Een binnenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen
Van Weerden Poelmanweg 4-6, Soestduinen, Soest

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 464 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 390 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 102 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 1001 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mark, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aan de prijs maar een net en comfortabel hotel.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

W.P.M. Nicolaas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

James

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spa faciliteiten zijn superfijn, mooie omgeving om te wandelen en professionele staf. De kamers waren ruim en schoon!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jorn Damen op 9 feb 2024
Beste meneer/mevrouw,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te vernemen dat u een fijn verblijf bij ons in het hotel heeft gehad. Wij hebben zojuist uw positieve feedback gedeeld binnen ons hotel team. Wij willen u ontzettend bedanken voor de erg vriendelijke feedback. Met vriendelijke groet,Jorn DamenFront Desk Manager

8/10 – Goed

Felice

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed en zeer vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Wouter Halverhout op 1 feb 2024
Geachte Felice,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te lezen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Meneer/Mevrouw Felice, nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie en wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen. Met vriendelijke groet, Wouter HalverhoutFront Desk Assistant management trainee

10/10 – Uitstekend

Karine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel met leuk personeel in de bar en het restaurant. Mooie plek om bij te komen, te sporten en de omgeving te verkennen. Onze zoon van 2 jaar vond de trappen ook heel leuk!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Wouter Halverhout op 23 jan 2024
Geachte mevrouw Karine,Hartelijk dank voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te lezen dat u over het algemeen tevreden was over uw verblijf in ons hotel. Graag zouden wij u willen mededelen dat uw opmerking wat betreft de internet verbinding is doorgegeven aan de desbetreffende afdeling, ter verbetering van onze dienstverlening. Mevrouw Karine, nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie en wij kijken er naar uit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in het DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen.Met vriendelijke groet,Wouter HalverhoutFront Desk Assistant management trainee

8/10 – Goed

Diane de

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Wouter Halverhout op 19 jan 2024
Dear Diane de, Thank you for filling in our online questionnaire on the occasion of your stay in our hotel. It is our goal to offer our guests the best possible service before, during and, after their stay. Comments like yours provide us with essential information to enhance our service standards, and are therefore much appreciated. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us. Mr/Ms Diande de, thank you again for your valuable feedback and we are looking forward to the pleasure of welcoming you back to DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen in the near future.Yours sincerely,Wouter HalverhoutFront Desk Assistant management trainee

10/10 – Uitstekend

Carlasari

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie omgeving, hulp vaardige medewerkers. Schone en ruime kamers
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Wouter Halverhout op 19 jan 2024
Dear Carlasari, Thank you for filling in our online questionnaire on the occasion of your stay in our hotel. It is our goal to offer our guests the best possible service before, during and, after their stay. Comments like yours provide us with essential information to enhance our service standards, and are therefore much appreciated. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us. Mr/Ms Carlasari, thank you again for your valuable feedback and we are looking forward to the pleasure of welcoming you back to DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen in the near future.Yours sincerely,Wouter HalverhoutFront Desk Assistant management trainee

10/10 – Uitstekend

Amal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Wouter Halverhout op 19 jan 2024
Dear Amal, Thank you for filling in our online questionnaire on the occasion of your stay in our hotel. It is our goal to offer our guests the best possible service before, during and, after their stay. Comments like yours provide us with essential information to enhance our service standards, and are therefore much appreciated. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us. Mr/Ms Amal, thank you again for your valuable feedback and we are looking forward to the pleasure of welcoming you back to DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen in the near future.Yours sincerely,Wouter HalverhoutFront Desk Assistant management trainee

8/10 – Goed

Albert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg prettig hotel, vriendelijk personeel. Diner was niet geweldig, ontbijt was wel super.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Wouter Halverhout op 19 jan 2024
Geachte meneer Albert,Hartelijk dank voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te lezen dat u over het algemeen tevreden was over uw verblijf in ons hotel. Graag zouden wij u willen mededelen dat uw opmerking wat betreft het diner is doorgegeven aan de desbetreffende afdeling, ter verbetering van onze dienstverlening. Meneer Albert, nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie en wij kijken er naar uit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in het DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen.Met vriendelijke groet,Wouter HalverhoutFront Desk Assistant management trainee

