Receptieruimte

Beoordelingen van Hotel Grand Canal

3 out of 5
Hotel Grand Canal
Breestraat 1, Delft

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 147 van 342 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 134 van 342 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 342 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 342 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 342 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

jantina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer en een goed bed. Wel gehorig. Vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van SD op 19 mrt 2024
Beste Gast,Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw kamer en comfortabel bed. Onze excuses voor eventuele geluidshinder die u heeft ervaren. We zullen uw opmerkingen ter harte nemen om onze gasten een nog aangenamer verblijf te bieden. Het doet ons plezier te horen dat ons personeel vriendelijk was. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Team Hotel Grand Canal

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi in centrum gelegen
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Mo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gelijk Bij binnenkomst voel je al thuis! Een warme welkom van een Vriendelijke medewerker
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

S.J.A.

Positief: Netheid, personeel en service
Perfecte locatie en zeer vriendelijk personeel. Fijn dat er koffie en theezet apparatuur was, maar jammer genoeg geen kofiie en thee.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van SDD op 22 mei 2023
Beste Gast,Hartelijk dank voor uw feedback over uw recente verblijf bij ons. We waarderen uw positieve opmerkingen over onze perfecte locatie en ons vriendelijke personeel.We willen graag verduidelijken dat er wel degelijk koffie- en theefaciliteiten beschikbaar waren in uw kamer. Onze oprechte excuses als dit over het hoofd is gezien tijdens uw verblijf. In elke kamer hebben we een lade onder de koffiemachine waarin we koffie- en theezakjes aanbieden, zodat onze gasten kunnen genieten van een warm drankje op elk moment van de dag. We betreuren het dat u deze faciliteiten niet hebt kunnen vinden.We hopen dat u desondanks een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad en dat u van uw tijd in onze prachtige omgeving heeft genoten. Mocht u in de toekomst nogmaals bij ons verblijven, aarzel dan niet om onze receptie te allen tijde te benaderen voor eventuele vragen of verzoeken. Ons toegewijde team staat altijd klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat uw verblijf zo comfortabel mogelijk is.Nogmaals bedankt voor uw feedback. We waarderen uw opmerkingen en zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat onze gasten volledig op de hoogte zijn van de beschikbare faciliteiten.Met vriendelijke groet,Sabrina den Dulk

10/10 – Uitstekend

Jeanine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Fijn hotel, op 5 minuten lopen van het station. Vriendelijk personeel. De kamer was prima in orde, met ook koffie-thee faciliteiten (wel zelf theezakjes mee nemen). Heerlijk geslapen. Er is geen lift, dus misschien minder geschikt voor mensen die slecht te been zijn of moeite hebben met trappen. Als ik nog naar Delft ga, zal ik zeker terug voor dit hotel kiezen.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van SDD op 17 mei 2023
Beste Gast,Bedankt voor het delen van uw ervaringen in ons hotel. Het is fijn om te horen dat u hebt genoten van uw verblijf en dat de locatie, de kamer en de faciliteiten aan uw verwachtingen voldeden. Het is goed om te weten dat het hotel inderdaad geen lift heeft en dat dit misschien minder geschikt kan zijn voor mensen die slecht ter been zijn of moeite hebben met trappen. Maar wij zijn altijd bereid om te helpen bij het dragen van bagage. Ik ben blij om te horen dat u overweegt om weer voor onshotel te kiezen als u in de toekomst naar Delft gaat. Dank u wel voor uw feedback.Met vriendelijke groet,Sabrina den Dulk

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima, centraal gelegen hotel
Hotel is lekker centraal gelegen. Dichtbij parkeergarage. Goede bedden. Geen lawaai van buiten, dus heerlijk rustig. Ontbijt ook prima, alleen een beetje kleine ruimte. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, er is geen lift in het hotel en de trappen hebben hele smalle treden.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van SCD op 13 apr 2023
Beste Gast,Bedankt voor uw review van het hotel. Het is goed om te horen dat de locatie van het hotel centraal gelegen is en dat de bedden comfortabel zijn. Het is ook fijn om te weten dat er geen lawaai van buitenaf is en dat het hotel daardoor rustig is. Het spijt me echter te horen dat de ontbijtruimte een beetje klein is en dat het hotel niet geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn vanwege het ontbreken van een lift en de smalle treden op de trap. Dit kan zeker een nadeel zijn voor sommige gasten. We zullen deze feedback delen met het hotel, zodat ze kunnen kijken of er verbeteringen mogelijk zijn om de toegankelijkheid van het hotel te verbeteren. Bedankt voor het delen van uw ervaring.

