Exterieur

Beoordelingen van NH Den Haag

4 out of 5
NH Den Haag
Prinses Margriet Plantsoen 100, The Hague

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 275 van 687 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 319 van 687 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 61 van 687 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 687 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 687 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Monique

Positief: Netheid, personeel en service
Prima ontbijt , 24/7 drank/snack mogelijkheden …
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Michella op 3 feb 2024
Beste Monique, Dank dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wij zijn erg blij dat uw verblijf naar wens was en dat het ontbijt naar mening prima was. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

6/10 – Redelijk

Gini

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik het geweldig
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Office NH Den Haag op 30 dec 2023
Beste gast, Bedankt voor uw keuze om bij ons te verblijven in NH Den Haag en wij zijn erg trots om te horen dat uw ervaring bij ons een gedenkwaardige was! We kijken ernaar uit om u weer te verwelkomen in het hotel in de nabije toekomst. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u hulp of informatie nodig heeft.Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Joost

Positief: Netheid, personeel en service
Top
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Front Office NH Den Haag op 15 dec 2023
Dear guest,Thank you for choosing to stay with us at NH Den Haag and I am very proud to hear that your experience with us was a memorable one!We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Please dont hesitate to contact us if you need any help or information.Best regards,

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zere rug van het bed, deze matras is denk ik aan vervanging toe. Verder prima verblijf, schoon, goede faciliteiten. Loopafstand naar centrum viel tegen maar met tram prima te doen
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front Office NH Den Haag op 5 dec 2023
Beste gast, Dank voor het delen van uw ervaring.Allereerst onze excuses voor het ongemak, vervelend om te horen dat de bedden niet naar wens waren.Eventueel zijn er toppers beschikbaar die wellicht uw slaapcomfort kunnen verbeteren.Fijn om te horen dat buiten uw ervaring met het bed heeft genoten van uw verblijf.Wij kijken er naar uit om u snel weer in NH Den Haag te mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Walter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nvt
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Front Office NH Den Haag op 19 sep 2023
Dear guest,Thank you for sharing your feedback.We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Eduard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed personeel. Wij hebben zelfs een aanpassing van een kamer gekregen. Mijn partner is hulpbehoevend, de kamer was ook praktisch en ruim ingericht. Mijn complimenten voor de service
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Front Office NH Den Haag op 14 sep 2023
Beste gast,Dank voor het delen van uw ervaring.Fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad in NH Den Haag.Wij kijken er naar uit om u snel weer in NH Den Haag te mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
RUSTIG GELEGEN EN MAKKELIJKE VERBINDING NAAR VERSCHILLENDE PLAATSEN
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Front Office NH Den Haag op 27 aug 2023
Beste gast, Dank voor het delen van uw ervaring.Fijn om te horen dat u een goed verblijf in NH Den Haag heeft gehad.Wij kijken er naar uit om u snel weer in NH Den Haag te mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Cees

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het betreft een goede hotelkamer met goed ontbijt op een uitstekende locatie. Het klimaat in de kamer is echter heel erg slecht. Heel erg warm en benauwd en de ramen dichtgeplakt kunnen niet open. airco werkt bedroevend slecht dus de temperatuur is zeker niet onder de 23 graden geweest Hoe goed alles verder ook is -en dat mag ook wel voor die prijs- dit gaat ten koste van de nachtrust en uiteindelijk kom je daar voor.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Front Office NH Den Haag op 29 jun 2023
Beste gast,Allereerst dank voor het delen van uw ervaring.Goed om te horen dat de kamer en het ontbijt naar wens waren.Wij vinden het vervelend om te horen dat de climate control tijdens uw verblijf niet goed heeft gefunctioneerd.Uw ervaring zal met onze technisch manager worden gedeeld en waar mogelijk actie worden ondernomen.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Petervan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor mij prachtig en praktische locatie, mooie kamer, geweldig uitzicht. Mooie parkeergelegenheid. Alleen de rode wijn bij de receptie erg duur en niet echt lekker.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Front Office NH Den Haag op 12 mei 2023
Beste gast, Dank voor het delen van uw ervaring.Fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad in NH Den Haag.Uw feedback betreft de wijn hebben wij genoteerd en zal intern worden nagegaan.Wij kijken er naar uit om u snel weer in NH Den Haag te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Kim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Front Office NH Den Haag op 6 mei 2023
Dear guest, Thank you for sharing your feedback.Good to see you enjoyed your stay with us.We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Luc

