Een binnenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

4 out of 5

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 220 van 422 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 148 van 422 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 30 van 422 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 422 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 422 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jessy

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade op 23 apr 2024
Dear Jessy,Thank you for choosing to stay at Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade. We hope you had a comfortable and enjoyable experience with us. If you have any feedback or suggestions for improvement, please feel free to share them with us. We look forward to welcoming you back in the future.Warm Regards,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

10/10 – Uitstekend

clenn

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Vincent

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Rick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Front Office op 26 dec 2023
Thank you for the perfect review, we hope we may welcome you again next year!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Nena op 31 okt 2023
Dear guest,Thank you for your favourable review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and we hope to see you again very soon.Warm regards,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

10/10 – Uitstekend

Maurice

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Nena op 14 okt 2023
Beste Maurice,Bedankt voor de mooie score en uw aardige woorden. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.Warme groet,Nena - Team Leonardo

10/10 – Uitstekend

Jean Pierre, Middelburg

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Leon

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
The TV did not work. The receptionist has tried to fix it . more than 20 minutes. no result. He offered us a drink. The showergel was empty. When we go to a 4* hotel we don;t bring our own showergel. For our room that was a mistake. a pity. These are reasons for no 4 or 5* star review.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

jolanda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg schoon, mooie kamer, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel. Op loopafstand van strand
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Nena op 8 sep 2023
Beste Jolanda,bedankt voor de mooie recensie. We waarderen de complimenten enorm en zullen deze met de collega's delen. Graag tot de volgende keer.Warme groet,Team Leonardo

10/10 – Uitstekend

Anouk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie accomodatie, goed ontbijt. Vriendelijk personeel en goed geholpen. Kamer was heel mooi, erg modern en goed schoon! Fijne locatie, met een goede tram verbinding. Zeker een aanrader!
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Else op 21 aug 2023
Thank you so much for your excellence rating of your stay! Much appreciated, even though you are anonymous for us, please note that we love to welcome you back in our hotel.

10/10 – Uitstekend

Stephanie

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

L.M.R.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Else - Front desk op 12 aug 2023
Dear L.M.R.Thank you for your good rating! We hope to welcome you again in our hotel

10/10 – Uitstekend

Maikel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel...vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Else - Front desk op 12 aug 2023
Beste Maikel,Wat leuk, zo'n hoge score 5 van de 5 en dan ook nog zulke mooie woorden. Fijn dat u het naar uw zin heeft gehad in ons hotel en dat de medewerkers vriendelijk zijn geweest. Dank hiervoor, dat doet ons goed. We hopen u weer te mogen verwelkomen, mocht u weer in de buurt van Den Haag zijn.

10/10 – Uitstekend

F.E

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ok
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Héél mooi verblijf, praktisch gelegen
Mooi hotel - mooie, ruime kamer - goed bed - vriendelijk onthaal - ruime parking - praktische ligging (tss Den Haag en Scheveningen) - Goede tramverbindingen (handig via een dagticket van €8 pp). Eén minpuntje was het ontbijt, met een beperkt aanbod met maar 1 zelfbedieningstoog en 2 koffie-apparaten; wat weinig voor zo'n groot hotel.
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Dennis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

ga

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Job

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel, mooie kamers. Goed ontbijt
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Vera

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Fijne accommodatie, met heerlijk wellness centrum. Slaapkamer en bedden zijn goed, fijn verblijf gehad.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Sanne op 11 jan 2023
Beste Vera,Bedankt voor uw goede beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles naar wens was en dat u het zo naar u zin heeft gehad. Hopelijk komt u snel weer eens terug!Warme groet,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

10/10 – Uitstekend

Hans

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Linda

Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Dominic

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Leuke omgeving. Dichtbij Madurodam en dichtbij het strand. De prijzen in de bar zijn hoog. En colaatje kost 4 euro. Dat vind ik best veel geld. Verder was de kamer gedateerd. Wel netjes maar gewoon wat ouder. We hadden een probleem bij de douch. Het douchewater liep niet snel genoeg weg. Hierdoor was de hele badkamer vloer drijfnat. Verder was het prima
1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teleurstellend is dat de members van het Spa&Health centrum ook gebruik maken van de faciliteiten en zelfs voorrang hebben. In het kader van duurzaamheid worden de kamers niet verschoond, echter vinden wij dat het aanvullen van koffie en badkamerspullen wel gedaan dient te worden. Je betaald tenslotte ook voor de volle prijs.
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Mary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie nette hotelkamers, aardig personeel aan de frontdesk. Wel prijzig ook het parkeren
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade op 26 mei 2022
Beste Mary, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij ons en dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend fijn om te horen dat u heeft genoten van onze hotelkamers en bedankt voor het mooie compliment over ons hardwerkende team. Wij hopen u tijdens een volgend verblijf vooralsnog van een uitstekend verblijf te voorzien. Met vriendelijke groet, Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

8/10 – Goed

Cédric

3 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Wouter

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Marianne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen enkele info (brochure) op kamer over activiteiten of bezienswaardigheden op de kamer
3 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Else op 7 apr 2022
Beste Marianne, Allereerst hartelijk dank voor uw recentelijke verblijf en uw review. Ik ben blij te lezen dat u ons een mooie hoge score geeft en daarnaast vind ik het ook prettig te lezen dat u ons feedback heeft gegeven over wat u mist. U geeft aan een brochure op de kamer te missen, deze hebben wij inderdaad niet in papiervorm op de kamer liggen, maar wij hebben alle informatie op de TV geplaatst. Laat het ons weten wanneer u weer bij ons bent, dan helpen wij u graag! Graag zien wij u een volgende keer. Warme groet, Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

