Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Boutique Hotel Corona

4 out of 5
Boutique Hotel Corona
Buitenhof 39-42, The Hague, South Holland

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 220 van 449 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 178 van 449 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 449 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 449 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 449 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ilona

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Marieke Schets | Front Office | Reservations op 8 apr 2024
Beste Ilona,Hartelijke dank voor uw recente verblijf bij ons Boutique Hotel Corona en voor de prachtige 5/5 sterren waarmee u uw verblijf beoordeeld heeft. Wij vinden het super leuk om uw hoge waardering te zien. U zult wellicht begrijpen dat het een groot doel is om onze gasten met een tevreden en onvergetelijke ervaring terug naar huis te sturen. Graag zien wij u nog eens een keer terug in de nabije toekomst en nogmaals bedankt voor u mooie recensie!Met warme groet,

10/10 – Uitstekend

Dirk

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Marieke Schets | Front Office | Reservations op 5 apr 2024
Beste Dirk,Hartelijke dank voor uw recente verblijf bij ons Boutique Hotel Corona en de prachtige 5/5 score die u heeft achtergelaten voor ons. Dit is uiteraard iets wat wij erg waarderen, omdat ons gehele team, inclusief alle afdelingen, hun uiterste best doen om onvergetelijke verblijven en een sfeer zoals thuis te creëren onder onze gasten.Om dit dan ook weer terug te zien in uw beoordeling, brengt ons veel blijdschap.Nogmaals bedankt voor uw hoge beoordeling en wij hopen u nog eens terug te zien bij ons hotel.Met warme groet,

8/10 – Goed

Gwynned

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Marieke Schets | Front Office | Reservations op 23 mrt 2024
Beste Gwynned,Hartelijke dank voor uw recente verblijf bij ons Boutique Hotel Corona en voor de tijd die u genomen heeft om een recensie achter te laten!Wij vinden het super leuk om te zien dat u uw verblijf 4/5 sterren heeft gegeven! Het maakt ons erg blij dat wij uw wensen hebben kunnen voldoen, graag horen wij alsnog van u wat wij beter hadden kunnen doen om 5/5 sterren te krijgen.Nogmaals bedankt voor uw mooie recensie, en wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.Met hartelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Manon

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sfeervol hotel midden in het centrum op loopafstand van Mauritshuis, Binnenhof, Gevangepoort, Paleis Noordeinde, winkels en horeca en heerlijk rustig op de kamer.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Marieke Schets | Front Office | Reservations op 3 mrt 2024
Beste Manon,Hartelijke dank voor uw recente verblijf bij ons Boutique Hotel Corona en voor de tijd die u genomen heeft om ons te laten weten hoe u dit ervaren heeft! Wij vinden het super leuk om te kunnen lezen dat u van uw verblijf heeft genoten, en dat u daardoor een 5/5 recensie heeft achtergelaten. Onze locatie is één van de aspecten waar wij het meest trots op zijn, omdat wij ons midden in het historische centrum van Den Haag bevinden. Hierdoor zijn alle bekendste bezienswaardigheden en winkels op korte loopafstand en uw herkenning hier in brengt ons veel trots.Verder waarderen wij uw complimenten over ons "sfeervol hotel" ook erg veel. Omdat wij het oudste vier-sterren hotel zijn van Den Haag, doen wij ons uiterste best om deze klassieke sfeer te behouden.Nogmaals bedanken wij u hartelijk voor uw mooie recensie, en wij hopen u in de nabije toekomst te mogen verwelkomen!Met warme groet,

