Op basis van 691 geverifieerde beoordelingen

4,2 / 5
94% van onze gasten beveelt dit aan
4,4 Hygiëne kamer
4,2 Service & personeel
4,2 Comfort kamer
4,3 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 mei 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
24 mei 2023 door Team ForusHotelbeheer
Dear guestThank you for your rating!Welcome back!
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 jun. 2019 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
2 jul. 2019 door Team Scandic Stavanger Forus Hotelbeheer
Hej Roland! Hoppas du vill komma på besøk igen och at du då får ett ännu bättre uppehåll! God sommar!
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger

Is goed als uitgangspunt voor bezoek aan Stavang,

Geplaatst op 16 aug. 2016
Voordelen: Zo hoort een hotel te zijn.
Ligt op industrieterrein nabij renbaan. Dit is geen enkel probleem. Het is er stil. Parkeren in de kelder. Ontbijt echt een compliment waard. Dus een aanrader vindt ik. Goede ligging voor uitstapjes naar de Prekestolen.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 jan. 2024 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
17 feb. 2024 door Scandic Stavanger ForusHotelbeheer
Kjære Tor Arne, takk for besøket! Vi setter stor pris på hyggelig rating, og ønsker deg velkommen tilbake :) Vennlig hilsen, Scandic Stavanger Forus
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 dec. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
17 feb. 2024 door Scandic Stavanger ForusHotelbeheer
Takk for besøket Tor-Magne, og takk for hyggelig rating. Hjertelig velkommen tilbake! Vennlig hilsen, Scandic Stavanger Forus
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

God frokost, men dårlig middagsbuffet.

Geplaatst op 1 dec. 2023 op Hotels
Fint hotell. God standard på rom. God frokost. Gratis parkering i kjeller i helg. Dårlig middagsbuffet.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29 nov. 2023
Opmerking van Hotelbeheer
17 feb. 2024 door Scandic Stavanger ForusHotelbeheer
Hi, Thanks for sharing your hotel experience with us, it helps us improve and get even better at what we do. We’re sad to hear that you were not satisfied. Your guest experience is really important to us, We hope you will stay with us again soon and give us a chance to give you a better hotel stay.All the best,Team Scandic Forus
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 nov. 2023
All great. Excellent hotel. Note that there isn’t much around it, short walking distance, other than Equinor offices, a small supermarket and a sushi place. Public transport to airport 20 min walk, but taxis come within minutes, but are much more expensive. Staff and facilities are excellent.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Kedelig Scandic-standard

Geplaatst op 17 nov. 2023 op Hotels
Mit længste ophold hos Scandic har varet de fire nætter jeg brugte hos Scandic Forus. Værelset fra frygteligt varmt da jeg ankom - 24,7 grader, lige i overkanten. Fik skruet ned og luftet ud til 21,5 grader - men ved den indstilling værelset frygtelig fodkoldt, så det var ikke helt nemt at finde et godt niveau. Spiste en enkelt gang aftensmad fra restauranten på værelset pga sygdom - men den ganske korte tur fra køkken til femte sal, og måltidet var trist og kedeligt. Der er oplæg på værelset der opfordrer gæsten til at spare på vandet mens der børstes tænder. Der kan spares op til 10 liter pr tandbørstning! ..Det klinger dog hult, når det varme vand til badet er mange, mange minutter undervejs!
Opmerking van Hotelbeheer
20 nov. 2023 door thHotelbeheer
Kjære Maria!Tusen takk for din tilbakemelding!Vi beklager så mye at rommet var varmt ved ankomst. Dette skal selvsagt ikke være slik. I Scandic er vi opptatt av bærekraft og bruk av vann er viktig i så måte. At du måtte vente så lenge på varmt vann i dusjen er selvsagt ikke bra og vi må finne ut hvorfor og få gjort noe med dette. Det skal ikke være slik så noe må være feil her. Vi har stor forståelse for din kommentar i forhold til vannsparing når dette var slik.Ønsker deg en fn uke!Med vennlig hilsenTeam Forus
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 nov. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
20 nov. 2023 door thHotelbeheer
Kjære Gjest!Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.Velkommen tilbake ved en senere anledning!Med vennlig hilsenTeam Forus