Manager

8/10 – Goed

Judith, Brugge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Suite was top
Wij verbleven in augustus voor 4 dagen (3 nachten) in een suite in Hotel Fiesta Don Carlos. De suite zag er heel mooi uit, we waren heel tevreden. Geen overlast van geluid of wat dan ook. We hadden ook half pension: er was redelijk wat keuze en het eten was ook lekker en warm. Het hotel ligt aan de zee maar de baai is niet echt een topligging met een mooi uitzicht, zeker als je de andere strandjes in Ibiza gaat vergelijken. Goede parkeergelegenheid voor onze huurauto. Zeer vriendelijk personeel.
Reactie van PalladiumHG op 29 sep 2014
Beste Judith! Wij zouden jullie willen bedanken voor jullie commentaar en voor het nemen van jullie tijd en die met ons te delen. Het doe tons plezier te horen dat jullie tevreden waren van ons vriendelijk personeel, de locatie en de kamers. Ook danken wij jullie voor de feedback over het prachtig strand. Dank U ten zeerste voor jullie verblijf Fiesta Hotel Don Carlos en we hopen jullie zeker terug te zien in de nabije toekomst.

10/10 – Uitstekend

joost, antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beste prijs-kwaliteit
Zeer goed hotel, voor zijn prijs ! goede keuken zeer vriendelijk personeel en een rustige ligging aan een mooie esplanade. kortom een aanrader.
Reactie van HotelManager op 28 mrt 2015
Beste Joost! Wij waarderen Uw feedback over het hotel en de prijs-kwaliteit relatie en een rustige ligging aan een mooie esplanade. Goed om te horen dat u tevreden bent met ons personeel en we hopen jullie zeker terug te zien in de nabije toekomst.

6/10 – Redelijk

TV

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eigentijds hotel, maar de bezoekers wat minder
Dit is een mooi vernieuwd hotel. Wordt aangeprezen als "Only Adult". Dit klopt maar ze zouden er meten bijzetten dat het bijna allemaal ook gepensioneerde zijn. Niets verkeerd mee, maar de animatie is dan ook voor dit publiek en het typische gedrag van ¨handdoekjes¨ leggen. Verwacht je wat minder in IBIZA. Maw mooi eigentijds hotel, de bezoekers wat minder. Enige echte nadelen. Het bed is echt VEEL te hard en niet genoeg parasols voor alle bezoekers.

8/10 – Goed

Jacq, Amsterdam, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel voor iedereen
JE wordt bij aankomst prettig ontvangen met een drankje. Het personeel is er zeer vriendelijk. Het eten is zeer uitgebreid en van goede kwailiteit. Alles is erg schoon en netjes. Wij hebben er een zeer aangenaam verblijf gehad en zullen er zeker weer een keer naar toe gaan.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pictures look good, but ohh it can be cold
Nice pictures, but in reality cheap furniture and dito comfort. In may it can be cold in rhe evenings: especially if there is no heating in the room. The staff is very friendly.

10/10 – Uitstekend

Teun, Heerhugowaard, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel fiesta don carlos
Uitstekende kwaliteit/prijsverhouding, nette kamers, vriendelijk personeel. Kortom, een aanrader

8/10 – Goed

Carolina

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the hotel is unique. Amazing breakfast.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Javi Otero - Deputy General Manager op 15 apr 2024
Dear Carolina,Thank you for your feedback! We are thrilled to hear that you found our hotel to be unique and that you enjoyed our amazing breakfast. Your satisfaction is our priority, and we are delighted that we could provide you with a memorable experience.We hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Keith, Tonbridge

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My wife and I spent 6 days at The Mongibello and it was lovely. It is a very well run, clean, convenient, well staffed hotel, we would definitely return.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Javi Otero - Deputy General Manager op 13 apr 2024
Dear Keith,Thank you for choosing to spend your recent 6-day stay at The Mongibello. We are delighted to hear that you and your wife had a lovely time with us. Your kind words about our hotel being well-run, clean, convenient, and well-staffed mean a lot to us.We are thrilled to know that you would definitely return, and we would be honored to welcome you back.Please feel free to reach out to us directly for any future reservations or assistance you may need.Warm regards,

8/10 – Goed

Rob

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Javi Otero - Deputy General Manager op 21 okt 2023
Dear Rob,Thank you very much for your review and your 4 stars rating.We are thrilled to know you have enjoyed your stay with us, and we hope we can welcome you again in the future.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Liliya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very clean in a great area. Can't complain about the service as well.
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Maria Gonzalez Guest Experience Manager op 17 okt 2023
Dear Liliya,We're delighted to hear that you found our hotel very clean and in a great area. It's wonderful to know that you had no complaints about the service as well. Your positive feedback is greatly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Thank you for choosing Mongibello!Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Claudia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service, very friendly staff, bathrooms could be more modern as well as the gym which is really small and has old machines
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Kikka Sangiorgio Guest Experience Manager op 11 okt 2023
Thank you Claudia for taking the time to share your feedback with us! We're delighted to hear that you had a positive experience with our friendly staff and excellent service. Your input is valuable to us, and we appreciate your suggestions for improvement.We understand that the bathroom facilities and the gym may not meet your expectations in terms of modernity and equipment. We are constantly looking for ways to enhance our amenities, and your comments will certainly be taken into consideration as we plan for future upgrades and renovations.We hope to continue providing you with a great experience, and we look forward to welcoming you back in the future. If you have any further suggestions or concerns, please don't hesitate to reach out to us. Your feedback helps us make improvements to ensure our guests have the best possible stay. Thank you again for choosing Mongibello!