10/10 – Uitstekend

Ilse

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte locatie. De kamer is niet groot, maar wel netjes en schoon. Vriendelijk personeel. Alleen het ontbijt weinig keus en voor dat geld te duur
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Marieke Schets | Front Office | Reservations op 21 feb 2024
Beste Ilse,Hartelijke dank voor uw recente verblijf bij ons Boutique Hotel Corona en voor de tijd die u genomen heeft om ons te laten weten hoe u dit ervaren heeft. Uw complimenten en commentaren zijn erg waardevol tot ons.Als eerste bieden wij graag onze oprechte excuses aan dat u niet van het ontbijt heeft kunnen genieten omdat er te weinig keus was naar uw wens. Wij snappen uiteraard dat dit uw verblijf negatief heeft kunnen beïnvloeden en daarom hadden wij graag willen weten wat u precies miste in het ontbijtbuffet. Het is ons doel om continu te kunnen verbeteren en daarom zijn uw tips van groot belang.Anderzijds vinden wij het erg fijn om te lezen dat u van de rest van uw verblijf heeft genoten. Ons gehele team, inclusief alle afdelingen, werken erg hard elke dag om de beste services te verlenen aan onze gasten. Op welk gebied dan ook, hygiëne, vriendelijkheid, en comfort, willen wij alle wensen van onze gasten kunnen voldoen. Daarom willen wij u graag bedanken voor uw lieve complimenten over ons personeel en de schoonheid van de kamer.Verder zijn wij ook erg trots op onze centrale ligging in het midden van het historisch hart van Den Haag en uw compliment hierover maakt ons erg blij.Wij willen u graag nogmaals bedanken voor de mooie review die u heeft achtergelaten en wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.Met warme groet,

8/10 – Goed

Bert-Jan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is unique.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Marieke Schets | Front Office | Reservations op 21 feb 2024
Dear Bert-Jan,Thank you for you recent stay at our Boutique Hotel Corona and for taking the time to share your experiences with us.How wonderful to read that you have enjoyed the location of our hotel and that you thought it was unique. Our location is one of the aspects that we are most proud of, as we are located in the middle of the historical centre of The Hague and close to all famous sightseeing's and shopping streets. So, reading that you experienced this nicely brings us a lot of joy as well.Thank you again for your wonderful review and we hope to have the chance to welcome you again in the nearby future!Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Bram

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Boutique Hotel Corona op 1 jan 2024
Beste Bram,Hartelijk dank voor voor uw beoordeling en het geven van een 5 voor het verblijf in ons Boutique Hotel Corona.Wij zijn u hier enorm dankbaar voor en hopelijk mogen wij u in de toekomst nog een keer ontvangen.Met gastvrije groet,Amber MinnaertFront Office Shiftleader

8/10 – Goed

Caspar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Boutique Hotel Corona op 2 dec 2023
Dear Caspar,Thank you so much for taking the time to rate your recent stay at Boutique Hotel Corona.We really appreciate you giving us a 4/5. We hope that you have had a wonderful time in The Hague and we hope to welcome you back again in the future. With hospitable regards,Samara NoureldinFront Office Reservations

10/10 – Uitstekend

Sjon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Heel vriendelijk personeel goede en korte verbindingen
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Boutique Hotel Corona op 2 dec 2023
Beste Sjon,Allereest willen wij u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw recentelijke verblijf bij Boutique Hotel Corona te beoordelen. Wij waarderen het enorm dat u uw verblijf bij ons een 5/5 geeft. Wij streven er altijd naar om onze gasten zo warm mogelijk te verwelkomen en zo goed mogelijk te woord te staan. Uw lieve woorden zullen wij dan ook zeker met het team delen. Daarnaast hopen wij dat u goed gebruik heeft kunnen maken van onze locatie en de voorzieningen. Het is inderdaad heel fijn dat alles makkelijk te bereiken is vanaf ons hotel, onze locatie is iets waar wij erg trots op zijn. Nogmaals hartelijk dank voor uw recensie. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet,Samara NoureldinFront Office Reservations

10/10 – Uitstekend

MALENOVIC

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Marieke Schets | Front Office | Reservations op 3 nov 2023
Dear Malenovic,Thank you for your recent stay at our Boutique Hotel Corona and for taking the time to let us know about your experience. Your 10/10 rating brings us a lot of joy and we are really happy that we were able to succeed your wishes. We hope we may have the opportunity to welcome you again in the nearby future!Warm regards,

