Binnenplaats

Beoordelingen van Hotel Silken Al Andalus Palace

4 out of 5
Hotel Silken Al Andalus Palace
Avenida de la Palmera s/n, esquina Parana, Seville, Seville

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 481 van 1015 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 363 van 1015 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 106 van 1015 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 40 van 1015 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 1015 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Anthonia

Reisde met partner
Positief: Netheid
Erg gehorige kamers. Ontbijtbuffet prima.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 13 mrt 2024
Dear Customer,First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers.Due to your Hotel rating, we are sorry for not having achieved your full satisfaction. We hope you give us the chance to improve as much as much as possible, only in this way we can work to fulfill our guests expectations.Receive our best regards,SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Geert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 12 dec 2023
Dear Customer,We hope your stay has been pleasant and that you keep a good memory of our Hotel and staff.We will be pleased to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

6/10 – Redelijk

Bart

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hadden een leuk verblijf.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 4 okt 2023
Beste klant,Vanuit Hotel Silken Al-Andalus Palace stellen wij uw waardevolle beoordeling enorm op prijs en dat u deze voor andere reizigers publiceert.Voor ons is het een trots om te weten dat we hebben bijgedragen aan een unieke ervaring tijdens uw verblijf, omdat we er elke dag aan werken om de hoogste kwaliteit in onze diensten te bieden en de volledige tevredenheid van onze klanten te bereiken.Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel en u het beste van onze aandacht en gastvrijheid te bieden. Tot die tijd ontvangt u een hartelijke groet.EerlijkMª Carmen Rodríguez A.Afdeling Gastrelaties

8/10 – Goed

Magalie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Groots opgezet hotel met ruime en nette kamers. Lekker en uitgebreid ontbijt. Zalige buitenruimte met groot zwembad, veel ligstoelen en gezellige poolbar. Enige minpunt : na uitcheck mochten we geen drankje meer nuttigen in de poolbar.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 10 jul 2023
Dear Customer,First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers.Due to your Hotel rating, we are glad to know that overall you have enjoyed your stay. We hope to welcome you soon, so we can offer you the best of our services and hospitality. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Jurriaan Marinus

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 10 jul 2023
Dear Customer,Thank you for choosing us on your recent stay at this beautiful city, Seville, and for sharing your opinion to other travelers.We appreciate your rating and we hope you have enjoyed your stay at our Hotel.We hope to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Sigrid

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 30 mei 2023
Dear Customer,We hope your stay has been pleasant and that you keep a good memory of our Hotel and staff.We will be pleased to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

6/10 – Redelijk

regina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Kamer schoon maar gelegen in een conferentie gedeelte. Geen sfeer, balkon terras had een likje verf nodig. Ontbijt geweldig met zeer vriendelijk personeel.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 2 mei 2023
Lieber Kunde,Zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie uns während Ihres letzten Aufenthalts in dieser wunderschönen Stadt als Ihr Hotel in Sevilla ausgewählt und Ihre Bewertung an andere Reisende weitergegeben haben.Aufgrund Ihrer Bewertung freuen wir uns, dass Sie Ihren Aufenthalt im Allgemeinen genossen haben. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen und bieten Ihnen unsere Aufmerksamkeit und Gastfreundschaft. Bis dahin erhalten Sie einen herzlichen Gruß.AufrichtigMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations-Abteilung

10/10 – Uitstekend

Desiree

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 10 mei 2023
Estimado Cliente,Gracias por habernos elegido como su Hotel en Sevilla tras su reciente viaje a esta hermosa ciudad y compartir con el resto de viajeros su valoración.Le agradecemos su puntuación y esperamos que su estancia en nuestro Hotel haya sido de su agrado.Esperamos volver a poder darle la bienvenida en nuestro Hotel en su próximo viaje a Sevilla y ofrecerle la mejor de nuestras atenciones. Hasta entonces, reciba un cordial saludo.Atentamente,Mª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Antonius

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 18 apr 2023
Estimado Cliente,Muchas gracias por habernos elegido como su Hotel en Sevilla tras su reciente viaje a esta hermosa ciudad y compartir con el resto de viajeros su valoración.Le agradecemos su puntuación y esperamos que su estancia en nuestro Hotel haya sido de su agrado.Esperamos volver a poder darle la bienvenida en nuestro Hotel en su próximo viaje a Sevilla y ofrecerle la mejor de nuestras atenciones. Hasta entonces, reciba un cordial saludo.Atentamente,Mª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