10/10 – Uitstekend

Desmond

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Behulpzaam personeel en heel goed (vegan) ontbijt.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van SCD op 13 apr 2023
Beste Gast,Dank u wel voor uw positieve review van het hotel. Het is fantastisch om te horen dat het personeel behulpzaam was en uw verblijf aangenaam heeft gemaakt. Het is ook geweldig om te horen dat u genoten heeft van het (vegan) ontbijt. Het hotel doet blijkbaar haar best om ook voor gasten met speciale dieetwensen, zoals veganisten, een uitgebreid en lekker ontbijt te verzorgen. We zullen uw complimenten doorgeven aan het personeel en het hotel. Bedankt voor uw verblijf en uw feedback!

8/10 – Goed

Jack

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Nathan

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Donna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van SD op 16 aug 2022
Dear Guest, It seems you had a good stay with us, we are happy to welcome you another time back to the lovely city of Delft. With warm regards, Sabrina den Dulk

4/10 – Matig

Abdullah

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would have liked to receive a room upgrade because there was no bar. It was just a seating area
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van SD op 16 aug 2022
Dear Guest, We have a nice lounge area on the first floor where you can have a drink or a snack. To bad you missed this, maybe for another time. With warm regards, Sabrina den Dulk

10/10 – Uitstekend

KF

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Team Hotel Grand Canal op 13 dec 2021
Dear Guest, Thank you very much for leaving your review. What a great score you have given us. It pleases us to see. Hopefully we can welcome and delight you again in the future. Kind regards, Team Hotel Grand Canal

10/10 – Uitstekend

ACW

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

ACW

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Bas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Prima hotel in het centrum. Alleen wat gehorig door de houten vloeren
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Lambertus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Hoewel wij een kleine kamer hadden geboekt, waren we aangenaam verrast door de faciliteiten op de kamer. Zelfs een koelkastje ontbrak niet. De dames achter de receptie waren erg vriendelijk en attent. Het hotel heeft een prima ligging, zo dicht bij het centrum, waardoor het een ideale uitvalsbasis is voor een (uitgebreide) stadswandeling in Delft.
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van sarina op 30 mrt 2021
Beste Gast, Heel fijn om te lezen dat u goed heeft kunnen genieten van uw bezoek aan Delft, en dat wij daarbij een positieve bijdrage hebben kunnen leveren. Wij danken u graag voor uw complimenten. Het gehele team werkt met grote passie en we streven er dagelijks naar om het elke gast naar hun zin te maken. Met vriendelijke groet, Sarina van Velzen

10/10 – Uitstekend

Gerard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Sarina op 17 nov 2020
Beste Gast, Heel fijn om te lezen dat u goed heeft kunnen genieten van uw bezoek aan Delft, en dat wij daarbij een positieve bijdrage hebben kunnen leveren. Wij danken u graag voor uw complimenten. Het gehele team werkt met grote passie en we streven er dagelijks naar om het elke gast naar hun zin te maken. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Sarina Van Velzen

8/10 – Goed

Ard, Hendrik-Ido-Ambacht

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel nette kamer goede badkamer net personeel
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Kurt

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect als uitval basis voor Delft en omstreken
zeer goede service, perfecte kost/kwaliteit, kamer 3 met uitzicht aan het water van de grachten. Prima en uitstekend ontbijt voor zijn prijs! een aanrader.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van SD op 16 sep 2020
Beste Gast, Dank u wel voor deze mooie review, dat doet ons team goed om te lezen dat uw verblijf goed is bevallen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals welkom te mogen heten. Met vriendelijke groet, Sabrina den Dulk