8/10 – Goed

stephan, Enschede

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect in het centrum gelegen. Ik lag in het souterain, dan moet je eerst met de trap omhoog en dan met de lift naar beneden. Dat voelde een beetje onveilig, maar er is een vluchtroute in geval van een calamiteit. Kamer was prima.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Boutique Hotel Corona op 26 okt 2023
Beste Stephan,Hartelijk dank voor uw recensie en het delen van uw ervaringen in ons Boutique Hotel Corona.Wij zijn ons ervan bewust, dat de weg naar de kamer in ons Souterain wellicht minder prettig aanvoelt. Hier willen wij uiteraard onze oprechte excuses aanbieden. Door de constructie van ons hotel, is er helaas geen andere weg mogelijk naar deze kamers. Echter is ons personeel ten alle tijden bereid om met u mee te lopen naar uw kamer. Zoals u zelf ook al aangeeft is er in geval van nood direct een vluchtroute naar buiten vanaf deze verdieping. Daarbij raden wij u aan om voor een volgend verblijf een één van onze andere kamertypes te reserveren. De andere kamers zijn direct met een lift en trap te bereiken.Anderzijds willen wij u bedanken voor het compliment over onze locatie in Den Haag, zoals u wellicht kunt begrijpen zijn wij hier heel erg trots op.Het is ook fijn om te vernemen dat u tevreden was met de kamer zelf.Nogmaals willen wij u danken voor uw recensie en hopelijk mogen wij u in de toekomst weer verwelkomen.Met gastvrije groet,Amber MinnaertFront Office Shiftleader

10/10 – Uitstekend

Quincio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Boutique Hotel Corona op 12 okt 2023
Dear Quincio,We would like to extend our sincere appreciation for writing your review and for the outstanding 10/10 you graciously provided. Your feedback motivates us to continue striving for excellence and we look forward to the privilege of hosting you again in the future. Thank you once again for your valuable feedback and for choosing us for your stay in The Hague.Warm regards, Samara NoureldinFront Office Reservations

10/10 – Uitstekend

Bianca

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Boutique Hotel Corona op 12 okt 2023
Dear Bianca,Thank your for taking the time to rate your past stay at our hotel.We sincerely appreciate your recent stay with us and your wonderful 10/10 review. Your feedback is valuable and motivates us to maintain our commitment to excellence.We hope that we can welcome you again in the future!Warm regards,Samara NoureldinFront Office Reservations

8/10 – Goed

ineke

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
WE HEBBEN GENOTEN EN HET LAG HEERLIJK CENTRAAL OM EENS I N EEN GROTE STAD TE VERBLIJVEN. HET WAS SCHON EN GOED. KAMER WAS ERG KLEIN MAAR IS EEN OPTIE VOOR GROTER. PERSONEEL ERG BEHULPZAAM
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Boutique Hotel Corona op 3 aug 2023
Beste Ineke,Hartelijk dank voor uw recensie en het delen van uw ervaringen in ons Boutique Hotel Corona.Wij vinden het heel erg fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf en de stad.Tevens danken wij u ook voor de vriendelijke woorden over de kamer en ons personeel.Nogmaals dank voor uw recensie en wij hopen u snel weer in ons hotel te mogen verwelkomen.Met gastvrije groet,Amber MinnaertFront Office Shiftleader

10/10 – Uitstekend

Olaf

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Boutique Hotel Corona op 26 jun 2023
Dear Olaf,Thank you for taking the time to review your stay in our hotel. We are happy to see that you gave us a 10/10. We understand that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back in the nearby future.Warm regards,Merel NederendFront Office Shiftleader Boutique Hotel Corona

10/10 – Uitstekend

hubertus

2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Merel Nederend | Front Office Shiftleader op 23 jan 2023
Dear Hubertus,Thank you for taking the time to review your stay in our hotel. We are happy that your experience in our hotel was to your expectations and you reviewed your stay with a 10.Thank you again for your stay and the nice marks. We are looking forward to welcoming you again in our hotel!Warm regards,Merel NederendFront Office ShiftleaderBoutique Hotel Corona

