The Quay Hotel

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een dakterras, op enkele stappen van Boot Quay

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Quay Hotel

Deluxe Family Room | Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer
Restaurant
Terras
Voorkant van accommodatie
Lobby

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 145
inclusief belastingen en toeslagen
17 aug - 18 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2017
Een haardroger
Een regendouchekop
Een bidet
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

7,8 van 10
Goed
(34 beoordelingen)

Hoogtepunten

In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2017
Een haardroger
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard eenpersoonskamer

8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2017
Een haardroger
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op stad

8,2 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2017
  • 16 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Triple Room without Windows

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Smart-tv
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoons slaapbank

Deluxe Family Room

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2017
Privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons slaapbank

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
57 South Bridge Road, Singapore, 058688

In de buurt

  • Boot Quay - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Raffles Place - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Orchard Road - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Marina Bay Sands Casino - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Marina Bay Sands Skypark - 3 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Clarke Quay - 6 min. lopen
  • Station JB Sentral - 26 min. rijden
  • Changi Airport (SIN) - 25 min. rijden

Restaurants

  • ‪Un-Yang-Kor-Dai - ‬1 min. rijden
  • ‪Dawn - ‬1 min. lopen
  • ‪Dumpling Darlings - ‬2 min. lopen
  • ‪Killiney Kopitiam - ‬3 min. lopen
  • ‪Lumo Bar & Restaurant - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

The Quay Hotel

Hotel in de buurt van Bugis Street Shopping District
Faciliteiten zoals een dakterras, een stomerij/wasserijservice en een restaurant en een ligging in de buurt van Boot Quay en Raffles Place maken van The Quay Hotel de ideale accommodatie. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Meertalig personeel, een 24-uurs receptie en een rookvrije accommodatie
  • Een automaat, een lift en conciërgeservices
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van The Quay Hotel zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten te spreken zijn over de schone kamers van deze accommodatie.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Smart-televisies met kabelzenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Filipijns, Hindi en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: SGD 16 per persoon
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Noodtrekkoord in badkamer
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • Gebouwd in 2017
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Smart-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 05.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: SGD 50

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 11 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. SGD 16 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: SGD 75 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 7)
  • Toeslag voor laat uitchecken: SGD 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Quay Hotel Singapore
Quay Hotel
Quay Singapore
The Quay Hotel Hotel
The Quay Hotel Singapore
The Quay Hotel (SG Clean)
The Quay Hotel Hotel Singapore

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Quay Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij The Quay Hotel?

Vandaag, 19 jul. 2025, kost een verblijf bij The Quay Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 17 aug. 2025 min. € 144,56, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij The Quay Hotel te parkeren?

Bij The Quay Hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Quay Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 05.30 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Quay Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van SGD 50.

Biedt The Quay Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van SGD 75 per voertuig.

Waar ligt The Quay Hotel?

Dit hotel ligt in Downtown Singapore, binnen 10 minuten lopen van Boot Quay en Raffles Place. Ook Merlion en Bugis Street Shopping District liggen binnen 15 minuten lopen. Station Clarke Quay ligt op 6 minuten lopen en naar Station Raffles Place is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over The Quay Hotel

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 199 van 527 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 212 van 527 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 81 van 527 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 527 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 527 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Sanne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect locations with enough to do around the neighbourhood. Also many dinner options. The room was clean and nice.
3 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Roy

Reisde met partner
Positief: Netheid
Na het uit checken was er geen toilet beschikbaar vanwege een storing
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Karoline

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het feit dat de kamer geen ramen heeft vind ik niet storend. Betekent ook dat je geen last hebt van het drukke verkeer voor de deur en dat het lekker lang donker blijft in de kamer
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Karoline

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede centrale locatie
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Edwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke prijs voor verder prima hotel
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Aleksandr, Porter Ranch

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good easy stay nothing special
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Stefan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay to be close to the action of the Quay area and if up to it extremely walkable to all the attractions nearby. Definitely a hike in the heat, but if walking isn’t for you then close to an MRT station to make every thing even more accessible!
4 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

NOBUTOSHI

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテル代が高いシンガポールで料金は安めでした。部屋の中は、改修されているのですが、エレベーター、廊下、部屋の床などがとても気になる古さを感じました。 部屋にはバスタオルが1枚しかありませんので、注意が必要です。使い捨てのスリッパと耳栓は置いてありました。
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Mark, Houston

Good location. Helpful staff. Safe snd cozy. Good deal for a stopover in Singapore. Will return.
2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Gladys, long beach

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
This property is located centrally in Singapore. Not far from many places, however the bus lane is located directly in front of the hotel thereby taxis and Grab drivers have to pick you up or drop you off across the street. Be careful in the shower/ bathroom. The floors are tiled and the shower shoots directly onto the bathroom floor making it very slippery. There aren't any dressers or counter space in the bathroom to place your toiletries. Aside from that the stay was rather nice and quiet. There are no restaurants on site but plenty nearby.
4 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Kriz

Fair price for a well located hotel.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Chetiya Thivanka

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, loads of places to eat, right next to Clark Quay. Walk up past the bus stop to get you grab, just a 100 meters or so
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Kawabe

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staffs are nice
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Paula, Anchorage

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We were provided one towel each. They were clean, but grey and threadbare. Upon request, they provided also hand towels, but no more bath towels. The hand towels had holes in them. The electrical outlet on one side of the bed was bashed in and the adapter wouldn't fit. The condition of the property is not very good at all, but it is clean and in an excellent location for tourists. We decided to stay the whole 4 days. The front desk people were helpful, especially as regards to catching a ride share as the bus stop is directly in front of the hotel and no one else can stop there. Ride share must be caught in front of the bus stop.
4 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Maurice

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The matresses are very squeeky
5 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Narelle

Positief: Personeel en service
Staff were friendly and helpful and check in was a quick and smooth process. Hotel was about a 10 min walk from the train stations and easy to find. However, I had read previous reviews about rooms that smelt musty and mouldy, and that’s exactly what I got. I had a standard single room and it was so difficult to breathe, despite the air con being on. Staff couldn’t change my room as the hotel was fully booked, but they did come to spray air freshener, which only helped for about 5 mins. I would have gone to stay somewhere else if it wasn’t so late. Definitely unsafe for your health and lungs and I wouldn’t recommend staying here. Perhaps other rooms may not be as bad, but if you get given room 407, I strongly advise you request a change! I’m just awaiting to see if I can receive any compensation for it.
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

sergio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propiedad en buen estado de mantenimiento, limpia, ordenas, pero costosa. Cerca del Merlion a 1 km, pero la ciudad esta tan bien conectada que pude estar mas lejos a un menos costo. El hotel cumplia con su objetivo era limpio en un lugar financiero, cerca de estacion de metro.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Jorel

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
⭐️
3 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Kriz

Good convinent location.
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Robert

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Basic room with no window, but in a great location.
4 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Gizem

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is quite convenient for station and dining options, walkable to near popular areas. We stayed with a child room was clean and staff were helpful. Although the area was noisy at nights, the sounds were not too disturbing since we were on the third floor.
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Charlene

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great!
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Heike

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir hatten ein Zimmer mit Fenster. Klein, aber modern und komfortabel eingerichtet. Gute Lage um die wichtigsten Sehenswürdigkeiten zu Fuss zu erkunden. Bushaltestelle direkt vor der Tür und auch die Metrostation war in der Nähe. Restaurants und Einkaufsmöglichkeiten vorhanden. Wasserspender auf dem Hotelflur fanden wir praktisch.
2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

kim, Seattle

Reisde met familie
average but the service staffs are very friendly and helpful.
5 nachten verbleven in april 2025