Zwembad

Beoordelingen van Radisson Blu Palace Hotel, Spa

4 out of 5
Radisson Blu Palace Hotel, Spa
Place Royale 39, Spa

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 226 van 566 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 251 van 566 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 58 van 566 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 566 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 566 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Jorge

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
This hotel made me check-in after 5pm. I never had such experience before. Even the Ibis does a better job at accomodating guests. I had stayed at the Radisson Frankfurt and the service was excellent. Here at the Radisson Spa during breakfast they told me they could not make poached eggs. Very disappointing service, poor customer service from reception desk. I would not recommend the hotel.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van The Radisson Blu Palace Hotel Team op 8 jan 2024
Dear Jorge,Thank you for taking the time to share your feedback.We're glad to hear that you found our room cleanliness and hotel condition to meet your expectations. We pride ourselves on maintaining a high standard in these areas. We regret to hear about your experience with the check-in time and breakfast service. Our check-in time is as of 3:00 pm, during the holiday season it can be very busy and while we strive to accommodate early arrivals whenever possible, it seems we fell short during your stay. We also understand the importance of a satisfying breakfast buffet. Please rest assured that our restaurant staff is committed to providing a delicious and varied breakfast buffet for all our guests. We're saddened to learn that you were not satisfied with the service provided by our reception team. Providing excellent customer service is a core value for us, and we take your comments seriously.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a stay that will meet your expectations.Kind regards,The Radisson Blu Palace Hotel Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jammer genoeg was er net kerstmarkt op het plein voor het hotel, waar de muziek zeer luid en tot in de vroege uurtjes onze nachtrust verstoorde.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Het Radisson Blu Palace Hotel Team op 20 dec 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor uw feedback over uw verblijf, we appreciëren dit ten zeerste.We zijn blij te horen dat de netheid van de kamer en het hotel aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het spijt ons te horen dat de kerstmarkt voor verstoring van uw nachtrust heeft gezorgd. Hoewel we geen controle hebben over externe evenementen, bieden we graag onze verontschuldigingen aan.In de toekomst verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groeten,Het Radisson Blu Palace Hotel Team

6/10 – Redelijk

Evelien

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Nette kamers, vriendelijke ontvangst bij ontbijt Jammer dat 50€ waarborg betalen enkel via creditcard en cash kan, maar achteraf blijkt dat het wel gedebiteerd kan worden
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Het Radisson Blu Palace Hotel Team op 3 nov 2023
Beste Caroline, bedankt voor uw feedback over uw verblijf in ons hotel.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de nette kamers en de vriendelijke ontvangst bij het ontbijt. We begrijpen uw opmerking over de waarborg van 50 en willen uitleggen dat dit een standaardprocedure is om eventuele extra kosten te dekken.Dit staat ook vermeld op de webisite van onze partner. We bieden zowel creditcard- als contante betalingsopties voor het gemak van onze gasten. We zullen uw feedback in overweging nemen en kijken of er mogelijkheden zijn om ons betalingssysteem verder te verbeteren.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten,Het Radisson Blu Palace Hotel Team

4/10 – Matig

Michel

Reisde met familie
Ijskast is kapot en ons kind kreeg geen eigen bed zonder extra bij te betalen.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Het Radisson Blu Palace Hotel Team op 24 okt 2023
Dag Michel,Bedankt voor uw beoordeling.We zijn blij te horen dat u en uw gezin van uw verblijf hebben genoten. We willen ons echter verontschuldigen voor het ongemak met betrekking tot de ijskast. Onze medewerkers staan altijd klaar om eventuele ongemakken op te lossen en wij zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.Wat betreft het extra bed voor uw kind, we bieden inderdaad extra bedden, linnen en het ontbijtbuffet aan tegen een meerprijs voor kinderen tot 16 jaar. Dit staat vermeld op de website van onze partner en de kosten dienen ter plaatse te worden betaald. Wij vinden het jammer te lezen dat u deze informatie misschien heeft over het hoofd gezien.Het was een plezier u te mogen verwelkomen en hopelijk tot een volgende keer.Met vriendelijke groeten,Het Radisson Blu Palace Hotel Team