6/10 – Redelijk

Yvette

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het bed was vreselijk. Er was ook een bed bijgeplaatst (bleek bank bed) welke ook niet comfortabel lag.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Wouter Halverhout op 19 jan 2024
Geachte mevrouw Yvette,Hartelijk dank voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer spijtig te lezen dat u over het algemeen niet zo tevreden was over uw verblijf in ons hotel. Graag zou ik u willen mededelen dat uw opmerking wat betreft de twee bedden is doorgegeven aan de desbetreffende afdeling, ter verbetering van onze dienstverlening. Mevrouw Yvette, nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie en ik zie ernaar uit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in het DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen om uw verwachtingen te overstijgen.Met vriendelijke groet,Wouter HalverhoutFront Office trainee assistant manager

6/10 – Redelijk

Masoud

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Wouter Halverhout op 19 jan 2024
Geachte Masoud,Hartelijk dank voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Uit uw enquête kan ik opmaken dat uw verblijf niet is verlopen zoals u van een Hilton hotel zou mogen verwachten en daarvoor mijn excuses. Mocht u in de gelegenheid zijn om dit nader toe te lichten dan horen wij dat graag, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.Meneer Masoud, nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie. Ik hoop dat wij in de toekomst de mogelijkheid krijgen om u wederom te mogen verwelkomen en uw huidige verwachting van het DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen te overstijgen. Met vriendelijke groet,Wouter HalverhoutFront Office trainee assistant manager

10/10 – Uitstekend

Keredine

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Wouter Halverhout op 19 jan 2024
Geachte Keredine,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te lezen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Mevrouw Keredine, nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie en wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen. Met vriendelijke groet, Wouter HalverhoutFront Desk Assistant management trainee

8/10 – Goed

Jorgo

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Wouter Halverhout op 19 jan 2024
Dear Jorgo, Thank you for filling in our online questionnaire on the occasion of your stay in our hotel. It is our goal to offer our guests the best possible service before, during and, after their stay. Comments like yours provide us with essential information to enhance our service standards, and are therefore much appreciated. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us. Mr/Ms Jorgo, thank you again for your valuable feedback and we are looking forward to the pleasure of welcoming you back to DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen in the near future.Yours sincerely,Wouter HalverhoutFront Desk Assistant management trainee

8/10 – Goed

Geert

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Wouter Halverhout op 19 jan 2024
Dear Geert, Thank you for filling in our online questionnaire on the occasion of your stay in our hotel. It is our goal to offer our guests the best possible service before, during and, after their stay. Comments like yours provide us with essential information to enhance our service standards, and are therefore much appreciated. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us. Ms/Mr Geert, thank you again for your valuable feedback and we are looking forward to the pleasure of welcoming you back to DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen in the near future.Yours sincerely,Wouter HalverhoutFront Desk Assistant management trainee

8/10 – Goed

Erik

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie moderne kamers, ruim opgezet hotel, mooie bosrijke omgeving.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Wouter Halverhout op 19 jan 2024
Geachte Erik,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te lezen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Meneer Erik, nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie en wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen. Met vriendelijke groet, Wouter HalverhoutFront Desk Assistant management trainee

10/10 – Uitstekend

Marijke, Leeuwarden

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel met heel vriendelijk personeel! Kamers zijn heel netjes en heel stil, je hoort weinig omgevings geluiden! Mooie omgeving.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Wouter Halverhout op 19 jan 2024
Geachte Marijke,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te lezen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Mevrouw Marijke, nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie en wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen. Met vriendelijke groet, Wouter HalverhoutFront Desk Assistant management trainee

10/10 – Uitstekend

Denis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top locatie! Weekendje weggeweest met onze gezin!
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Jorn Damen op 21 nov 2023
Geachte heer/mevrouw,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te vernemen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Nogmaals hartelijk dank voor uw waardevolle evaluatie en wij zien er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen. Met vriendelijke groet, Jorn DamenFront Desk Manager – DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