4/10 – Matig

Ineke

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend ontbijt, zeer uitgebreid inclusief glutenbroden afdeling. Het gevoel van onveiligheid is ontstaan doordat een medewerker van het hotel om 22.30h terwijl wij lagen te slapen, op de deur klopte en vervolgens met een sleutel de kamerdeur opende. Doel was om binnen te komen. Later is wel een andere kamer aangeboden maar daarmee is het onveilige gevoel niet weggenomen. Bij inchecken werden wij geholpen door een vriendelijke maar zeer onbekwame stagiaire die ons naar het verkeerde deel van het hotel verwees voor onze kamer. Ook de incheckprocedure bleek achteraf niet goed te zijn doorlopen.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 20 feb 2023
Beste klant,Wij danken u voor het kiezen van ons als uw hotel tijdens uw recente bezoek aan Sevilla en voor het nemen van een paar minuten na uw terugkeer om uw mening over te brengen.Het spijt ons oprecht dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en we zullen uw opmerking doorgeven aan ons hele team om te proberen het zo veel mogelijk te verbeteren. Voor ons is het erg belangrijk om de mening te kennen van klanten zoals u, alleen op deze manier kunnen we werken aan verbetering en de volledige tevredenheid van onze klanten bereiken. Wij hopen dat u ons de gelegenheid wilt geven om het u nogmaals te bewijzen, tot dan een hartelijke groet.Eerlijk,Mª Carmen Rodríguez A.Afdeling Gastrelaties.

8/10 – Goed

Luc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed ontbijt verzacht slechte geluidsisolatie
Zeer groot hotel, zeer uitgebreid ontbijt maar de geluidsisolatie tussen naast en bovenliggende kamers is erbarmelijk slecht: lijkt wel of je gebuur naast je ligt te hoesten en hun gesprek volg je woordelijk mee. Oordoppen op maa zijn geen luxe maar bittere noodzaak. Grote ondergrondse parking. Openbaar vervoer op wandelafstand
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 5 mei 2022
Dear Customer, Thank you for choosing us on your recent stay at this beautiful city, Seville, and for sharing your opinion to other travelers. We appreciate your rating and we hope you have enjoyed your stay at our Hotel. We hope to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards. Sincerely Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fijn hotel niet te ver van centrum
Hotel niet al te ver van centrum. bushalte op 3 min lopen. Hotel prima zeer uitgebreid ontbijt buffet. enige minpunt zwembad/ pool area gesloten ondanks 20 -22 gr.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 27 apr 2022
Dear Customer, Thank you for choosing on your recent stay at this beautiful city, Seville, but specially for sharing your experience. We are pleased to know about such a positive comment of our location, as it certainly has an easy and quick access to the city center if you are traveling by car or by bus, as the bus stop is next to the Hotel, taking you in a short time to the city center, while you enjoy the wonderful buildings, consuls, pavilions and parks that are along the Palmera Avenue ,that otherwise you wont noticed. We hope to welcome you on your next trip to Seville offering our best services and hospitality. Until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

4/10 – Matig

Paul

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Chaotisch en slecht verzorgd
Een lamp die steeds de kamer verlichtte 's nachts - schijnt een bekend probleem te zijn. Geen toiletborstel in de badkamer en de checkout gaat erg inefficiënt voor zo'n groot hotel met zoveel kamers. Geen aanrader.
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Silken Al Andalus op 14 feb 2022
Dear Paul, thanks for the review of your stay. We wish you the best for the future and we hope to welcome you again in Seville! Take care. Best regards.

8/10 – Goed

SABINE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van silken al andalus op 4 nov 2021
Estimada Sabine, gracias por la valoración que hace de su estancia en el hotel. Le deseamos lo mejor y esperamos seguir contando con su confianza en el futuro. Cuídese. Un saludo. Silken Al Andalus.

8/10 – Goed

Martijn

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn hotel
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van silken al andalus**** op 13 okt 2021
Dear Martijn, thanks for the review of your stay. We wish you the best for the future and we hope to welcome you again in Seville! Take care. Best regards. Silken Al Andalus.

