K2 Guest House

2.5-sterrenaccommodatie
Pension met een dakterras, in de buurt van Nationale universiteit van Singapore

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor K2 Guest House

Family Ensuite | Hypoallergeen beddengoed, gratis wifi, beddengoed
Bezienswaardigheid
Voorkant van accommodatie
Exterieur
Receptie

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 119
inclusief belastingen en toeslagen
2 aug - 3 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Single Common Bathroom

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Hypoallergeen beddengoed
2 badkamers
Een bidet
Regendouchekop
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Wasmiddel
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Single Room Ensuite

Hoogtepunten

Airconditioning
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een bidet
Regendouchekop
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Wasmiddel
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Double Ensuite

Hoogtepunten

Airconditioning
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een bidet
Regendouchekop
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Wasmiddel
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Family Ensuite

Hoogtepunten

Airconditioning
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een bidet
Regendouchekop
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Wasmiddel
  • 20 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoons stapelbedden en 1 queensize bed of 1 queensize bed en 1 eenpersoons stapelbed

Double Common Bathroom

Hoogtepunten

Airconditioning
Hypoallergeen beddengoed
2 badkamers
Een bidet
Regendouchekop
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Wasmiddel
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 1 eenpersoons stapelbed

Triple Ensuite

Hoogtepunten

Airconditioning
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een bidet
Regendouchekop
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Wasmiddel
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons stapelbed

Triple Common Bathroom

Hoogtepunten

Airconditioning
Hypoallergeen beddengoed
2 badkamers
Een bidet
Regendouchekop
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Wasmiddel
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons stapelbed

Family Common Bathroom

Hoogtepunten

Airconditioning
Hypoallergeen beddengoed
2 badkamers
Een bidet
Regendouchekop
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Wasmiddel
  • 20 m²
  • Max. aantal: 4
  • 3 eenpersoons stapelbedden

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Hypoallergeen beddengoed
Regendouchekop
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Wasmiddel
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
15 South Buona Vista Rd, Singapore, 118146

In de buurt

  • Nationale universiteit van Singapore - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Singapore botanische tuinen - 7 min. rijden - 5.6 km
  • Universal Studios Singapore™ - 8 min. rijden - 7.1 km
  • Orchard Road - 9 min. rijden - 9.0 km
  • Gardens by the Bay - 9 min. rijden - 10.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Haw Par Villa - 12 min. lopen
  • Station JB Sentral - 25 min. rijden
  • Changi Airport (SIN) - 33 min. rijden

Restaurants

  • ‪Fatty Ipoh Noodles - ‬14 min. lopen
  • ‪After Hours Gelato - ‬12 min. lopen
  • ‪Scruffy Murphy's - ‬4 min. lopen
  • ‪Buona Vista Eating House - ‬4 min. lopen
  • ‪Best Bites, Kendall - ‬13 min. lopen

Over deze accommodatie

K2 Guest House

Pension in de buurt van Nationale universiteit van Singapore
K2 Guest House bevindt zich in de buurt van Singapore botanische tuinen en biedt extraatjes zoals een dakterras, een tuin en wasvoorzieningen. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een snackbar/delicatessenwinkel.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Vervoer naar de luchthaven (toeslag), een snelle incheckservice en barbecues
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, een bagageopslagruimte en een kluis bij de receptie
  • Een automaat, een rookvrije accommodatie en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers van K2 Guest House bieden voordelen zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Regendouches en gratis toiletartikelen

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice naar de luchthaven (toeslag) op vaste tijden en op verzoek tussen 08.00 uur en 20.30 uur
  • Tot de parkeeropties ter plaatse behoort een garage

Eten en drinken

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Buiten

  • Barbecue
  • Dakterras
  • In een regionaal park
  • Picknickplaats
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 4 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Hypoallergeen beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privé- of gemeenschappelijke badkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Zeep

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Wasmiddel

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: SGD 50
Toeslag voor late check-in: SGD 50 als je incheckt tussen 22.00 uur en middernacht
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: SGD 50

Speciale incheckinstructies

Je wordt per shuttlebus naar de accommodatie gebracht. Neem hiervoor minstens 72 uur voor de reis contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De accommodatie brengt 3.5 procent in rekening voor betalingen met creditcard.
De receptie is dagelijks tussen 08.00 uur en 22.00 uur geopend.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies en informatie over het ophalen van de sleutel. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Na het boeken dien je een kopie van je paspoort aan de accommodatie te verstrekken
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 18.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden, sleutel ophalen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen SGD 54.00 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: SGD 100.0 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: SGD 85 per persoon
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: SGD 20 (van 5 tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor vroeg inchecken: SGD 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor late check-in: SGD 50 als je incheckt tussen 22.00 uur en middernacht
  • Toeslag voor laat uitchecken: SGD 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: SGD 54.00 per nacht
  • Wastoeslag: SGD 10 per dag
  • De accommodatie berekent een toeslag van 3.5 procent op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

K2 Guest House Guesthouse Singapore
K2 Guest House Guesthouse
K2 Guest House Singapore
K2 Guest House Singapore
K2 Guest House Guesthouse
K2 Guest House (SG Clean)
K2 Guest House Guesthouse Singapore

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij K2 Guest House?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij K2 Guest House?