6/10 – Redelijk

Ruth

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nog bij moeten betalen voor het kinderbed, 50 euro. Stond niet in de kleine lettertjes. Komt zo uit op duur verblijf. Te weinig personeel dat hun best doet om klanten tevreden te stellen. Veel lawaai van de stad, zatte mensen die roepen op straat.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Het Radisson Blu Palace Hotel Team op 24 okt 2023
Beste Caroline, Bedankt voor uw feedback over uw verblijf in ons hotel.Wij zijn blij om te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer en de voorzieningen. Wij betreuren het echter dat u ontevreden was over de extra kosten voor het kinderbed en het lawaai van de stad. Wat betreft het kinderbed, wij vermelden inderdaad dat er extra kosten kunnen zijn voor extra bedden, het linnen en het ontbijtbuffet, afhankelijk van de leeftijd van het kind. Jammer, dat deze informatie niet duidelijk was voor u. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten,Het Radisson Blu Palace Hotel Team

8/10 – Goed

Diederik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Het Radisson Blu Palace Hotel Team op 4 okt 2023
Beste Diederik,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groeten,Het Radisson Blu Palace Hotel Team

6/10 – Redelijk

Willem

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed and pillow were absolutely horrible. We had the queen size and when laid upon, the bed began to shape like a ‘v’, therefore pushing us both to the middle. Pillows are too soft. So much for a good night sleep… The rest of the room and bathroom were decent. The shampoo and shower gel smelled quite good. Almost took the remainder with us when we left. Furthermore, the room provided ample opportunity to charge our devices (both normal sockets and USB ones). I am personally quite fond of that. Breakfast was ok, but the croissants were absolutely disgusting. I would expect a decent crunchy one, not a microwaved-like soft piece of butter dough. Also took an apple when we left the restaurant but, unfortunately, it was over-ripe. Coffee was quite decent. Staff was friendly and eager to help. Would I recommend? I might, provided they change the bed first and ensure proper croissants for breakfast. I really like sleep and a good croissant in the morning…
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van The Radisson Blu Palace Hotel Team op 22 aug 2023
Dear Willem, Thank you for sharing your point of view and experiences.We are glad to hear that you appreciated the room amenities, including the USB ports and the pleasant scent of our shampoo and shower gel. Our team strives to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and your kind words about our friendly and helpful staff are much appreciated.We regret to read that the bed and pillows were not meeting your expectations. Our beds are equipped with Belgian quality mattresses and memory foam, but we understand that comfort preferences can vary from person to person. We also regret that the croissants at breakfast were not at your taste. We take your feedback in consideration. Thank you for your compliments on friendliness and helpfulness of the team members.We thank you for your stay and look forward welcoming you back in Spa!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Michiel, Brielle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Marco

2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Catherine

2 nachten verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Annabelle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Restaurant is echt GEEN aanrader
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Ruth

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Proper hotel en vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet en restaurant biedt culinaire gerechten die heel goed smaken. Matras was jammer genoeg wat door gelegen aan één zijde. Moeilijk parkeren, ondergronds was geen plek en is duur.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Het Radisson Blu Palace Hotel Team, Spa op 4 nov 2022
Beste Ruth,Graag bedanken wij voor het delen van uw positieve ervaringen. Wij lezen met genoegen dat u heeft genoten van ons uitgebreide ontbijtbuffet en de culinaire gerechten in ons restaurant. Graag informeren wij dat er op 200m van het hotel verschillende gratis parkeergelegenheden zijn. Op 70m van het hotel is er tevens een publieke parking voor een tarief van 25/24h. De ondergrondse prive parking van het hotel biedt slechts 40 plaatsen aan tegen een tarief van 18/24h. Wij danken u voor uw verblijf en kijken ernaar uit u terug te mogen verwelkomen.Vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

joseph

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van The Radisson Blu Palace Hotel Team, Spa op 4 nov 2022
Dear Joseph,We thank you for your great score and look forward welcoming you at the Radisson Blu Palace Hotel in Spa!Kind regards,

8/10 – Goed

Dylan

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Sophia

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van The Radisson Blu Palace Hotel Team op 11 mrt 2022
Dear Sophia, Thank you for your great score! We thank you for having chosen us and we look forward to see you again. Kind regards,