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het was een leuk klein hotel, jammer dat we kamers op de benedenverdieping hadden. De kamers boven waren een stuk beter
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Sarina Van Velzen op 10 jun 2020
Beste Gast, Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat fijn dat u genoten heeft in ons hotel. Het spijt ons echter dat u liever geen kamer had gehad op de begaande grond, indien dit gemeld was bij de receptie hadden wij kunnen kijken wat we voor u op dat moment konden betekenen. De comfort kamers op de begaande grond zijn echter hetzelfde als de comfort kamers op de andere verdiepingen. Wellicht heeft u een andere kamer type gezien op de eerste verdieping zoals bijvoorbeeld de superior room. Dit kamer type is namelijk iets groter dan de comfort kamer. Ondanks dat hopen wij dat u wel een fijn verblijf heeft gehad en van de stad Delft heeft genoten. Met vriendelijke groet, Sarina Van Velzen

10/10 – Uitstekend

Bart, Brugge

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super ontvangst bij aankomst! Royaal ontbijt met super vriendelijke bediening ! Een plaats om zeker terug te komen !
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van SD op 12 mei 2020
Geachte Gast, Dank u wel voor deze mooie review, wij zijn blij dat u van uw verblijf heeft genoten. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst nog een keer welkom heten. Met vriendelijke groet, Sabrina den Dulk

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie lokatie in centrum en leuke indeling heerlijk ontbijt
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van S.D. op 14 feb 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate our hotel. We are happy to see that your stay with use was satisfactory, we hope to welcome you another time. With kind regards, Sabrina den Dulk

10/10 – Uitstekend

Stefan, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles is top aan het hotel. Alleen in de buurt parkeren is best prijzig..
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Compacte, maar complete kamer. Het bed ligt lekker. De airconditioning is wel een mobiel type en vrij gehorig.
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van SD op 18 aug 2019
Dear sir/madam, Thank you for taking the time to rate us. We hope you have enjoyed your stay with us, and if there is anything where we can improve please let us know. With kind regards, Sabrina den Dulk

8/10 – Goed

Koriene, Arnemuiden

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel maar erg kleine badkamer! Zeer vriendelijk personeel. Alles was schoon! Ik kom weer terug als ik in Delft moet overnachten!
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van S. den Dulk op 7 dec 2018
Beste Gast, Dank u wel voor uw review, wij zijn blij dat het verblijf u bevallen is en heten u graag weer welkom! Met vriendelijke groet, Team van Hotel Grand Canal

8/10 – Goed

Julia, Rotterdam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie ligging bij het kanaal.
Bed lag lekker. We hebben alleen liever geen boeddhahoofd boven ons bed hangen. De positie van de wc in de badkamer was nogal krap, in de hoek achter de deur vlak naast de wasbak. + Het ontbijt was heel uitgebreid. Van cappuccinno tot een sapje, pancakes, ei, broodjes, diverse soorten fruit, diverse soorten yoghurt. Je voelt je echt verwend! In de lounge boven kun je 's avonds genieten van gratis koffie/thee/sap met wat lekkers. Daar staat ook een magnetron mocht je zelf iets willen opwarmen.
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Liesbeth

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De televisie deed het niet en de medewerkers hielden luidruchtige privégesprekken tijdens het ontbijt, verder prima!
1 nacht verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pitoesk verblijfje naast een kanaal...
Positief : midden in het stadje Delft. Aangename ligging langs een klein vaartje. Pitoresk. Minder : zeer kleine badkamer. Bij de algemene kosten moeten er nog parkingkosten bijgeteld worden (min. 15 EUR).
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Wilma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GASTVRIJ
KEURIG HOTEL, GOED ONTBIJT, LOOPAFSTAND VAN HET CENTRUM, DICHTBIJ HET STATION. GEEN BUITEN TERRAS

10/10 – Uitstekend

Gerrie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig gezellig hotel.
We hadden een geweldige tijd in Delft, goed hotel op een goede ligging, overal dichtbij. Alles was op loopafstand.

