Op basis van 151 geverifieerde beoordelingen

4,3 / 5
69% van onze gasten beveelt dit aan
4,5 Hygiëne kamer
4,6 Service & personeel
4,2 Comfort kamer
4,2 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Netherlands

Geplaatst op 2-jul-2019
Great hotel, good location near the boulevard, very nice helpfull staff, nice clean room, good food/drinks. We had a very pleasant stay!
Opmerking van Hotelbeheer
3-jul-2019 door Orian Shaharabani NirHotelbeheer
Dear guest, Thank you so much for taking the time to write such a nice comment about us, we're glad you enjoyed your stay with us! Kind regards.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 2-jun-2019
Personeel was super attent, alles zeer goed georganiseerd, eten in overvloed en lekker en gevarieerd. Elke dag entertainment moet je wel van houden 😉
Opmerking van Hotelbeheer
2-jun-2019 door Orian Shaharabani NirHotelbeheer
Beste gast , We danken u dat u de tijd heeft genomen om ons te evalueren op onze diensten, we zijn zo blij om te weten dat u van onze medewerkers hield! ze zijn echt de troef van het hotel. We hopen dat we je weer mogen verwelkomen in het Palladium Hotel Don Carlos. Vriendelijke groeten, Orian Shaharabani Nir Gastvrijheid Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29-mei-2019
Prima hotel , het eten is goed , personeel zeer vriendelijk en behulpzaam , schone kamers . gemoedelijke sfeer .
Opmerking van Hotelbeheer
29-mei-2019 door Hospitality ManagerHotelbeheer
Beste gast, We willen u bedanken voor de tijd om onze hoteldiensten en -faciliteiten te evalueren, omdat dit ons echt helpt te analyseren welke gebieden we kunnen verbeteren! We zijn zo blij dat je een prettig verblijf hebt gehad. We kijken er naar uit om je weer te mogen verwelkomen! Vriendelijke groeten, Orian Shaharabani Nir Gastvrijheid Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21-mei-2019
Opmerking van Hotelbeheer
21-mei-2019 door Orian ShaharabaniHotelbeheer
Dear guest, Thank you so much for you 5 out of 5 rating, we are glad you feel this way about us! We hope to see you again very soon! Orian Shaharabani Nir Hospitality Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Bornem

Geplaatst op 12-mei-2019
Goed hotel,de stijl van de kamers is heel klassiek,personeel heel vriendelijk en eten is heel lekker,het eten mocht wel iets warmer zijn.De ligging is ook heel goed,voor herhaling vatbaar.
Opmerking van Hotelbeheer
14-mei-2019 door Hospitality ManagerHotelbeheer
Geachte gast, Heel erg bedankt voor het nemen van de tijd aan onze hoteldiensten en -faciliteiten, dit helpt ons om onze sterke en zwakke punten te analyseren, zodat we de kleine dingen kunnen verbeteren en onze toekomstige gasten een aangenaam verblijf kunnen garanderen! We hopen je snel te zien! Met vriendelijke groet, Orian Shaharabani Nir Gastvrijheid Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5-mei-2019
Opmerking van Hotelbeheer
5-mei-2019 door Hospitality ManagerHotelbeheer
Dear Guest, We appreciate the time that you took to evaluate us, it really means a lot to us. We hope to see you very soon again! Kind regards, Orian Shaharbanir Nir Hospitality Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1-mei-2019
Unieke ligging van waaruit alles kan bezocht worden en royale bediening aan de bar.Alles was top niets mindergoed.
Opmerking van Hotelbeheer
3-mei-2019 door Hospitality ManagerHotelbeheer
Geachte heer mevrouw, Het is ons een genoegen om te weten dat u hoge tevredenheid heeft bereikt in ons hotel vanwege de locatie en het personeel! Het is altijd fijn om te weten dat onze gasten van hun verblijf hebben genoten omdat het ons belangrijkste doel is! We hopen je snel weer te zien. Vriendelijke groeten, Orian Shaharabani Nir Gastvrijheid Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 30-apr-2019
Opmerking van Hotelbeheer
30-apr-2019 door Hospitality ManagerHotelbeheer
Dear Sir/Madam, We appreciate you taking the time to evaluate us in the expedia platform as this truly helps us to analyze our strengths and weaknesses in order to improve our services. We hope to see you back soon! Kind regards, Orian Shaharabani Nir Hospitality Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25-apr-2019
Opmerking van Hotelbeheer
25-apr-2019 door Hospitality ManagerHotelbeheer
Good evening, We would like to thank you for taking the time to evaluate us in our platform. This punctuation really helps us to analyze our services. We hope we can see you very soon again with us! Sincerely, Orian Shaharabani Nir Hospitality Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Simpelveld

Geplaatst op 26-okt-2018
Mooi hotel, alles is goed verzorgd en leuke entertainment. De locatie is prima, het ligt aan zee en is op loopafstand van het plaatsje. Toch een klein minpuntje: er is een prachtige douchevoorziening echter de waterstraal is te klein.
Opmerking van Hotelbeheer
30-okt-2018 door nora Hotelbeheer
Geachte M&J, Allereerst wil ik u bedanken dat u de tijd heeft genomen om zo'n leuke recensie te schrijven over uw ervaring bij Palladium Hotel Don Carlos. We horen graag dat u de locatie en de faciliteiten ervan leuk vond tijdens uw verblijf in het hotel. We waarderen uw leuke opmerkingen over ons hotel, de shows en vooral over onze medewerkers! Onze medewerkers werken heel hard om onze gasten zich welkom en comfortabel te laten voelen. Nogmaals bedankt voor uw reactie en natuurlijk zien wij ernaar uit om u in een niet zo verre toekomst in Palladium Don Carlos te mogen ontvangen. Vriendelijke groeten, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.