8/10 – Goed

CHRIS

1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van The Radisson Blu Palace Hotel Team op 11 mrt 2022
Dear Chris, Thank you for evaluating your stay with us. Great to see that you enjoyed it. We hope to see you again very soon. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van The Radisson Blu Palace Hotel Team op 11 mrt 2022
Dear, Thank you for your nice evaluation. We look forward welcoming you back in our hotel. Kind regards,

8/10 – Goed

Martine

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam verblijf
Centrale ligging kort bij alle restaurants en winkels. Nette en comfortabele, mooie kamers. Service aan de receptie kan vlotter.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van The Radison Blu Palace Hotel Team op 31 dec 2021
Beste Martine, Dank u wel voor het delen van uw ervaringen. Wij vinden het leuk te vernemen dat u de centrale de ligging, het comfort van onze mooie kamers heeft gewaardeerd. Wij danken u voor uw bezoek en hopen u snel weer te kunnen verwelkomen. Vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Ingrid

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van The Radison Blu Palace Hotel Team op 12 nov 2021
Dear Ingrid, We thank you for your nice evaluation and look forward welcoming you back very soon in Spa! Kind regards,

8/10 – Goed

Kristof

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ontbijt was uitgebreid
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Het Radison Blu Palace Hotel Team op 3 nov 2021
Beste Kristof, Wij danken u voor uw feedback. Leuk te lezen dat u genoten heeft van ons uitgebreide ontbijtbuffet. Wij kijken ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in Spa. Vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Ruth

Positief: Netheid, personeel en service
Proper, ruim en best gezellig. Enige bemol is het feestgebeuren in de stad tot in de vroege uurtjes, neem oor dopjes mee voor de zekerheid.
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Het Radison Blu Palace Hotel Team op 3 nov 2021
Beste Ruth, Dank u wel voor het delen van uw positieve verblijfservaringen. Wij zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw de properheid. Jammer te lezen dat er lawaai hinder was in de stad. Aarzel niet om bij uw volgende reservatie een kamer aan de achterzijde te reserveren. Onze medewerkers doen dan het nodige. Wij danken u voor uw bezoek en hopen u snel weer te verwelkomen. Vriendelijke groeten, Met vriendelijke groete,

10/10 – Uitstekend

Fierens

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect!
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Cathy Vander Eecken -General Manager op 30 okt 2021
Beste, Wij danken voor uw zeer positieve feedback. Wij lezen met genoegen dat u een perfect verblijf heeft gehad. Hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen in Spa. Vriendelijke groeten

8/10 – Goed

wendy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Het Radison Blu Palace Hotel Team op 30 okt 2021
Beste Wendy, Dank u wel voor goede score! Wij danken u alvast voor uw verblijf en hopen u snel weer te verwelkomen bij ons. Vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Marion

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Het Radison Blu Palace Hotel Team op 26 okt 2021
Beste Marion, Dank u wel voor u zeer goede score. Wij danken u voor uw verblijf en hopen u snel weer te begroeten. Vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Hans De

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sublieme ligging in het centrum van het mooie Spa, de directe toegang tot de Thermen is een pluspunt!
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Cathy Vander Eecken -General Manager op 21 okt 2021
Beste Hans, Wij zijn erg verheugd te lezen dat u onze sublieme ligging en directe toegang tot de Thermen van Spa heeft gewaardeerd. Wij danken u voor uw bezoek en hopen u snel weer te mogen begroeten.

4/10 – Matig

Gerry

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Gerard van

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Nette kamers, fijn hotel en goed gelegen. Vriendelijk personeel bij de receptie maar het personeel bij de bar kan nog wel het één en ander leren. Weinig zin in het werk, erg langzaam en niet echt vriendelijk.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Cathy Vander Eecken-General Manager op 21 sep 2021
Beste Gerard, Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen. Wij zijn verheugd te lezen dat u de netheid van de kamers en de goede ligging van het hotel heeft gewaardeerd. Wij danken u voor uw positieve feedback over onze receptie medewerkers en zullen uw feedback betreffende het bar personeel zeker intern evalueren. Namens het volledige Radisson Blu Palace Hotel team, willen wij u bedanken voor uw bezoek en kijken ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in Spa. Vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitgebreid ontbijt, kindvriendelijk, heel centraal gelegen, vriendelijk personeel, mooie kamers
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Cathy Vander Eecken -General Manager op 16 aug 2021
Beste, Wij lezen met genoegen dat u genoten heeft van uw verblijf en in het bijzonder van het uitgebreide ontbijtbuffet, de ligging, de gastvriendelijkheid van het personeel en het comfort van uw kamer. Wij danken u alvast voor het delen van uw ervaringen en kijken ernaar uit u snel weer te mogen begroeten in Spa! Vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Cathy Vander Eecken -General Manager op 4 aug 2021
Dear, We thank your for your evaluation and are glad to see you enjoyed your stay and our facilities. Looking forward welcoming you again very soon. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Ann