10/10 – Uitstekend

Pascale

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte locatie
Goede prijs/kwaliteit
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Wienai Jaggoe op 30 dec 2022
Beste Pascale,Hartelijk dank voor uw mooie recensie over uw verblijf bij Boutique Hotel Corona. Onze prachtige locatie is iets waar wij zeer trots op zijn, en we zijn dankbaar te lezen dat dit ook positief aan uw verblijf heeft bijgedragen. Nogmaals dank en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Met gastvrije groet,Wienai JaggoeFront Office Reservations

8/10 – Goed

Jean

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waarschijnlijk een mindere kamer (203)
Ik heb eerder een top beoordeling gegeven. Deze keer was de ervaring minder top: airco lekte op kleding die op de bureau lag, airco maakte iedere 5 sec een geluid, iedere stap van de bovenburen hoorden we in onze kamer, de dame die het ontbijt opfleurde met een gebakken ei was er niet meer.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Britt Vergunst op 26 aug 2022
Beste Jean, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen, dit helpt ons om het verblijf van gasten te optimaliseren!Het spijt ons zeer dat u zo een pech had in uw kamer met de airconditioning. Helaas ondervinden zich in de kamer tijdens uw verblijf opeens technische problemen waardoor het geluid erg hinderlijk was en de airco lekte, tot alle pech aan toe ook nog eens op uw kleding. Onze technische dienst heeft gelukkig het probleem kunnen verhelpen, helaas heeft u daar niets meer aan dus nogmaals onze oprechte excuses. Ook zullen wij aan het restaurant doorgeven dat de dame die persoonlijk voor iedereen een eitje bakte een oprecht gemis is! Wij zijn heel blij te lezen dat u eerder een goede belevenis heeft gehad in ons hotel. Wij hopen dan ook ten zeerste u nogmaals te mogen verwelkomen om u weer een top verblijf te kunnen bezorgen. Wij willen u nog een keer bedanken voor het delen van u ervaringen!Met gastvrije groet,Britt VergunstFront Office Reservations

8/10 – Goed

Antonius

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne centrale plek met een fijne comfort hotelkamer. Enig nadeel is het gangenstelsel in dit oude pand waardoor het af en toe zoeken is. En er is geen douchewand aanwezig waardoor de badkamer best nat wordt
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Super hotel . Mooie kamers, goed bed heerlijk ontbijt ,super gied restaurant en heel vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Erica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Team Boutique Hotel Corona op 6 jan 2022
Beste Erica, Hartelijk dank voor het delen van deze review met ons! Wat fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad. Wij hopen u snel nog een keer te mogen verwelkomen bij ons in het hotel en wensen u een fijne dag toe.

8/10 – Goed

Sanne van der

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn, netjes hotel in het midden van de stad.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van C. van der Harst op 20 dec 2021
Beste gast, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze review voor ons. Wat fijn om te horen dat u genoten heeft bij ons! Wij hopen u een andere keer weer te mogen ontvangen en wensen u voor nu een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Charlotte van der Harst Front Office | Reservations

10/10 – Uitstekend

Laurens-Jan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer aangenaam hotel in centrum Den Haag
Perfecte locatie in centrum Den Haag, mooie kamer (kies wel voor zicht op het plein), zeer vriendelijke staf, zeer goed ontbijt en een aangenaam restaurant (BIT met een ruim terras en toffe gerechtjes - probeer zeker het bord Duroc met de Amarone!)
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Wienai Jaggoe op 26 okt 2021
Beste Jean, Graag willen wij u bedanken voor uw mooie recensie over uw verblijf bij Boutique hotel Corona. Wat is het een genoegen om uw recensie te lezen! Het doet ons een groot plezier om te lezen dat u heeft genoten van onze centrale ligging in het centrum van Den Haag, en daarbij ook een fijne ervaring heeft gehad met de gerenoveerde kamer. Ons team is oprecht ontroerd door uw complimenten. We werken allemaal dagelijks met passie en toewijding om de best mogelijke service te leveren, op elk niveau. Bedankt voor uw complimenten over ons inpandig restaurant BIT. Wij zijn zeer trots dat dit restaurant deel uit maakt van ons hotel, omdat ook het restaurant succesvol is in het naleven van de gezellige en moderne sfeer die wij graag creëren in het hotel. Wij zullen uw complimenten over het restaurant en het eten doorgeven aan de restaurantmanager. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons Boutique Hotel Corona. Met gastvrije groet, Wienai Jaggoe Front Office | Reservations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte ligging voor citytrip! vriendelijk personeel
4 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Wienai Jaggoe op 26 okt 2021
Beste gast, Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om deze leuke recensie over uw recente verblijf bij ons te schrijven. Het doet ons een groot plezier om te lezen dat u heeft genoten van onze centrale ligging in het centrum van Den Haag, en daarbij ook een fijne ervaring heeft gehad met het personeel. Nogmaals dank voor uw recensie en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons Boutique Hotel Corona. Met gastvrije groet, Wienai Jaggoe Front Office | Reservations