10/10 – Uitstekend

jjg

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Silken Al Andalus**** op 11 okt 2021
Estimado Cliente , gracias por la buena valoración que hace de su estancia en el hotel. Le deseamos lo mejor y esperamos seguir contando con su confianza en el futuro. Cuídese. Un saludo. Silken Al Andalus.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Easy access by car
Very good accomodation easy to access by car 30 minute walk from city centre
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Silken Al Andalus**** op 11 okt 2021
Dear Guest, thanks for the review of your stay. We wish you the best for the future and we hope to welcome you again in Seville! Take care. Best regards. Silken Al Andalus.

10/10 – Uitstekend

Christel, Aartselaar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een groot maar erg leuk hotel met zwembad. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was goed. Wij verbleven er slechts 1 nacht omdat we 's morgens een vroege vlucht hadden en de taxirit naar de luchthaven maar ongeveer 10 min duurt.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van direccion op 20 aug 2020
Dear Christel, thanks for the review of your stay. We wish you a nice summer. Take care. Best regards. Alberto Blanca. General Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamers waten goed en scjoon en het ontbijt fantastisch.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 26 mrt 2020
Dear Customer, Thank you for choosing and for sharing your opinion. We are pleased to know that you have valued our cleaning so positively , we will share your opinion to our Cleaning department, as we are sure they will feel very satisfied with your comment. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Zwembad niet aanwezig ivm verbouwing mag duidelijker op websitebezoek vermeld worden, ook best wel lawaaierig ivm verbouwen
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 2 mrt 2020
Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused and will transmit your comment to our team to try to improve as much as possible. We hope to receive you again and offer you the best of our attention and hospitality, until then, receive a cordial greeting. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen 4* waardig. Ver van centrum, weinig activiteiten in hotel
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 20 dec 2019
Dear Customer, First of all, we would like to thank you for choosing us on your recent stay at Seville and for sharing your opinion, as it is very important to us due it give us the opportunity to try to improve as much as possible. We regret not having reach your expectations, we hope you could give us a new opportunity to show you our best services. Until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
,Allemaal goed. Vriendelijk personeel en schoon overal
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 27 nov 2019
Dear Customer, From the Hotel Silken Al-Andalus Palace we thank you for choosing us on your recent trip. We are pleased to know that you have valued above all our cleanliness , we will share your comments to our Cleaning Department, as they work hard every day to ensure that everything is perfect to fulfill our guests satisfaction. We are sure they will feel very gratified to hear about your opinion. We hope to welcome you again on your next stay, until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, location, cleanness and the overall ambiance
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 27 nov 2019
Dear Customer, For us it is a pride to know that you have enjoyed a unique experience during your stay, as we work every day to offer the highest quality in our services in order to achieve our customers full satisfaction. We hope to welcome you soon, so we can offer you the best of our services and hospitality. Until then, receive our best regards. Sincerely Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
goede kamers, een beetje gedateerd, maar goed voor een kort verblijf in Sevilla. mooi zwembad, zeer gedienstig personeel en een uitmuntend ontbijt
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 31 okt 2019
Dear Customer, Thank you for your comment. We are very glad that you enjoyed your stay at the Hotel Silken Al-Andalus Palace. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Ontbijt was minder voor de prijs die je er voor moest betalen
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 29 okt 2019