10/10 – Uitstekend

Mahsa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alle medewerkers zijn super sociaal en vriendelijk.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

danny vd

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed. Netjes en schoon
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Maikel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Petra

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Jennifer

1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Michelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Tristan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel!
Vanaf het moment dat we binnen kwamen zag het er heel mooi uit. Ook werden we bij het inchecken heel vriendelijk ontvangen! De service is top. De kamer zag er luxe en netjes uit. Ook was de kamer voorzien van leuke extra's (o.a. badjas). Het wellness gedeelte was ook uitstekend en je kunt er goed ontspannen. Zeker een aanrader!
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Else op 11 aug 2021
Beste Tristan, Bedankt voor uw lovende beoordeling over ons hotel! Met een glimlach lezen wij uw mooie complimenten! We zijn blij om te horen dat de kamer en de service uw verwachtingen heeft overtroffen. Het was een genoegen om u te verwelkomen en we kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen in het Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade. Nogmaals dankuwel voor uw 5 sterren review en voor zulke mooie woorden. Met vriendelijke groet, Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel ook met kinderen. erg vriendelijk iedereen en alles is superschoon. mooie kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Else op 11 aug 2021
Beste Anonymous, Hartelijk dank voor uw mooie review! Goed te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat ook de kinderen het naar hun zin hebben gehad. Hebben zij lekker kunnen zwemmen? We hopen u wederom te mogen verwelkomen wanneer jullie Den Haag /Scheveningen weer bezoeken. Met vriendelijke groet, Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

10/10 – Uitstekend

Rene

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vlak bij stad en strand
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Else op 11 aug 2021
Beste Anonymous, Hartelijk dank voor uw review! Het wordt gewaardeerd. Ik ben blij te lezen dat u de locatie van het hotel als goed heeft ervaren zodat u van Den Haag én Scheveningen hebt kunnen genieten! Graag tot ziens! Warme groet, Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn verblijf met goede voorzieningen! Kamers zijn netjes en personeel aardig. Housekeeping liet beetje afweten. Al met al prima ervaring
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Chantalle op 22 jul 2021
Beste meneer/mevrouw, hartelijk bedankt voor uw review. We zijn blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad en nemen de feedback zeker mee. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in het Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade.

10/10 – Uitstekend

Fred

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
toplocatie, jammer van de sauna
Wij hebben een heerlijk verblijf gehad, prima uitvalsbasis met tram voor de deur, prachtig schone kamer, vriendelijk service van alle medewerkers. Wij vonden het alleen heel erg jammer dat het voor ons niet duidelijk was na het kijken op de site van de health club badkleding vereist was bij de sauna, wij hadden dit niet meegenomen en konden er dus geen gebruik van maken helaas. De sauna is altijd naakt, tenzij er iets anders staat aangegeven. Er was ook geen badkleding dat je even kon lenen. Onze feedback hebben we wel doorgegeven aan de vriendelijke dame bij het uitchecken. wij zouden zeker nog eens terugkomen, en een badpak meenemen;)
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Lee

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Else op 1 apr 2021
Beste mw. Lee, Hartelijk dank voor uw mooie cijfer, dit waarderen het ontzettend. We kijken er naar uit u wederom te mogen verwelkomen! Tot gauw. Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Huub

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg vriendelijk en prettig hotel.
Erg prettig om er te verblijven. Enthousiast personeel, kamers zeer netjes en schoon. Een aanrader!
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Booking Office Team op 16 feb 2021
Beste Huub, hartelijk bedankt voor de feedback! Wij zijn blij om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Bedankt voor het achterlaten van een review. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in het Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade. Met vriendelijke groet, Booking Office Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ondanks Corona, goede verzorging en Creatief ontbijt. Erg prettig hotel
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Team Leonardo Royal Den Haag Promenade op 30 dec 2020
Dear, Thank you for your kind review of our staff and the hotel. So nice you enjoyed your stay with us! We are looking forward to welcoming you soon! Kind regards, Team Leonardo Royal Den Haag Promenade

4/10 – Matig

Maud, Rotterdam

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel was erg onbeleefd. Wij hadden speciaal geboekt voor het zwembad en wellness en daar mochten wij niet eens gebruik van maken! €20 betalen voor parkeren op hun eigen terrein vond ik ook belachelijk!
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Lyxandro, Rotterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Is een leuke en luxe hotel en had veel plezier!!!
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Booking Office team op 12 okt 2020
Beste Lyxandro, Hartelijk dank voor deze feedback en wat fijn te lezen dat jullie het verblijf goed hebben ervaren. We hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in het Leonardo Royal Hotel Den Haag Promeande! Met vriendelijke groet, Booking Office team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Minou

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Bas Gooren op 12 aug 2020
Dear Minou, Thank you so much for taking a moment to write this review. We are very happy to read that you had a great stay in our hotel! We hope we may welcome you again in our hotel soon again! Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Lilian, Schalkhaar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles prima geregeld zeer vriendelijk personeel . Mooie kamers en de aanpassingen ivm de Corona was goed
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Bas Gooren op 22 jul 2020
Beste Lilian, Bedankt voor uw mooie review. Wij proberen er alles aan te doen om onze gasten het zo aangenaam mogelijk te maken tijdens hun verblijf op één van de mooiste plekjes in Den Haag. Met vriendelijke groet,