10/10 – Uitstekend

Erica

1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Wienai Jaggoe op 15 jun 2021
Beste gast, Hartelijk dank voor het geven van uw mooie beoordeling en uw verblijf. Met gastvrije groet, Wienai Jaggoe Front Office | Reservation

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De service in het hotel van het personeel is echt zo lief en behulpzaam
2 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Wienai Jaggoe op 19 mei 2021
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw prachtige recensie! Ons team is oprecht ontroerd door uw complimenten. We werken allemaal dagelijks met passie en toewijding om de best mogelijke service te leveren, op elk niveau. Fijn dat wij hier ook in zijn geslaagd tijdens uw verblijf. Nogmaals dank voor uw recensie. Wij zien er naar uit u weer welkom te mogen heten in ons hotel! Met gastvrije groet, Wienai Jaggoe Front Office | Reservations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Front Office Boutique Hotel Corona op 12 apr 2021
Beste gast, Hartelijk dank voor het geven van uw mooie beoordeling en uw verblijf. Met gastvrije groet, Amber Minnaert Front Office | Reservations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Team Boutique Hotel Corona op 24 mrt 2021
Beste gast, Hartelijk dank voor het geven van deze beoordeling voor uw verblijf! Met gastvrije groet,

6/10 – Redelijk

Tako

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Btje jammer
Oud hotel in verbouwing. 4 trappen op en gangen door om bij de kamer te komen.
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Martine Kuzee op 11 feb 2021
Beste Tako, Allereerst hartelijk bedankt voor uw recente verblijf bij ons in Boutique Hotel Corona en voor de tijd die u genomen heeft om een recensie achter te laten. Wij vinden het ontzettend jammer om te lezen dat u door de huidige renovatie niet volledig heeft kunnen genieten van uw verblijf. Ondanks dat wij geen 4 trappen in ons hotel hebben, kunnen wij ons voorstellen dat u vanwege de renovatie werkzaamheden aan de lift liever niet te voet naar de eerste etage had willen lopen. Wij proberen altijd met onze gasten mee te denken en dus ook goed advies te geven over hoe iemand het beste bij de kamer kan komen, wij hebben namelijk naast onze hoofdlift nog twee andere liften beschikbaar waarmee u naar de desbetreffende etage had kunnen gaan. U bent meer dan welkom om bij een volgend verblijf onze receptie ook om hulp te vragen indien u een kamer dichterbij de lobby gelegen wilt hebben, wij helpen u hier graag mee. Desalniettemin hopen wij dat de rest van het verblijf bevallen is. Nogmaals bedankt voor uw verblijf, wij hopen u in de nabije toekomst wederom welkom te mogen heten. Met gastvrije groeten, Martine Kuzee Front Office | Reservations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Charlotte op 21 sep 2020
Dear guest, Thank you for much for sharing your experiences with us. We highly appreciate this, as it helps us to improve every day. It is good to read that you enjoyed your stay with us. 4 out of 5 is an amazing grade, thank you for this. We hope we are able to welcome you another time in our hotel, and wish you a great afternoon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