Dear Customer, For us it is very important your opinion, that’s why we share it to our team in order to improve as much as possible, offering the maximum comfort and quality of our services to clients like you. We hope to welcome you again and so show it to you, until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De handdoeken op de kamer zijn super schoon, er is geen aparte douche maar de douche in het bad is krachtig en warm! Badkamer is redelijk schoon. Kamer zelf is niet schoon en vloerbedekking op de kamer en in de gangen is tot op de draad versleten. Minibar buiten gebruik, geen lamp op het toilet. Hotel is zéér dringend aan grondige renovatie toe, dit is GEEN vier sterren hotel !!! Zwembad is ijskoud, gras om het zwembad is veelal zand. Gebied eromheen is verlaten en verpauperd, barren staan leeg er is niets te krijgen. Afschuwelijk!!
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 16 okt 2019
Dear Customer, we thank you for giving us the opportunity to improve by giving us your opinion. We will share your opinion to the rest of our team to try to improve as much as possible, since only in this way can we achieve the full satisfaction of our guests. We hope to see you again so we can show it to you. Until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 1 okt 2019
Dear Customer, Thank you for choosing us on your stay at Seville, and for sharing your experience to other travelers. We hope your stay has been pleasant and that you keep a good memory of our Hotel and staff. We will be pleased to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards. Sincerely Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Stef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is oké, maar toch enkele nadelen ...
Hotel ligt op 30 minuten wandelen van Plaza de Espana. Wandeling langs een brede, drukke weg, dus niet interessant. Kamers zijn heel net maar aan de kleine kant. Heel stil 's nachts. Geweldig ontbijtbuffet. Zwembad is koud en dus niet te gebruiken, wat heel jammer is bij een buitentemperatuur van 35 °C. Bovendien wordt er van 17.00 tot 20.00 uur extreem luide Spaanse hitparademuziek gespeeld. Niet uit te houden. Dus wie na een lange dag sightseeing 's avonds nog wat wil genieten aan het zwembad: forget it.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 30 sep 2019
Dear Customer, First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers. Due to your Hotel rating, we are glad to know that overall you have enjoyed your stay. We hope to welcome you soon, so we can offer you the best of our services and hospitality. Until then, receive our best regards. Sincerely Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer. Van alle gemakken voorzien. Badkamer was wel gedateerd. Toilet spoelde niet goed door en de douchekop kon je niet ophangen. Fijne ligging. Op ongeveer 15 min. Van het centrum. Goed bereikbaar met bus. Minpunt blijft toch het gebrekkige engels. Je verwacht wel dat personeel je goed te woord kunnen staan. Dat us helaas niet het geval.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 25 sep 2019
Dear Customer, We are pleased to know that you liked the hotel in general , but above all we thank you for giving us the opportunity to improve by giving us your opinion. We will share your opinion to the rest of our team to try to improve as much as possible, since only in this way can we achieve the full satisfaction of our guests. We hope to see you again so we can show it to you. Until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone en nette ksmer. Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt en goed bijgevuld. Helaas geen winkeltje voor water enz.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 11 aug 2019
Estimado Cliente, Gracias por alojarse en nuestro Hotel y por transmitir su opinión. Nos complace saber que ha valorado tan positivamente nuestra limpieza y así se lo transmitiremos a nuestro departamento de Pisos, ya que estamos seguros de que se sentirán muy gratificadas y satisfechas al conocer su comentario. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 8 aug 2019
Dear Customer, Thank you for choosing us on your recent stay at this beautiful city, Seville, and for sharing your opinion to other travelers. We appreciate your rating and we hope you have enjoyed your stay at our Hotel. We hope to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards. Sincerely Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed, bier wat aan de dure kant voor spaanse begrippen.
6 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Silken Guest Experience op 25 jul 2019
Dear Customer, First of all, we would like to thank you for the time you spent to share your feelings on your recent stay in our hotel. Your opinion and comments are important to us, therefore we are pleased to know that your experience overall has been positive. The Silken Al Andalus Palace Team will continue to work to meet every day better with your expectations of facilities, services and personal attention. We hope to see you back again soon. Yours faithfully, Carolina Fernández Silken Guest Experience

