Een binnenzwembad, een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van The Westin Dragonara Resort, Malta

5 out of 5
The Westin Dragonara Resort, Malta
Dragonara Road, St. Julian's, Malta

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 715 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 214 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 1005 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

patrick

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Antonio, Heemskerk

7 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Hoermoes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Gaeny

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

L

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No free internet access in the rooms, everywhere in Malta you have unlimited free internet access but in the Westin you need to pay for internet in your room. Very outdated business model and should be included in the room price.
5 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Amy Micallef op 5 apr 2020
Dear L, Thank you for taking the time to share your feedback following your stay at The Westin Malta. Whilst I am pleased to read that you had an overall enjoyable stay, I am saddened that we were not able to meet your expectations in every way. Kindly allow me to inform you that Wi-fi access is a benefit available to our Marriott Bonvoy Members & all our Guests are invited to join our loyalty program free of charge. I do hope you had a safe trip home and will afford us another opportunity in the future with a return visit. Best regards, Amy Micallef Operations Executive

10/10 – Uitstekend

Hans, Rotterdam, the Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect relax weekend
We enjoyed a long weekend in an executive club room. While it was my birthday the staff surprised us with a bottle of bubbles in the room which was the start of a great relax weekend to remember ! Staff, facilities, room, it was all great !
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Tamon, Ashiya-City

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
眺望は良し スパ設備でスチームサウナが快適である。 スタッフのレベルも高い
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Peter Lee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel & would highly recommend.
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Judith Rosemary

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Rachel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Hans Peter, Kössen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Frühstück, die Lobbybar kombiniert mit Restaurant sowie das Benehmen und der Kleidungsstil des Publikums / Gäste entsprechend nicht einem 5 Sterne Niveau. Diese 3 Position kann man meher als eine Jugendherberge / Kindergarten bezeichnen.
8 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Stefane Timoteo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our stay at The Westin Dragonara Resort, Malta, was great. Each one of the staff members was very helpful, professional and kind. The outdoor pool is heated. So even in April our kids (6 and 3 years old) enjoyed it a lot. The food at the Lounge Bar was delicious. I would recommend this hotel.
7 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Andrew, Msida

4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were brilliant
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Rachael Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Joanne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had the privilege of staying in a tower room for 12 nights and it was heavenly! Unmatched ocean views and the sound of the ocean to lull you to sleep. Watched the sunrise over the sea on many mornings. A magnificent place.
12 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

rushabh

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We had an issue with the toilet smell in the bathroom whenever we flush the toilet. The manager tried hard, but they couldn't identity the issue. I do expect a better quality bathroom with the hotel from Westin. Some Front Desk staff were rude. Excellent House Keeping service.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Lama op 12 apr 2024
Dear Mr. Rushabh,We sincerely appreciate you taking the time to share your thoughts with us and fellow travelers. Your feedback is invaluable as we continually strive to enhance our services.Firstly, I'm delighted to hear that you found our housekeeping team's service excellent. Maintaining a clean and welcoming environment for our guests is of utmost importance, and it's gratifying to hear that this aspect of your stay met your expectations.It's disheartening to hear about the issue you reported on the last day of your stay, especially considering that you mentioned it persisted from the day of your check-in. This is the first time we've encountered such a report, and despite our best efforts, neither of our team member were able to identify the said odor during your presence or upon subsequent inspection. To express our concern and goodwill, we arranged for treats to be sent to your room, and our manager reached out to confirm that everything was resolved to your satisfaction, which was reassuring to hear from your partner the following morning.Regarding your remarks about the Front Desk staff, please accept my apologies for any shortcomings in hospitality you may have experienced. We are dedicated to delivering exceptional service, and your feedback is shared with our internal team to ensure consistent professionalism in all guest interactions.Once again, we apologize for any inconveniences you encountered and appreciate your bringing them to our attention. Your feedback is instrumental as we strive to uphold the high standards of the Westin brand and create memorable experiences for our guests.We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back and regain your trust in our hotel.Be Well,Ashish Lama

10/10 – Uitstekend

Zoya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hotel.
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Rita