---, Maastricht

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GREAT SERVICE, BEAUTIFUL ROOM, breakfast was good, located near POI's
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Denise Versteeg op 11 aug 2020
Dear Guest, Thank you very much for writing your review about your recent stay at Boutique Hotel Corona. Also we would like to thank you for your kind compliments about our staf. We are all working everyday with passion to give each guest a memorable stay and we are happy to read that this has succeeded with you. Our beautiful location in the historical city center of The Hague is something we are very proud of. Thank you for the compliment about the room. Thank you for your compliments regarding BIT restaurant and breakfast. We are proud that this restaurant is part of our hotel. We will tell your compliments about the restaurant and the food they serve to our restaurant manager. Once again thank your for your lovely review and we hope we may welcome you another time in our hotel. Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Andre, Volendam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel en goede service . Als we weer in Den Haag moeten overnachten komen we zeker weer terug.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Mariska op 9 aug 2020
Geachte Andre, Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw recente verblijf bij Boutique hotel Corona. Daarnaast willen wij u bedanken voor deze mooie recensie. Ons team is oprecht ontroerd door uw complimenten. We werken allemaal dagelijks met passie en toewijding om de best mogelijke service te leveren, op elk niveau. Wij zien er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel en wensen u een hele fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Mariska Moetoer | Front Office | Reservations

8/10 – Goed

Bas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Denise versteeg op 11 aug 2020
Geachte Bas, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Boutique hotel Corona en de tijd die u genomen heeft ons te laten weten hoe u dit heeft ervaren. Wat prettige om te lezen dat u heeft genoten van uw recente verblijf bij ons in het hotel. Het gehele team werkt iedere dag met veel passie en toewijding, om elke gast op het gewenste nieuw te helpen. Wij willen u nogmaals bedanken voor uw review en hopen u nog eens bij ons in het hote te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super fijn in het hart van de Hofstad. Op loopafstand van de belangrijkste must sees
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Martine Kuzee op 4 aug 2020
Beste Stefan, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Boutique Hotel Corona en voor uw mooie recensie! Wat fijn om te lezen dat u zo heeft kunnen genieten van uw verblijf, en dat u door onze centrale ligging in het stadscentrum van Den Haag genoeg van de hofstad heeft kunnen ontdekken. We kijken er naar uit u volgende keer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groeten, Martine Kuzee Front Office | Reservations

8/10 – Goed

RRA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige service en goede kamer
Service is hier heel goed. Vriendelijk onthaal, restaurant is prime en ontbijt is zeer goed. Voor een ontbijt wordt er bijvoorbeeld vers een eitje gebakken. Kamers zijn gewoon goed.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Martine Kuzee op 9 mrt 2020
Geachte gast, Wat een ontzettend fijne recensie om te mogen ontvangen, bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze voor ons achter te laten! Wij waarderen uw complimenten betreffende onze service natuurlijk erg, iets waar wij elke dag ons uiterste best voor doen. Daarnaast zijn wij er trots op dat u ook heeft genoten van de kwalitatieve service in het restaurant en tijdens het ontbijt. Wij zullen er zorg voor dragen dat ook de restaurant manager uw complimenten te horen krijgt! Nogmaals bedankt voor de mooie recensie en natuurlijk voor uw verblijf, en wij hopen u in de toekomst wederom welkom te mogen heten. Met gastvrije groet, Martine Kuzee Front Office| Reservations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, zeer netjes en mooie kamers. Mooie ligging bij het centrum.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Martine Kuzee op 24 feb 2020
Geachte gast, Ontzettend bedankt voor de prachtige recensie die u voor ons achtergelaten heeft! U heeft een glimlach op onze gezichten getoverd door uw complimenten betreffende onze kamers en de locatie. Wij hopen dat u heeft kunnen genieten van de recent gerenoveerde kamers, en dat u daarnaast de stad en omgeving goed heeft kunnen ontdekken. Wij danken u nogmaals graag en kijken uit naar uw volgende verblijf bij ons. Met gastvrije groet, Martine Kuzee Front Office | Reservations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima uitstekende locatie
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Martine Kuzee op 24 feb 2020
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Boutique Hotel Corona en voor de mooie recensie die u voor ons achtergelaten heeft. Wat fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van onze centrale locatie in het centrum van Den Haag. Wij hopen dat u hierdoor genoeg heeft kunnen ontdekken van de omgeving. Nogmaals hartelijk bedankt voor uw complimenten, en wij hopen u uiteraard een volgende keer weer welkom te mogen heten. Met gastvrije groet, Martine Kuzee Front Office | Reservations

