Lobby

Beoordelingen van Grand Museum Hotel, BW Signature Collection

4 out of 5

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 145 van 470 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 227 van 470 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 63 van 470 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 470 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 470 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Stefan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie, en een prima ontbijt! Kamer was wel iets verouderd.
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Simone

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het bleef warm in de kamer, slechte ventilatie. Klein tafeltje. Misten verlichting bij het aanrechtblok en de zithoek, alleen 2 grote lampen. Verder liep het water slecht weg in de wastafel en misten we een kapstok. Het was fijn dat het verblijf midden in het centrum was. Delft is een mooie stad! Ontbijt kan je beter los boeken bij de locatie, stuk goedkoper. Prima ontbijt!
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Grand Museum Hotel op 18 feb 2024
Beste Simone, Hartelijk dank voor uw recensie naar aanleiding van uw recente bezoek aan ons hotel. We waarderen uw feedback over uw verblijf. Het spijt ons om te horen dat er enige problemen/gebreken waren aan de kamer. Wij zullen deze met onze maintenance team bekijken. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Delft. Met vriendelijke groet, Grand Museum Hotel Delft

6/10 – Redelijk

Karin

Reisde met partner
Positief: Netheid
Het hotel bestaat uit 3 aparte gebouwen, die een paar honderd meter uit elkaar liggen. Je moet buitenom om in een ander gebouw te komen. Er is maar 1 receptie, aangezien dit voor ons niet duidelijk was, dachten we in de regen even snel de koffers binnen te zetten en vervolgens de auto in de parkeergarage te zetten. Dat ging dus niet, we stonden op dat adres voor een dichte deur. Advies: let op het adres van de receptie en meld je eerst daar aan (met auto goed bereikbaar), parkeer daarna in de parkeergarage. Hotel is prima gelegen aan de rand van het centrum en pal naast de ingang van Museum Prinsenhof.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van BW Museumhotels Delft op 11 nov 2023
Beste Karin, Hartelijk dank voor uw recensie naar aanleiding van uw recente bezoek aan ons hotel. We spijt ons om te horen dat er enige onduidelijkheid was over de locatie van de receptie, wij zullen dit nalopen bij de Expedia pagina. We hopen dat u verder genoten heeft van uw verblijf bij ons en hopen dat u in de toekomst weer bij ons zult verblijven. Met vriendelijke groet, Museumhotels Delft

6/10 – Redelijk

Erik

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie. Kamers hebben renovatie nodig.
Mooie locatie bij oude kerk en dus bij centrum. Studio geboekt met walk in shower. Walk in shower was een krappe douchecabine. Geen stopcontacten bij bed om telefoon op te laden. Buiten om naar ontbijt want ander gebouw waren minpunten.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van BW Museumhotels Delft op 31 okt 2023
Beste Erik, Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling naar aanleiding van uw recente bezoek aan ons hotel. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en waarderen uw eerlijke feedback. Wij hopen dat u in de toekomst weer bij ons zult verblijven. Met vriendelijke groet, Larissa Remie Museumhotels Delft

10/10 – Uitstekend

A.M

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor oudere mensen was de kamer slecht toegankelijk, twee trappen naar boven, op de gang nog n afstapje je kan je nergens aan vasthouden. Geen informatie gekregen over de mogelijkheid om het bagageliftje te gebruiken, mijn ouders zagen dat pas nadat de koffer naar boven was gesjouwd. Geen douche je moet in het bad gaan staan, onhandig als je 90 jaar oud bent. Om 22.30 kwam er een vreemde man binnen op de kamer, heel raar dat dit kan
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van BW Museumhotels Delft op 9 okt 2023
Beste A.M., Hartelijk dank voor uw recensie naar aanleiding van uw recente bezoek aan ons hotel. We waarderen uw eerlijke feedback en zullen deze zeker gebruiken om waar mogelijk aanpassingen te maken. Wij hopen dat u in de toekomst weer bij ons zult verblijven. Met vriendelijke groet, Museumhotels Delft