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent modern and clean hotel. Attentive staff who are so friendly and helpful. Bayview Suite is modern and luxurious. Heated outdoor pool is perfect for Easter stay. Highly recommended.
5 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Sharon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Lenny, Champaign

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We couldn't have asked for a better place to stay with our family. The facilities are excellent, staff are great and the food options are wonderful. The warm pools (indoor and outdoor) were key for us and unique for the island based on the research we did. We will be back.
5 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Janice

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very good and our room was beautiful
9 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Amanda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was the best Westin Ive stayed in!
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Nicola Allison

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel has the most outstanding staff. They are all wonderful people who truly want to make your stay a memorable one. The hotel is large, clean and welcoming. Breakfast is plentiful and we used the lounge restaurant twice, the food was great and the service excellent. We were travelling without children and I did not realise that there were no adults only areas, so it was not peaceful if you just wanted to read a book by the pool. It would be nice to have a quiet area down by the bayview terrace.
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great bar and staff!! 💯💥🔥
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Flavio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ramandeep

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely property, very friendly staff, huge rooms, great value restaurants/buffet
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Maja

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wery nice hotel, rooms, clean, good food, everything excellent 👏
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sara Christina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a lovely stay, the location was convient for the sighseeing we wanted to do, breakfast was amazing and kept us going until supper, there are plenty of good restaturants nearby and the hotel bar/restaturants were great as well. The pools and gym were fab, and all the staff were so friendly and helpful, and their service made our stay very relaxing, thoroughly recommend the Westin Dragonara.
6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Talija

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deserves 5 stars!
6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Pauline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All very nice and convenient. Breakfasts amazing and staff friendly and helpful.
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Anil

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel. Very clean, great amenities. Staff extremely friendly!

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful experience...we will surely be back 😊. All the employees are so kind and friendly.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Nicholas David Christian

7 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Stephen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great area close to restaurant
8 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Arthur

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel for a relaxing break.
6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

David Brian, Reading

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Mark, Petersfield

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
There are no facilities for coffee, instant coffee in the room but we like to be able to have fresh coffee in the room. I went down to the lobby on Sunday morning at 7.30am and asked for two americanos, the barman told me to wait while he checked the time on his phone, this isnt 5 or 4 star treatment im afraid. We only eat a simple breakfast of fruit and yoghurt and difnt want to pay 21 euros each per day for this, there is no simple breakfast option here. The hotel has very few food options, there are children screaming and running wild yhrough every restaurant and public space, no adult or quiet spaces anywhere. The air conditioning in the bedrooms doesnt work so you have to open the balcony door that allows tge sceeching from the kids in the pool into the room. Every day our room wasnt cleaned and ready till 5pm even though we went out at 8am each day. We ended up sat in the lobby in wet swimming trunks waiting while the room was cleaned. The housekeeper told us she has 14 rooms to clean each day and reception hassle her to clean the rooms for new guests first which is why we were last each day. The hotel is a bit of a ghetto in a very unstable and broken neighbourhood. The whole place needs an uplift.
5 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Carlos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
i loved the location and the huge bed! there was an issue with the loo - it seems a bit lose. Otherwise 5 stars
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Eriko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
綺麗、良いサービス
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Terri R R

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Westin was a beautiful and convenient place to stay while touring Malta. The pool and gardens were gorgeous. It was my birthday and they had a special dessert brought to the table after our dinner. Everyone was so accommodating and supported our every need with information and services.
6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Priscilla

2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Tony

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Jeremy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
This is a hotel which is undoubtedly excellent fir a conference facility but is rather impersonal and overdeveloped for a family holiday. At times there is only one restaurant available which provides adequate but expensive food. The facilities are excellent in general. The rooms are clean but there were a few issues with the new rooms which needed to be addressed. The room was cleaned rather late in the day which is inconvenient. The campus itself is well tended but the area surrounding it looks rather like a building site.
5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jordan Matthew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Bryan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel with lots of amenities
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Darryl De

7 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Clive

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff and a relaxing environment
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful food, particularly the breakfasts. Great facilities and customer service.
7 nachten verbleven in februari 2024