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Het ligt middenin het centrum dat is heel prettig. Ik had een junior suite geboekt. Een grote kamer waar je ook flink voor betaald. Ik had een valentijnsarrangement geboekt waarbij er bonbons prosecco en ontbijt op bed gebracht zou worden. Bij aankomst gevraagd of ik dit kon annuleren. We gingen op pad dus hadden geen zin in een fles prosecco en mijn man wilde liever in de ontbijtzaal eten. Daarbij was het personeel ook de bonbons vergeten en stond de prosecco niet klaar op de kamer. Echter deed het personeel hier heel moeilijk over en mochten we dit niet annuleren. Erg flauw aangezien ik al veel geld had betaald voor de kamer. De kamer zelf is groot maar wel wat verouderd. Voegen in de badkamer zijn wat geel en het plafond is wat slordig.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Martine Kuzee op 24 feb 2020
Geachte gast, Allereerst willen wij u hartelijk bedanken voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaringen met ons te delen. Zoals u zich kunt indenken is het van groot belang voor ons dat wij kunnen leren van de inzichten van onze hotel gasten. Hiermee kunnen wij blijvend onze service en faciliteiten verbeteren. Wij streven er naar om het verblijf van al onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken en vinden het daarom spijtig om te vernemen dat dat bij u niet (volledig) is gelukt. Onze prachtige locatie is iets waar wij zeer trots op zijn, en we zijn dankbaar te lezen dat dit ook positief aan uw verblijf heeft bijgedragen. Wij hopen dat u hierdoor genoeg van de stad heeft kunnen ontdekken en daarbij optimaal heeft genoten van uw bezoek aan het mooie Den Haag. Desalniettemin is het uiterst teleurstellend om te lezen dat het arrangement niet volledig naar wens is geweest. Ongeveer een maand voor aankomst heeft u het Valentijn arrangement bijgeboekt, en hebben wij u daarbij direct geïnformeerd over wat het arrangement inhoudt en wat daarvoor de kosten zijn. Uiteraard is het jammer dat uw partner na inchecken toch geen gebruik wilde maken van het arrangement, maar wij hopen dat u begrijpt dat wij op dat moment het arrangement niet meer terug kunnen draaien. Voor aankomst hebben wij de kamer versierd met rozenblaadjes, een flesje massage olie en zover wij weten ook een doosje bonbons. Als dit laatste niet aanwezig was op de kamer bij aankomst, dan bieden wij daar graag onze oprechte excuses voor aan. Wij hopen dat u begrijpt dat wij het arrangement niet kunnen annuleren als de items al op de kamer liggen. Het is nooit onze bedoeling geweest om u teleur te stellen toen wij het arrangement niet meer terug konden draaien. Wij danken u graag voor uw eerlijkheid betreffende uw ervaringen, en hopen dat u ons in de toekomst toch nog een keer de kans wilt geven om uw verblijf onvergetelijk te maken. Mochten u daarnaast toch nog met ons spreken over het arrangement, dan bent u meer dan welkom om nogmaals contact met ons op te nemen. Met gastvrije groet, Martine Kuzee Front Office | Reservations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel
De ligging van het hotel is geweldig, midden in de hofwijk van Den Haag. De sfeer is fijn en het personeel heel aardig en bijzonder servicegericht.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Martine Kuzee op 18 feb 2020
Geachte gast, Hartelijk dank voor de ontzettend mooie recensie die u voor ons achtergelaten heeft na uw recente verblijf. Het is ontzettend fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van onder andere onze locatie, de sfeer en de service van ons team. Gastvrijheid staat bij ons hoog in het vaandel, erg fijn dat u dit opgevallen is en dit ook goed bevallen is. Wij hopen u daarom graag een volgende keer weer welkom te mogen heten bij ons in het hotel. Met gastvrije groet, Martine Kuzee Front Office | Reservations