8/10 – Goed

Daan

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Anne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel
Leuk hotel, prima bedden, mooie kamer, schoon, goede informatie. Het enige minpunt is dat er in de kamer geen enkel raam open kon. Dat maakt het in de nacht heel benauwd op de kamer.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van BW Museumhotels Delft op 2 jul 2023
Beste Anne, Bedankt voor uw recensie. We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. We hopen dat u in de toekomst weer bij ons verblijft. Met vriendelijke groet, Larissa Remie Museumhotels Delft

8/10 – Goed

Josefien

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie was perfect, bijzonder pand
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van BW Museumhotels Delft op 18 jun 2023
Beste Josefien, Bedankt voor uw recensie. We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. We hopen dat u in de toekomst weer bij ons verblijft. Met vriendelijke groet, Larissa Remie Museumhotels Delft

6/10 – Redelijk

Marc

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Johanna

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Nadine

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van BW Museumhotels Delft op 31 mei 2023
Dear Nadine, Thank you for your review regarding your recent visit to our hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your stay. We hope you will stay with us again in the future. Yours sincerely, BW Museumhotels Delft

10/10 – Uitstekend

hans

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wij hadden kamer 170 eerste etage kamer boven ons kon je de gasten goed horen lopen vooral in de avond en morgen uren.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van BW Museumhotels Delft op 30 mei 2023
Beste Hans, Bedankt voor uw feedback over de kamer. We hopen dat u in de toekomst weer bij ons verblijft. Met vriendelijke groet, Larissa Remie Museumhotels Delft

10/10 – Uitstekend

Roy

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Helen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie, op loopafstand van het centrum, parkeergarage vlakbij. Goede kamers, heerlijk bed. Uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Aanrader!
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van BW Museumhotels Delft op 5 apr 2023
Beste Helen, bedankt voor uw fantastische review over uw verblijf in ons hotel. We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf. We hopen u in de toekomst weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Larissa Remie BW Museumhotels Delft

8/10 – Goed

renee

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi goed onderhouden pand, lekker bed, midden in centrum. Betere info over parkeren en tv heeft geen standaard zenders. Beiden jammer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van BW Museumhotels Delft op 12 mrt 2023
Beste Renee, bedankt voor uw review over uw verblijf in ons hotel. We zijn blij om te horen dat heeft genoten van uw verblijf. Onze excuses over de onduidelijkheid betreffend het parkeren. We hopen u in de toekomst weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Larissa Remie BW Museumhotels Delft

8/10 – Goed

Tatien

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was gezellig en knus, alleen de douche was koud
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van BW Museuhotels Delft op 12 mrt 2023
Beste Tatien, Bedankt voor uw recensie over uw verblijf in ons hotel. We waarderen uw feedback over de douche en zijn dit momenteel ook aan het verhelpen. Nogmaals onze excuses hiervoor. We hopen u in de toekomst weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Larissa Remie BW Museumhotels Delft

8/10 – Goed

Johan

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

ton

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleine smalle bedden
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van BW Museumhotels Delft op 31 jan 2023
Beste Ton,Bedankt voor uw recensie over uw recente verblijf bij ons hotel. We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf. Uw feedback, met betrekking tot de bedden, helpt ons hotel constant te verbeteren en zo ook in de toekomst u en andere gasten een fijne ervaring aan te bieden. Wij hopen u spoedig weer terug te zien bij ons hotel. Met vriendelijke groet, Larissa Remie Best Western Museumhotels Delft

8/10 – Goed

wil

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi locatie. Prachtig gebouw Goed bed. Hoeslaken rook niet fris. Jammer van het plastic in plastic wastafelbekertje Uitgebreid ontbijt. Aardige vrouw.
Reactie van Museumhotels Delft op 15 jan 2023
Beste meneer Meijer,Bedankt voor uw review over uw recente verblijf bij ons.We zullen de feedback die u ons gaf, met betrekking tot de kamerfaciliteiten, gebruiken om verbeteringen door te voeren om ervoor te zorgen dat we in de toekomst een nog betere ervaring kunnen bieden.We hopen u in de toekomst wederom te verwelkomen in ons hotel in Delft.Met vriendelijke groet,Larissa RemieFront OfficeBest Western Museumhotels Delft