10/10 – Uitstekend

Daniela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Lage, super Aussicht 😃
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 9 okt 2023
Dear Daniela,Thank you so much for your kind words! We're happy to hear that you enjoyed the location and the view. It's our pleasure to provide a great experience for our guests. We hope to welcome you back in the future!Best wishes,Maria Gonzalez

8/10 – Goed

Marie

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Nice, but charging for teabags- seriously?!
The Mongibello is a bright and fresh new hotel, with friendly staff and a beautiful view from the sea view rooms, lobby, restaurants and pool area. It’s somewhere to go for an ultimate adults chill out holiday, while still maintaining some vibe with the flow of 1960’s music and live jazz around the pool (Thursday and Sunday sundowners). We had a terrace suite for 5 nights and it was worth the upgrade - I would get one of those or a standard suite, if you can. It’s right infront of the pool with a superb view, plus you can hear that lovely music flowing in when you have the doors open. The only thing I was shocked to learn is that they do not refill your coffee capsules of tea bags (there was just 4 capsules and one mint tea bag in the room - my partner and I had to share it!). If you want a refill it costs €5 a time - when paying over €400 a night for a suite, that seemed completely petty and unnecessary - especially since staying more nights is generally an economy of scale for the hotel. I have never known a hotel (luxury or budget) charge for such. Whoever made that decision needs to rethink it, as it knocks a star off!
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Kikka Sangiorgio Guest Experience Manager op 16 sep 2023
Thank you Marie for taking the time to share your thoughts about your recent stay at Mongibello. We truly appreciate your detailed feedback, as it helps us improve our services.We're thrilled to hear that you enjoyed our hotel's bright ambiance, friendly staff, and the stunning views from our sea view rooms, lobby, restaurants, and pool area. It sounds like you had a fantastic experience, especially with the live jazz and 1960s music by the pool—a perfect setting for a chill-out holiday.We're also delighted that you found our terrace suite worth the upgrade, and we appreciate your positive feedback on the view and the ambiance.Regarding the issue you raised about the coffee capsules and tea bags, we sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. We take your feedback seriously and will certainly review our policies in this regard. Our aim is to provide the utmost comfort and convenience to our guests.We genuinely value your feedback, and we hope you'll consider staying with us again in the future. Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we want to ensure your next visit exceeds your expectations in every way.Thank you once again for choosing our hotel, and we look forward to the opportunity to welcome you back.Warm regards

10/10 – Uitstekend

Angelica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and cosy
It Was a really nice location with kind service. The hotel was really clean and it suits a relaxed vacation perfect.
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Javi Otero - Deputy General Manager op 11 sep 2023
Dear Angelica,Thank you for taking the time to share your review.We are delighted to hear that you had a pleasant experience during your visit.We are pleased to know that you found our hotel to be nice and cozy, and that you appreciated our kind and attentive service. Maintaining a clean and inviting environment is a top priority for us, so we are glad to hear that you found the hotel to be clean.It is wonderful to hear that our location provided the perfect backdrop for a relaxed vacation. We strive to create an atmosphere where guests can unwind and enjoy their time with us.Thank you for choosing our hotel for your stay, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable visit.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Adam

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Javi Otero - Deputy General Manager op 9 sep 2023
Dear Adam,Thank you very much for taking the time to give us such a high score!We are thrilled to know you have had a perfect stay, and we truly hope we will see each other again soon at Mongibello Ibiza.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Dhirenkumar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Javi Otero - Deputy General Manager op 7 sep 2023
Dear Dhirenkumar,Thank you for rating us with a 10!!We are thrilled to know we have exceed your expectatios, and we are all looking forward to welcoming you again soon.Kind regards,

8/10 – Goed

Kevin

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Additional training for the staff would be beneficial.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Javi Otero - Deputy General Manager op 7 sep 2023
Dear Kevin,Thank you for taking the time to share your review.We take note of your tip about some additional training for the staff, and it is something we are trying to do everyday, knowing the difficulty of traning them whilst the hotel is fully booked day in and day out.We appreciate your 4 stars, and we hope we can welcome you again in the near future.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Lanah