Vandaag, 19 jul. 2025, kost een verblijf bij K2 Guest House van één nacht voor twee volwassenen op 2 aug. 2025 min. € 118,67, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik inchecken bij K2 Guest House?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van SGD 50. Tegen een toeslag van SGD 50 kun je tussen 22.00 uur en middernacht laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij K2 Guest House uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van SGD 50.

Biedt K2 Guest House een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, tussen 08.00 uur en 20.30 uur is er op verzoek een shuttleservice van het hotel naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van SGD 85 per persoon.

Waar ligt K2 Guest House?

Dit pension ligt in Queenstown, op 1,9 km van Nationale universiteit van Singapore en binnen 10 km afstand van Universal Studios Singapore™ en Singapore botanische tuinen. Ook Chinatown Point en Raffles City liggen binnen 10 km afstand. Station Haw Par Villa ligt op 12 minuten lopen en naar Station Pasir Panjang is het 12 minuten lopen.

Beoordelingen over K2 Guest House

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 40 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 40 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 40 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 40 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 40 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Fabio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, comfy and spacious rooms
5 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Changjin

3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Terry, Glendale

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kris

20 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
I cancel the booking before I check-in. The responses replied by the staff were very brief. It certainly causes misunderstanding. Also, I sent a message on Mar. 2, 3:36 pm, still there is no one reply at Mar. 7 10:47 am. Four days have already passed
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very kind and helpful staff; good amenities such as a fridge, microwave, water dispenser, and washing machine. The rooms were reasonably comfortable (I just would have liked a window) and the wifi worked. The location was convenient for public transportation and there were several restaurants, convenience stores, and massage parlors nearby. I would book here again.
5 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

YU-CHERN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

乾淨舒適 人力較不足

延遲退房的費用太高了 櫃檯退房時找不到人 等很久因為有押金100元 退押金時扣款櫃枱竟零銭不夠花費時間等 雖然員工親和氣
2 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service

Overcharged

Disappointed. Booked the family ensuit and did not know that i have keyed in 2 adults during the search. the room is the biggest room (1 queen and 2 bunk bed) and is available for stay up to 4 adults. Because of this, i was charged sgd66 for additional 2 adults. It is super overcharged. Did a quick search on another day, same room 4pax vs 2 pax, there is no difference in price but i was told by K2 guest that there is a price difference hence they need to charge me. This is not true. Called hotel.com as the service provider, i was informed that there is nothing they can do. This is unfair. This is the last time to use hotel.com. No after sale service. Blame my own eye side for failing to key in the correct number of guests in the search box. Blame myself for making the wrong choice to choose hotel.com. Text K2 guest as well, no single response, again no after sale service at all.
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
Ants were everywhere. If you left snacks or drinks unclosed, you would see ants everywhere.
24 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Melvyn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Prashanth

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
12 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

GABRIEL

1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

GABRIEL

1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Хорошее соотношение между ценой и качеством.

Пешая доступность до метро, рядом автобусные остановки, китайская кухня, магазинчик, парк.
6 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a good location and property! i can enjoy the trip
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
House a bit on the verge of breaking down. Toilet isnt clean when i got there with urine stains on the toilet bowl, but not the seat. Room smelled of freshly cleaned laundry. And saw them washing the duvets. Which some hotels dont even do
1 nacht verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Lettecia, Kuala Lumpur

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We stay at K2 for two nights but am disappointed with the condition of the place. Bed is squeaky, watermarks and dirt spot all over the walls and toilet drain is clogged, you can imagine yourself stepping on dirty water when you’re showering. The positive light about the place is the staff are friendly and location is near to Sentosa.
2 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

便宜住宅但不建議入住

雖然房間大致整潔,但房間裝潢很差,櫃/床架很容易爛,曾停電停水,服務處經常無人
19 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

SIEW LENG

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Only 1 star was given to the receptionist girl who lend me her own power charger to me. All the rest about the hotel, no star
2 nachten verbleven in februari 2019