10/10 – Uitstekend

Rieneke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel met zwembad, sauna(s) en fitnessruimte
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Freek Klinkenberg op 31 okt 2023
Geachte mevrouw Rieneke,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te vernemen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Wij hebben de door u gegeven feedback besproken met de verschillende betrokken afdelingen binnen ons hotel. Nogmaals hartelijk dank voor uw waardevolle evaluatie en wij zien er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen. Met vriendelijke groet, Freek Klinkenberg Duty Management Trainee– DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

10/10 – Uitstekend

Marieka

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel. Alles zag er netjes en schoon uit. Het ontbijt was zeer goed verzorgd. En ruime keus. De ontbijtzaal mist voldoende tafeltjes waardoor er niet altijd voldoende plaats is. Hierdoor kan het voorkomen dat je moet wachten op een tafel. De ruimte van de zaal biedt wel mogelijkheden als het op de juiste manier word ingericht. Maar verder uitstekend.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Freek Klinkenberg op 31 okt 2023
Geachte mevrouw Marieke,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te vernemen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Wij hebben de door u gegeven feedback besproken met de verschillende betrokken afdelingen binnen ons hotel. Nogmaals hartelijk dank voor uw waardevolle evaluatie en wij zien er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen. Met vriendelijke groet, Freek Klinkenberg Duty Management Trainee– DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

4/10 – Matig

Safia

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Freek Klinkenberg op 31 okt 2023
Dear Mr/Mrs Safia, Thank you for filling in our questionnaire on the occasion of your stay in our hotel. It’s our goal to offer our guests the best possible service before, during and after their stay. Comments like yours provide us with essential information to enhance our service standards, and are therefore much appreciated. we regret to learn that your stay has not been as good as you may expect from a Hilton hotel and we would like to offer our sincerely apologies for any inconvenience caused. May we ask what made your stay not as good as you had expected from us.Kind regards,Freek Klinkenberg Duty Management Trainee DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

8/10 – Goed

Yves

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer prettig verblijf gehad, goede uitvalsbasis voor diverse uitstapjes. Alleen bedden zijn te hard en kussens te zacht. Bij aankomst lag er 1 haar in het bad.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Freek Klinkenberg op 31 okt 2023
Geachte heer/mevrouw Yves,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te vernemen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Wij hebben de door u gegeven feedback besproken met de housekeeping. De kussens en het bed zijn een persoonlijke voorkeur ik kan u voor de volgende keer aanraden dit aan te geven. Wij kunnen dit namelijk wel voor u oplossen door bijvoorbeeld andere kussens en een extra topper op het matras.Nogmaals hartelijk dank voor uw waardevolle evaluatie en wij zien er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen. Met vriendelijke groet, Freek Klinkenberg Duty Management Trainee– DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

10/10 – Uitstekend

Christophe, Merelbeke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed aangenaam verblijf in een mooie omgeving. Heel goed ontbijt, mooi zwembad maar de buitenkant van het hotel was iets verouderd. Een aangenaam verblijf
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Freek Klinkenberg op 31 okt 2023
Geachte heer Christophe,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te vernemen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Wij hebben de door u gegeven feedback besproken met de verschillende betrokken afdelingen binnen ons hotel. Nogmaals hartelijk dank voor uw waardevolle evaluatie en wij zien er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen. Met vriendelijke groet, Freek Klinkenberg Duty Management Trainee– DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

8/10 – Goed

Ferdinand

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Voor de 2e keer en de kamers zijn netjes. Schoon en verzorgd. De sauna is gedateerd. Kan echt niet meer. Ook niet schoon. Ontbijt is heerlijk. Diner kan beter.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Freek Klinkenberg op 31 okt 2023
Geachte heer Ferdinand,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te vernemen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Wij hebben de door u gegeven feedback besproken met de Healthclub de sauna heeft een deepclean gehad.Nogmaals hartelijk dank voor uw waardevolle evaluatie en wij zien er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen. Met vriendelijke groet, Freek Klinkenberg Duty Management Trainee– DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

