Op basis van 288 geverifieerde beoordelingen

4,4 / 5
93% van onze gasten beveelt dit aan
4,4 Hygiëne kamer
4,4 Service & personeel
4,4 Comfort kamer
4,4 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17-jul-2019
Overal véél te warm. Airco maakt te veel herrie op de kamer
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Den Haag

Geplaatst op 16-jul-2019
Aardig en behulpzaam personeel. Kamers waren van alle benodigdheden voorzien. Ondanks dat je in het centrum zit, hoor je vrijwel geen geluiden. Het ontbijt was top!
Opmerking van Hotelbeheer
17-jul-2019 door Guest Service AgentHotelbeheer
Super bedankt voor deze fijne feedback. Leuk te horen dat u tevreden was met uw verblijf bij ons. Wij hopen u terug te mogen verwelkomen in de toekomst in Antwerpen.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 15-jul-2019
Goede locatie, mooie kamer en comfortabel bed. Het ontbijtbuffet was in orde, het personeel vriendelijk. Minder leuk was het ongevraagde wektelefoontje om 07u.
Opmerking van Hotelbeheer
15-jul-2019 door Guest Service AgentHotelbeheer
Zeer fijn dat u zo tevreden was over de hotelkamer, het ontbijt en ons personeel. Wij appreciëren deze positieve woorden enorm. Spijtig te horen dat er een misverstand was met het wektelefoontje. Nogmaals onze excuses voor dit ongemak. Met warme groeten, Noimi Schuermans Guest Service Agent
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13-jul-2019
Opmerking van Hotelbeheer
13-jul-2019 door Guest Service AgentHotelbeheer
We are very happy for this amazing review score that you gave us. We hope we have convinced you to stay with us another time in the future. Warm regards, The Hampton by hilton Antwerp Central Station Team
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 7-jul-2019
Opmerking van Hotelbeheer
8-jul-2019 door Guest Service AgentHotelbeheer
Thank you for this amazing review score. We are glad to see that you were satisfied with your stay in our hotel. Greetings, Hampton by Hilton Central Station Team
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 2-jul-2019
Opmerking van Hotelbeheer
4-jul-2019 door Guest Service AgentHotelbeheer
Thank you for this very good review score. We really appreciate it !! Greetings, The Hampton by Hilton Central Station Team
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Scherpenheuvel

Geplaatst op 1-jul-2019
Propere kamers voorzien van alle faciliteiten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Tophotel op een toplocatie!
Opmerking van Hotelbeheer
4-jul-2019 door Guest Service AgentHotelbeheer
Dankjewel voor deze uitstekende feedback. Wij zijn erg blij te horen dat u tevreden was met zowel het hotel als het personeel. Wij hopen u in de toekomst terug te mogen verwelkomen. Warme groeten, Het Hampton by Hilton Central Station Team
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Amsterdam

Geplaatst op 14-jun-2019
Prima ligging. Mooie, nette kamer. Fantastisch ontbijt.
Opmerking van Hotelbeheer
22-jun-2019 door Guest Service AgetnHotelbeheer
Super hard bedankt voor deze uitstekende review. Fijn te horen dat u zo tevreden bent oover ons hotel en dat u het ontbijt zeer lekker vond. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in Antwerpen! Warme groeten, Het Hampton Team Central Station
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Oostende

Geplaatst op 9-jun-2019
Enig minpunt : de vensters in de kamers kunnen niet open, zelfs niet op kipstand. Geeft beangstigend gevoel
Opmerking van Hotelbeheer
22-jun-2019 door Guest Service AgentHotelbeheer
Beste, Wij begrijpen uw opmerkingen. Helaas is het momenteel in geen enkele kamer mogelijk om een raam te openen in verband met de veiligheid.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3-jun-2019
personnel was very friendly a pass was required to use the elevators on checking out one has to use the stairs
Opmerking van Hotelbeheer
4-jun-2019 door Guest Service AgentHotelbeheer
We are glad to hear that you had a good time staying with us in Antwerp. Concerning the elevators, the card is only needed when going upstairs. Although there is no card needed for going to the lobby or to the ground floor, we are sorry to hear that we did not communicate this clearly enough to you. Greeting, Tha Hampton by Hilton CS Team