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
het extra bed bracht extra kosten mee en was van slechte kwaliteit spijtig dat de kabelbaan niet werkte maar de taxi was een goede oplossing
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Cathy Vander Eecken -General Manager op 12 jul 2021
Beste Ann, Wij danken u voor het delen van uw feedback. Wij informeren u zoals in de meeste hotels dat een extra bed inderdaad mits een supplement is. Wij gaan zeker de kwaliteit van uw extra nakijken want deze zijn echte bedden en geen opvouwbare bedden. Onze verontschuldigingen voor dit ongemak. In naam van het volledige Radisson Blu Palace hotel team, danken wij u voor uw bezoek en kijken ernaar uit u nogmaals te verwelkomen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt te laat voor mensen die op het circuit gaan rijden. Vanaf 7 uur zou beter zijn.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Cathy Vander Eecken -General Manager op 22 jun 2021
Beste, Graag danken wij voor het delen van uw ervaringen betreffende uw verblijf. Wij hebben goed nota genomen en hebben ondertussen de openingstijden aangepast aan het gasten die voor het circuit komen. Wij danken u voor uw verblijf en hopen u snel weer te mogen begroeten in het hartje van Spa. Vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Jeroen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontbijt met voorverpakking was niet heel lekker. Grapejuice was niet meer lekker. Gemeld en wel een nieuw glas gekregen.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van The Radisson BLU Palace Hotel Team op 26 okt 2020
Beste Jeroen, Dank u voor uw feedback. Wij informeren u hierbij dat ons huidig ontbijtbuffet volledig aangepast is aan de maatregelingen die ons worden opgelegd door de Covid-19. Uiteraard zouden wij graag een het normaal ontbijtbuffet serveren wat onnodige verpakkingen en plastiek zou vermijden. De aangepaste versie van het ontbijtbuffet is van toepassing in al onze hotels van onze keten. Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u alsnog te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Cathy Vander Eecken-General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van The Radisson BLU Palace Hotel Team op 26 okt 2020
Dear Guest, Thank you for your review. On behalf of the entire Radisson Blu Palace Hotel team, we would like to thank you for your stay and look forward welcoming you very soon in Spa. Best regards, The Radisson Blu Palace Hotel Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zeer lange wachttijd om in te checken, maar verder alles oké.
2 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Dominique, Puurs

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel en goed ontbijt maar inchecken duurde vreselijk lang, maar 1 incheckbalie open. (had ik reeds vele malen als commentaar gelezen maar ze schijnen er niet uit te leren) Ook werd geen rekening gehouden met mijn wensen.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk verblijf in hartje Spa. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Mooie en rustige kamer aan de achterkant.
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer onpersoonlijk
Kamer was zeer net, dit was geen probleem, maar zeer onpersoonlijk! Enorm traag en ongestructureerd bij het inchecken, zeer verwarrend! Vragen gesteld ivm het boeken van de Thermen en dit hoorde niet bij hen, zeiden ze, was iets helemaal apart dus trek je plan! Funiculaire was defect maar er was wel een taxi. Hun eigen sauna was gesloten dus vroegen we of het mogelijk was een reductie te krijgen voor de Thermen maar dit kon zeker niet want we hadden al korting gekregen via weekenddesk zeiden ze. We moesten seffens 50€ waarborg voorzien en zo hadden we geen enkele zin meer om daar maar iets extra te eten of te drinken. Er waren gezellige restaurantjes in de buurt. Ontbijt was wel in orde.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van The Radisson BLU Palace Hotel Team op 12 aug 2020
Dear Guest, Thank you for the review. On behalf of the entire Radisson Blu Palace Hotel team, we would like to thank you for your stay and look forward welcoming you very soon in Spa. Best regards,