10/10 – Uitstekend

Wander

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een top verblijf nabij de soesterduinen
Het hotel en de faciliteiten zijn spik-en-span en van deze tijd. Ook de wellness is top en het restaurant en het terras zijn fijne plekken om te vertoeven. Aanrader.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Freek Klinkenberg op 31 okt 2023
Dear Sir/Madam,First of all, thank you on behalf of DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen for choosing our hotel. We thank you for completing our online survey following your stay. Based on your feedback, we can continuously adjust and improve the service standards in our hotel. It is very pleasing to learn that you were satisfied with your stay at our hotel. We have discussed your feedback with the various departments involved within our hotel. After all, this motivates us to perform even better in the future. Thank you again for your valuable evaluation and we look forward to welcoming you again at DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen in the future. Kind regards, Freek Klinkenberg Duty Management Trainee- DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

10/10 – Uitstekend

M

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Freek Klinkenberg op 31 okt 2023
Dear Sir/Madam,First of all, thank you on behalf of DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen for choosing our hotel. We thank you for completing our online survey following your stay. Based on your feedback, we can continuously adjust and improve the service standards in our hotel. It is very pleasing to learn that you were satisfied with your stay at our hotel. We have discussed your feedback with the various departments involved within our hotel. After all, this motivates us to perform even better in the future. Thank you again for your valuable evaluation and we look forward to welcoming you again at DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen in the future. Kind regards, Freek Klinkenberg Duty Management Trainee- DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

8/10 – Goed

Kees

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Malika

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond het heel fijn dat je alle accommodaties inclusief had. Tijden van gebruik maken van die accommodaties zijn ook fijn. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

jolanda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super vriendelijk personeel. Mooie kamer luxe
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Sherida

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Manfred

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon een mooi schoon hotel met vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jeroen

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Freddy

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers hadden schoner gekund , personeel zeer vriendelijk
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Jorn Damen op 17 aug 2023
Geachte heer/mevrouw,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te vernemen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Wij hebben de door u gegeven feedback over onze housekeeping afdeling besproken met onze Housekeeping manager. Nogmaals hartelijk dank voor uw waardevolle evaluatie en wij zien er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen. Met vriendelijke groet, Jorn DamenFront Desk Manager – DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

10/10 – Uitstekend

erik

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel mooi en net hotel. super zwembad ,super gym,super kamer,bed,en douche en een voortreffelijk ontbijt.ik zeg tot binnenkort weer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Jorn Damen op 17 aug 2023
Geachte meneer/mevrouw,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uwterugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te vernemen dat u tevreden bent over uw verblijf bij ons in het hotel. Wij kijken er naar uit u binnekort weer te mogen verwelkomen bij ons in het hotel. Met vriendelijke groet, Jorn DamenFront Desk Manager – DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

10/10 – Uitstekend

D.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Jorn Damen op 7 aug 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for filling in our online questionnaire on the occasion of your stay in our hotel. It is our goal to offer our guests the best possible service before, during and, after their stay. Comments like yours provide us with essential information to enhance our service standards and are therefore much appreciated. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us.Thank you again for your valuable feedback and we are looking forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen in the near future.Yours sincerely,Jorn DamenFront Desk Manager

6/10 – Redelijk

Marian

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Berthien

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Jorn Damen op 17 aug 2023
Geachte heer/mevrouw,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te vernemen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Nogmaals hartelijk dank voor uw waardevolle evaluatie en wij zien er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen. Met vriendelijke groet, Jorn DamenFront Desk Manager – DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

8/10 – Goed

Miechel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Jorn Damen op 29 jul 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for filling in our online questionnaire on the occasion of your stay in our hotel. It is our goal to offer our guests the best possible service before, during and, after their stay. Comments like yours provide us with essential information to enhance our service standards and are therefore much appreciated. We are pleased to read that you have enjoyed your stay with us. Thank you again for your valuable feedback and we are looking forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen in the near future.Kind regards,Jorn DamenFront Desk Manager - DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

8/10 – Goed

Marylene

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Jorn Damen op 31 jul 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for filling in our online questionnaire on the occasion of your stay in our hotel. It is our goal to offer our guests the best possible service before, during and, after their stay. Comments like yours provide us with essential information to enhance our service standards and are therefore much appreciated. We are pleased to read that you have enjoyed your stay with us. Thank you again for your valuable feedback and we are looking forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen in the near future.Kind regards,Jorn Damen Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Surendera