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel alles schoon en met vriendelijk personeel. Een 20 minuten lopen vanaf het centrum maar de bus stopt om de hoek.
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Silken Guest Experience op 15 jul 2019
Dear Customer, First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers. We are pleased to know that you have enjoyed in this small Sevillian oasis,and we have contributed to a nice memory of your stay at the hotel Certainly we are located in a place of easy indoor and outdoor parking and good access to the city center in a few minutes thanks to the bus stop that we have next to the Hotel and that allows you to enjoy during your journey Historical and emblematic buildings from the city. We hope to welcome you soon, so we can offer you the best of our services and hospitality. Sincerely, Carolina Fernández Silken Guest Experience

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 10 jul 2019
Estimado Cliente, Muchas gracias por habernos elegido como su Hotel en Sevilla tras su reciente viaje a esta hermosa ciudad y compartir con el resto de viajeros su valoración. Le agradecemos su puntuación y esperamos que su estancia en nuestro Hotel haya sido de su agrado. Esperamos volver a poder darle la bienvenida en nuestro Hotel en su próximo viaje a Sevilla y ofrecerle la mejor de nuestras atenciones. Hasta entonces, reciba un cordial saludo. Atentamente, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een heel fijn hotel om bij te komen. Het lag wel verder weg van het centrum dan verwacht maar bushalte is om de hoek. Hiermee ben je snel in het centrum.
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 8 jul 2019
Dear Customer, First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers. Due to your Hotel rating, we are glad to know that overall you have enjoyed your stay. We hope to welcome you soon, so we can offer you the best of our services and hospitality. Until then, receive our best regards. Sincerely Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 1 jul 2019
Dear Customer, We regret not having reach your expectations, we hope you could give us a new opportunity to show you our best services. Until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer waren prima en schoon , Het ontbijt was top. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 27 mei 2019
Dear Customer, On behalf of all of the Hotel Silken Al-Andalus Palace staff, we thank you for such an excellent opinion. We are happy to know that we have fulfilled your expectations and that you have felt so well taken care of. All the staff will be glad to welcome you again on your next trip to this beautiful city. Until then, receive our best regards. Sincerely Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

PM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel net buiten centrum
Vriendelijk personeel. Goed ontbijtbuffet. Ruime kamers en ondanks drukte niet gehorig. Fijne bedden. Met de taxi voor een euro of 8 ben je in het centrum van Sevilla.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Mª Carmen Rodriguez A. Guest Relations Department op 9 mei 2019
Dear Customer, On behalf of all of the Hotel Silken Al-Andalus Palace staff, we thank you for such an excellent opinion. We are happy to know that we have fulfilled your expectations and that you have felt so well taken care of. All the staff will be glad to welcome you again on your next trip to this beautiful city. Until then, receive our best regards. Sincerely Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

rob., Gent

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers goed, maar vloerbedekking was aan vervanging toe. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Súper de luxe ontbijt! Én super lekker gegeten in restaurant. Pluimen voor de kok(s)! Extra punt voor infobalie toeristische dienst in de lobby. Minpuntje: info over rittenkaarten of andere mogelijkheden voor de bus waren ondermaats (zelf uitgezocht voor een herlaadbare rittenkaart) De reservatie voor een huurauto was dan weer wel super en snel geregeld! Al bij al: zéér tevreden klanten
8 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Mª Carmen Rodriguez A. Guest Relations Department op 29 apr 2019
Dear Customer, On behalf of all of the Hotel Silken Al-Andalus Palace staff, we thank you for such an excellent opinion. We are happy to know that we have fulfilled your expectations and that you have felt so well taken care of. All the staff will be glad to welcome you again on your next trip to this beautiful city. Until then, receive our best regards. Sincerely Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
het zou fijn zijn als je je aankomsttijd kan doorgeven alhoewel er 2 personen bij de receptie waren om 00.30 uur. Jammer dat het 3e bed zelf ontvouwen moest worden en zo te.zien aan de kreukels was het al lang geleden opgemaakt en dus niet gebruikt. het is fijn als je een 3 persoonskamer boekt men het bed klaarzet. verder aardig personeel heel vriendelijk. het was netjes maar niet brandschoon.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Mª Carmen Rodriguez A. Guest Relations Department op 29 apr 2019
Dear Customer, We appreciate your suggestion, wich we will share it to our staff in order to improve as it possible, due to our costumers opinions as yours, wich are very important to us, that’s how we try to improve day by day on our services in order to reach the full satisfaction of our clients. We hope to welcome you back so you can know about our improvements, until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Hector

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our stay at the hotel was pleasant overall. The room was spacious and clean, providing a comfortable environment. Despite arriving early, the staff was accommodating and friendly, offering a place to store our luggage and providing the Wi-Fi password while our room was being prepared. One convenient aspect was the ability to purchase sightseeing bus tour tickets directly at the hotel. However, we found the distance to tourist attractions to be quite far. It would have been convenient to know earlier that the hotel offers bicycle rentals. Additionally, although the weather was still mild at 23 degrees Celsius, the pool was closed due to it being off-season. Despite these minor inconveniences, I would still recommend this hotel for its overall comfort and service.
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

CARLOS

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
the hotel is very old
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 25 mrt 2024
Thank you very much for your evaluation,A cordial greeting.The Silken Al Andalus Palace team