8/10 – Goed

Rik

1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Martine Kuzee op 8 jan 2020
Dear guest, Thank you very much for your review regarding your recent stay at Boutique Hotel Corona. We hope you have had a wonderful time in The Hague, and we hope to be welcoming you again in the near future. With hospitable regards, Martine Kuzee Front Office | Reservations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi interieur, stijlvol, sfeer. Fijne receptie. Onze kamer was wat lastiger te vinden dus het was fijn dat de receptioniste met ons meeliep
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Wienai Jaggoe op 9 dec 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn verheugd om uw recensie te lezen over uw recente verblijf bij Boutique Hotel Corona. Wij willen u bedanken voor uw complimenten over de sfeer en de uitstraling bij ons in het hotel. Wij zijn zelf ook zeer trots op de historie van ons gebouw en de sfeer die wij willen creëren in ons hotel, dus uw positieve reactie is mooi om te lezen. Ons team is oprecht ontroerd door uw complimenten. We werken allemaal dagelijks met passie en toewijding om de best mogelijke service te leveren, op elk niveau. Nogmaals dank voor uw prachtige review. Wij zien er naar uit u weer welkom te mogen heten in ons hotel! Met gastvrije groet, Wienai Jaggoe, Front Office | Reservations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Martine Kuzee op 30 nov 2019
Dear guest, Thank you very much for your amazing review! We are happy to see that you have enjoyed your stay with us, and we hope to be welcoming you back again soon. With hospitable regards, Martine Kuzee Front Office | Reservations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Wienai Jaggoe op 23 nov 2019
Dear guest, Thank you for leaving this wonderful rating! We are delighted to see that you have enjoyed your stay with us so much! We are looking forward to welcoming you again. With hospitable regards, Wienai Jaggoe, Front Office | Reservations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Martine Kuzee op 22 nov 2019
Geachte gast, Hartelijk dank voor de fijne recensie die u voor ons achter gelaten heeft! Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad, en dat wij u binnenkort weer mogen verwelkomen bij ons in het hotel. Met gastvrije groet, Martine Kuzee Front Office | Reservations

8/10 – Goed

Maes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Martine Kuzee op 16 jun 2019
Dear guest, Thank you for the wonderful rating you have given us after your recent stay at Boutique Hotel Corona. We hope you have enjoyed our hotel's facilities and the beautiful city of The Hague, and we are looking forward to welcoming you back again. With kind regards, Martine Kuzee Front Office | Reservations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel aan de balie. Ligging optimaal. Ruime, goed uitgeruste kamer. Zeer goed bed. Alles zeer net (behalve bad, wat aanslag en schimmel).
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Martine Kuzee op 1 jun 2019
Geachte gast, Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze mooie recensie te schrijven, en daarnaast om uw ervaringen met ons te delen. Het doet ons erg goed om terug te lezen dat onder andere de service van ons team en de locatie tot een positief verblijf hebben bijgedragen. Wij werken dagelijks met een grote hoeveelheid passie om ervoor te zorgen dat onze gasten een onvergetelijke overnachting kunnen hebben. Daarnaast is het fijn dat u toch even de badkamer aankaart. Wij kunnen met trots vertellen dat wij momenteel een grootschalige renovatie uitvoeren op alle huidige kamers om ervoor te zorgen dat deze weer fris en fruitig de aankomende jaren gebruikt kunnen worden. Wij hopen dit project aankomend jaar af te kunnen sluiten, maar een aantal kamers hebben wij inmiddels al kunnen renoveren. Voel u dan ook vrij om bij een volgende reservering te vragen naar deze kamers, zo kunt u genieten van de netheid van nieuwe kamers. Wij hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groeten, Martine Kuzee Front Office | Reservations