8/10 – Goed

Giovanni, Ledegem

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Lang wachten op terras om iets te drinken na 20 min weg gegaan
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van The Radisson BLU Palace Hotel Team op 12 aug 2020
Best Giovanni, Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om onze enquête in te vullen over uw recent verblijf bij ons. Wij hebben goed nota genomen van uw feedback betreffende de service aan het bar en zullen dit zeker opnemen met de verantwoordelijke om dit te vermijden in de toekomst. Namens het volledige Radisson Blu Palace Hotel team, willen wij u bedanken voor uw bezoek en kijken ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in Spa! Vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Kenneth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van The Radisson BLU Palace Hotel Team op 12 aug 2020
Dear Kenneth, We would like to thank you for your review. On behalf of the entire Radisson Blu Palace hotel team, we would like to thank you for your stay and look forward to welcome you back again in the near future. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van The Radisson BLU Palace Hotel Team op 12 aug 2020
Dear Guest, We would like to thank you for your review. On behalf of the entire Radisson Blu Palace hotel team, we would like to thank you for your stay and look forward to welcome you back again in the near future. Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Alleen de Locatie was goed, verder was het ontbijt slecht en te weinig keus aan eten voor een 4 sterren hotel. Banen waren al verrot en de appels ook. Het personeel bij de receptie was te traag en niet heel vriendelijk.
2 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Eddy

Negatief: Personeel en service
Ik betaalde de hotelkamer via jullie site via MasterCard . Echter bij de check out bij het tonen van jullie mail met de reservering en de status " betaald" werd mij nogmaals het bedrag aangerekend en heb ik het bedrag nogmaals betaald. ik moest het doen met " we lijken het na en storten terug indien nodig. Not Amused!!!!!!
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, ontvangst bij de balie matig met weinig informatie (maar mogelijk nieuw personeelslid), overig personeel netjes en voorkomend. Met liftje naar de spa in je badkleding was grappig. De spa zelf viel ons tegen. Te druk, buitenzwembad koud, te druk in het restaurant met weinig mogelijkheden om te doen. Natuurgebied vlakbij hotel prachtig om te wandelen, heerlijk gegeten en ontbeten in het restaurant van het hotel en ook in spa zelf veel leuke restaurantjes vlak voor de deur van het hotel!
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
supervriendelijke personeel, hebben ons een grote bed aangeboden omdat het kinderbedje te klein was voor ons zoontje.
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Luc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van C. Vander Eecken op 27 feb 2020
Cher Monsieur, Merci pour votre séjour et commentaire posté! Nous sommes ravis que vous ayez profité pleinement de votre visite au Radisson Blu Palace! Dans l'attente de vous accueillir à nouveau, Très Cordialement

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Typisch Radisson hotel, met een vrij kleine en drukke ontbijt ruimte. Goede verbinding met " les Thermes de Spa". Niet aanvaardbaar was de kamer waarbij het vrij luidruchtig was (kamer had een gesloten doorgang naar andere kamer) en er was een "king sized" bed gevraagd en beloofd en finaal waren het 2 éénpersoonsbedden.
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Cathy Vander Eecken-General Manager op 11 jan 2020
Dear Guest, We appreciate tfeedback regarding your recent stay with us. On behalf of the entire Radisson Blu Palace hotel team, we would like to thank you for your stay and look forward to welcome you back again in the near future. Cathy Vander Eecken-General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
de kamer was schoon, maar bij het inchecken was er weinig personeel om snel te regelen.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Cathy Vander Eecken-General Manager op 2 jan 2020
Dear Guest, We appreciate that you have taken the time to share with us your positive experience. On behalf of the entire Radisson Blu Palace Hotel team, we would like to thank you for your stay and we are looking forward to welcome you back again in the near future. Best regards,

6/10 – Redelijk

Jean paul

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Cathy Vander Eecken-General Manager op 4 dec 2019
Dear Guest, We appreciate that you have taken the time to complete our survey regarding your recent stay with us. On behalf of the entire Radisson Blu Palace hotel team, we would like to thank you for your stay and look forward to welcome you back again in the near future.