8/10 – Goed

JOAQUIN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amplitud y bien comunicado
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 25 mrt 2024
Estimado Cliente,Ante todo queremos agradecerle que nos eligiera como su Hotel en Sevilla durante su reciente estancia en esta bonita ciudad y que transmitiese su valoración al resto de viajeros.Por la valoración que hace, nos alegra saber que a nivel general ha disfrutado de su estancia. Esperamos volver a recibirle pronto en nuestro Hotel y ofrecerle la mejor de nuestras atenciones y hospitalidad. Hasta entonces, reciba un cordial saludo.AtentamenteMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Amparo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El alojamiento está muy bien pero alrededor no hay bares ni restaurantes.... No hay ningún ambiente. Queda un poco lejos del centro...como a 15 min.en bus.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 20 mrt 2024
Estimado Cliente, Muchas gracias por sus comentarios y su alta valoración acerca de nuestro hotel y nuestras instalaciones. Para nosotros ha sido un placer recibirles y estamos encantados de que haya tenido una estancia estupenda. Estamos deseando recibirles pronto de nuevo. Reciba un cordial saludo. Mª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

6/10 – Redelijk

Zafer

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 19 mrt 2024
Dear Customer,Thank you for choosing us on your stay at Seville, and for sharing your experience to other travelers.We hope your stay has been pleasant and that you keep a good memory of our Hotel and staff.We will be pleased to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

8/10 – Goed

Maureen L, Salem

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very good and the room was fine. My only complaint would be the restaurant for breakfast. It was so loud you couldn’t hear people speak at your own table
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 18 mrt 2024
Dear Customer, We are sorry that you did not enjoy a good experience. For our part, we will transmit your comment to our team to analyze the information you tell us. Receive a cordial greeting, Sincerely Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

6/10 – Redelijk

Martine

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons presque pas dormi. C’était bruyant à l’intérieur et à l’extérieur de l’hôtel. C’était propre.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 18 mrt 2024
Dear Customer,We're sorry you did not enjoy a good experience. For our part, we will do everything possible to solve the problem you have mentionedReceive our best regards,SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

2/10 – Ontzettend slecht

Tony

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No amenities, room lacks table lamp, too dark to do work productively, took a long time and repeated calls to the reception before someone changed the ceiling bulbs. Room phone doesn't work, had to walk down to the lobby to get any services or help. The work thing was the absolutely terrible dinner. I specifically asked if the grilled served the night before would be available for the following evening dinner buffet and I was informed by the restaurant front area staff that the same menu would be served the next day. Not only that was not true, there were hardly any hot food, four metal food trays that normally would have hot food were all empty, and no kidding here, the rest of the food was absolutely way below standard, there were also no soda, no ice tea, no juice and not even hot water, you got to be kidding me... When I approached another hotel guest and enquired about his opinion for this hotel's dinner buffet, without any hesitation, he said "This Is A Scam!", for $25 Euro, I also felt this dinner place was, well... A Scam!. We were at an Indian restaurant the night before, 3 dishes, 2 nanns, 1 red wine and one Diet Coke (Coke Zero here), less than $40 Euro. The hotel charged $25 per person for this truly unpleasant meal. We spoke with the hotel manager the next morning when we checked out, the female hotel manager was very nice, listened to the voice of my dissatisfaction of the hotel's dinner buffet, and genuinely seemed concern and wanted to improve this hotel...
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 18 mrt 2024
Dear guest;We thank you very much for choosing us as your Hotel during your recent travel to Seville and for sharing your opinion. We are very sorry for not beating your expectations and we will transmit your comment to our team to improve as much as possible. For us, is very important to know opinions from guests like you. Thats the only way to improve and get full satisfaction in our guests. We hope you to give us a chance to show you that improvement.Kind regards,Mª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

4/10 – Matig

Matthew

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel and great value, completely spoiled by centralised heating that I was informed could not be changed and kept the room uncomfortably warm throughout the nights
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 14 mrt 2024
Dear Customer,We are pleased to know that you liked the hotel in general, but above all we thank you for giving us the opportunity to improve by giving us your opinion. We will share your opinion to the rest of our team to try to improve as much as possible, since only in this way can we achieve the full satisfaction of our guests. We hope to see you again so we can show it to you. Until then, receive our best regards. Sincerely,Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Ana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Good
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 11 mrt 2024
Dear Customer,First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers.Due to your Hotel rating, we are glad to know that overall you have enjoyed your stay. We hope to welcome you soon, so we can offer you the best of our services and hospitality. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department