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was een fijn verblijf Alleen jammer dat er niet veel voor kleine kinderen was te doen bijv speelgedeelte
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Jorn Damen op 11 jul 2023
Geachte heer/mevrouw,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van de Expedia online enquête naar aanleiding van uw verblijf.Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te vernemen dat u tevreden bent over uw verblijf bij ons in het hotel. Ons terras is voorzien van een kleine kinder glijbaan. Verder bieden wij beneden naast onze bar een klein speelhoekje aan voor kinderen. Nogmaals hartelijk dank voor uw waardevolle evaluatie en wij zien er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen. Met vriendelijke groet,Jorn DamenFront Desk Manager - DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

10/10 – Uitstekend

Kees

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon en fris hotel met lekker ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Jorn Damen op 11 jul 2023
Geachte heer/mevrouw,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van de Expedia online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te vernemen dat u tevreden bent over uw verblijf bij ons in het hotel. Wij hebben uw positieve feedback inmiddeld besproken met de verschillende betrokken afdelingen binnen ons hotel. Dit om ervoor te zorgen dat wij de stijgende lijn in onze service standard kunnen voortzetten. Nogmaals hartelijk dank voor uw waardevolle evaluatie en wij zien er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen. Met vriendelijke groet,Jorn DamenFront Desk Manager - DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

8/10 – Goed

Rudy

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Jorn Damen op 29 jul 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for filling in our online questionnaire on the occasion of your stay in our hotel. It is our goal to offer our guests the best possible service before, during and, after their stay. Comments like yours provide us with essential information to enhance our service standards and are therefore much appreciated. We are pleased to read that you have enjoyed your stay with us. If you would like to elaborate more on the provided rating, please feel free to reach out to us by e-mail.Thank you again for your valuable feedback and we are looking forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen in the near future.Kind regards,Jorn DamenFront Desk Manager - DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

4/10 – Matig

Natasja

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Jorn Damen op 29 jul 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for filling in our questionnaire on the occasion of your stay in our hotel. It’s our goal to offer our guests the best possible service before, during and after their stay. Comments like yours provide us with essential information to enhance our service standards and are therefore much appreciated. We do regret to learn that your stay has not been as good as you may expect from a Hilton hotel and we would like to apologize for any inconvenience caused. Would you be able to elaborate more on the provided feedback by sending us an e-mail? This will help us a lot for any future stays in our hotel. We would like to thank you again for your valuable feedback and we do hope we will have the opportunity to welcome you back to the Hilton Royal Parc Soestduinen in the future, so we may improve your appreciation of our hotel.Kind regards,Jorn DamenFront Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Sigrid

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Jorn Damen op 2 jul 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for filling in the Expedia online questionnaire on the occasion of your stay in our hotel. It is our goal to offer our guests the best possible service before, during and, after their stay. Comments like yours provide us with essential information to enhance our service standards and are therefore much appreciated. We are pleased to read that you have enjoyed your stay with us. Thank you again for your valuable feedback and we are looking forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen in the near future.Kind regards,Jorn DamenFront Desk Manager - DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

6/10 – Redelijk

Jan

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Jorn Damen op 25 jun 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for filling in our questionnaire on the occasion of your stay in our hotel. It’s our goal to offer our guests the best possible service before, during and after their stay. Comments like yours provide us with essential information to enhance our service standards and are therefore much appreciated. We do regret to learn that your stay has not been as good as you may expect from a Hilton hotel. Would you be able to elaborate more on the provided 3 out of 5 rating?We would like to thank you again for your valuable feedback and we do hope we will have the opportunity to welcome you back to the Hilton Royal Parc Soestduinen in the future, so we may improve your appreciation of our hotel.Kind regards,Jorn DamenFront Desk Manager - DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

10/10 – Uitstekend

Melissa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Jorn Damen op 30 mei 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for filling in the Expedia online questionnaire on the occasion of your stay in our hotel. It is our goal to offer our guests the best possible service before, during and, after their stay. Comments like yours provide us with essential information to enhance our service standards and are therefore much appreciated. We are pleased to read that you have enjoyed your stay with us. A 5 out of 5 rating is highly appreciated and therefore we have decided to share your rating within the different departments involved. Thank you again for your valuable feedback and we are looking forward to welcome you back to DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen in the near future.Yours sincerely,Jorn DamenFront Desk Manager - DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

