Op basis van 676 geverifieerde beoordelingen

4,5 / 5
94% van onze gasten beveelt dit aan
4,6 Hygiëne kamer
4,5 Service & personeel
4,5 Comfort kamer
4,6 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door Pieter

Gevoel van thuiskomen

Geplaatst op 26 mrt. 2017 op Hotels
De afgelopen jaren hebben we in verschillende hotelketens in Amerika gelogeerd maar Hampton Inn stak er altijd weer met kop en schouders boven uit. Toen we onze trip naar Washington boekten wisten we dan ook zeker dat we in een Hampton Inn wilden verblijven. We kozen voor dit hotel omdat het dicht bij de internationale luchthalven ligt en op ongeveer 40 minuten van Washington. Hampton Inn voelt voor ons iedere keer weer als een beetje thuiskomen. De lobby / ontbijtruimte geeft een huiselijk gevoel. Dat wordt versterkt door de gratis koffie en thee die 24/7 klaar staat. En 's avonds staan er zelfs zelf gebakken koekjes klaar. De medewerkers hebben echt plezier in hun werk. Als je naar Washington gaat dan is de 193 via Great Falls een mooi alternatief voor de toll snelweg. Je rijdt dan door de bossen en langs schitterende huizen. Het scheelt hooguit 5 minuten maar je krijgt er een mooie, rustige weg voor terug. Een aanrader. Een andere aanrader is om via de site parkwhiz een parkeerplaats in een parkeergarage of parkeerterrein te reserveren. Je weet dan waar je naartoe moet rijden en er is gegarandeerd plaats. Zo kun je al een hele dag parkeren voor $ 10 - $ 12. Vergeet ook niet een bezoek te brengen aan het Capitol (reserveren via de site - gratis) en de Library (je kunt niet reserveren maar er start ieder half uur een rondleiding). Je kunt zelfs een bezoek brengen aan het Pentagon. Ook daarvoor moet je via de site van het Pentagon een aanvraag indienen.
5 / 5
door Hendrik

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 20 jul. 2015 op Hotels
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 26 apr. 2020
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Toronto

Geplaatst op 10 mrt. 2020
The Staff and Managers were all consistently and accross the board customer friendly. I stayed 2 days at first on 2nd and 3rd March and was supposed to come again to DC and stay in Hyat Dulles but after I departed on 4th march I cancelled Hayat and stayed again 7th through 9th. I cannot say much on how happy I am with this facilitiy. keept it up
Opmerking van Hotelbeheer
12 mrt. 2020 door Rohitha B. (General Manager)Hotelbeheer
Dear Valued Guest, Thank you for an amazing review! We are so humbled by your kind words and loyalty. It was our sincere pleasure to ensure that your stay was perfect. We look forward to welcoming you again and providing you with more phenomenal stays. Sincerely, Rohitha B. General Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 9 mrt. 2020
Opmerking van Hotelbeheer
10 mrt. 2020 door Rohitha B. (General Manager)Hotelbeheer
Dear Valued Guest, Thank you for your 5/5 rating. We hope to see you again soon. Sincerely, Rohitha B. General Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3 mrt. 2020
Free breakfast and parking is always good. The check in time was excellent.
Opmerking van Hotelbeheer
4 mrt. 2020 door Rohitha B. (General Manager)Hotelbeheer
Dear Valued Guest, Thank you for the awesome review! We are very happy to know that everything went well during your stay! See you again soon. Sincerely, Rohitha B. General Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Comfortable and accommodating

Geplaatst op 25 feb. 2020 op Hotels
Hampton Inns are always clean and comfortable with an outstanding breakfast.
Opmerking van Hotelbeheer
2 mrt. 2020 door Rohitha B. (General Manager)Hotelbeheer
Hello Rodger, Here's a BIG thank you from all us! We hope to see you again soon. Sincerely, Rohitha B. General Manager
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 20 feb. 2020
Guests in hallways and room were very loud and disruptive
Opmerking van Hotelbeheer
24 feb. 2020 door Rohitha B. (General Manager)Hotelbeheer
Dear Valued Guest, I am genuinely sorry to know that your recent stay was a disappointment due to noise issues. We strive to provide a relaxing, comfortable and peaceful stay for our guests. Hence, had we known at the time, I can assure you that these concerns would have been addressed immediately. Again, I sincerely apologize and hope that we will have another chance to more than make up for this unfortunate experience with an amazing stay in the future. Sincerely, Rohitha B. General Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Virginia Beach, VA

Geplaatst op 19 feb. 2020
Always a pleasure to stay at this property when visiting family :-)
Opmerking van Hotelbeheer
24 feb. 2020 door Rohitha B. (General Manager)Hotelbeheer
Hello Cesar, It is a joy to read your feedback! Thank you for your continued loyalty and we hope to see you again soon. Sincerely, Rohitha B. General Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 feb. 2020
Everything about the hotel is perfect. Clean and quiet rooms. Friendly staff. Good value.
Opmerking van Hotelbeheer
24 feb. 2020 door Rohitha B. (General Manager)Hotelbeheer
Thank you for your awesome review and rating! It was our pleasure to serve you and ensure that your stay is a delightful one. We look forward to your next visit!Sincerely, Rohitha B. General Manager