Luchtfoto

Beoordelingen van ibis Leiden Centre

3 out of 5
ibis Leiden Centre
Stationsplein 240-242, Leiden

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 292 van 825 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 433 van 825 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 79 van 825 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 825 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 825 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Henny

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen opmerkingen was gewoon goed.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Antwan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel, centraal gelegen. Perfect hotel voor stadsbezoek Leiden
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Marion

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig personeel.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Daisy

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

BEN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Linda

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Ligging prima, vlakbij treinstation en Naturalis. Kamer eenvoudig, klein en wat slijtage hier en daar, maar schoon en stil. Prima bedden, geen zitje, wel koffie/theefaciliteiten. Personeel erg vriendelijk, service bij mankement kamer duurde vrij lang, maar werd wel opgelost, met excuses. Ontbijt heel uitgebreid en goed.
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Wilhelmina

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De checkout was tot 12 uur , maar toen we om 10 uur terug kwamen, waren ze de kamer al aan het poetsen. Waardoor we geen gebruik meer konden maken van een douche of koffie drankje of theefaciliteit . Dus was wel een gemiste kans. Dit werd met vragen ernaar opgelost met een gratis drankje aan de receptie, maar toch is en blijft het vreemd dat dit is gebeurd.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Marianne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf in Leiden. Fijne nette hotelkamer, kortom een fijn hotel voor prima prijs. Zeer vriendelijke medewerkers en 's morgens een heerlijk uitgebreid ontbijt. Op loopafstand van het centrum. Parkeren het gemakkelijks in Parkeergarage Morspoort, dichtbij het hotel en betaalbaar.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Gideon

Positief: Netheid
Loopafstand.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Tamara

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Primaverblijf, kleine kamer voor 3 personen
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Marie-Chantal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een persoonskamer was prima in orde maar erg weinig bewegingsruimte, en daardoor ook erg klein werkblad/schrijfblad.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Joke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was perfect
6 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Isa

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten met 3 personen in het Ibis geslapen. De kamer was veel te klein voor 3 personen. Er was weinig ruimte om spullen neer te zetten. Laat staan alle 3 onze koffer uitpakken. Verder was het wel dicht bij het centrum en kan je alles lopend doen. Parkeren kan ook dicht bij voor €16 per dag. Al met al redelijk voldoende
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

willem

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel tegenover centraal station Leiden
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Behulpzaam personeel
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Donald

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Femke

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

M.S.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima service en ontbijt. Het bed was wel een beetje doorgelegen, dat kan beter.
1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

INNOCENT

1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Carlie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Quang

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pluspunt: aardig behulpzame personelen. Het kamer zag netjes uit. Minpunt: airco heeft flinke kuren gehad, waardoor slapen slecht was. Bijvullen v koffie en dergelijk werd niet gedaan. En geluiden van verkeer en treinen waren toch goed hoorbaar. In algemeen is het mwa mwa
4 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
deze keer teleurstellend op div. pnt.,heel jammer!
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Katarzyna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Gillian Van der

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zeer nette kamer, gastvrij en behulpzaam personeel.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kamer keurig,restaurant netjes, corona-proof.
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geuda maria

1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wand van een lift reinigen
3 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Janet R.

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Redelijk hotel met vriendelijke receptie
De dames aan de receptie zijn heel vriendelijk en behulpzaam, maar enkele maakte fouten met ontbijt. Sommige ander personeel (Hindoestaanse schoonmaakster) niet erg vriendelijk of niet erg goed in het schoonmaakwerk!
4 nachten verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

joyce

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

joyce

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Corine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Kevin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dik tevreden!
Prima kwaliteit en prijs verhouding. Ondanks de corona maatregelen doet het personeel er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het ontbijt to go is goed voor elkaar.
1 nacht verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Voor een nacht net voldoende
het hotel was netjes. Het twee persoonsbed was god. Onze dochter van 27 jaar sliep op onze kamer. Haar bed had een wafelmatras op bed liggen, hierdoor heeft ze niet geslapen. Wij hadden kamer 305. Het avondeten stelde niet veel voor. Ontbijt voor €16.50 pp. staat niet in verhouding van wat je krijgt. Er was geen gewoon brood en ook geen zachte broodjes. Beleg wat er lag was erg karig.Als je een tientje voor het ontbijt zou vragen, is dat ruim voldoende.
1 nacht verbleven in november 2020

6/10 – Redelijk

Anthony

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Good internet, but nervous experience
After an initial problem with my original room, I requested a new room and was given one with no problems. However, the new room was not as clean as it could have been, and I spent about 30 minutes cleaning before I settled in (at 2:30AM). Overall, this particular hotel could be much more sanitary, and pay more attention to its main problem, which will get worse if not probably treated. Other than that, the internet was rather good in my room, which makes for an excellent working environment over Zoom and other web-conferencing platforms. Ibis should make sure that there is a water kettle in each room with tea and coffee options, and if a client elects to not have cleaning service and towel changes, then the cleaning crew should not leave clean towels on the outside of the door, as that is also a waste of towels, and is bad for the environment. This hotel is located near a grocery store and some wonderful restaurants that have good take-out options, including Dutch pannekoek (Oudt Leyden), decent sushi (Ichi-ban), wonderful Indonesian (Selera Anda), standard pizza options (Domino's and New York Pizza), a new poke bowl place (Moana), a fish stand for kibbeling and lekkerbek (Atlantic, in front of the station), and options within the station. The location is fantastic.
4 nachten verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Sander, Dordrecht

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hadden nog maar een paar uurtjes om ff te slapen en als je dan 03:00 binnekomt zou het wel fijn zijn als de recpetionist(e) zicht bedenkt dat je snel naar bed wilt ;) Verder is het een mooi hotel voor zover we gezien hebben
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel voor een paar nachtjes
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer en aangrenzende badkamer waren schoon en precies zoals beschreven stond tijdens het boeken. Inchecken ging gemakkelijk en snel en konden om 12 uur al op onze kamer terecht. Superfijn! Aan het einde van ons verblijf was het na het uitchecken geen probleem om onze bagage in de bagageopslag op te slaan. Dit vonden we erg fijn, aangezien we de laatste dag optimaal wilden benutten.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotelkamer was wel aan renovatie toe. Behang was op verschillende plekken kapot/beschadigd. Verder vind ik het persoonlijk nooit zo handig dat er geen stopcontact bij het bed zit. En het was best gehorig in de kamers maar prima om kort te overnachten als je veel de deur uit bent.
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Om te slapen vonden we het er erg warm, zelf met het raam open.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Edwin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De bedden schoven wel erg snel uit elkaar. Dat vonden wij wel heel erg vervelend. Volgens mij snel op te lossen door rubber onder de poten te doen. Verder net hotel
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Albert Jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Rob

1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging en net , meedenkend personeel. Nette kamers voor een redelijke prijs.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel schoon was de kamer. En vriendelijk personeel aan de balling die heel bereidwillig waren om iets te vertellen.
1 nacht verbleven in augustus 2019