10/10 – Uitstekend

Pieter

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

D. de

10/10 – Uitstekend

hubertus

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
short stay in BW Museum Hotel
accomodatie ligt prettig dicht bij stadscentrum. indeling van hotel koimt niet logisch over. vanuit mijn kamer kon ik niet binnendoor naar ontbijtzaal. Jammer dat er geen drin kglas beschikbaar was ook niet nadat ik dat aan huishouding had verzocht. Overall een prettig verblijf met gastv rij personeel
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

henny

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben goed geslapen en het ontbijtbuffet was prima we waren er tegen half 10 dat bleek net dat het spitsuur was, dus lang wachten voor de koffie en thee en andere producten. Buiten ontbijten kon net maar dat is niet erg confrontabel !
3 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben er 1 nacht geslapen. Vond het erg warm in de kamer dus een airco was lekker geweest. We sliepen boven een druk bezochte steeg en vlakbij een kerk dus een open raam was ook niet echt een optie. Verder prima en schoon. Leuke plek.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

W.A.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie kamer maar dat was het ook
Mooie kamer, het ontbijt was sober en er was geen bar of drinken in het hotel.
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie. Op loopafstand van het centrum. Fijne en lange bedden. Geweldig ontbijt. Jammer alleen dat je eerst buiten om moest om in de ontbijtruimte te kunnen komen. Prima parkeer garage vlakbij de locatie
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Afsa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuke hotel, zeer rustig.
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, mooie prijs en jn hartje centrum
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Harm, Nieuwegein, Nederland

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie in het oude cenrum van Delft. Wij werden verrast met een zeer ruime kamer. Ik had een familiekamer geboekt, we kregen echter een suite! Algemene indruk, netjes.
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Natasj., Geesteren.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, prima ontbijt, aardig personeel. Miste alleen koelkastje op de kamer.
3 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Jolanda, Delft

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne plek in het centrum. Kamer was schoon. Fijn personeel.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Marijke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader.
We hebben enorm genoten. Bij het ontbijt een hele goede gastvrouw. Kamer uitstekend met 2 uitstekende stoelen. Je kan lekker een kop thee zetten. In heel leuk hotel in het centrum van Delft.
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

RuudvanBussel

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer gedateerd, niet meer van deze tijd. Tussen 2pbed en muur max 30 cm loopruimte. Te kleine badkamer. Douche, wastafel en wc in een ruimte 1m80 bij 90 cm. Te krap. De thermokraan kon niet worden bijgesteld. Dus niet warmer of kouder water. Gemeld bij receptie.Geen ventilatie in de kamer. Ja 2 ronde gaten diameter 15 cm. Gebruikte dweil lag nog in kamer. Bed laag bij de vloer. Lamp naast bed onder de spetters, leek inkt. Incheck mocht voor 13:00! Bij online boeking 107,- betaald. Bij hotel 6,-toeristenbelasting betaald (normaal). Op de factuur van het hotel staat een lagere overnachtingsprijs 91,- waar Expedia 107,- rekende. Hotel totaal 97,- (91 + 6) Betaald aan Expedia 107,- Laatste keer Expedia voor ons.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super goed hotel, midden in het centrum met een fijne sfeer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Wij zijn er maar 1 nacht geweest en hebben er alleen maar geslapen
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Sonja

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In het centrum! Kom met de trein.
Prima locatie. Kamer was wel gehorig. Maar omdat wij in een rustige periode waren hadden wij daar geen last van. Zeer vriendelijk personeel. Tassen konden we achterlaten zodat we nog een dag zonder bagage konden genieten van Delft.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Elsbeth

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf bij Best Western Museumhotels Delft
Het verblijf in het hotel was helemaal perfect. De service was uitstekend en de hotelkamer was schoon. Wat heel erg leuk was, was dat er een grote schaal met oliebollen stond in de lobby van het hotel. Wij verbleven namelijk met oud en nieuw in het hotel. Het ontbijt in de ochtend was perfect geregeld. Een grote keuze aan lekkere dingen en er was zelfs procecco om het jaar nog een keer in te luiden. Mijn zus en ik waren erg tevreden en wanneer wij weer een hotel zouden zoeken in Delft komen wij zeker hier terug.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Hr Herman Marcel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker dicht bij centrum Prijs / kwaliteitverhouding super
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie ruime in -en uitcheck tijden.vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in november 2019