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Front Office NH Den Haag op 25 mrt 2023
Beste gast, Dank voor het delen van uw ervaring. Goed om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad.Wij kijken er naar uit om u snel weer in NH Den Haag te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

corien

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Mooi uitzicht, goede bedden. Douche moeilijk te mengen duurt minutenlang voor dat temperatuur goed is. Kamer werd niet warm, thermostaat reageert niet.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Front Office NH Den Haag op 2 mrt 2023
Beste gast, Dank voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat de bedden naar wens waren.Uw feedback betreft de temperatuur van de douche en kamers hebben wij genoteerd en zal worden gedeeld met onze technisch manager en waar mogelijk actie worden ondernomen. Met vriendelijke groet,

2/10 – Ontzettend slecht

Ko

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team NH Hotel The Hague op 10 mrt 2023
Dear Ko, I am sorry to hear that you were not happy with your stay with us. If you want to let us know what we can do to solve it please contact us through email. Kind regards,

4/10 – Matig

Anna

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik ben hier naartoe gekomen om mijn verjaardag en oud-en-nieuw te vieren. Al met al een teleurstelling. Het personeel was zeer onvriendelijk. Kamer was bij aankomst nog vies (haren in het bad, eetverpakking naast het bed van de vorige persoon, vlekken op de spiegel). Lamp bij het toilet was kapot, ik had daarvoor een melding gemaakt, ik hoorde ze tegen elkaar zeggen dat "er eigenlijk wel genoeg licht" was en dat het onnodig zou zijn om de lamp te maken (uiteindelijk is de lamp wel gemaakt). Daarnaast wilde ik graag roomservice bestellen maar dat was allemaal te moeilijk waardoor er gevraagd werd of ik het niet even zelf kon ophalen. Nee, want ik wilde graag roomservice. Uiteindelijk toch gelukt om het op de kamer te krijgen na veel doorvragen. Tot slot werd ik letterlijk de eerste 10 minuten na inchecken al gebeld vanwege een klacht omdat mijn hond heel even blafte op de zogenaamd geluidsdichte kamer. Je hoort mensen praten als je op de gang staat en hoort mensen op hun bed liggen (het bed kraakt) dus zo geluidsdicht zijn de kamers niet. Tot slot werd er bijna 50 euro berekend voor het meenemen van een hond i.p.v. 25. Het is dat ik er zelf op wees anders hadden ze dus per nacht gerekend. Het uitzicht was wel erg mooi (kamer met view).
Reactie van Front Office NH Den Haag op 6 jan 2023
Beste gast, Allereerst dank voor het delen van uw ervaring en onze excuses voor het ongemak.Vervelend om te horen dat u niet gastvrij bent ontvangen en een kamer heeft ontvangen die niet goed was schoongemaakt.Uiteraard mag u zeker verwachten dat de kamer schoon is bij aanvang, en zeker dat er bij het maken van een melding serieus wordt gereageerd en actie wordt ondernomen.Daarnaast is het zeker niet de bedoeling wanneer u roomservice besteld er zal worden gevraagd of u dit kan ophalen.Wij vinden het vervelend om te horen dat wij niet u de service hebben kunnen bieden zoals u deze had mogen verwachten. Uw ervaring zal dan ook binnen het management team worden besproken en waar mogelijk direct actie worden ondernomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Luc

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Team NH Hotel The Hague op 21 dec 2022
Dear guest, Thank you for sharing your feedback. We are looking forward to welcoming you once again in NH Den Haag.Best wishes,

6/10 – Redelijk

Sohendra

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Ellen

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie, mooi uitzicht vanaf 18 hoog. De kamer was best vies. Vieze vloer, stof in de badkamer, kapotte glazen.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Front Office NH Den Haag op 3 okt 2022
Beste gast, Dank voor het delen van uw ervaring.Vervelend om te horen dat de kamer niet schoon was zoals u had mogen verwachten.Onze excuses hiervoor!Uw feedback zal met onze housekeeping manager worden gedeeld en waar mogelijk actie worden ondernomen.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Armijn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luxe hotel, prima service, mooie kamers. De locatie iets minder maar dat kwam omdat Scheveningen net even te ver is. De douche in bad was behoorlijk slecht (van koud naar warm en uitglijden), wc liep door en 2 kamers geboekt en een was super groot en andere standaard. Prima hotel voor een prijs. Parkeren lastig in de avond(op slot en donker) en moet je door het gebouw. Maar zeker aan te raden als hotel (ontbijt was meer dan super)
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Rani op 23 sep 2022
Beste gast,Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u de service prima vond. Wat vervelend om te horen dat de temperatuur van de douche schommelde, ik maak hier zeker een notitie van en geef dit door aan de technische dienst. Ik hoop dat u verder nog een fijn verblijf heeft gehad. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,NH Den Haag