8/10 – Goed

Rein

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Leuk hotel voor één nacht..
+ aardig personeel + locatie hotel + uitgebreid ontbijtbuffet + goede prijs kwaliteit verhouding - erg gehorige kamer, de gasten naast je hoor je letterlijk praten - enkel glas, dus koud in de kamer, redelijk dun dekbed - hotel ligt vlak naast studentenvereniging, in de nacht veel lawaai op straat

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Leuk authentiek hotel in centrum, wel gehorig.
Het hotel was een leuk oud pand, met authentieke elementen. Wij kregen een tweepersoonskamer op de begane grond. Kamer was ruim en rustig, met warm tapijt. Badkamer was prima, maar erg klein. Je moest eerst de deur dicht doen voordat je op het toilet kon gaan zitten. Verder was het bed wat hard, maar dat is smaak. Een nadeel van een leuk oud pand is dat het heel erg gehorig is! Ik kon de buren horen snurken, en gesprekken bijna woordelijk verstaan. Ontbijt was wel erg uitgebreid; ei, zalm, broodjes, zoete broodjes, soorten sap, soorten ontbijtgranen, goede keuze in beleg.

6/10 – Redelijk

Ellen

Positief: Netheid, personeel en service
Leuk hotel, centraal gelegen.
Leuk en schoon hotel, frisse badkamer. Alleen jammer dat het zo gehorig is, vooral door het raam erg veel lawaai van de straat en de gracht.

10/10 – Uitstekend

Jody

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
weinig op aan te merken,goede prijs-kwaliteitverh
Aangenaam contact, prettige behandeling, goed ontbijt op bijzondere locatie

8/10 – Goed

Jack

Positief: Netheid, personeel en service
Redelijk net hotel voor de budgetprijs van € 45,--

8/10 – Goed

WJJ, Amsterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Efficient hotel op centrale locatie
Eenvoudig hotel, netjes en schoon. Badkamer was wat krapjes, maar bed sliep heerlijk en dat was hetgeen waar we voor kwamen. Prima prijs-kwaliteitverhouding.

8/10 – Goed

Meta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel op goede locatie
Heerlijk midden in het centrum, goede bedden.

6/10 – Redelijk

Jan

Positief: Netheid, comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Liliane, Blankenberge, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en rustig hotel
Hotel is goed gelegen, dicht bij het station in een rustige buurt.Kamer was proper maar vind wel dat er telefoon in de kamer mag wezen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ligging in het centrum van Delft
Ruime kamer met alle voorzieningen. Een beetje gehorig maar geen groot probleem. De verbouwing naar hotel is wel uitgevoerd met erg simpele materialen. De algemene toestand van het pand is matig (verrotte kozijnen) . Andere hotels in Delft bieden meer voor hetzelfde geld. Maar ja als die vol zijn dan is dit een acceptabel alternatief.

4/10 – Matig

Sophie, Groningen

Negatief: Personeel en service
Onpersoonlijk hotel, jammer!
De locatie van het hotel is goed. Ik vond het hotel heel onpersoonlijk, we hebben 2 werknemers gezien, zij spraken Spaans met elkaar en hadden nauwelijks contact met de gasten. Het ontbijt werd gedeeltelijk bijgevuld, dus een deel was niet meer te krijgen, terwijl wij toch meer dan een half uur voor afloop van het ontbijt aanwezig waren.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel!
Fijn hotel! Schoon, netjes en in een leuke buurt

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed!
Prima verblijf! Heel tevreden.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellig hotel. Uitstekende ligging. Mooie kamer.
In technisch opzicht geen perfecte kamer (wiebelende tegel in de badkamer; gammele kozijnen; defecte zonwering). Maar daar hadden we niet echt last van. De kamer was ruim en mooi. Fijne badkamer. Goed bed.

4/10 – Matig

Chris

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
poorly maintained hotel
bed was crap; couldn't open windows, bathroom was trashed

10/10 – Uitstekend

Philip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Een vrijdagnacht last van feestvierende studenten. Maar verder rustig.

10/10 – Uitstekend

María Pilar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Los pequeños detalles en la habitación, como por ejemplo agua y cafe
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

mike