6/10 – Redelijk

Richard

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer net hotel en dito gerenoveerde kamers. Restaurant te klein voor als hotel volgeboekt is. Bij ontbijt geen plaats in restaurant en werden daardoor in vergaderzaal geplaatst met eenvoudig ontbijtbuffet. Zwembad netjes, maar aan koude kant.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Jorn Damen op 30 mei 2023
Geachte heer/mevrouw,Hartelijk dank voor het invullen van de Expedia online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te lezen dat u over het algemeen tevreden was over uw verblijf in ons hotel. Wat betreft uw feedback over zowel ons ontbijt als onze Health Club faciliteiten, moeten wij u aangeven dat wij dit ondertussen hebben besproken met de verschillende betrokken afdelingen binnen ons hotel. Dit om een soortgelijke situatie in de toekomst te voorkomen. Nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie en wij zien er naar uit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in het DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen.Met vriendelijke groet,Jorn DamenFront Desk Manager - DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

10/10 – Uitstekend

Erik

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service, goed ontbijt, ruime kamer, schoon
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Jorn Damen op 30 mei 2023
Geachte heer/mevrouw,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van de online Expedia enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te vernemen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Wij hebben de door u gegeven feedback gedeeld met de verschillende betrokken afdelingen binnen ons hotel. Wij waarderen een beoordeling van 5 out 5 enorm, daar willen wij u dan ook hartelijk voor danken! Met vriendelijke groet,Jorn DamenFront Desk Manager - DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

2/10 – Ontzettend slecht

Esma

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Jorn Damen op 30 mei 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for filling in the online Expedia questionnaire on the occasion of your stay in our hotel. It’s our goal to offer our guests the best possible service before, during and after their stay. Comments like yours provide us with essential information to enhance our service standards and are therefore much appreciated. We do regret to learn that your stay has not been as good as you may expect from a Hilton hotel and we would like to apologize for any inconvenience caused. We would like to thank you again for your valuable feedback and we do hope we will have the opportunity to welcome you back to the Hilton Royal Parc Soestduinen in the future, so we may improve your appreciation of our hotel.Yours sincerely,Jorn DamenFront Desk Manager - DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

4/10 – Matig

Rianne

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De bedden waren zooo hard, als je je omdraaide voelde je de veren verplaatsen in je rug. We hadden bewust gekozen voor een hotel by Hilton en een deluxe kamer, met de verwachting dat de bedden goed zouden zijn. Echt was het echt drama. Ook was de kamer erg stoffig en deed de knop op de douche te bedienen het niet goed. Ontbijt daarentegen was erg lekker, netjes georganiseerd en uitgebreid.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Jorn Damen op 7 mei 2023
Geachte mevrouw,Hartelijk dank voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Uit uw enquête kan ik opmaken dat uw verblijf niet is verlopen zoals u van een Hilton hotel zou mogen verwachten en daarvoor mijn excuses. Bij ons in het hotel staan wij altijd gericht klaar voor onze gasten. Zo zoeken wij graag na het ontvangen van een klacht direct naar een oplossing. Graag willen wij u daarom vragen of u deze feedback ook op het desbetreffende moment heeft doorgegeven aan een van onze teammembers bij de receptie? Nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie. Wij hopen in de toekomst de mogelijkheid krijgen om u wederom te mogen verwelkomen en uw huidige verwachting van het DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen te overstijgen. Met vriendelijke groet,Jorn DamenFront Desk Manager - DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

6/10 – Redelijk

Nisa

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Jorn Damen op 25 mei 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for filling in our online questionnaire on the occasion of your stay in our hotel. It is our goal to offer our guests the best possible service before, during and, after their stay. Comments like yours provide us with essential information to enhance our service standards and are therefore much appreciated. We do regret to learn that your stay has not been as good as you may expect from a Hilton hotel and we would like to apologize for any inconvenience caused.We would like to thank you again for your valuable feedback and we do hope we will have the opportunity to welcome you back to the Hilton Royal Parc Soestduinen in the future, so we may improve your appreciation of our hotel.Kind regards,Jorn DamenFront Desk Manager - DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen