Gang

Beoordelingen van Grand Hotel Des Iles Borromees

5 out of 5
Grand Hotel Des Iles Borromees
Corso Umberto I, 67, Stresa, VB

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 724 van 983 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 195 van 983 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 983 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 983 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 983 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Leo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prinsheerlijk verblijven
Geweldig hotel. Zeer mooi met veel kunst aanwezig. Enige minpuntje was het (te) harde bed. Ook komen ze 2x per dag handdoeken wisselen dat mag wel wat minder i.v.m. gerust meerdere keren te gebruiken.
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging is prachtig aan het water en op loopafstand naar stresa het is een prachtig hotel, met heel vriendelijk personeel wij hebben er genoten van alle moois
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

B C J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk ouderwetse luxe
Heerlijke ouderwetse luxe en bediening ! Uitstekende SPA met aantrekkelijke aanbiedingen. Voelde ons net thuis en als herboren na vier dagen.
3 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Michiel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel
Heel aangenaam verblijf, mooi onderhouden luxe.

8/10 – Goed

Roger, Amsterdam

Positief: Personeel en service
mooi oud hotel, paleisachtig
Het is een 5 sterrenhotel met een gevarierd ontbijtbuffet. Het zwembad was klein en niet 5 sterren waardig. Zou wat aan gedaan moeten worden. De kamer was klein maar met een balkon, dus zeker ok. De airconditioning was in het gehele hotel kapot, maar met de ramen open slapen in Oktober was zeker te doen. De fitness ruimte was ruim en voldeed aan de verwachtingen. Elke verdieping was een soort van galerie dus wel apart allemaal. Statig hotel, terug in de tijd zo leek het. Jammer dat de tennisbaan buiten ontoegankelijk bleek en zonder net er armoedig bijlag. Had leuk geweest om lekker in ideale tennistemperatuur een balletje te slaan.
5 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Brenda, Zurich

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Betaalbare luxe
Prachtig gebouw, nog mooiere tuinen en uitermate behulpzaam personeel. Heerlijke bedden en een ongelofelijk lekker en uitgebreid ontbijt. Ook de ligging is ideaal. De prijs leek eerst hoog, maar is gelet op de inclusieve extra’s meer dan redelijk. Wij komen er graag terug.
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Barry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luxe en heerlijk genoten
Heerlijk genoten van een aantal dagen in Stresa, hotel is heel sjiek, een prachtige locatie, uitgebreid en lekker ontbijt, maar er zijn toch ook minpunten: - slechte WiFi - hard bed - gehorig - oude waterleiding, niet heel warm water, doortrekken en opnieuw vullen wc duurde heel lang en je hoorde dit heel erg. Net als overigens kamers boven ons doortrokken.
4 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Mari, Uden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel aan het meer
Top hotel met geweldige uitstraling, mooi klassiek, uiterst net personeel.

8/10 – Goed

Bart

Positief: Netheid

10/10 – Uitstekend

Patrick Meynen, Genk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topverblijf
Wij verbleven voor de derde maal in dit hotel, nu voor drie nachten op de terugreis van Ligurië en Piëmonte. Het was precies weer thuiskomen in dit prachtige hotel. We hebben weer genoten van de hartelijke ontvangst, het uitgebreide ontbijt en de prima service. We komen zeker nog een keer terug!

8/10 – Goed

Theo, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige ligging
Het verblijf van 2 dagen was top

8/10 – Goed

Elie , Heemstede

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Blijf weg van de meerkant zijde
De extra grote kamer viel tegen qua ruimte. Het bed was te hard. Om de luiken dicht te kunnen doen moest je eerst met het loodzware meubilair op het balcon sjouwen. Het ontbijt was tot 11 uur, maar het afruimen begon al om 10.30 uur. De schotels werden slecht op peil gehouden.

6/10 – Redelijk

Johannes, Maastricht

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekkage in de parkeergarage !
personeel veelal arrogant en heeft niet goed begrepen dat het personeel er voor de gasten is; vragen worden bij herhaling niet beantwoord ! Het hotel drijft op de mooie gebouw en dat wordt als vanzelfsprekend gezien. Jammer.

10/10 – Uitstekend

Pv/d Heijden, Roermond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel uitstekend ontbijt , restaurant goed alleen zijn daar de prijzen aan de hoge kant

8/10 – Goed

Graven, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff restaurant
Very good Breakfast

10/10 – Uitstekend

Patrick, Genk (B)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel, prima ligging, perfect onderhouden
Wij hebben enorm genoten van ons verblijf. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

10/10 – Uitstekend

Werner, Wellen-Belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig goed !
Wij waren uitermate tevreden over dit hotel; dit is een echte aanrader: fantastische ligging, ervaren en bescheiden bediening, lekkere keuken. Een hotel om te genieten..

6/10 – Redelijk

chris, hilversum, nederland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Samen in een hotel met business meeting
We waren samen met 300 mannen en vrouwen van een Velux world meeting. Als "gewone" gasten werd je niet gezien , ontbijt terras was bezet door de Velux mensen ipv dat met een separaat zaal bijeen kwam. Ook met bar diensten was het niet erg vrolijk voor ons. Rest , eten etc, was goed. Als men wil zwemmen in het meer is dit niet erg gemakkelijk gemaakt. Dit is voor mij wel eens van de redenen om bij een van de italiaanse meren te logeren.

6/10 – Redelijk

R, Limburg

Positief: Netheid, personeel en service
vergane glorie
Mooie ligging aan Laggio Maggiore. Het hotel is geheel in Engelse stijl uitgevoerd, d.w.z. tapijt en houtsnijwerk. De kamers zijn relatief klein (gelet op de prijs), maar wel zuiver en de roomservice is goed. Personeel is correct, maar zeer formeel. Zwembad is dringend aan renovatie toe. Publiek was vooral 65+, voornamelijk Engels. Stadje Stresa en omgeving is heel leuk.

10/10 – Uitstekend

F, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kom zeer graag terug
Zeer goede en adequate bediening. Allles gaf je gevoel echt gast te zijn. De inrichting is zeer indrukwekkend

8/10 – Goed

Ali AL-

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent facility particularly the spa which is spacious and well equipped Staff are polite but lack warmth
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Giovanni

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

emre

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
it was like a museum.the only thing is,it can be difficult to heat the rooms in cold days..
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Warren

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Incredible hotel
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Fabio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bellissima Spa
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Beatiful
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jarle

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Amy

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

laura

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A true five star experience
A truly 5-star experience. The hotel staff is exceptional, with the ability to make you feel welcome whether this is your first time visitor or a returning guest. We found that the best thing to do was to go with the flow of the place and let it delight us, and it was worth it. A few pointers to other guests. The rooms are lovely and spacious, if a bit overwhelmingly baroque. The building is old but well-maintained. Exquisite. At times it feels like you’re in a museum. It’s worth upgrading to a lake view room. If you want a break from the baroque, head over to the spa which is modern as it gets. The indoor and outdoor pools are lovely, the views are stunning. The complimentary spa offer is perfect but if you want to experience the treatments go ahead. We found some of them a little bit gimmicky but pleasant (we tried the Pathway to Heaven, a 2-hour couple’s experience which in hindsight was not the best thing to do but it was ok). All in all, we met several other guests who keep returning to the hotel time and again, over many years. We can see why, and we ourselves are booking a return trip for next year.
The emperor-sized bed
The bathroom
A dresser in the room
A little seating area between the bed and the balcony with the view
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Roxanne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Magnificent hotel and property. There is so much to do all within walking distance.
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Alan

2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Iryna

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bed bug bites!!!!
Be careful **** multiple bites, still healing a week after trip. Spoke with other guests who informed us that it was bed bugs as they had an issue as well and saw them in bed. Check in was problematic as they didn’t seem to have the room on booking. Did not seem to be well run hotel. Very old clientele. Thought we might have gone to an assisted living facility by accident. Staff service in breakfast area was almost nonexistent. Could not get hot water for tea. Staff busy cleaning tables, but not serving clients. Could not remember to bring milk, or eggs or anything else requested. Happened each day. Requested boiled eggs before leaving to airport to eat later and upon going to eat them later found they were barely cooked and runny. Overall not what you expect. They have a view (depending on the room), they have an old hotel, but this is not 5 stars.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van G.Luigi Mariani - Manager op 7 okt 2023
The review is completely false and slanderous.Truth is that guest booked for ONE person but were TWO people.In this case the rate is different (see rates in Expedia).Guest was not happy to pay and was very aggressive. I personally checked the guests out, they did not report any kind of bugs, (as a matter of fact nobody reported bed bugs).The review is obviousely a petty revenge for an ill perceive grievance claimed by the customer.

10/10 – Uitstekend

Damaris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien ubicado y excelente spa
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Doron

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super séjour. Bel hôtel et spa
Hitel très bien. Le spa est extraordinaire avec sauna, hammam et de très belles installations. Un must. Le restaurant du soir est décevant. Dommage qu'il n'y ai pas du café dans les chambres ni de bouteilles d'eau
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Samantha

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

GinaLoretta, Spottsville

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exquisite details everywhere. Fantastic breakfast. Wonderful staff. Gorgeous. Didn’t want to leave. Perfection.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Bernard

3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Linda

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Déception !
Hôtel magnifique, vue magnifique, restaurant moyen, dommage que le personnel ne soit pas à la hauteur de l’établissement..,..manque de classe !
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Serge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The personal give excellent service The site is perfect in front of the lake We pass excellent 3 days
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

James Lindsay

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is remains decorated in a past era but it’s tasteful and remains very much in character of the original building. Staff always professional and polite.
5 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

jean-jacques

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un hôtel ou un musée ...
Un hôtel ou un musée ... le grand Hôtel des Iles Borromées a su concilier les deux choses!
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Jordan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely beautiful one of a kind classic hotel. If Hemingway and Churchill stayed here that about says it all. Excellent food and service. One of the top hotels in all of Europe.
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

JACQUES

4 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Andrei

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We payed for a room with garden view and we reeived a room with of the spa roof, very bad. The food we reiceiva was nothing special. The property is beautiful, the service is good.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van GLM op 30 aug 2023
We're glad to learn that Anrei found the property beautiful and appreciated the service provided by our staff. His positive comments about our service are greatly appreciated and will be shared with the team.We are sorry the room did not match his expectations, the view from the windows of his room is on the garden, on the outside pools and - partially - on the big windows that surround the indoor pools, in the evening it is quite spectacular.It is true that nobody should be put in the position to complain, but if the guest is not satisfied we usuallyu offer an alternative accommodation.The feedback about the food is noted and we apologize; unfortunately, Andrei does not offer any further details about his experience.We thank Adrei for choosing the Grand Hotel des Iles Borromees and we hope he will decide to give us another opportunity in the future; we will make sure his next stay will be up to his expectations and more.G,Luigi Mariani - Manager

10/10 – Uitstekend

Darryn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Family vacation
We were so looking forward to staying at this hotel and it didn’t disappoint in anyway. The hotel is beautiful both inside and out. It is immaculately maintained and the staff were all so lovely and helpful. Our room had beautiful lake and pool views and was so large and comfortable. The grounds and pool were so easy to enjoy and relax in. Breakfast in the terrace and drinks in the bar if an evening were a great way to start and end the day. Would highly recommend and would definitely stay again.
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

guy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property and facilities but bed and pillows very uncomfortable and food just average
3 nachten verbleven in augustus 2023