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Front Office NH Den Haag op 13 sep 2022
Dear guest, Thank you for sharing your feedback.Good to hear you have had a good stay.We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Sabina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer behulpzaam personeel
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Front Office NH Den Haag op 29 jul 2022
Beste gast, Allereerst dank voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad. Wij kijken er naar uit om u snel weer in NH Den Haag te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Jolanda

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteir niet in verhouding
We geven geen hoge beoordeling. Dit komt doordat de prijs kwaliteit niet in verhouding.is. Het is een eenvoudige kamer en de badkamer was erg klein en gedateerd.. Daar past zo'n hoge kamerprijs niet bij. Inchecken vanaf 17.00 vinden wij ook niet passend. Personeel is vriendelijk. Handig dat je snacks kan kopen in de lobby.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Front Office NH Den Haag op 14 jun 2022
Beste gast, Dank voor het delen van uw ervaring. Uw feedback betreft de kamer en inchecken vanaf 17.00 hebben wij hierbij genoteerd en zal worden besproken binnen het management team. Nogmaals dank voor uw het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

roel, The Hague

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige lokatie met goede prijs
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Front Office NH Den Haag op 8 mei 2022
Beste gast, Dank voor het delen van uw ervaring. Goed om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad. Wij kijken er naar uit om u snel weer in NH Den Haag te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Franciscus, Utrecht

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wederom een goed verblijf gehad. Kreeg bij aankomst een gratis upgrade naar de suite. Ruime kamer, zeer net en van alle gemakken voorzien.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Front Office NH Den Haag op 28 jan 2022
Beste gast, Dank voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad en tevreden was over de kamer. Wij kijken er naar uit om u snel weer in NH Den Haag te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Shalini

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Werd verrast als ‘de gast van de week of van de dag’ en kreeg een grotere kamer wat heel verrassend was. Superleuke werknemers. Qua uitzicht was het heel nice
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Front office NH Den Haag op 13 jan 2022
Goedenmiddag mevrouw Shalini, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Team NH Den Haag

8/10 – Goed

Franciscus, Utrecht

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel gericht op zakenreizigers. Wegena corona maatregelen veel voorzieningen (restaurant, bar, gym) gesloten. In omgeving weinig te doen. Ontbijt was erg goed. Weinig keuze optiea omdat via roomservice het ontbijt naar de kamer werd gebracht ivm corona maatregelen.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Front Office NH Den Haag op 30 dec 2021
Beste gast, Dank voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad onlangs de huidige maatregelen. Wij hopen u snel weer in NH Den Haag te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Ali

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een zeer mooie en nette kamer met prachtig uitzicht.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Front Office NH Den Haag op 19 nov 2021
Beste gast, Dank voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad. Wij kijken er naar uit om u snel weer in NH Den Haag te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Niels

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Front Office NH Den Haag op 15 nov 2021
Beste gast, Dank voor het delen van uw ervaring. Wij kijken er naar uit u snel weer in NH Den Haag te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet

8/10 – Goed

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Prima
Prima overnachting en ontbijt.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Front Office NH Den Haag op 3 nov 2021
Beste gast, Dank voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad. Wij kijken er naar uit om u snel weer in NH Den Haag te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,

4/10 – Matig

scott

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Slechte staat kamer Was niet echt schoon Meubilair gammel Topper van het bed was veel te groot en stak uit Is gewoon gevaarlijk en moet niet kunnen in een 4 sterren hotel. Restaurant heeft een soort wijnkaart Meer wijn was er niet als wel. Gewoon geen goede indruk
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Front Office NH Den Haag op 2 nov 2021
Beste gast, Dank voor het delen van uw ervaring. Onze excuses voor het ongemak. Vervelend om te horen dat de kamer niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw ervaring is binnen het management besproken en waar nodig actie ondernomen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Wim

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel op een onmogelijke plaats
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Front Office NH Den Haag op 12 okt 2021
Beste gast, Dank voor uw het delen van uw ervaring. Goed om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad. Wij kijken er naar uit om u snel weer in NH Den Haag te ontvangen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Bernadet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima! Goed betaalbaar, zeker voor 4 sterren en prima ligging. Bushaltes dichtbij maar centrum ook op loopafstand. Keuzes zat.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Front office NH Den Haag op 8 aug 2021
beste gast, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen uw ervaringen met ons te delen. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met gastvriendelijke groet, NH Den Haag

8/10 – Goed

Leon

Positief: Personeel en service
Heeft meer oog nodig voor de details.
parkeren bij locatie is erg prettig, daarin tegen is de prijs fors. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer vond ik tegen vallen, eerste dag niet echt schoon stof op de kamer, op de bovenste plank van de kans nog de resten van de vorige gast, glazen niet zuiver. Het interieur ziet er netjes uit op de eerste oog opslag maar kan best wel wat aandacht gebruiken voor onderhoud. kastdeuren dit kraken en scharnieren die niet meer helemaal goed werken. badkamer deur die in 2 standen kan, knalt behoorlijk hard dicht. Raam naar buiten die niet goed meer wilde sluiten doordat de sluitplaat los in de sponning zat. Over het algemeen is het wel allemaal goed maar zit het echt in de details waar echt nog wel wat aandacht aan gegeven mag worden.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Team NH Den Haag op 26 aug 2021
Beste Leon, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zullen de genoemde punten dan ook intern bespreken met de desbetreffende afdelingen. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Ilse

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wel veel geluid van de ventilatie
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Front office NH Den Haag op 30 jun 2021
beste gast, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen uw ervaringen met ons te delen. Wat vervelend om te horen dat de ventilatie veel herrie maakte, in het vervolg mag u dit uiteraard altijd bij ons melden zodat wij dit voor u kunnen nakijken. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Team NH Den Haag op 23 jun 2021
Thank you for your review. Kind regards, Team NH Den Haag

10/10 – Uitstekend

Jasper

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super!!!
Het was super! Nette mensen bij de balie. We werden netjes geholpen en konden in overleg onze bagage laten staan en in de avond ophalen! Super! Als we dan feedback mogen geven dan gaat dat over het ontbijt. Het ontbijt was echt super! Alleen doordat we een dag van te voren al moesten opgeven wat we wouden eten, geef je extra veel op. Hierdoor blijft er erg veel over en dat is zonde! Verder was het helemaal top! Echt een mooi hotel!
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Harold

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Front office NH Den Haag op 10 mei 2021
Beste Harold, Bedankt voor uw beoordeling. Graag tot een volgende keer!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een leuk hotel, met een Beautiful View. Personeel zijn super aardig. Alleen Het onbijt (Brood) was koud & Hard. Verder was het Super 😁
2 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Team NH Den Haag op 26 mrt 2021
Beste gast, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met het personeel en heeft genoten van het uitzicht. Het is spijtig om te horen dat het brood bij uw ontbijt koud en hard was. Dit is iets dat u te allen tijde aan ons kunt doorgeven, zodat wij gerechten direct kunnen vervangen. Wij hopen u snel een volgende keer terug te zien. Met vriendelijke groet,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Team NH Den Haag op 4 feb 2021
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank dat u uw ervaring heeft willen delen. Helaas heeft u anoniem een reactie geplaatst zonder een begeleidende tekst. Graag ontvangen wij uw feedback zodat wij hier mogelijk iets mee kunnen doen om ons product en/of service te optimaliseren. Wij vernemen graag van u. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

E

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Front office NH Den Haag op 12 okt 2020
Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. Wij stellen uw feedback op prijs!

10/10 – Uitstekend

Stijn

2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Miep, Arnhem

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel met een centrale ligging, lekker ontbijt en goede bedden! Één minpuntje vond ik de badkamer met weinig privacy
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Front office NH Den Haag op 4 jul 2020
Hartelijk dank voor uw feedback!

8/10 – Goed

Jeroen, Helmond

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Typisch zakenhotel. Mooie, zuivere kamer. Maar, alles is wel behoorlijk prijzig, vooral alle extra dingen. Gelukkig is de keus om daar nee tegen te zeggen.
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Front office NH Den Haag op 29 jun 2020
Hartelijk dank voor uw feedback!

10/10 – Uitstekend

Thomas, België

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was erg goed, vriendelijk personeel & lekker ontbijt
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Front office NH Den Haag op 29 jun 2020
Hartelijk dank voor uw feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het bad was echt geweldig. Het bed was wat te hard.
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Front office NH Den Haag op 22 jun 2020
Hartelijk dank voor uw feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel, zowel aan de receptie als housekeeping, zeer vriendelijk en voorkomend. Persoonlijke benadering, zeer prettig
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

E.G.

1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020