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Maria Gonzalez Guest Experience Manager op 28 sep 2023
Dear Lanah,Thank you so much for rating us with a 5 out of 5.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another enjoyable visit.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Jonny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A great experience
Top class. Big thank you to Nico & Mara for going above and beyond. A great addition to the hotel staff. Absolutely love the theme of the hotel. Just a beautiful spot. Check-in was fast and smooth. No issues at all. The room was nice with a partial sea view. Balcony could do with some re figuring as it was fairly crowded. But nice all the same. The vibe around the pool is magical. The soundtrack was perfect for the theme of the hotel. And makes a change from the typical ibiza pool vibes. Access to the beach which is nice for morning swims in the ocean. Everything was clean and tidy. The turn down service was quick and house keepers friendly. Lola’s is a very cool concept so make sure to check it out. We never waited longer than 10mins for a taxi at anytime of the day & night. The hotel itself is only a 10min walk to Santa Eulalia marina. Highly recommend if you want to stay away from Bossa & San An for a more relaxed atmosphere. Will defo stay again when we visit Ibiza.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Javi Otero - Deputy General Manager op 3 sep 2023
Dear Jonny,Thank you for taking the time to share your wonderful feedback about your recent stay with us at Mongibello Ibiza.We are thrilled to hear that you had a top-class experience and enjoyed our hotel's unique theme.We will make sure to pass on your kind words to our staff for going above and beyond to make your stay memorable.It is great to know that you appreciated the efficient check-in process and the cleanliness of our property. We also appreciate your constructive feedback about the balcony, and we'll certainly consider your suggestions for improvements.We are delighted that you found the pool area's magical vibe and the curated soundtrack to your liking. Our proximity to the beach for morning swims is always a guest favorite, and we are glad you enjoyed it.We are also pleased that you had positive interactions with our housekeeping team during the turn-down service. Lola's is indeed a unique concept, and we are glad you had a chance to experience it.Your comment about the convenient taxi service is valuable information for future guests, and we appreciate your recommendation to stay with us for a more relaxed atmosphere away from the busier parts of Ibiza.We look forward to welcoming you back when you visit Ibiza again.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

yasemen

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Javi Otero - Deputy General Manager op 30 aug 2023
Dear Yasemen,Thank you for giving us a 10 out of 10 in your review!!We are thrilled to know that you had a perfect stay with us and we are all looking forward to welcoming you again soon.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Giacomo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really like the staff! People are so kind and ready to accomadate every needs you may have. All the staff did the best to offer a great service, honestly difficult to find in a 4 stars property. The hotel was recently renewed, I think, also, the management is new. Due to this there are some small weakness to adjust but in general I really reccomend this hotel
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Javi Otero - Deputy General Manager op 29 aug 2023
Dear Giacomo,Thank you so much for taking the time to share your thoughts about our hotel! We are thrilled to hear that you had a positive experience during your stay with us.It's wonderful to know that you found our staff to be kind and accommodating. Providing excellent service and ensuring our guests' needs are met is our top priority, and we're delighted that you noticed our efforts in this regard.We appreciate your understanding of the small weaknesses that may arise during the transition period following the hotel's recent renewal and management change. Rest assured that we are actively working to address any issues and make improvements where necessary to provide an even better experience for our guests.Your recommendation means a lot to us, and we are grateful for your support. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future and providing you with an even more enjoyable stay.Once again, thank you for choosing our hotel, and please feel free to reach out if you have any further comments or suggestions. Your feedback is invaluable to us.Warm regards,

8/10 – Goed

ALPHONSINE LÉONIE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnifique séjour
Super 👍 personnel à l’écoute et très réactif Merci à Madame Gomez qui nous a beaucoup aidé pour trouver des activités ! À la prochaine
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Javi Otero - Deputy General Manager op 23 aug 2023
Chère Alphonsine,Merci beaucoup pour votre aimable commentaire ! Nous sommes ravis de savoir que vous avez passé un excellent séjour parmi nous.C'est formidable de savoir que notre personnel a été à votre écoute et réactif à vos besoins. Nous transmettrons vos remerciements à Madame Gomez, qui a contribué à rendre votre séjour encore plus agréable en vous aidant à trouver des activités.Nous attendons avec impatience de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite !Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Penelope

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Javi Otero - Deputy General Manager op 30 aug 2023
Estimada Penélope,Muchas gracias por su review de 5 estrellas.Nos encanta saber que su estancia ha sido perfecta, y esperamos poder recibirles pronto de nuevo.Un saludo,

6/10 – Redelijk

Jennifer Sarah

Negatief: Netheid
.
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Kikka Sangiorgio Guest Experience Manager op 16 sep 2023
Thank you Jennifer for taking the time to share your rating us. Your input is valuable to us as it helps us improve our services.We're pleased to see that you had a positive experience during your stay, but we also recognize that there may have been aspects that fell short of your expectations. We would love to understand more about your stay and what areas you feel we could have improved upon.Your satisfaction is our top priority, and we are committed to making every guest's experience exceptional. If you have any specific comments or suggestions, please don't hesitate to share them with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a five-star experience.Thank you for choosing our hotel, we look forward to hosting you again soon.Best regards